Real U-Boot Beery'ego
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 65
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Beery wrzucił patcha do RUB 1.43:
RUb 1.43 port fix patch:
-Added missing base markers, including Freetown, Halifax, Port of Spain, San Fernando and Djakarta.
-Fixed the markers on all friendly ports, so that a uboat can spawn there without any issues. This was broken before in most non-flotilla ports and Bergen.
Remember to save IN PORT before applying this patch.
RUb 1.43 port fix patch:
-Added missing base markers, including Freetown, Halifax, Port of Spain, San Fernando and Djakarta.
-Fixed the markers on all friendly ports, so that a uboat can spawn there without any issues. This was broken before in most non-flotilla ports and Bergen.
Remember to save IN PORT before applying this patch.
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Niech mnie ktoś oświeci ze znawców tematu.
Co z tego zainstalować bo coś się pogubiłem.
http://www.beerymod.com/sh3_011.htm
Gdy mam już zainstalowany mod w oknie Generic Mod Enabler w JSGME to jak następnie odpalam gre?
Chyba coś skopałem
Co z tego zainstalować bo coś się pogubiłem.
http://www.beerymod.com/sh3_011.htm
Gdy mam już zainstalowany mod w oknie Generic Mod Enabler w JSGME to jak następnie odpalam gre?
Chyba coś skopałem
- Tomo55
- Tonaż: 182.000 BRT
- Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
- Lokalizacja: Orzesze/Katowice
pomeczylem troche tego moda i kilka pytan mam
dokładnie chodzi mi o to czego nie kopiować aby
-wyglad kontaktow i ich graficzne pokazanie pod F5 i F6 sie nie zmienilo
chodzi mi tez o śledzenie kontaktów przez sonar [takie kreski w wersji bez moda] własnie pod f5 a pod f6 linie strzał torpeda itp...
-kwestai zmeczenia załogi w modzie jest przegieta wedlug mnie ...
pozatym nie wiem czy mi sie wydaje czy sonraman jest po modzie parwe gluchy ?! czy tylko zmnieszono odleglosci na jakie wykrywa okret ...
Pozdrawiam
dokładnie chodzi mi o to czego nie kopiować aby
-wyglad kontaktow i ich graficzne pokazanie pod F5 i F6 sie nie zmienilo
chodzi mi tez o śledzenie kontaktów przez sonar [takie kreski w wersji bez moda] własnie pod f5 a pod f6 linie strzał torpeda itp...
-kwestai zmeczenia załogi w modzie jest przegieta wedlug mnie ...
pozatym nie wiem czy mi sie wydaje czy sonraman jest po modzie parwe gluchy ?! czy tylko zmnieszono odleglosci na jakie wykrywa okret ...
Pozdrawiam
- Midgardsorm
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 21.09.05, 15:45
Midgardsorm napisał(a):dokładnie chodzi mi o to czego nie kopiować aby
-wyglad kontaktow i ich graficzne pokazanie pod F5 i F6 sie nie zmienilo
chodzi mi tez o śledzenie kontaktów przez sonar [takie kreski w wersji bez moda] własnie pod f5 a pod f6 linie strzał torpeda itp...
-kwestai zmeczenia załogi w modzie jest przegieta wedlug mnie ...
Znajdź sobie na subsimie temat o harbour trafic & unrealuboot (albo poszujak tego drugiego moda gdziekolwiek) To zbiór małych modów które właśnie przywracają to co Ciebie denerwuje
- RoZy
- Tonaż: 34.000 BRT
- Dołączył(a): 19.07.05, 08:23
Łata - http://silenthuntermod.realsimulation.com/
RoZy - starm sie doczytac mogl bys mnie nakierowac dokladnie ktore to pliki katalog ?
edit
Wiec tak mod sie nazywa UnRealUboat1.43 mozna powiedziec ze odkreca kilka niedogodnsci zrobionych przez RuB mod bardzo prosty i przejrzysty POLECAM
a jesli idzie o pola minowe nalezy urzyc pliku Campaign_SCR.mis z harbour trafic
Pozdrawiam
RoZy - starm sie doczytac mogl bys mnie nakierowac dokladnie ktore to pliki katalog ?
edit
Wiec tak mod sie nazywa UnRealUboat1.43 mozna powiedziec ze odkreca kilka niedogodnsci zrobionych przez RuB mod bardzo prosty i przejrzysty POLECAM
a jesli idzie o pola minowe nalezy urzyc pliku Campaign_SCR.mis z harbour trafic
Pozdrawiam
- Midgardsorm
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 21.09.05, 15:45
Bezpośredni link do tematu - trzeba być zarejstrowanym na subsimie
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.p ... 3b8eb35ba7
Jest też tu http://silenthuntermod.realsimulation.com/ >>> UnRealUboat1.43.7z
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.p ... 3b8eb35ba7
Jest też tu http://silenthuntermod.realsimulation.com/ >>> UnRealUboat1.43.7z
- RoZy
- Tonaż: 34.000 BRT
- Dołączył(a): 19.07.05, 08:23
ClearWater
The original SH3 environmental DATs. Water is clear again.
chyba byłem pierwszy
AARange
Reverts the AA attack range of your crew's AI gunners from RuB's 300m.
rozumiem, że w rub załoga strzela do mosolotów z 300m. a wcześniej jak było?
FakeDeckGun
The original GUNS_SUB.sim so your deckgun reloads fast again (dmg still reduced).
a tutaj rub zmniejszył szybkostrzelność i siłę ach-achta. to chyba dobrze, nie?
MapUpdates
All the original files to undo the realistic plotting mod. God's Eye is back!
OrigCrewCfg
The original initial crews for each U-Boat.
może mi ktoś wyjaśnić, co właściwie zrobił rub z tymi aspektami gry, że trzeba to naprawiać?
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
FakeDeckGun - RuB przegina działo ładuje sie minute ... w grze 4 sekudny ... mozna sciaganc innego moda i ustwaci tak na 20 s...
OrigCrewCfg - w RuB załoga duzo szybciej sie meczy i denrerwuje a przeładowanie torped calkiem ja wykancza...
MapUpdates - nawet z wlaczona opcja all seeing eye - bo o tym mowa- dziwnie to sie zachowuje niby pownno byc widac okrety ale tylko jak na mapie najedziesz w to miesce pojaiwa sie kleczko - bez sens tak to i bez tego widamo w miare gdzie sa jesli tos urzywa tej opcji chce miec jasno podane;)
OrigCrewCfg - w RuB załoga duzo szybciej sie meczy i denrerwuje a przeładowanie torped calkiem ja wykancza...
MapUpdates - nawet z wlaczona opcja all seeing eye - bo o tym mowa- dziwnie to sie zachowuje niby pownno byc widac okrety ale tylko jak na mapie najedziesz w to miesce pojaiwa sie kleczko - bez sens tak to i bez tego widamo w miare gdzie sa jesli tos urzywa tej opcji chce miec jasno podane;)
- Midgardsorm
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 21.09.05, 15:45
Midgardsorm napisał(a):FakeDeckGun - RuB przegina działo ładuje sie minute ... w grze 4 sekudny ... mozna sciaganc innego moda i ustwaci tak na 20 s...
hmm... a ile trwało to naprawdę?
Midgardsorm napisał(a):OrigCrewCfg - w RuB załoga duzo szybciej sie meczy i denrerwuje a przeładowanie torped calkiem ja wykancza...
to nie to. za zmęczenie odpowiada basic.cfg a tu są inne pliki. poza tym piszą o początkowych załogach dla różnych u-bootów
Midgardsorm napisał(a):MapUpdates - nawet z wlaczona opcja all seeing eye - bo o tym mowa- dziwnie to sie zachowuje niby pownno byc widac okrety ale tylko jak na mapie najedziesz w to miesce pojaiwa sie kleczko - bez sens tak to i bez tego widamo w miare gdzie sa jesli tos urzywa tej opcji chce miec jasno podane;)
czyli jak gram bez znaczków na mapie to mnie to nie dotyczy?
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
FakeDeckGun - jest spora dyskusja na ten temat na forum subsim ... sam zaladunek trwał krotko ale naboje byly noszone - tak mi sie wydaje nie znam sie
OrigCrewCfg - to mnie zaskoczyles przepraszam za wprowadzenie w bald
MapUpdates tak mi sie wyajde
OrigCrewCfg - to mnie zaskoczyles przepraszam za wprowadzenie w bald
MapUpdates tak mi sie wyajde
- Midgardsorm
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 21.09.05, 15:45
Midgardsorm napisał(a):FakeDeckGun - jest spora dyskusja na ten temat na forum subsim ... sam zaladunek trwał krotko ale naboje byly noszone - tak mi sie wydaje nie znam sie
wyjaśnimy to
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
kaa napisał(a):Midgardsorm napisał(a):FakeDeckGun - jest spora dyskusja na ten temat na forum subsim ... sam zaladunek trwał krotko ale naboje byly noszone - tak mi sie wydaje nie znam sie
wyjaśnimy to
No tak, Kaa, ale przecież działo 88mm montowane na U-bootach to zupełnie inne działo niż legendarna osiemdziesiątka-ósemka stosowana na lądzie, wspólny to one miały właściwie tylko kaliber.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Dysponuję oznaczeniem działa typu VIIA, nie wiem czy było ono później (tzn. ten konkretny model) montowane na VIIB i VIIC - 88 mm SK C/35.
Aha, co do oznaczeń: SK = Schiffskanone, 35 = wiadomo, rok zaprojektowania, a to "C" - to nie wiem.
Aha, co do oznaczeń: SK = Schiffskanone, 35 = wiadomo, rok zaprojektowania, a to "C" - to nie wiem.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
kaa napisał(a):MapUpdates
All the original files to undo the realistic plotting mod. God's Eye is back!OrigCrewCfg
The original initial crews for each U-Boat.
może mi ktoś wyjaśnić, co właściwie zrobił rub z tymi aspektami gry, że trzeba to naprawiać?
MapUpdates >>> w najnowszych RUb'ach masz dodany mod Jasons Assistant Plotting (czy jakoś tak ) Nawet jak masz zaznaczone mam updates to pozycja okrętów nie jest zaznaczona. Dopiero jak na niego najedziesz to pojawia się zakreślenie - i gdzieś pośrodku jest statek. Przy czym jak znajdziesz inny znika pierwszy więc i tak trzeba się posługiwać znaczniekam. Ułatwai to określenie pozycji okretu (nawet dość sporo bo nie można się pomylić o powiedzmy 100 cz 200 m )
OrigCrewCfg>>>Tu raczej nie tyle chgodzi o zmęczenie które nie tak jak pisze Myszkin zwiękasz się szybciej w RUb, ale o combat stress model . Pasek wolniej przybywa ale za to nie ubtwa w kajutach. Zmodyfikowano też szybkośc w poszczególnych przecdziałech i teraz raczej nie warto przetrzymywać ludzi w torpedowych.
Samo zaś CrewConf dotyczy wyjściowych załug poczszególnych okrętów. Szybkości nabywani doświadczenia i orderów, awansó i tym podobnych dupereli - ogólnie dużo trudniej i czasochłonniej wyszkolić załoge wilków morskich.
- RoZy
- Tonaż: 34.000 BRT
- Dołączył(a): 19.07.05, 08:23
odpaliłem sobie dziś rub1.43 z map apdejtami i wygląda to tak: statków i tak na mapie nie widać (i dobrze) za to widać kreseczki wskazujące namiar sonarowy (nawet fajne to). rozumiem że un-rub powoduje że znowu widać łajby na mapie (lipa). wziąłem tylko fakegun z tej paczki.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
podoba mi się. dorzuciłem jeszcze sh3 commander, pato bearing overlay, linawasofuwo i corrected bearings i jazda na herbatników.
fajne rzeczy:
+ wypływając z portu 3 września dostałem komunikat o wejściu w stan wojny z Wielką Brytanią
+ gra pauzuje w momencie kontatku z wrogiem
+ nasłuchowiec wreszcie się rozgadał i melduje co kilkadziesiąt sekund a nie jak kiedyś tylko przy pierwszym wykryciu kontaktu
+ chciałem się wbić do Scapa Flow... i się nie udało - rzuciły się na mnie conajmniej 4 niszczyciele (tak się to skończyło)
+ oznaczone miejsca zatopień
nie fajne:
- nie wiem czemu mają służyć te kółeczka zaznaczające kontakt gdy się na niego najedzie
- nasłuchowiec nie przestał meldować o kontaktach po wynurzeniu na powierzchni nic nie słychać
- nie rozumiem czemu usuneli ogonek za u-bootem wskazujący aktualny kurs na mapie
- nie jestem pewien czy kreseczki reprezentujące namiar hydro działają poprawnie (ilustracja)
tyle na razie.
fajne rzeczy:
+ wypływając z portu 3 września dostałem komunikat o wejściu w stan wojny z Wielką Brytanią
+ gra pauzuje w momencie kontatku z wrogiem
+ nasłuchowiec wreszcie się rozgadał i melduje co kilkadziesiąt sekund a nie jak kiedyś tylko przy pierwszym wykryciu kontaktu
+ chciałem się wbić do Scapa Flow... i się nie udało - rzuciły się na mnie conajmniej 4 niszczyciele (tak się to skończyło)
+ oznaczone miejsca zatopień
nie fajne:
- nie wiem czemu mają służyć te kółeczka zaznaczające kontakt gdy się na niego najedzie
- nasłuchowiec nie przestał meldować o kontaktach po wynurzeniu na powierzchni nic nie słychać
- nie rozumiem czemu usuneli ogonek za u-bootem wskazujący aktualny kurs na mapie
- nie jestem pewien czy kreseczki reprezentujące namiar hydro działają poprawnie (ilustracja)
tyle na razie.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
jest rub1.44 - wątek na subsim i link do pliku
Beery napisał(a):Features new to this version include:
New shell damage graphic. Mod by EFileTahi-A.
Made all flotillas accessible as starting flotillas in any year from 1939 to 1945. Mod by Beery.
Added latest Improved Convoys mod. Mod by Jasonb885 & Sergbuto.
Added earlier (visible) version of single ship contacts. Adjustment by Iceberg.
Changed weather report to WO. Mod by Heretic and TimeTraveller.
Changed NA officer reports in the German version to Obersteuermann. Also, various adjustments made to German text.
Added water reflections to various U-boats. Mod by Sergbuto.
Added new dial graphics. Dials version 1.1 Mod by Pascal, Ripbud and OneTinSoldier.
Please read the readme for further details, including the massive contribution by over 30 individual mod-makers, without whom Real U-boat could not exist.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
To jest mój pierwszy post na tym forum więc chciałbym się najpierw przywitać. Witam wszystkich.
Teraz tak, te mody RuB są niezłe , wreszcie nie jest to arcade jakim było na początki SHIII. Mam jedno pytanie do tych modów nie uważacie, że za mało samolotów spotyka się w czasie rejscu, zwłaszcza przy giblartarze i przy wyspach brytyjskich.
Jak dla mnie jest tego za mało. Pływam sobie w 29 flocie na morzu srudziemnym. Pływam przy malcie, przy giblartarze a samolotów nie ma. Jak dla mnie jest to dziwne. Aha mam rok 1941 luty-kwiecien.
Teraz tak, te mody RuB są niezłe , wreszcie nie jest to arcade jakim było na początki SHIII. Mam jedno pytanie do tych modów nie uważacie, że za mało samolotów spotyka się w czasie rejscu, zwłaszcza przy giblartarze i przy wyspach brytyjskich.
Jak dla mnie jest tego za mało. Pływam sobie w 29 flocie na morzu srudziemnym. Pływam przy malcie, przy giblartarze a samolotów nie ma. Jak dla mnie jest to dziwne. Aha mam rok 1941 luty-kwiecien.
- NiKuTa
- Tonaż: 88.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
- Lokalizacja: Uć
Posty: 65
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości