1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

System czasu w grze

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 2 • Strona 1 z 1

System czasu w grze

Postprzez NiKuTa » 28.01.06, 20:27

W grze występuje pare różnych możliwości ustawień czasu z zalezności od tego co się dzieje w danej chwili - interesują mnie 3 ustawienia

- Particle rendering (Particles w mian.cfg) - nie wiem o co w tych chodzi.
- SoundEffects w main.cfg - tu nie wiem o jakie dzwięki i efekty chodzi czy są wyłączanie czy co ????
- EnemyDetected w mian.cfg - czy zwalnia czas do tej wartości czasu jeśłi wykryję wroga ????

Najbardziej mi chodzi o to Particle rendering (Particles w mian.cfg)
NiKuTa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 88.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
Lokalizacja:

Postprzez kaa » 28.01.06, 20:38

particle to efekty typu dymek, odkosy dziobowe etc.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa


Posty: 2 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości