1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

wiadomosci radiowe

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 11 • Strona 1 z 1

wiadomosci radiowe

Postprzez noe » 17.02.06, 15:40

Mam takie dwa problemy:
1. Chcialnym zeby kompresja czasu spadała do 1x kiedy dostaje wiadomosci o kontaktach niezaleznie jak daleko odemnie sie znajduja. Teraz jest tak, ze kompresja spada do 1x tylko przy bliższych kontaktach.

2. Czy jest mozliwe aby przy dostaniu wiadomosci radiowej o kontakcie dostawać informacje dzwiekową tak jak to jest w przypadku normalnych wiadomosci radiowych. Obecnie wyswietlana jest tylko informacja w oknie wiadomosci :cry:

W obu punktach chodzi mi tylko o wiadomosci ktore pokazuja sie na ekranie radia (pod klawiszem M)- te które pokazuja sie na mapie mam wylaczone. Czy ktos wie czy i jak mozna to poprawic :?:

A i jeszcze jedno- czy mozna zrobic tak aby na ekranie wiadomosci pojawialy się dokladne daty (lacznie z dniem i miesiacem) a nie tylko godziny otrzymania wiadomości :?:
noe
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 11.000 BRT

Dołączył(a): 20.11.05, 11:06

Postprzez marv » 17.02.06, 16:17

a.d 1
Zainstaluj SH3 Commander-ten program ma funkcje, dzieki ktorej mozesz sobie zmienic ta kompresje na x1 i wogole poustawiac sobie kompresje do poszczegolnych sytuacji.
marv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 54.000 BRT

Dołączył(a): 08.02.06, 20:53

Postprzez noe » 17.02.06, 19:43

Zainstaluj SH3 Commander-ten program ma funkcje, dzieki ktorej mozesz sobie zmienic ta kompresje na x1 i wogole poustawiac sobie kompresje do poszczegolnych sytuacji.


no tak wiem o tym ale ustawienia sh commandera odnoszą sie wylacznie do bliskich kontaktow i normalnych wiadomosci radiowych a nie wplywają na te dalsze kontakty :?

Ponadto mam jeszcze jedną rzecz która mnie denerwuje...
Dlaczego kiedy dostanę wiadomość radiową nie słychać komentarza radiooperatora? W katalogu sounds są dźwięki informujące o kontakcie i wiadomości a w grze ich nie słychać. A może to tylko u mnie tak jest sam już niewiem :(
noe
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 11.000 BRT

Dołączył(a): 20.11.05, 11:06

Postprzez majama » 18.02.06, 12:56

te dzwieki wystepuja chyba tylko przy kompresji czasu=1
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez noe » 18.02.06, 18:18

te dzwieki wystepuja chyba tylko przy kompresji czasu=1


Właśnie w tym rzecz że u mnie jest cisza nawet przy kompresji 1x.
Czyli musze mieć cos skopane w instalacji tak? Pewnie jakiś mod mi to pochrzanił :?
noe
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 11.000 BRT

Dołączył(a): 20.11.05, 11:06

Postprzez wibwk » 19.02.06, 01:52

Niekoniecznie, przy mniejszej ilości dostępnej pamięci lub dużej zajętości procesora, pewne komendy są pomijane bo czas ich użycia minął - dzieje się już następne zdarzenie - trochę to zawile napisałem ale komedy mają nadane różne priorytety a najważnieszym priorytetem jest grafika, można to trochę poprawić wyłączając opcję: synchronizacja.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

nowy rejon patrolu

Postprzez marek128 » 19.02.06, 12:32

CZy jest mozliwe wysłanie do BdU prośby o nowe rozkazy jeśli tak to jak to zrobić? Jeśli natomiast potrzebna jest ingerencja w pliki to w które? Proszę o szybką odpowiedź
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez wibwk » 19.02.06, 16:49

Nie ma takiej możliwości.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez grallmn » 19.02.06, 22:46

noe napisał(a):
no tak wiem o tym ale ustawienia sh commandera odnoszą sie wylacznie do bliskich kontaktow i normalnych wiadomosci radiowych a nie wplywają na te dalsze kontakty :?



Raczej nie da się tego zrobi ponieważ w pliku config masz tylko następujące ustawienia kompresji. Commander również odnosi się tylko do wartości ustalonych tutaj kompresji. Nie wnosi nic nowego.

[TIME COMPRESSION]
TimeStop=0
RealTime=1
LandProximity=2
CriticalDamage=1
CrewEfficiency=1
AirEnemyDetected=1
SoundEffects=2
CharacterAnim=8
EnemyDetected=1
RadioReport=1
Particles=16
PrayState=128
HunterState=128
3DRender=1024
Maximum=4096
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez NiKuTa » 20.02.06, 00:51

Nie urzywajcie max time compres wiecej niż 512. Gra jest tak zrobiona ze (zwłaszcza na słabszych kompach) ze w czasie max przyszpieszenia czesto samolot lub nawet okręty nie zostaną wykryte przez naszych obserwatorów. Poprostu one przeskoczą nad nami lub obok nas i tyle. Wyczytałem to, a potem dyskutowałem nawet na ten temat na Subsimie. Moja gra to nawet zaczyna potwierdzać.
NiKuTa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 88.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
Lokalizacja:

Postprzez marv » 20.02.06, 01:44

moge potwierdzic to co napisal wyzej NikuTa w 100%. Procesor 2,5GHz, wiec na troche mocniejszych kompach tez to sie robi jak widac
marv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 54.000 BRT

Dołączył(a): 08.02.06, 20:53


Posty: 11 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości