Jack_410 - zapraszam na moja strone..
Moderatorzy: Jatzoo, Brodołak, ObltzS
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Jack_410 - zapraszam na moja strone..
Aby nie zasmiecać forum kolejnymi informacjami o skonczonych "projektach" - wszystkich zainteresowanych zapraszam na moją nową strone:
http://www.gdynia.mm.pl/~jack_410/SH/
Bede tam na bieżaco umieszczał skonczone prace.
Tutaj postaram sie zawsze poinformować was o ukończeniu prac nad jakimś addonem.
Generalnie doszły dwa kolejne addony:
- Admirality Leaders - moja wersja pomysłu DD Codrington
- CL AA Dido/Scylla
zapraszam i pozdrawiam
jack
http://www.gdynia.mm.pl/~jack_410/SH/
Bede tam na bieżaco umieszczał skonczone prace.
Tutaj postaram sie zawsze poinformować was o ukończeniu prac nad jakimś addonem.
Generalnie doszły dwa kolejne addony:
- Admirality Leaders - moja wersja pomysłu DD Codrington
- CL AA Dido/Scylla
zapraszam i pozdrawiam
jack
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
A tak na marginesie - być moze się pomyliłem i założyłem topik w głownym katalogu zamiast w katalogu dotyczącym SH3 ....
Jednak wydaje mi się ze lepiej byłoby ten topik przenieś do tego własnie katalogu zamiast do topiku "nie związane"...
No chyba że nikogo moje "wynlazki" do SH3 nie interesują...
Wtedy niema sprawy - wystarczy jasno powiedzieć...
Na Subsim wystarczy mi zainteresowania...
Jednak wydaje mi się ze lepiej byłoby ten topik przenieś do tego własnie katalogu zamiast do topiku "nie związane"...
No chyba że nikogo moje "wynlazki" do SH3 nie interesują...
Wtedy niema sprawy - wystarczy jasno powiedzieć...
Na Subsim wystarczy mi zainteresowania...
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
Dodatki interesują jak najbardziej - ale wystarczyło dopisać link do stworzonego przez Myszkina specjalnego topicu 'Mody - linki' - a nie tworzyć nowy (w takim przypadku musiałem go przenieść poza SH3 tak jak z wszystkimi innymi które są podawane na Forum poza wyznaczonymi miejscami).
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
@GROM
w readme - to konwersja modelu z orginalnego SHIII.
Jeśli juz aż tak trzeba - mojego autorstwa.
Co do historyczności - jest taka jak cały SHIII - gdyby to miał być OFP (Operation Flashpoint) - powiedizałbym że to badziew.
Ale jesli chodzi o SH3 - i tak wystarczy poprawnie postawić falochron na dziobie żeby było lepiej niz zrobił to orginalny team twórców gry...
Tak naprawde jestem zwolennikiem drobiazgowej zgodnosci w miare możliwośći oczywiscie - tyle ze mamy takie narzędzia jakie mamy...
I chyba dużo lepiej nie będzie...
Oczywiście zdaje sobie sprwe z tego że to mało peawdopodobne abym to ja był autorem własnej pracy itp...
w readme - to konwersja modelu z orginalnego SHIII.
Jeśli juz aż tak trzeba - mojego autorstwa.
Co do historyczności - jest taka jak cały SHIII - gdyby to miał być OFP (Operation Flashpoint) - powiedizałbym że to badziew.
Ale jesli chodzi o SH3 - i tak wystarczy poprawnie postawić falochron na dziobie żeby było lepiej niz zrobił to orginalny team twórców gry...
Tak naprawde jestem zwolennikiem drobiazgowej zgodnosci w miare możliwośći oczywiscie - tyle ze mamy takie narzędzia jakie mamy...
I chyba dużo lepiej nie będzie...
Oczywiście zdaje sobie sprwe z tego że to mało peawdopodobne abym to ja był autorem własnej pracy itp...
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
jack_410 napisał(a): Oczywiście zdaje sobie sprawe z tego że to mało peawdopodobne abym to ja był autorem własnej pracy itp...
Daj spokój i zasuwaj dalej dopóki Ci się chce, wreszcie jednostki w SH3 dzięki takim ludziom jak TY zaczynają wyglądać tak jak powinny.
Dla mnie też to ważne i tak lubię.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Świetna robota z tymi Wichrami. PMW w orginale jest reprezenotwana przez okręty Hunt I i uzbrojone trawlery. Co ciekawsze ani Huntów I ani tym bardziej uzbrojonych trawlerów nie mieliśmy, a już napewno nie w 1939. Co do modeli "Ptaszków" mam mieszane uczucia, za to gdyby ktoś zrobił jeszcze Gromy, Wilki i Orły byłoby naprawdę superB. Nawet nie marzę o tym by Orły czy Wilki były do kontroli gracza bo to już byłaby zupełnie nowa gra. W dziale SH III proponowałem pomoc przy realiach historii, jako jeden z nielicznych wiem jak naprawdę wszystko wyglądało, znam całą drogę Wilka od Zatoki Gdańskiej do UK, tak smao jak epopeję Orła. Bajeczki o spostrzeżeniu niemieckiego okrętu w okolicach Kilonii oraz przggotowaniach na pokładzie Wilka do ataku torpedowego należy odłożyć jak dobrą opowieść bajkopisarską na półkę z komiksami dla nastolatków.
BTW naprawdę robota pierwszorzędna, jakby tak się dało jeszcze dodać Wichrowe prawdziwe parametry to juz całkiem mucha nie siada, ale i tak to co jest wygląda naprawdę ekstra.
BTW naprawdę robota pierwszorzędna, jakby tak się dało jeszcze dodać Wichrowe prawdziwe parametry to juz całkiem mucha nie siada, ale i tak to co jest wygląda naprawdę ekstra.
- Grom
- Tonaż: 701.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
- Lokalizacja: Reading UK
Dane techniczne
wyporność: -- 1320 konstr., 1400 std., 1540t norm., 1900 ppw., t;
wymiary: -- 100.9 pp, 107.2 oa x 10.16 konstr x 2.9 śr konstr, 3.3 norm śr, 3.8 maks śr / 6.1 wys. do pokładu głównego, m;
napęd: -- 3 kotły wodnorurkowe trójwalczakowe du Temple (930 m2, 18kG/cm2); 2 zespoły turbin parowych Parsonsa z przekładnią, 35 000 KM(w), prędkość 33.0 w. przy 360 obr/min maksymalna (33.8 na próbach); zasięg 3000 Mm przy 15 w.; zapas paliwa 330 t maks.;
załoga: -- 10-12 oficerów + ok. 150
-- w skład wyposażenia wchodziły: radiostacje SM1K korespondencyjna, RKD/K krótkofalówka, Y alarmowa, RJ goniometryczna oraz hydrofony ultradźwiękowe
wyporność: -- 1320 konstr., 1400 std., 1540t norm., 1900 ppw., t;
wymiary: -- 100.9 pp, 107.2 oa x 10.16 konstr x 2.9 śr konstr, 3.3 norm śr, 3.8 maks śr / 6.1 wys. do pokładu głównego, m;
napęd: -- 3 kotły wodnorurkowe trójwalczakowe du Temple (930 m2, 18kG/cm2); 2 zespoły turbin parowych Parsonsa z przekładnią, 35 000 KM(w), prędkość 33.0 w. przy 360 obr/min maksymalna (33.8 na próbach); zasięg 3000 Mm przy 15 w.; zapas paliwa 330 t maks.;
załoga: -- 10-12 oficerów + ok. 150
-- w skład wyposażenia wchodziły: radiostacje SM1K korespondencyjna, RKD/K krótkofalówka, Y alarmowa, RJ goniometryczna oraz hydrofony ultradźwiękowe
- Grom
- Tonaż: 701.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
- Lokalizacja: Reading UK
@GROM
jak zapewne zechciałeś zauważyć Silent Hunter III używa jakiś tam sobie wiadomych danych technicznych...
np. podane są pojęmności/nośności???? w stosunku do okrętów wojennych - zgodzisz sie ze mna że to kuriozum ?
Dane zawarte w moich addonach to np. dane z SHIII + przyblizenia z uboat.net (z całym szacunkiem dla tej strony - kupa dobrej roboty - dane są tam raczej do luftu, a uważam że szanowny Team Ubi zerżnoł je na zywca)
Ja wiem że to bzdura - poprosu dostosowałem sie do "calosci". Jaki ma sens poprawne podanie danych jednej jednostki (wyporność) jeslli wszystko jest do ....., a pozatym wypornosci, wymiary moc maszyn itp. musiały by być różne dla kazdej z trzech klas okrętow z tego addonu...
Nie mam zamiaru zmieniać cąłego SHIII.
Pozatym jak napisałem w readme moim założeniem było dodanie jedego addonu/modelu i dodanie za jednym zamachem kilkunastu jednostek do gry.
Dlatego dane te z katalogu addonu /data/see/NDD_Bourrasque NDD_Bourrasque_en (ge) musza sie odnosić do wszystkich jednostek.
Jak wiadomo okręty typu Bourrasque były mniejsze od Wichra, zblizone były okręty drugiej serii L'Adroit - ale tylko zblizone...
Jak Ci pasuje wpisz sobie te znane mi od prawie 35-lat dane Wichra i Burzy (tak licze ze moje "swiadome" zainteresownia tą tematyką tyle już liczą latek - i nie licze tu okresu niemowlęcego....
wystarczy otworzyc pliczki w notatniku...
A zeby było tak ze piszemy dane do Wichra inne a do Borrasque inne trzeba poprostu ten addon podzielić na dwa - dla mnie to bzdura zaśmiecanie gry...
Oczywiście (oczylężcie) moznaby sobie zażyczyć np. poprawnej konfiguracji uzbrojenia - ale bez pomocy programisty i to takiego który chce się w to bawić (a nie robi tego grzecznosciowo) - ja nie zamierzam narazie(wogóle) edytować plików zawierajacych dane dział torped itp...
i nie modele są tu powodem bo to dość fajna, przyjemna zabawa...
Potrafie robic modele, textury i znam sie na okretach mniej lub wiecej...
Ale jesli chodzi o zmiane gry na inną to chyba trzeba by sie udąć do UBIsoftu..
Mnie też smieszą "kretyńskie" "obietościowe- nośnościowe" wielkości okręów, za Hunty wolał bym 3D makera na zbity pysk itp...ect. ect..
Generalnie prawdopodobnie goscie którzy robili modele okrętów niewiele ich widzieli w postaci chocby modeli a plany to sobie sciagneli z księzyca.
Ale czy faktycznie zalęzy nam na"poprawianiu świata" ?
Generalnie gra jest super - prawda - i nie ma co tu sie nad tym roztkliwjać..
Z drugiej strony jest mi bardzo miło ze rozmawiamy cały czas "BEZ ZWIĄZKU"...
Myśle ze gdybym zamiast coś tam zrobić założył topik o "przeciekającym bulaju" i jego wpływie na "poprawną konfiguracje szpigatów" podczas ataku torpedowego na pustyni Gobi było by OK...
jak zapewne zechciałeś zauważyć Silent Hunter III używa jakiś tam sobie wiadomych danych technicznych...
np. podane są pojęmności/nośności???? w stosunku do okrętów wojennych - zgodzisz sie ze mna że to kuriozum ?
Dane zawarte w moich addonach to np. dane z SHIII + przyblizenia z uboat.net (z całym szacunkiem dla tej strony - kupa dobrej roboty - dane są tam raczej do luftu, a uważam że szanowny Team Ubi zerżnoł je na zywca)
Ja wiem że to bzdura - poprosu dostosowałem sie do "calosci". Jaki ma sens poprawne podanie danych jednej jednostki (wyporność) jeslli wszystko jest do ....., a pozatym wypornosci, wymiary moc maszyn itp. musiały by być różne dla kazdej z trzech klas okrętow z tego addonu...
Nie mam zamiaru zmieniać cąłego SHIII.
Pozatym jak napisałem w readme moim założeniem było dodanie jedego addonu/modelu i dodanie za jednym zamachem kilkunastu jednostek do gry.
Dlatego dane te z katalogu addonu /data/see/NDD_Bourrasque NDD_Bourrasque_en (ge) musza sie odnosić do wszystkich jednostek.
Jak wiadomo okręty typu Bourrasque były mniejsze od Wichra, zblizone były okręty drugiej serii L'Adroit - ale tylko zblizone...
Jak Ci pasuje wpisz sobie te znane mi od prawie 35-lat dane Wichra i Burzy (tak licze ze moje "swiadome" zainteresownia tą tematyką tyle już liczą latek - i nie licze tu okresu niemowlęcego....
wystarczy otworzyc pliczki w notatniku...
A zeby było tak ze piszemy dane do Wichra inne a do Borrasque inne trzeba poprostu ten addon podzielić na dwa - dla mnie to bzdura zaśmiecanie gry...
Oczywiście (oczylężcie) moznaby sobie zażyczyć np. poprawnej konfiguracji uzbrojenia - ale bez pomocy programisty i to takiego który chce się w to bawić (a nie robi tego grzecznosciowo) - ja nie zamierzam narazie(wogóle) edytować plików zawierajacych dane dział torped itp...
i nie modele są tu powodem bo to dość fajna, przyjemna zabawa...
Potrafie robic modele, textury i znam sie na okretach mniej lub wiecej...
Ale jesli chodzi o zmiane gry na inną to chyba trzeba by sie udąć do UBIsoftu..
Mnie też smieszą "kretyńskie" "obietościowe- nośnościowe" wielkości okręów, za Hunty wolał bym 3D makera na zbity pysk itp...ect. ect..
Generalnie prawdopodobnie goscie którzy robili modele okrętów niewiele ich widzieli w postaci chocby modeli a plany to sobie sciagneli z księzyca.
Ale czy faktycznie zalęzy nam na"poprawianiu świata" ?
Generalnie gra jest super - prawda - i nie ma co tu sie nad tym roztkliwjać..
Z drugiej strony jest mi bardzo miło ze rozmawiamy cały czas "BEZ ZWIĄZKU"...
Myśle ze gdybym zamiast coś tam zrobić założył topik o "przeciekającym bulaju" i jego wpływie na "poprawną konfiguracje szpigatów" podczas ataku torpedowego na pustyni Gobi było by OK...
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości