1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Realizm????

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 51 • Strona 1 z 31, 2, 3

Realizm????

Postprzez W.O.L.F » 07.05.05, 15:51

Witam.
Od dlugiego juz czasu gram w sh. i giera bardzo mi sie podoba ale im dluzej gram tym bardziej wydaje sie malo realna nie chodzi mi manualne ustawianie torped czy 100% realiz gry ale o to co tak naprawde sie dzieje na morzu a moze raczej czemu nic sie nie dzieje :cry: Poco wysylac komunikaty w eter jak z bazy mozna otrzymac tylko "be more agrresiv" lub "Good Work" bezsens gdzie komunikaty z gatunku ruchów floty niemieckiej gdzie dane wywiadu o mozliwym spotkaniu z konwojem ktory na swoim pokladzie moze przewozic cenny ladunek i w tej sytuacji rozkaz z bazy o zmianie zadania i przechwycenia takiego konwoju. Czemu brakuje potyczek morskich i np. komunikaty z bardzo klimatycznym tekstem " z wielkim zalem zawiadamiamy ze dnia 27 maja 1941 roku flota niemiecka stracila Bismarca" czemu niema takich wzmianek historycznych. Druga rzecza jaka mnie jeszcze do pewnego stopnia irytuje to wyszkolenie zalogi jestem na 32 patrolu jest rok 1943 zaloga wypasiona doskonali weterani z jednym ale jesli maja strzelac do statku z dziala to czemu zatopienie jego zajmuje im tyle czasu przeciez zatopili juz nie jeden statek z dziala wiec chyba wiedza gdzie celowac a poza tym taki przykladowy tankowiec plywajaca beczka z prochem jak dostaje pocisk HE ze 105 to powinien wyparowac po drugim lub trzecim strzale. wiec o co chodzi z tym doswiadczeniem ze mniej sie męczą czy jak?
Jest wiele takich rzeczy o ktorych mozna by pisac ale sadze ze kazdy juz zauwazyl to ze gra ma wielki potecjal pomyslów i moze zamias tworzyc nowe skiny i kolejne mody poprawiajace wyglad skupic sie na wprowadzeniu wiekszego realizmu historycznego do gry.
Pozdrowienia
W.O.L.F
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 07.05.05, 16:17

W.O.L.F. napisał(a):moze zamias tworzyc nowe skiny i kolejne mody poprawiajace wyglad skupic sie na wprowadzeniu wiekszego realizmu historycznego do gry


co więc proponujesz? ;)
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez W.O.L.F » 07.05.05, 19:43

Proponuje popracowac nad skryptami które w jakis sposób pomoga zwiekrzyc realizm ja nie potrafie tego zrobic ale sa ludzie którzy napewno by to potrafili moze jakos wspólnymi silami cos da sie zrobic
Gra jest bardzo dobra ale moze byc jeszcze lepsza
W.O.L.F
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 07.05.05, 22:45

Zgadzam sie z Wolfem, przydaly by sie komunikaty o rozpoczeciu dzialan wojennych przeciw okreslonym krajom. Sam lapie sie na tym ze zapominam co gdzie kiedy i czasami odpuszczam np holendrom, jak sie potem okazuje, moglem juz ich topic itd.
Trudno sobie wybrazic ze okret podwodny na patrolu jest zdany na siebie z ocena. Takie komunikaty, jak i inne o ktorych pisal Wolf to powinna byc podstawa. Niestety panowie z ubikacji chyba uwazaja ze w 2 wojnie swiatowej, nie bylo radia, map dna morskiego, wywiadu itd. itd :( Nie umiem pisac modow, jesli jednak ktos odpowiednio mna pokieruja chetnie zakasam rekawy i wezme sie za to z calych sil.

Pozdrawiam
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 07.05.05, 23:30

spoko, jak tak, to ja też się przyłączam do apelu - zrómy coś! (ew. niech ktoś coś zrobi!) ;) :lol:

jedno wyjaśnienie dla W.O.L.Fa: piszesz, żeby zająć się realizmem historycznym zamiast poprawianiem wyglądu - to złe założenie. każdy robi to co umie. przeważnie gość który np. robi skórki czy proste mody graficzne nie ma pojęcia o tym jak działa kampania czy mechanika gry... i vice versa (sam nie dalej jak wczoraj pomagałem Beery'emu - temu od Real U-boot'a - edytować pliki .tga).

w wracając do meritum: pokładam pewne nadzieje w zapowiadanym nowym modzie, o którym wspominałem niedawno w wiadomym temacie. mają być nowe porty (a w nich statki), historyczne wydarzenia i różne takie. spodziewam się, że będzie dużo lepszy od niedorobionego WE.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez W.O.L.F » 08.05.05, 00:02

ok nie mam nic przeciwko nowym modom graficznym ale jest jest ich naprawde sporo i chyle czola przed ich twórcami tylko chcialem zwrócic uwage na to zeby zajac sie sprawa historyczna. I fajnie ze jest jakis odzew na ten apel. Dzieki :lol: .
A o jakim modzie kaa mówisz?
W.O.L.F
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 08.05.05, 00:51

spoko, tylko zrobienie sensownego moda kampanii jest chyba sporo trudniejsze niż np. poprawianie teksturek.

ps
to ten mod: http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=35178
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez W.A.C. » 08.05.05, 01:09

Hmm a co wy na to :
Plyniemy na patrol i dostajemy przez radio info np . - sektor xxx , klaca C2 ,
przechwycic.
Standardowa zaplata +extra bounus
I moze nie chodzi mi o realizm a raczej ozywienie patrolu.
Moze tez byc konwoj czy Task Force.
Wywiad donosi ze z poru xxx wyszla grupa . przypuszczalny kierunek sektor xxx (albo port xxx) itd. itp.
W koncu wywiad dzialal i takie informacje mogly by byc wysylane.
No i bylo by pole do wykazania kunsztu nawigacyjnego.
Wykozystac radio na maxa. Byl by sens w koncu dawac radiomanowi odznaczenia.
W.A.C.
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 04.05.05, 17:11

Postprzez kaa » 08.05.05, 01:14

fajnie... ale jak dotąd chyba nikomu się do radia dobrać nie udało. nawet developerzy nie dali w dwu patch'ach tego co miało być od początku, czyli wzywania eskorty i pytania o nowe rozkazy. niestety.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 08.05.05, 01:15

przeróbli takie jak byście chcieli to znacznie trudniejsza sprawa niz podmiana obrazków, przede wszystkim musielibyśmy wiedziec gdzie tego szukać, potem rozszyfrowac jak to jest zakodowane i módlmy sie aby to były łatwe do rozpracowania skrypty (w przypadku skompilowanych plików żródłowych widze marne szanse), a potem dopiero wprowadzac zmiany i testowac jakie sa efekty.
Słowem ciezka sprawa dla amatorów informatyki, ale zawsze znajdzie sie jakiś fanatyczny pasjonat, chociaż to wszystko powinni robic producenci, bo biora za to pieniądze.
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez ORP271 » 08.05.05, 08:10

kaa do radia wczale nie trzeba się dobierac tylko edytowac kampanie i dołozyć wyzwalaczy z komunikatami radiowymi o raz te jednostki lub grupy do przechwycenia ,ustalic warunki kiedy się pojawią i warunki kiedy dostaniemy komunikat aby wyglądało bardziej losowo.
Dla ciekawych proponuje utworzyć swoją misje i zapewniam ze fajnie wyglada ja np przy wyjściu z portu dostajemy przez radio zyczenia dobrych łowów lub wiadomośc o rozpoczeńciu działań wojennych np przeciw Polsce.
Edytor misji jest bardzo rozbudowany i dość prosty jeżeli wcześniej miał ktoś doczynienia np z edytorem Flashpointa.
Niestety taka gra jak SH3 rozwija skrzydła dopiero przy większych operacjach lub kampani pojedyńcze misjie są zbyt liniowe za mało niewiadomych za mało niespodzianek
ORP271
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 6.000 BRT

Dołączył(a): 03.05.05, 11:32

Postprzez W.O.L.F » 08.05.05, 11:10

Ten mod o którym pisales kaa wyglada calkiem obiecujaco mam nadzieje ze sie pojawi bo na subsimie jest wielu fanatyków :D
Fakt edytor misji jest dosc prosty a nie mozna by bylo misji z edytora jakos polaczyc z caloscia kampani?
W.O.L.F
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 08.05.05, 17:47

Lub tak jak pisze ORP271 o tych komunikatach, "wydobyc" z nich komunikaty radiowe.
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 08.05.05, 19:42

kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez W.O.L.F » 08.05.05, 20:18

:lol: Fajowe coraz lepiej sie dzieje
W.O.L.F
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 08.05.05, 22:14

O kurcze ! Super ! Kiedy ?! Gdzie !? Czy wejdzie to w sklad nowego super moda ? :)
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez U-902 » 09.05.05, 10:17

W ramach "Realizm???" dodam , ze ostatnio wypuscilem sie za Grenlandie (chcialem zobaczyc lodowce), lodu nie widzialem, efekt bialych nocy byl ale co mnie zdziwilo - prawie non-stop byl sztorm, bylem w zimnej raczej strefie a moja czujka na kiosku to twardziele, w letnich bluzach, nawet sztormiakow nie mieli ;-)
U-902
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 39.000 BRT

Dołączył(a): 04.05.05, 10:18
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Boba Fett » 09.05.05, 16:15

Niemiecka krew :twisted:
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez dragonfly » 11.05.05, 10:09

U-902 napisał(a):W ramach "Realizm???" dodam , ze ostatnio wypuscilem sie za Grenlandie (chcialem zobaczyc lodowce), lodu nie widzialem, efekt bialych nocy byl ale co mnie zdziwilo - prawie non-stop byl sztorm, bylem w zimnej raczej strefie a moja czujka na kiosku to twardziele, w letnich bluzach, nawet sztormiakow nie mieli ;-)
Wachta na mostku zmienia ciuszki po zmianie wachty, jeśli pogoda się pogarsza. A oni musieli stać na wachcie jeszcze jak było spokojnie.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez dragonfly » 11.05.05, 10:27

Boba Fett napisał(a):Zgadzam sie z Wolfem, przydaly by sie komunikaty o rozpoczeciu dzialan wojennych przeciw okreslonym krajom. Sam lapie sie na tym ze zapominam co gdzie kiedy i czasami odpuszczam np holendrom, jak sie potem okazuje, moglem juz ich topic itd.
Trudno sobie wybrazic ze okret podwodny na patrolu jest zdany na siebie z ocena. Takie komunikaty, jak i inne o ktorych pisal Wolf to powinna byc podstawa. Niestety panowie z ubikacji chyba uwazaja ze w 2 wojnie swiatowej, nie bylo radia, map dna morskiego, wywiadu itd. itd :( Nie umiem pisac modow, jesli jednak ktos odpowiednio mna pokieruja chetnie zakasam rekawy i wezme sie za to z calych sil.

Pozdrawiam

Jeśli chodzi o problem neutralności, to można to w prowizoryczny sposób obejść. Kiedy już zidentyfikujemy narodowość statku handlowego, sprawdzamy któryś z portów tego kraju na mapie. Jeśli jest czerwony, to statek zatapiamy. Jeśli jest zielony - odpuszczamy.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Boba Fett » 11.05.05, 16:03

Zgadza sie Dragonfly, ale jest maly problem, np porty holenderskie czy polskie (zgroza :twisted: ) nie widac ich :(

Pozdrawiam
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez dragonfly » 11.05.05, 18:22

No to fakt ;)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez W.O.L.F » 12.05.05, 17:56

Nareszcie pojawilo sie cos co moze dac wiecej realizmu w uzywaniu radia jeszcze nie uzywalem ale zaraz to sprawdze.


http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=35958
W.O.L.F
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 12.05.05, 18:49

Kurcze, super mod. Ale dziwnie sie czuje czlowiek jak czyta wiesci o klesce swego kraju :(
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez W.O.L.F » 12.05.05, 21:22

no cóz w sumie to prawda dziwne uczucie ale z drugiej strony fajne mam nadzieje ze ten mod bedzie dalej rozbudowywany
W.O.L.F
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Posty: 51 • Strona 1 z 31, 2, 3

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości