1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

SH3 Allies Conversion

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 67 • Strona 2 z 31, 2, 3

Postprzez Chris » 16.07.05, 03:14

drajwer,

Ok ja uzywam wilie zrodel informacji tutaj jest strona dosc ciekawa ktora pisze o Rumia-Zagorze

http://www.polishnavy.pl/index.html
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Chris » 16.07.05, 03:27

New Update:

Koduje okrety nadwodne i podwodne. Mam nadzieje ze dobrze to napisalem w jezyku polskim :)

Cholernie trudno oni zrobili a zeby dodac nowy okret do SH3 trzeba duzo hexeditowac 3d modele i inne pliki.

Np w jednym okrecie 3d modelu moze byc okolo 250 zmian do zmienienia lub wiecej.

Szukam teraz Europejskie wersji SH3 azeb zrobic ten dodatek tez na wersje Polska. Beda dwie wersje SH3 Allies Conversion Polska i Angielska moze beda i inne jesli ktos inny to przerobi.

Chris,
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Chris » 16.07.05, 03:36

Jesli ktos jest chetny potrzebuje;

1. Testerow - juz jest troch chetnych na testowanie.

2. Historykow ekspertow historji polskiej w campaign 1939

3. Potrzebuje pomysly np jak lub w ktorym roku, miesiacu, dniu zaczac polska campaign w grze. Jak wicie dlugo ona nie trwala wiec chce tutaj dodac czas zaczecia wczesnej gry tylko narazie ciagle kontempluje jak ja zrobic zeby byla interesujaca. Np chailbym dodac w campaign misje treningu, szpiegostwa, i inne ciekawostki np troche fikcyjne a moze i nie jak np przewozenie enigmy do anglji itp.

Wiec jesli macie ciekawe pomysly to prosze piszcie jesli bedzie to fajne to ja to dodam do tego mod.

Chris
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez amigo » 18.07.05, 22:06

Chris !!! trzymam za ciebie kciuki. Niszcząca głebokość zanurzania Orła i Sępa wynosiła 120 m. nie mam pojęcia o grafice i kodowaniu, ale służę pomocą w kwestiach historycznych, fotach, rysunkach, widok zewnętrzny i wewnętrzny, ewentualnie modelami w/w jednostek
Pozdrawiam
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Myszkin » 18.07.05, 23:18

amigo napisał(a):Niszcząca głebokość zanurzania Orła i Sępa wynosiła 120m.


Amigo, zapomniałeś dodać: "teoretycznie".
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Chris » 19.07.05, 02:08

Glosujcie na maxymalne zanurzenie orla. Wedlug testow mogl on oficjalnie zejsc na glebokosc 80-90 metrow. To nieznaczy ze on mogl nie zejsc na glebokosc 120 lub wicej metrow. Teoretycznie mowiac orzel i sep mial napewno predyspozycje na zejscia glebiej ale musze zaprogramwac limit moge zrobic dla was niespodzianke jesli chcecie.

Jakolwiek prosze podajcie namiary realistyczne ktore by pasowaly do orla i sepa.

Chris aka Orzel
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Chris » 19.07.05, 06:40

Ok znalazlem info na temat maksymalnego zanurzena Orla i Sepa na tej stronie okrety podwode Orzel i Sep sa Dutch class O 21 submarine na tej stronie tez pisze ze crush depth czyli teoretycznie mowiace masymalne zanurzenie tego typu okretu podwodnego jest 175m

Wiec tutaj jest 175m co o tym myslcie bo chcailbym miec juz te dane w kodowane do gry jak najszybciej. Oczywiscie jesli jest 175m to znaczy ze moze byc jedna wersja 175m, druga 185m, lub trzecia 155m to jest dosc logiczne i realistyczne. Osobiscie watpie zeby ten typ moglby zejsc do 200m lub ponizej 175m

Zobaczcie ta strone http://www.dutchsubmarines.com/classes/class_o21.htm
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Jagdtiger » 19.07.05, 07:43

Można chyba zaprogramować 175 m i dać +- ileś tam procent np -5% i +15%
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Myszkin » 19.07.05, 09:11

Aleście się uparli na tego "OrłoSępa", z trudem mieszczącego się w Zatoce, ja z chęcią bym popływał np. Żbikiem, nie wiem czemu, ale mam większy sentyment do majnerów.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Chris » 19.07.05, 09:39

Myszkin,

Bedzie tez Zbik i cala Polska flotylla z 1939. Oprucz moze takich malych stateczkow lub plywajcych materacy dmuchanych ;)

Nawet bedzie Baltyk ktory bedzie zakotwiczony w Gdyni i splenial role jako szkoleniowy i tez przeciw lotinczy czy jak to powiedzec wiesz co mam namysli bedzie platformom do atakowania wrogich samolotow.

Baltyk jednak jest tylko stacjonarny tak jak bylo w historji niemoze plywac tylko bedzie zakotwiczony

Chris,
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Uapa » 19.07.05, 10:11

co do misji:
mogly by byc manewry floty- taki sposob na zdobyciu paru pkt renowna
kampania nie musi sie tez konczyc z koncem wojny obronnej 1939 przeciez PMW dziala razem z marynarka UK wiec mozna zrobic ze kampania konczy sie historycznie w 1945. do pazdziernika 1939 wyplywasz z polski a potem z francji i angli. tak ja uwazam.
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez amigo » 19.07.05, 14:10

witam
Ja bym obstawał za max 120 m głęb. zan. Zaden z okrętów budowanych w tym czasie nie przekraczał tej głebokości ( wyjątek Niemcy)
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Myszkin » 19.07.05, 15:24

amigo napisał(a):witam
Ja bym obstawał za max 120 m głęb. zan. Zaden z okrętów budowanych w tym czasie nie przekraczał tej głebokości ( wyjątek Niemcy)


Ja również tak uważam. Głębokości większe niż 120m raczej nie wchodzą w grę - nie ta stal...
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Łokietek » 20.07.05, 07:18

Witam :) Na tej stronie co podałeś Chris pisze że Orzeł był podobny do okretów klasy O-19 a nie O-21 ( chyba że coś porypałem co bardzo mozliwe): "Dutch design by ir. G. de Rooy. Possibly (but not confirmed) based upon the Orzel class which was designed for the Polish Navy." Głębokośc jest tam określona na 100 metrów. W jakieś książce na temat Orła czytałem, że osiągnieto nim w niezamieżony sposób 105 metrów.

http://www.dutchsubmarines.com/classes/class_o19.htm

pozdrowka ;)
Łokietek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 22.000 BRT

Dołączył(a): 28.09.04, 18:54
Lokalizacja: Nisko

Postprzez Myszkin » 20.07.05, 09:07

No tak, ale te 105m "Orzeł" przeżył a tu chodzi o wyznaczenie momentu implozji, tak mniej więcej oczywiście.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Gość » 20.07.05, 09:13

Lokietek,

Masz racje to nie ty lecz ja porypalem jest on podobny do O-19 klasy.

Juz mam masymalne zanurzenie jesli ktos z was chce sie dowiedziec to wyslijcie mi pm to wam napisze. Jest realistyczne w kazdym razie.

Niechce tuaj pisac bo chcialbym azeby to byla niespodzianka. W danych technicznych w grze w museum napisalem tak

Diving depth: 80 m(test depth) a co dalej to trzeba sie zanuzyc i zobaczyc :)
Gość
 

Postprzez Chris » 30.07.05, 08:20

Juz niedlugo bedzie storna internetowa gotowa poswiecona temu projektowi "SH3 Allies Conversion" Beda tam screenshots, downloads, i inne informacje na ten temat.

Chris a.k.a. Orzel
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Chris » 01.08.05, 05:27

Oto link gdzie bedziecie mogli sie dowiedziec, sciagnac rozne dodadki, screenshots itp. do SH3 Allies Conversion. www.pctechpro.net/sh3ac

Strona ta jest w wersji angielskiej ale jak czas pozwoli zrobie tez i polska wersje.

Chris a.k.a. Orzel
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Jagdtiger » 01.08.05, 06:10

Zerknąłem na screeny m.in. ten gdzie jest mapa Gdyni i mam małe pytanie. Czy porty w grze, układ kei, nabrzeży itp można sobie samemu ukształtować czy są jakieś schematy, z którymi nie da się nic zrobić ? Bo wydaje mi się że port w Gdyni zupełnie inaczej wyglądał.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Chris » 01.08.05, 06:55

Jagdtiger,

Wiesz ja zrobilem ta strone internetowa wciagu kilku godzin i w duzych przerwach. Te screenshots i lokacja Gdyni byla tylko testem ja uzyje innego schematu jesli chodzi o Gdynie co bardziej bedzie wygladac jak Gdynia. Ten port na screenshots jest kopja Gdanska z gry.

Jesli chodzi o schematy portow i miast i ich wyglad to mozna zrobic co sie chce. Jest to bardzo prosty 3d model np samolot swordfish mozna zrobic w ciagu kilku godzin niejest on skomplikowany. Porty tez niesa zkomplikowane. niekture pancerniki jak Bismarck sa wicej skomplkowane lub 3d wnetrze okretow podwodnych jest dosc detaliczne. Problem jest w tym ze ja jestem juz blisko do zrobienia plugin do 3d max7.0 lub Maya ktory umozliwi mi wprowadzenie nowych modeli do gry. No chyba ze ktos w czesiej odemnie zrobi jakis tool lub plugin noto fajnie jak nie to dam sobie sam rade.

Narazie zeby miec caly ten dodatek dzialajacy uzywam istniejacych modeli ale to tylko narazie bo chce miec pewnosc ze to wszystko dziala jak powinno. Potem regularnie bede dodawal nowe 3d objects do gry.

Czy ktos zwas ma moze zdjecie Gdyni przdwojennej lub terazniejszej jesi sie bardzo zmienila? Jesli tak mozecie mi przeslac te zdjecie na e-mail orzel@pctechpro.net

PS Przepraszam za bledy. ;)

Chris
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Chris » 01.08.05, 07:55

Ok jesli chodzi o Gdynie to mam juz przedwojenny wyglad Gdyni. Poprawie tez orginalna nazwe Gdansk na nazwe Free City Gdansk (Danzig) bo w grze orginalnie jest Gdansk to tak przyokazji poprawie jak juz jestem w okolicy Gdanska :)

Prosze was tez o sugestje, poprawki, piszcie tutaj na forum lub na e-mail. orzel@pctechpro.net

Chris
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez dragonfly » 01.08.05, 10:13

Na www.maps.google.com/ wpisz gdansk, poland. Tam będzie mapa satelitarna Gdańska. Co prawda współczesna, ale może się przydać.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Chris » 01.08.05, 14:35

Ja mam taki program o nazwie World Wind 1.3 to jest mapa 3d plus satelitarne zdjecia calego swiata. Mozna kazda praiwe miejscowosc znalesc. Lakacje polozenia geograficznego itp. Chodzilo mi jednak o historyczny przedwojenny wyglad Gdansku ale juz znalazlem mapy i wyglad.

Chris
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Chris » 02.08.05, 19:03

Jest gotowy maly filmik pokazujacy mozliwosc zrobienia nowych torped i bronie amunicji itp. www.pctechpro.net/sh3ac/downloads/downloads.htm

Ten film pokazuje jedna silna toprede niszczaca wiele pancernikow i innych statkow w zasiegu 1 kilometra!

Chris a.k.a. Orzel
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Myszkin » 02.08.05, 19:35

Widziałem filmik - Chris, taka topreda powinna też zniszczyć okręt podowdny, który ją wystrzelił. Mam jednak nadzieję, że w Allies Conversion nie będzie takich "wynalazków" :wink:

PS: jakiego programiku użyłeś do nagrywania filmu w SH3?
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 67 • Strona 2 z 31, 2, 3

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości