SH3 + U-Boat: Battle in the Mediterranean
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
SH3 + U-Boat: Battle in the Mediterranean
Mam problem,
do SH3 doinstalowałem dodatek: U-Boat: Battle in the Mediterranean. Podczas ładowania menu pojawia się komunikat: wystąpił błąd aplikacji SH3 ... i wywala mnie do windowsa. O co w tym chodzi??
Nie mam zainstalowanych żadnych patch'y, czy jest jakiś sposób aby do nieoryginalnej można było zainstalować patch??
Proszę o pomoc.
do SH3 doinstalowałem dodatek: U-Boat: Battle in the Mediterranean. Podczas ładowania menu pojawia się komunikat: wystąpił błąd aplikacji SH3 ... i wywala mnie do windowsa. O co w tym chodzi??
Nie mam zainstalowanych żadnych patch'y, czy jest jakiś sposób aby do nieoryginalnej można było zainstalować patch??
Proszę o pomoc.
- emillo
- Tonaż: 1.000 BRT
- Dołączył(a): 20.12.06, 14:31
- Lokalizacja: Włocławek
witam zdaje sobie sprawe że osoba która założyła ten temat miała co innego na myśli ale i tak zapytam czy wie ktoś jaki dokładnie okręt dodaje ten dodatek? słyszałem że eksperymentalny i nic więcej a wiadomo że było ich b.dużo prosze o odpowiedz i pozdrawiam !
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
Masz możliwosc zmiany IXD2 na hybryde IXD-S w którym wykorzystano wiele elementów typu XXI. W 1943 mają radary, chrapy oraz torpedy samonaprowadzające. 24 węzły na powierzchni i 18 pod wodą. Powłokę antysonarową oraz udoskonalenia silnika i akumulatorów przeprowadzasz na zasadzie normalnych ulepszeń za punkty reputacji.
Do poważnych błędów dodatku - bynajmniej na aktualnym paczu 1.2a - należy zaliczyc :
1. Brak możliwości ręcznego użycia hydrofonu (dotyczy na całe szczeście jedynie pierwszej misji w karierze i to w dodatku tylko przy wybraniu Kaczki - IIA. W misjach pojedyńczych, dalszych misjach kariery kaczki oraz przy wybraniu kariery od typu VIIB działa.
2. Brak "punktów trafienia w żywotne elementy statku" na niższych ustawieniach realizmu gry.
3. Spore błędy w opisie lub polonizacji dodanych nowych jednostek.
MSH - 2325t, ŚSH ma ten sam tonaż - 2325t, natomiast większa jednostka o tonażu 4430t też nazwana jest Małym Statkiem Handlowym
Dodatkowo Transportowiec o wielkości jakis 8000t opisany i zaliczany jest jako 14 ton
Brak obrazu Frachtowca Victory II w książce identyfikacyjnej - puste pole.
4. Telegraf maszynowy pomylone ma oznaczenia "Naprzód" z "Pół Naprzód".
P.S.
Mamy 3 tematy dotyczące Morza Śródziemnego. Istnieje możliwośc scalenia ich w jeden temat?
Skrypt powinien posegregowac posty według dat więc nie powinno byc problemu z doczytaniem się konkretnego wątku.
Pozostałe dwa tematy o tym samym dodatku :
1. http://www.ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1329
2. http://www.ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1296
Do poważnych błędów dodatku - bynajmniej na aktualnym paczu 1.2a - należy zaliczyc :
1. Brak możliwości ręcznego użycia hydrofonu (dotyczy na całe szczeście jedynie pierwszej misji w karierze i to w dodatku tylko przy wybraniu Kaczki - IIA. W misjach pojedyńczych, dalszych misjach kariery kaczki oraz przy wybraniu kariery od typu VIIB działa.
2. Brak "punktów trafienia w żywotne elementy statku" na niższych ustawieniach realizmu gry.
3. Spore błędy w opisie lub polonizacji dodanych nowych jednostek.
MSH - 2325t, ŚSH ma ten sam tonaż - 2325t, natomiast większa jednostka o tonażu 4430t też nazwana jest Małym Statkiem Handlowym
Dodatkowo Transportowiec o wielkości jakis 8000t opisany i zaliczany jest jako 14 ton
Brak obrazu Frachtowca Victory II w książce identyfikacyjnej - puste pole.
4. Telegraf maszynowy pomylone ma oznaczenia "Naprzód" z "Pół Naprzód".
P.S.
Mamy 3 tematy dotyczące Morza Śródziemnego. Istnieje możliwośc scalenia ich w jeden temat?
Skrypt powinien posegregowac posty według dat więc nie powinno byc problemu z doczytaniem się konkretnego wątku.
Pozostałe dwa tematy o tym samym dodatku :
1. http://www.ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1329
2. http://www.ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1296
- Tomo55
- Tonaż: 182.000 BRT
- Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
- Lokalizacja: Orzesze/Katowice
Odnośnie tego błędu z hydrofonem to podałeś ciekawą informację. Ja z powodu tego błędu (dotyczącego nie tylko hydrofonu ale wogóle wszystkich wskaźników na okręcie - wszystkie stoją pionowo w górę) całkowicie na razie odpuściłem sobie ten dodatek (nie wpadłbym że na drugiej misji już wszystko jest ok.). W sprawie tego niedziałającego hydrofonu i wskaźników nasmarowałem maila do cenegi. Zobaczymy czy coś odpiszą. U mnie błąd ten był o tyle dziwny że do momentu nagrania stanu gry i ponownego jego odczytania wszystko jest ok. Dopiero po odczytaniu stanu gry wszystkie wskaźniki blokują się w pozycji pionowej.
Na razie wymęczyłem download GWX i na nim się bawię. Zobaczymy, może kiedyś powrócę do "Morza Śródziemnego". Ale po tym co zobaczyłem w GWX nieprędko to się stanie. Chociaż klekot diesli w "Morzu Śr..." jest naprawdę rewelacyjny. Chyba przekopiuję go do GWX.
Na razie wymęczyłem download GWX i na nim się bawię. Zobaczymy, może kiedyś powrócę do "Morza Śródziemnego". Ale po tym co zobaczyłem w GWX nieprędko to się stanie. Chociaż klekot diesli w "Morzu Śr..." jest naprawdę rewelacyjny. Chyba przekopiuję go do GWX.
- 78pablo
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.05, 20:07
- Lokalizacja: Gdańsk
Spróbuj odpalic kariere na typie VII w 7 Flotylli i sprawdzic typ II w misjach pojedyńczych - wszystkie wskaźniki powinny działac prawidłowo. Ktoś kto chce zaczynac jednak kariere w 1939 od typu II w 1 Flotylli musi przebolec brak ręcznego hydrofonu w pierwszym patrolu.
Na Cenege nie licz - nie odpiszą Ci nawet
Na Cenege nie licz - nie odpiszą Ci nawet
- Tomo55
- Tonaż: 182.000 BRT
- Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
- Lokalizacja: Orzesze/Katowice
koplesie kupili oryginały i też się im kaszani, ja również testowałem w/w, u mnie chodziło, ale był cieńki i miał trochę błędów, i jest o wiele gorszy od GWX za FREEEtigers96 napisał(a):jest sposob - kupic orginal
trzeba byc naprawde bezszczelnym zeby pisac na tym forum ze sie nie ma orginala SH3
pozdr
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
drogi amigo jedna poprawka jusz wyszła
ftp://ftp.jeuxdeguerre.com/games/Silent ... ctions.zip
jakie są efekty nie wiem na razie sie szkole
ftp://ftp.jeuxdeguerre.com/games/Silent ... ctions.zip
jakie są efekty nie wiem na razie sie szkole
- Góra
- Tonaż: 31.000 BRT
- Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
- Lokalizacja: Śląsk
To stworzona hybryda modelu XXI z wcześniejszymi modelami łodzi podwodych. Występuje jako IXD-S ale w samym SH3 jest pod nazwą IXD-2. Prędkość na powierzchni ja osiągnąłem do 32 przy dobrej pogodzie i na chrapach. W zanużeniu do 25m 17-19 węzłów. Jest możliwość płynięcia w półzanużeniu z wachtą. Pograsza widzialność okrętu i zwiększa możliwość bliżeszgo podejścia do celu w tym stanie ale to już przy większych falach.
dostępna w trzech kamuflażach
dostępna w trzech kamuflażach
- Elian
- Tonaż: 16.000 BRT
- Dołączył(a): 16.01.06, 23:10
No tak jak piszecie ale pisałem że to hybryda. Te osiągi są jeszcze przed ulepszeniem silnika. Dodało mi to poglądu jakim orężem potężnym jest prędkość. Strzela się bezkarnie do wszystkiego ! Szybkie zanużenie zwrot wynużenie i manewr na burtę....Wiem że to dalekie od realizmu ale cóż ujęła mnie ta potęga
- Elian
- Tonaż: 16.000 BRT
- Dołączył(a): 16.01.06, 23:10
Zapraszamy na forum 7. Flotylli U-Bootów. Nasza Flotylla składa się z trzonu okrętów typu VIIC. Głównymi dowódcami Flotylli są - Kapitänleutnant Franz i Kapitänleutnant Bryan.
Gramy obecnie w SH3 v.1.4b + dodatek U-Boot Morze Śródziemne. Głównie wypływamy w Rejsy Bojowe w weekend (dni wolne).
Ochotnicy zgłaszają się do Głównego Dowódcy - Kptlt. Franza.
Kontakt:
http://www.ubootwaffe.fora.pl/
GG: 3026781
Tel: 662864526
Poczta: ubootwaffe@op.pl
Gramy obecnie w SH3 v.1.4b + dodatek U-Boot Morze Śródziemne. Głównie wypływamy w Rejsy Bojowe w weekend (dni wolne).
Ochotnicy zgłaszają się do Głównego Dowódcy - Kptlt. Franza.
Kontakt:
http://www.ubootwaffe.fora.pl/
GG: 3026781
Tel: 662864526
Poczta: ubootwaffe@op.pl
- Franz96
- Tonaż: 36.000 BRT
- Dołączył(a): 01.01.07, 15:06
- Lokalizacja: Kattowitz
Góra napisał(a):drogi amigo jedna poprawka jusz wyszła
ftp://ftp.jeuxdeguerre.com/games/Silent ... ctions.zip
jakie są efekty nie wiem na razie sie szkole
OK już go wgrałem i ukatrupili mnie równie skutecznie jak i bez moda, już w pierwszym ataku, a może ten mod nie osłabia czujności DD,
w takim razie PANOWIE !!!!!! JAKI MOD W GWX pozwoli pożyć mi trochę dłużej
pozdr
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
hmm.. dobra a teraz pytanie z innej beczki czy możliwa jest zamiana okrętu? mam na myśli mod albo coś po prostu da jakiś inny okręt do gry taki co go niema w standardzie bo wydaje mi się że widziałem gdzieś screna z SH III gdzie był jakiś inny okręt ale tak na 100% to nie jestem tego taki pewny
POZDRO!
POZDRO!
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
Raff ten model jest tylko do zabawy. Normalnie nie instaluje się tego i kampanie prowadzi na normalnych typach. Ott raz zainstalowac, popływac nim dla zabawy i tyle. Jak czymś takim pływac skoro to nie historyczne - pozostało by czekac aż wypuszcza potem Korwete Super Sport aby wyrównac szanse
Zamiast tego lepiej gdyby popracowali nad większa ilościa historycznych zagadnien i dodali np minowanie czy misje na Oceanie Spokojnym.
Zupełnym nieporozumieniem jest w dalszym ciągu brak siatki wschodniego regionu tytułowego Morza Śródziemnego i Morza Czarnego
Zamiast tego lepiej gdyby popracowali nad większa ilościa historycznych zagadnien i dodali np minowanie czy misje na Oceanie Spokojnym.
Zupełnym nieporozumieniem jest w dalszym ciągu brak siatki wschodniego regionu tytułowego Morza Śródziemnego i Morza Czarnego
- Tomo55
- Tonaż: 182.000 BRT
- Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
- Lokalizacja: Orzesze/Katowice
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości