System czasu w grze
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 2
• Strona 1 z 1
System czasu w grze
W grze występuje pare różnych możliwości ustawień czasu z zalezności od tego co się dzieje w danej chwili - interesują mnie 3 ustawienia
- Particle rendering (Particles w mian.cfg) - nie wiem o co w tych chodzi.
- SoundEffects w main.cfg - tu nie wiem o jakie dzwięki i efekty chodzi czy są wyłączanie czy co ????
- EnemyDetected w mian.cfg - czy zwalnia czas do tej wartości czasu jeśłi wykryję wroga ????
Najbardziej mi chodzi o to Particle rendering (Particles w mian.cfg)
- Particle rendering (Particles w mian.cfg) - nie wiem o co w tych chodzi.
- SoundEffects w main.cfg - tu nie wiem o jakie dzwięki i efekty chodzi czy są wyłączanie czy co ????
- EnemyDetected w mian.cfg - czy zwalnia czas do tej wartości czasu jeśłi wykryję wroga ????
Najbardziej mi chodzi o to Particle rendering (Particles w mian.cfg)
- NiKuTa
- Tonaż: 88.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
- Lokalizacja: Uć
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości