Realizm????
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 51
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Realizm????
Witam.
Od dlugiego juz czasu gram w sh. i giera bardzo mi sie podoba ale im dluzej gram tym bardziej wydaje sie malo realna nie chodzi mi manualne ustawianie torped czy 100% realiz gry ale o to co tak naprawde sie dzieje na morzu a moze raczej czemu nic sie nie dzieje Poco wysylac komunikaty w eter jak z bazy mozna otrzymac tylko "be more agrresiv" lub "Good Work" bezsens gdzie komunikaty z gatunku ruchów floty niemieckiej gdzie dane wywiadu o mozliwym spotkaniu z konwojem ktory na swoim pokladzie moze przewozic cenny ladunek i w tej sytuacji rozkaz z bazy o zmianie zadania i przechwycenia takiego konwoju. Czemu brakuje potyczek morskich i np. komunikaty z bardzo klimatycznym tekstem " z wielkim zalem zawiadamiamy ze dnia 27 maja 1941 roku flota niemiecka stracila Bismarca" czemu niema takich wzmianek historycznych. Druga rzecza jaka mnie jeszcze do pewnego stopnia irytuje to wyszkolenie zalogi jestem na 32 patrolu jest rok 1943 zaloga wypasiona doskonali weterani z jednym ale jesli maja strzelac do statku z dziala to czemu zatopienie jego zajmuje im tyle czasu przeciez zatopili juz nie jeden statek z dziala wiec chyba wiedza gdzie celowac a poza tym taki przykladowy tankowiec plywajaca beczka z prochem jak dostaje pocisk HE ze 105 to powinien wyparowac po drugim lub trzecim strzale. wiec o co chodzi z tym doswiadczeniem ze mniej sie męczą czy jak?
Jest wiele takich rzeczy o ktorych mozna by pisac ale sadze ze kazdy juz zauwazyl to ze gra ma wielki potecjal pomyslów i moze zamias tworzyc nowe skiny i kolejne mody poprawiajace wyglad skupic sie na wprowadzeniu wiekszego realizmu historycznego do gry.
Pozdrowienia
Od dlugiego juz czasu gram w sh. i giera bardzo mi sie podoba ale im dluzej gram tym bardziej wydaje sie malo realna nie chodzi mi manualne ustawianie torped czy 100% realiz gry ale o to co tak naprawde sie dzieje na morzu a moze raczej czemu nic sie nie dzieje Poco wysylac komunikaty w eter jak z bazy mozna otrzymac tylko "be more agrresiv" lub "Good Work" bezsens gdzie komunikaty z gatunku ruchów floty niemieckiej gdzie dane wywiadu o mozliwym spotkaniu z konwojem ktory na swoim pokladzie moze przewozic cenny ladunek i w tej sytuacji rozkaz z bazy o zmianie zadania i przechwycenia takiego konwoju. Czemu brakuje potyczek morskich i np. komunikaty z bardzo klimatycznym tekstem " z wielkim zalem zawiadamiamy ze dnia 27 maja 1941 roku flota niemiecka stracila Bismarca" czemu niema takich wzmianek historycznych. Druga rzecza jaka mnie jeszcze do pewnego stopnia irytuje to wyszkolenie zalogi jestem na 32 patrolu jest rok 1943 zaloga wypasiona doskonali weterani z jednym ale jesli maja strzelac do statku z dziala to czemu zatopienie jego zajmuje im tyle czasu przeciez zatopili juz nie jeden statek z dziala wiec chyba wiedza gdzie celowac a poza tym taki przykladowy tankowiec plywajaca beczka z prochem jak dostaje pocisk HE ze 105 to powinien wyparowac po drugim lub trzecim strzale. wiec o co chodzi z tym doswiadczeniem ze mniej sie męczą czy jak?
Jest wiele takich rzeczy o ktorych mozna by pisac ale sadze ze kazdy juz zauwazyl to ze gra ma wielki potecjal pomyslów i moze zamias tworzyc nowe skiny i kolejne mody poprawiajace wyglad skupic sie na wprowadzeniu wiekszego realizmu historycznego do gry.
Pozdrowienia
- W.O.L.F
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
- Lokalizacja: Warszawa
Proponuje popracowac nad skryptami które w jakis sposób pomoga zwiekrzyc realizm ja nie potrafie tego zrobic ale sa ludzie którzy napewno by to potrafili moze jakos wspólnymi silami cos da sie zrobic
Gra jest bardzo dobra ale moze byc jeszcze lepsza
Gra jest bardzo dobra ale moze byc jeszcze lepsza
- W.O.L.F
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
- Lokalizacja: Warszawa
Zgadzam sie z Wolfem, przydaly by sie komunikaty o rozpoczeciu dzialan wojennych przeciw okreslonym krajom. Sam lapie sie na tym ze zapominam co gdzie kiedy i czasami odpuszczam np holendrom, jak sie potem okazuje, moglem juz ich topic itd.
Trudno sobie wybrazic ze okret podwodny na patrolu jest zdany na siebie z ocena. Takie komunikaty, jak i inne o ktorych pisal Wolf to powinna byc podstawa. Niestety panowie z ubikacji chyba uwazaja ze w 2 wojnie swiatowej, nie bylo radia, map dna morskiego, wywiadu itd. itd Nie umiem pisac modow, jesli jednak ktos odpowiednio mna pokieruja chetnie zakasam rekawy i wezme sie za to z calych sil.
Pozdrawiam
Trudno sobie wybrazic ze okret podwodny na patrolu jest zdany na siebie z ocena. Takie komunikaty, jak i inne o ktorych pisal Wolf to powinna byc podstawa. Niestety panowie z ubikacji chyba uwazaja ze w 2 wojnie swiatowej, nie bylo radia, map dna morskiego, wywiadu itd. itd Nie umiem pisac modow, jesli jednak ktos odpowiednio mna pokieruja chetnie zakasam rekawy i wezme sie za to z calych sil.
Pozdrawiam
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
spoko, jak tak, to ja też się przyłączam do apelu - zrómy coś! (ew. niech ktoś coś zrobi!)
jedno wyjaśnienie dla W.O.L.Fa: piszesz, żeby zająć się realizmem historycznym zamiast poprawianiem wyglądu - to złe założenie. każdy robi to co umie. przeważnie gość który np. robi skórki czy proste mody graficzne nie ma pojęcia o tym jak działa kampania czy mechanika gry... i vice versa (sam nie dalej jak wczoraj pomagałem Beery'emu - temu od Real U-boot'a - edytować pliki .tga).
w wracając do meritum: pokładam pewne nadzieje w zapowiadanym nowym modzie, o którym wspominałem niedawno w wiadomym temacie. mają być nowe porty (a w nich statki), historyczne wydarzenia i różne takie. spodziewam się, że będzie dużo lepszy od niedorobionego WE.
jedno wyjaśnienie dla W.O.L.Fa: piszesz, żeby zająć się realizmem historycznym zamiast poprawianiem wyglądu - to złe założenie. każdy robi to co umie. przeważnie gość który np. robi skórki czy proste mody graficzne nie ma pojęcia o tym jak działa kampania czy mechanika gry... i vice versa (sam nie dalej jak wczoraj pomagałem Beery'emu - temu od Real U-boot'a - edytować pliki .tga).
w wracając do meritum: pokładam pewne nadzieje w zapowiadanym nowym modzie, o którym wspominałem niedawno w wiadomym temacie. mają być nowe porty (a w nich statki), historyczne wydarzenia i różne takie. spodziewam się, że będzie dużo lepszy od niedorobionego WE.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
ok nie mam nic przeciwko nowym modom graficznym ale jest jest ich naprawde sporo i chyle czola przed ich twórcami tylko chcialem zwrócic uwage na to zeby zajac sie sprawa historyczna. I fajnie ze jest jakis odzew na ten apel. Dzieki .
A o jakim modzie kaa mówisz?
A o jakim modzie kaa mówisz?
- W.O.L.F
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
- Lokalizacja: Warszawa
spoko, tylko zrobienie sensownego moda kampanii jest chyba sporo trudniejsze niż np. poprawianie teksturek.
ps
to ten mod: http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=35178
ps
to ten mod: http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=35178
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Hmm a co wy na to :
Plyniemy na patrol i dostajemy przez radio info np . - sektor xxx , klaca C2 ,
przechwycic.
Standardowa zaplata +extra bounus
I moze nie chodzi mi o realizm a raczej ozywienie patrolu.
Moze tez byc konwoj czy Task Force.
Wywiad donosi ze z poru xxx wyszla grupa . przypuszczalny kierunek sektor xxx (albo port xxx) itd. itp.
W koncu wywiad dzialal i takie informacje mogly by byc wysylane.
No i bylo by pole do wykazania kunsztu nawigacyjnego.
Wykozystac radio na maxa. Byl by sens w koncu dawac radiomanowi odznaczenia.
Plyniemy na patrol i dostajemy przez radio info np . - sektor xxx , klaca C2 ,
przechwycic.
Standardowa zaplata +extra bounus
I moze nie chodzi mi o realizm a raczej ozywienie patrolu.
Moze tez byc konwoj czy Task Force.
Wywiad donosi ze z poru xxx wyszla grupa . przypuszczalny kierunek sektor xxx (albo port xxx) itd. itp.
W koncu wywiad dzialal i takie informacje mogly by byc wysylane.
No i bylo by pole do wykazania kunsztu nawigacyjnego.
Wykozystac radio na maxa. Byl by sens w koncu dawac radiomanowi odznaczenia.
- W.A.C.
- Tonaż: 15.000 BRT
- Dołączył(a): 04.05.05, 17:11
przeróbli takie jak byście chcieli to znacznie trudniejsza sprawa niz podmiana obrazków, przede wszystkim musielibyśmy wiedziec gdzie tego szukać, potem rozszyfrowac jak to jest zakodowane i módlmy sie aby to były łatwe do rozpracowania skrypty (w przypadku skompilowanych plików żródłowych widze marne szanse), a potem dopiero wprowadzac zmiany i testowac jakie sa efekty.
Słowem ciezka sprawa dla amatorów informatyki, ale zawsze znajdzie sie jakiś fanatyczny pasjonat, chociaż to wszystko powinni robic producenci, bo biora za to pieniądze.
Słowem ciezka sprawa dla amatorów informatyki, ale zawsze znajdzie sie jakiś fanatyczny pasjonat, chociaż to wszystko powinni robic producenci, bo biora za to pieniądze.
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
kaa do radia wczale nie trzeba się dobierac tylko edytowac kampanie i dołozyć wyzwalaczy z komunikatami radiowymi o raz te jednostki lub grupy do przechwycenia ,ustalic warunki kiedy się pojawią i warunki kiedy dostaniemy komunikat aby wyglądało bardziej losowo.
Dla ciekawych proponuje utworzyć swoją misje i zapewniam ze fajnie wyglada ja np przy wyjściu z portu dostajemy przez radio zyczenia dobrych łowów lub wiadomośc o rozpoczeńciu działań wojennych np przeciw Polsce.
Edytor misji jest bardzo rozbudowany i dość prosty jeżeli wcześniej miał ktoś doczynienia np z edytorem Flashpointa.
Niestety taka gra jak SH3 rozwija skrzydła dopiero przy większych operacjach lub kampani pojedyńcze misjie są zbyt liniowe za mało niewiadomych za mało niespodzianek
Dla ciekawych proponuje utworzyć swoją misje i zapewniam ze fajnie wyglada ja np przy wyjściu z portu dostajemy przez radio zyczenia dobrych łowów lub wiadomośc o rozpoczeńciu działań wojennych np przeciw Polsce.
Edytor misji jest bardzo rozbudowany i dość prosty jeżeli wcześniej miał ktoś doczynienia np z edytorem Flashpointa.
Niestety taka gra jak SH3 rozwija skrzydła dopiero przy większych operacjach lub kampani pojedyńcze misjie są zbyt liniowe za mało niewiadomych za mało niespodzianek
- ORP271
- Tonaż: 6.000 BRT
- Dołączył(a): 03.05.05, 11:32
Ten mod o którym pisales kaa wyglada calkiem obiecujaco mam nadzieje ze sie pojawi bo na subsimie jest wielu fanatyków
Fakt edytor misji jest dosc prosty a nie mozna by bylo misji z edytora jakos polaczyc z caloscia kampani?
Fakt edytor misji jest dosc prosty a nie mozna by bylo misji z edytora jakos polaczyc z caloscia kampani?
- W.O.L.F
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
- Lokalizacja: Warszawa
W ramach "Realizm???" dodam , ze ostatnio wypuscilem sie za Grenlandie (chcialem zobaczyc lodowce), lodu nie widzialem, efekt bialych nocy byl ale co mnie zdziwilo - prawie non-stop byl sztorm, bylem w zimnej raczej strefie a moja czujka na kiosku to twardziele, w letnich bluzach, nawet sztormiakow nie mieli
- U-902
- Tonaż: 39.000 BRT
- Dołączył(a): 04.05.05, 10:18
- Lokalizacja: Szczecin
Wachta na mostku zmienia ciuszki po zmianie wachty, jeśli pogoda się pogarsza. A oni musieli stać na wachcie jeszcze jak było spokojnie.U-902 napisał(a):W ramach "Realizm???" dodam , ze ostatnio wypuscilem sie za Grenlandie (chcialem zobaczyc lodowce), lodu nie widzialem, efekt bialych nocy byl ale co mnie zdziwilo - prawie non-stop byl sztorm, bylem w zimnej raczej strefie a moja czujka na kiosku to twardziele, w letnich bluzach, nawet sztormiakow nie mieli
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Boba Fett napisał(a):Zgadzam sie z Wolfem, przydaly by sie komunikaty o rozpoczeciu dzialan wojennych przeciw okreslonym krajom. Sam lapie sie na tym ze zapominam co gdzie kiedy i czasami odpuszczam np holendrom, jak sie potem okazuje, moglem juz ich topic itd.
Trudno sobie wybrazic ze okret podwodny na patrolu jest zdany na siebie z ocena. Takie komunikaty, jak i inne o ktorych pisal Wolf to powinna byc podstawa. Niestety panowie z ubikacji chyba uwazaja ze w 2 wojnie swiatowej, nie bylo radia, map dna morskiego, wywiadu itd. itd Nie umiem pisac modow, jesli jednak ktos odpowiednio mna pokieruja chetnie zakasam rekawy i wezme sie za to z calych sil.
Pozdrawiam
Jeśli chodzi o problem neutralności, to można to w prowizoryczny sposób obejść. Kiedy już zidentyfikujemy narodowość statku handlowego, sprawdzamy któryś z portów tego kraju na mapie. Jeśli jest czerwony, to statek zatapiamy. Jeśli jest zielony - odpuszczamy.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Nareszcie pojawilo sie cos co moze dac wiecej realizmu w uzywaniu radia jeszcze nie uzywalem ale zaraz to sprawdze.
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=35958
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=35958
- W.O.L.F
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 51
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości