1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Real U-Boot Beery'ego

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 65 • Strona 2 z 31, 2, 3

Postprzez Jagdtiger » 11.08.05, 06:12

Beery wrzucił patcha do RUB 1.43:


RUb 1.43 port fix patch:

-Added missing base markers, including Freetown, Halifax, Port of Spain, San Fernando and Djakarta.

-Fixed the markers on all friendly ports, so that a uboat can spawn there without any issues. This was broken before in most non-flotilla ports and Bergen.

Remember to save IN PORT before applying this patch.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Tomo55 » 03.09.05, 01:07

Niech mnie ktoś oświeci ze znawców tematu.
Co z tego zainstalować bo coś się pogubiłem.
http://www.beerymod.com/sh3_011.htm

Gdy mam już zainstalowany mod w oknie Generic Mod Enabler w JSGME to jak następnie odpalam gre?
Chyba coś skopałem :(
Tomo55
Leutnant zur See
 
Tonaż: 182.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
Lokalizacja: Orzesze/Katowice

Postprzez Midgardsorm » 21.09.05, 23:22

pomeczylem troche tego moda i kilka pytan mam

dokładnie chodzi mi o to czego nie kopiować aby
-wyglad kontaktow i ich graficzne pokazanie pod F5 i F6 sie nie zmienilo
chodzi mi tez o śledzenie kontaktów przez sonar [takie kreski w wersji bez moda] własnie pod f5 a pod f6 linie strzał torpeda itp...
-kwestai zmeczenia załogi w modzie jest przegieta wedlug mnie ...

pozatym nie wiem czy mi sie wydaje czy sonraman jest po modzie parwe gluchy ?! czy tylko zmnieszono odleglosci na jakie wykrywa okret ...

Pozdrawiam
Midgardsorm
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 21.09.05, 15:45

Postprzez RoZy » 22.09.05, 13:44

Midgardsorm napisał(a):dokładnie chodzi mi o to czego nie kopiować aby
-wyglad kontaktow i ich graficzne pokazanie pod F5 i F6 sie nie zmienilo
chodzi mi tez o śledzenie kontaktów przez sonar [takie kreski w wersji bez moda] własnie pod f5 a pod f6 linie strzał torpeda itp...
-kwestai zmeczenia załogi w modzie jest przegieta wedlug mnie ...

Znajdź sobie na subsimie temat o harbour trafic & unrealuboot (albo poszujak tego drugiego moda gdziekolwiek) To zbiór małych modów które właśnie przywracają to co Ciebie denerwuje :)
RoZy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 34.000 BRT

Dołączył(a): 19.07.05, 08:23

Postprzez Łata » 22.09.05, 17:51

moglbys podac link? bo nie moge znalezc ani tematu ani moda
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Midgardsorm » 22.09.05, 20:39

Łata - http://silenthuntermod.realsimulation.com/

RoZy - starm sie doczytac mogl bys mnie nakierowac dokladnie ktore to pliki katalog ?

edit

Wiec tak mod sie nazywa UnRealUboat1.43 mozna powiedziec ze odkreca kilka niedogodnsci zrobionych przez RuB ;) mod bardzo prosty i przejrzysty POLECAM

a jesli idzie o pola minowe nalezy urzyc pliku Campaign_SCR.mis z harbour trafic

Pozdrawiam
Midgardsorm
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 21.09.05, 15:45

Postprzez RoZy » 27.09.05, 11:14

Bezpośredni link do tematu - trzeba być zarejstrowanym na subsimie
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.p ... 3b8eb35ba7

Jest też tu http://silenthuntermod.realsimulation.com/ >>> UnRealUboat1.43.7z
RoZy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 34.000 BRT

Dołączył(a): 19.07.05, 08:23

Postprzez kaa » 27.09.05, 12:17

ClearWater

The original SH3 environmental DATs. Water is clear again.

chyba byłem pierwszy ;)

AARange

Reverts the AA attack range of your crew's AI gunners from RuB's 300m.

rozumiem, że w rub załoga strzela do mosolotów z 300m. a wcześniej jak było?

FakeDeckGun

The original GUNS_SUB.sim so your deckgun reloads fast again (dmg still reduced).

a tutaj rub zmniejszył szybkostrzelność i siłę ach-achta. to chyba dobrze, nie?

MapUpdates

All the original files to undo the realistic plotting mod. God's Eye is back!
OrigCrewCfg

The original initial crews for each U-Boat.

może mi ktoś wyjaśnić, co właściwie zrobił rub z tymi aspektami gry, że trzeba to naprawiać?
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Midgardsorm » 27.09.05, 12:44

FakeDeckGun - RuB przegina działo ładuje sie minute ... w grze 4 sekudny ... mozna sciaganc innego moda i ustwaci tak na 20 s...

OrigCrewCfg - w RuB załoga duzo szybciej sie meczy i denrerwuje a przeładowanie torped calkiem ja wykancza...

MapUpdates - nawet z wlaczona opcja all seeing eye - bo o tym mowa- dziwnie to sie zachowuje niby pownno byc widac okrety ale tylko jak na mapie najedziesz w to miesce pojaiwa sie kleczko - bez sens tak to i bez tego widamo w miare gdzie sa jesli tos urzywa tej opcji chce miec jasno podane;)
Midgardsorm
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 21.09.05, 15:45

Postprzez kaa » 27.09.05, 12:50

Midgardsorm napisał(a):FakeDeckGun - RuB przegina działo ładuje sie minute ... w grze 4 sekudny ... mozna sciaganc innego moda i ustwaci tak na 20 s...

hmm... a ile trwało to naprawdę?

Midgardsorm napisał(a):OrigCrewCfg - w RuB załoga duzo szybciej sie meczy i denrerwuje a przeładowanie torped calkiem ja wykancza...

to nie to. za zmęczenie odpowiada basic.cfg a tu są inne pliki. poza tym piszą o początkowych załogach dla różnych u-bootów

Midgardsorm napisał(a):MapUpdates - nawet z wlaczona opcja all seeing eye - bo o tym mowa- dziwnie to sie zachowuje niby pownno byc widac okrety ale tylko jak na mapie najedziesz w to miesce pojaiwa sie kleczko - bez sens tak to i bez tego widamo w miare gdzie sa jesli tos urzywa tej opcji chce miec jasno podane;)

czyli jak gram bez znaczków na mapie to mnie to nie dotyczy?
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Midgardsorm » 27.09.05, 13:06

FakeDeckGun - jest spora dyskusja na ten temat na forum subsim ... sam zaladunek trwał krotko ale naboje byly noszone - tak mi sie wydaje nie znam sie

OrigCrewCfg - to mnie zaskoczyles przepraszam za wprowadzenie w bald

MapUpdates tak mi sie wyajde ;)
Midgardsorm
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 21.09.05, 15:45

Postprzez kaa » 27.09.05, 14:37

Midgardsorm napisał(a):FakeDeckGun - jest spora dyskusja na ten temat na forum subsim ... sam zaladunek trwał krotko ale naboje byly noszone - tak mi sie wydaje nie znam sie

wyjaśnimy to :)
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Myszkin » 27.09.05, 15:19

kaa napisał(a):
Midgardsorm napisał(a):FakeDeckGun - jest spora dyskusja na ten temat na forum subsim ... sam zaladunek trwał krotko ale naboje byly noszone - tak mi sie wydaje nie znam sie

wyjaśnimy to :)


No tak, Kaa, ale przecież działo 88mm montowane na U-bootach to zupełnie inne działo niż legendarna osiemdziesiątka-ósemka stosowana na lądzie, wspólny to one miały właściwie tylko kaliber.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez kaa » 27.09.05, 16:08

nie wiedziałem - myślałem, że to zwykłe KwK 36 / FlAK 41 / PAK 43. ale napisałem tam że chodzi o u-boota. podaj jaki to typ armaty to dopisze (albo zrób to sam jak masz ochotę).
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Myszkin » 27.09.05, 16:19

Dysponuję oznaczeniem działa typu VIIA, nie wiem czy było ono później (tzn. ten konkretny model) montowane na VIIB i VIIC - 88 mm SK C/35.

Aha, co do oznaczeń: SK = Schiffskanone, 35 = wiadomo, rok zaprojektowania, a to "C" - to nie wiem.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez kaa » 27.09.05, 16:58

tamto lądowe było 56-kalibrowe, potem było też L/71. a to morskie?

Eichhorn napisał(a):Dla 8,8 cm FLAK przyjmowano szybkostrzelność 15-20 strzałów na minutę.

czyli strzał co 3-4 sekundy.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RoZy » 28.09.05, 08:09

kaa napisał(a):
MapUpdates

All the original files to undo the realistic plotting mod. God's Eye is back!

OrigCrewCfg

The original initial crews for each U-Boat.

może mi ktoś wyjaśnić, co właściwie zrobił rub z tymi aspektami gry, że trzeba to naprawiać?

MapUpdates >>> w najnowszych RUb'ach masz dodany mod Jasons Assistant Plotting (czy jakoś tak :) ) Nawet jak masz zaznaczone mam updates to pozycja okrętów nie jest zaznaczona. Dopiero jak na niego najedziesz to pojawia się zakreślenie - i gdzieś pośrodku jest statek. Przy czym jak znajdziesz inny znika pierwszy więc i tak trzeba się posługiwać znaczniekam. Ułatwai to określenie pozycji okretu (nawet dość sporo bo nie można się pomylić o powiedzmy 100 cz 200 m )

OrigCrewCfg>>>Tu raczej nie tyle chgodzi o zmęczenie które nie tak jak pisze Myszkin zwiękasz się szybciej w RUb, ale o combat stress model :). Pasek wolniej przybywa ale za to nie ubtwa w kajutach. Zmodyfikowano też szybkośc w poszczególnych przecdziałech i teraz raczej nie warto przetrzymywać ludzi w torpedowych.
Samo zaś CrewConf dotyczy wyjściowych załug poczszególnych okrętów. Szybkości nabywani doświadczenia i orderów, awansó i tym podobnych dupereli - ogólnie dużo trudniej i czasochłonniej wyszkolić załoge wilków morskich.
RoZy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 34.000 BRT

Dołączył(a): 19.07.05, 08:23

Postprzez Myszkin » 28.09.05, 10:37

RoZy napisał(a):OrigCrewCfg>>>Tu raczej nie tyle chgodzi o zmęczenie które nie tak jak pisze Myszkin zwiękasz się szybciej w RUb


Rozy, a gdzie ja tak napisałem?
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez RoZy » 29.09.05, 07:01

Mea Culpa :oops: NIe chciało mi się wyżej strony przewinąć i założyłem, że Ty prowadziłeś z kaa rozmowę od począdku, a to oczywiście Midgardsorm. :)
RoZy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 34.000 BRT

Dołączył(a): 19.07.05, 08:23

Postprzez kaa » 30.09.05, 15:26

odpaliłem sobie dziś rub1.43 z map apdejtami i wygląda to tak: statków i tak na mapie nie widać (i dobrze) za to widać kreseczki wskazujące namiar sonarowy (nawet fajne to). rozumiem że un-rub powoduje że znowu widać łajby na mapie (lipa). wziąłem tylko fakegun z tej paczki.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 01.10.05, 13:40

podoba mi się. dorzuciłem jeszcze sh3 commander, pato bearing overlay, linawasofuwo i corrected bearings i jazda na herbatników.

fajne rzeczy:
+ wypływając z portu 3 września dostałem komunikat o wejściu w stan wojny z Wielką Brytanią
+ gra pauzuje w momencie kontatku z wrogiem
+ nasłuchowiec wreszcie się rozgadał i melduje co kilkadziesiąt sekund a nie jak kiedyś tylko przy pierwszym wykryciu kontaktu
+ chciałem się wbić do Scapa Flow... i się nie udało - rzuciły się na mnie conajmniej 4 niszczyciele (tak się to skończyło)
+ oznaczone miejsca zatopień

nie fajne:
- nie wiem czemu mają służyć te kółeczka zaznaczające kontakt gdy się na niego najedzie
- nasłuchowiec nie przestał meldować o kontaktach po wynurzeniu na powierzchni nic nie słychać
- nie rozumiem czemu usuneli ogonek za u-bootem wskazujący aktualny kurs na mapie
- nie jestem pewien czy kreseczki reprezentujące namiar hydro działają poprawnie (ilustracja)

tyle na razie.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 03.10.05, 16:38

jest rub1.44 - wątek na subsim i link do pliku
Beery napisał(a):Features new to this version include:

New shell damage graphic. Mod by EFileTahi-A.
Made all flotillas accessible as starting flotillas in any year from 1939 to 1945. Mod by Beery.
Added latest Improved Convoys mod. Mod by Jasonb885 & Sergbuto.
Added earlier (visible) version of single ship contacts. Adjustment by Iceberg.
Changed weather report to WO. Mod by Heretic and TimeTraveller.
Changed NA officer reports in the German version to Obersteuermann. Also, various adjustments made to German text.
Added water reflections to various U-boats. Mod by Sergbuto.
Added new dial graphics. Dials version 1.1 Mod by Pascal, Ripbud and OneTinSoldier.

Please read the readme for further details, including the massive contribution by over 30 individual mod-makers, without whom Real U-boat could not exist.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez NiKuTa » 09.10.05, 00:45

To jest mój pierwszy post na tym forum więc chciałbym się najpierw przywitać. Witam wszystkich. 8)

Teraz tak, te mody RuB są niezłe :), wreszcie nie jest to arcade jakim było na początki SHIII. Mam jedno pytanie do tych modów nie uważacie, że za mało samolotów spotyka się w czasie rejscu, zwłaszcza przy giblartarze i przy wyspach brytyjskich.
Jak dla mnie jest tego za mało. Pływam sobie w 29 flocie na morzu srudziemnym. Pływam przy malcie, przy giblartarze a samolotów nie ma. Jak dla mnie jest to dziwne. Aha mam rok 1941 luty-kwiecien.
NiKuTa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 88.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
Lokalizacja:

Postprzez Jagdtiger » 09.10.05, 09:15

Też to zauważyłem. Nawet na początku wojny powinno być sporo samolotów w pobliżu angielskich brzegów a szczególnie wokół portów.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez NiKuTa » 09.10.05, 10:52

Najłatwiej jest wypatrzyć cele przy giblartarze i tam sobie pływam ale zero samolotów, tak samo Malta. W ciągu 3 tygodniowego patrolu przy Malcie spotkałem tylko 1 patrol (pogoda - wyśmienita cały czas).
NiKuTa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 88.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
Lokalizacja:

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 65 • Strona 2 z 31, 2, 3

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości