1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

ORP Jaskolka juz w grze!

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 10 • Strona 1 z 1

ORP Jaskolka juz w grze!

Postprzez Chris » 05.01.06, 09:46

Obrazek

Obrazek

Tutaj ponizej sa linki na wicej zdjec.

Zdjecie 3

Zdjecie 4

Zdjecie 5

Zdjecie 6

Zdjecie 7

Zdjecie 8

Zdjecie 9

Zdjecie 10

Tutaj pare filmow.

Film 1

Film 2

Film 3

Jaskolka jeszcze potrzebuje modelu uszkodzenia i pare kosmetycznych rzeczy. Ostatnio tez zuwazylem blad padania swiatla na 3d model w grze wiec tez to musze naprawic.

Ta wersja ORP Jaskolka to jest wersja z 40 stoma bombami glebinowymi na pokladzie. Beda jescze 2 inne wersje Minowa i minowa i z bombami glebinowymi razem pol na pol. To byly mozliwosci jakie ORP Jaskolka mogla brac podczas wojny.
[/url]
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Myszkin » 05.01.06, 09:49

Chris, szczególnie ta duża bandera wisząca w powietrzu wymaga poprawy :wink:
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Chris » 05.01.06, 09:54

Takie rzeczy jak textures maszt i inne kosmetyczne rzeczy musz byc dodane np jescze lokacja 2 karabinow maszynowych flaga polska itd.
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Stary Wuj » 05.01.06, 10:51

O w morde, niezle !!!!!
Jak to jest z teksturami, pytam z ciekawosci, to jeden plik .tga
czy mozej wiecej (w samej grze) dla danej jednostki ?
Generalnie nigdy na Baltyk nie poplynalem, ale moze w koncu
bedzie warto, naprawde imponujace.

Stary Wuj
Stary Wuj
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 31.03.05, 20:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Grom » 05.01.06, 12:05

Chris nie wiem czy podawałem Ci przez gadu gadu, ale niech i na tym forum coś będzie z informacji o okręcie.
Zasięg teoretyczny przy prędkości 12-13 węzłów to 1200 - 1300 NM.
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez majama » 05.01.06, 22:55

Wygląda ciekawie, ale powiedzcie czy to ma szanse wystąpienia na morzu bez specjalnego pisania nowych plików campanii?
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Chris » 06.01.06, 00:33

Ma mozna uzyc orginalnej campaign bo randomowo zrobione units sa bazowane na clasie wiec beda nowe jednostki wystepowaly w orginalnej campaign bez modyfikacji.

Oczywiscie bylo by bez sensu miec tyle nowych polskich jednostek uzywajac orginalnej campaign.

Wiec np zrobinie dodatkowej campaign zwiazanej z wrzesniem 1939 bylo by konieczne ze wzgledu orginalengo i historycznego. Tez dodatkowo trzeba dodac kontynuacje polskiej walki w Anglji wiec po upadku polski niekture jednostki polskie jak beda wystepowac pod bandera angielska itd.

Zrobinie dodatkowej campaign tego typu jest pestka w poruwnaniu do robienia nowych jednostek. Wiec jesli bedzie potrzeba nowej campaign dla polski to ja zrobie bedzie to orginalan campign z wczesniejszym zaczeciem i U-baoats beda operwoaly na baltyku przez ten wczesny czas.

Jak zrobie wiecej nowych jednostek to zrobie dodatek do orginalnej campaign plus misje historyczne na single playere.
Ostatnio edytowano 06.01.06, 00:43 przez Chris, łącznie edytowano 5 razy
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Chris » 06.01.06, 00:37

Oczywiscie bedzie tez opcja grania jako Polska uzywajac polskich okretow podwodnych i grajac dla aljantow
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Chris » 06.01.06, 00:49

Stary Wuj,

Textures dla okretow uzywja dwie textures na boki i gure oprucz pokladu. Druga texture to poklad. Samoloty uzywja jednej texture.

Musze zrobic dobre UV maping do orp jaskolka wiec jak to zrobie bedziesz mogla sie bawic ORP Jaskolka i robic textures takie jakie sie tobie podobaja.

Jest tez mozliwosc textures na dany rok np w roku 1939 mozna uzyctakiego koloru a w 1940 mozna uzyc innego w 1941 jeszcze innego itd.
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Stary Wuj » 06.01.06, 10:42

CHRIS --> dziekuje za info, myslalem, ze to jest bardziej
skomplikowane :-) Robilem kiedys skiny dla IL2-Sturmovik, ale mam
coraz mniej czasu wieczorami, w sumie 2-3 dni w tygodniu, niemniej
dobra tekstura sporo zmienia na plus, o ile jest dobra :-)
Gra warta swieczki.

Dziekuje raz jeszcze

Stary Wuj
Stary Wuj
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 31.03.05, 20:16
Lokalizacja: Warszawa


Posty: 10 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości