1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Prośba o podgląd pliku

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 4 • Strona 1 z 1

Prośba o podgląd pliku

Postprzez majama » 04.01.06, 02:37

Troche eksperymentowałem jak zawsze z podglądaniem plików i testowałem zmiany, a przy tym tak sie zakreciłem że straciłem pewnośc która kopia pliku jest dobra i mam prośbe o skopiowanie i wklejenie w tym watku treści pliku sensors.cfg

Dokładnie jest on w katalogu Data/Cfg/Sensors.cfg
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Chris » 04.01.06, 07:03

[SensorParameters]
; Sensors Detection Parameters

;Visual.
Visual range factor=0.5 ;[>=0]
Visual fog factor=1 ;[>=0]
Visual light factor=0.8 ;[>=0]
Visual waves factor=0.8 ;[>=0]
Visual speed factor=0 ;[>=0]
Visual aspect=0.9 ;[>=0]
Visual enemy speed=0.2 ;[>=0]
Visual noise factor=0 ;[>=0]
Visual sensor height factor=0.5 ;[>=0]
Visual already tracking modifier=600 ;[detection probability modifier], most accurate, once a contact is detected it will lose it very hard
Visual decay time=200 ;[>0] already tracking bonus decay, in seconds
Visual uses crew efficiency=false ;[true or false]

;Radar.
Radar range factor=1 ;[>=0]
Radar fog factor=0 ;[>=0]
Radar light factor=0 ;[>=0]
Radar waves factor=0 ;[>=0]
Radar speed factor=0 ;[>=0]
Radar aspect=1 ;[>=0]
Radar enemy speed=0 ;[>=0]
Radar noise factor=0 ;[>=0]
Radar sensor height factor=0 ;[>=0]
Radar already tracking modifier=10 ;[detection probability modifier]
Radar decay time=150 ;[>0] already tracking bonus decay, in seconds
Radar uses crew efficiency=false ;[true or false]

;Hydrophone
Hydrophone range factor=1 ;[>=0]
Hydrophone fog factor=0 ;[>=0]
Hydrophone light factor=0 ;[>=0]
Hydrophone waves factor=0.2 ;[>=0]
Hydrophone speed factor=0.5 ;[>=0]
Hydrophone enemy speed=0 ;[>=0]
Hydrophone aspect=0 ;[>=0]
Hydrophone noise factor=0.5 ;[>=0]
Hydrophone sensor height factor=0 ;[>=0]
Hydrophone already tracking modifier=20 ;[detection probability modifier]
Hydrophone decay time=150 ;[>0] already tracking bonus decay, in seconds
Hydrophone uses crew efficiency=true ;[true or false]

;Sonar active.
Sonar range factor=1 ;[>=0]
Sonar fog factor=0 ;[>=0]
Sonar light factor=0 ;[>=0]
Sonar waves factor=0 ;[>=0]
Sonar speed factor=0 ;[>=0]
Sonar aspect=1 ;[>=0]
Sonar enemy speed=0 ;[>=0]
Sonar noise factor=0 ;[>=0]
Sonar sensor height factor=0 ;[>=0]
Sonar already tracking modifier=20 ;[detection probability modifier]
Sonar decay time=150 ;[>0] already tracking bonus decay, in seconds
Sonar uses crew efficiency=true ;[true or false]

;Radar Warning
Radar Warning range factor=1 ;[>=0]
Radar Warning fog factor=0 ;[>=0]
Radar Warning light factor=0 ;[>=0]
Radar Warning waves factor=0 ;[>=0]
Radar Warning speed factor=0 ;[>=0]
Radar Warning aspect=0 ;[>=0]
Radar Warning enemy speed=0 ;[>=0]
Radar Warning noise factor=0 ;[>=0]
Radar Warning sensor height factor=0 ;[>=0]
Radar Warning already tracking modifier=2 ;[detection probability modifier]
Radar Warning decay time=30 ;[>0] already tracking bonus decay, in seconds
Radar Warning uses crew efficiency=true ;[true or false]

;Radio DF
Radio DF range factor=1 ;[>=0]
Radio DF fog factor=0 ;[>=0]
Radio DF light factor=0 ;[>=0]
Radio DF waves factor=0 ;[>=0]
Radio DF speed factor=0 ;[>=0]
Radio DF enemy aspect=0 ;[>=0]
Radio DF enemy speed=0 ;[>=0]
Radio DF noise factor=0 ;[>=0]
Radio DF sensor height factor=0 ;[>=0]
Radio DF already tracking modifier=2 ;[detection probability modifier]
Radio DF decay time=30 ;[>0] already tracking bonus decay, in seconds
Radio DF uses crew efficiency=false ;[true or false]
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Chris » 04.01.06, 07:06

Pierwsze prawo modyfikacji jest zrobinie backup swoich files ;)

Jesli masz wystraczajaca duzo miejsca na hard drive zrub kopje calej gry. W tedy sie niemuisz martwic.
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez majama » 04.01.06, 15:56

Wiem, ale pogubiłem sie w backupach bo miałem kilka kopii i tak sie stało ze skasowałem nie to co trzeba
Dziekuje za pomoc, teraz nie musze instalowac calej gry od nowa
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin


Posty: 4 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości