Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Zamieszam link do ciekawego moda - dodaje bardziej realistyczne ubrania załogi - kraciaste koszule, wełniane swetry itd - słowem jak w "Okręcie"
Link: http://rapidshare.de/files/11108176/DasBootClothes.rar.html
Zródło: forum Subsim.com
Przykładowy screen:
Link: http://rapidshare.de/files/11108176/DasBootClothes.rar.html
Zródło: forum Subsim.com
Przykładowy screen:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Navimapmod V 1.0
http://u-boot.realsimulation.com/
http://mpgtext.net/u-boot/content/view/1005/29/
Ja już używam. Fajna rzecz. Co o tym myślicie?
Najlepiej odrazu zajrzeć na Subsim`s, tam można zassać tego moda.
http://u-boot.realsimulation.com/
http://mpgtext.net/u-boot/content/view/1005/29/
Ja już używam. Fajna rzecz. Co o tym myślicie?
Najlepiej odrazu zajrzeć na Subsim`s, tam można zassać tego moda.
- Alex71
- Tonaż: 9.000 BRT
- Dołączył(a): 04.07.05, 10:15
Myszkin napisał(a):Umieszczam w dziale "Mody" żeby nie robić niepotrzebnego zamieszania...
Pod tym adresem http://web.telia.com/~u18230645/ znajdziecie kilka dodatkowych jednostek (pływających i powietrznych) do SH3.
halo. czy ktos zapodałm sobie moda na dodatkowe uboty w grze?? jak to działa?
- gawelekkg
- Tonaż: 9.000 BRT
- Dołączył(a): 02.02.06, 22:36
Witam,
kolejny, ciekawy mod do kolekcji - SH3 Gen. Ze stronki poniżej można ściągnąc sam mod a także (ważne dla użytkowników SH3 Commandera) poprawkę do SH3 Cmdr, która umożliwia poprawną współpracę obu programów. Krótko: jest to programik symulujący pracę wywiadu (taka quasi-Abwehra) - dowódca otrzymuje informacje, np o tym, czego może się spodziewać wg ostatnich inforamcji wywiadowczych, jaki liniowiec z wojskiem zdąża np do Liverpoolu, informacje o zauważonych konwojach itd. Program używa prawdziwych nazw jednostek, także polskich - sam, nie chwaląc się, pomagałem twórcy programu w tym zakresie
http://www.global-explorer.de/
PS: ważne - do działania programu niezbędne jest zainstalowanie DotNET Framework 1.1, dostępne na http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en
kolejny, ciekawy mod do kolekcji - SH3 Gen. Ze stronki poniżej można ściągnąc sam mod a także (ważne dla użytkowników SH3 Commandera) poprawkę do SH3 Cmdr, która umożliwia poprawną współpracę obu programów. Krótko: jest to programik symulujący pracę wywiadu (taka quasi-Abwehra) - dowódca otrzymuje informacje, np o tym, czego może się spodziewać wg ostatnich inforamcji wywiadowczych, jaki liniowiec z wojskiem zdąża np do Liverpoolu, informacje o zauważonych konwojach itd. Program używa prawdziwych nazw jednostek, także polskich - sam, nie chwaląc się, pomagałem twórcy programu w tym zakresie
http://www.global-explorer.de/
PS: ważne - do działania programu niezbędne jest zainstalowanie DotNET Framework 1.1, dostępne na http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Witaj Myszkin, już Ci gratulowałem w innym poście ale co tam jeszcze raz to czynię, ale teraz na temat SH3Gen kilka pytań/uwag: nie wiem czy podawałeś daty zatonięć np. "Chrobry" 1940 05 14, bo wszystkie nazwy przewijają się przez całą kampanię, wiem też że w konwojach i nie tylko pływały takie statki jak "Morska Wola", "Narwik", "Tobruk". Może masz jakieś informacje na ten temat, bo ja jakoś nie mogę nic znaleść.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
"Narwik" i " Tobruk" - podawałem, ale zapomniałem o "Morskiej Woli", poza tym brakowało mi jeszcze do kompletu chyba nazw 2 polskich jednostek.
Twórca programu prosił tylko o prawdziwe nazwy jednostek, ale to dobry pomysł z tymi datami zatonięć, być może będzie to dodane w kolejnych wersjach SH3 Gen.
Twórca programu prosił tylko o prawdziwe nazwy jednostek, ale to dobry pomysł z tymi datami zatonięć, być może będzie to dodane w kolejnych wersjach SH3 Gen.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Można, tylko moim zdaniem po co, a po drugie nie zbierzesz wystarczającej ilości "obstrzelanej" załogi i będziesz większość patrolu stał w miejscu z "braku załogi przy dieslach" czy elektrykach, a zaawansowane urządzenia też będą niedostępne. Jest potrzebna ingerencja w kilku plikach.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Właśnie powstał na subsim w ciągu nocy Kanał Kiloński, z latarniami, miastami, portami, statkami, ponieważ jest to baaardzo wczesna beta, do zainstalowania "ręcznego" przez świadomych userów, będą następne kanały. Yuhu!!
Doszły kanały Panamski, Sueski, oraz wschodnie wejście do Scapa,
Ale w dalszy ciągu nie jest to mod tylko narzędzie pomocne w modyfikowaniu terenu.
Doszły kanały Panamski, Sueski, oraz wschodnie wejście do Scapa,
Ale w dalszy ciągu nie jest to mod tylko narzędzie pomocne w modyfikowaniu terenu.
Ostatnio edytowano 02.03.06, 21:31 przez wibwk, łącznie edytowano 1 raz
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Witam.
Proszę o namiar na moda poprawiającego grafikę.
Tzn ładniejsze niebo ładniejsza woda. Gdzieś mi go wcieło
I jak ktoś ma namiar na coś takiego co powoduje że sztormy bywają prawdziwymi sztormami na oceanie. Tzn fale po 10 metrów i takie tam
Aha i jeszcze jedno.
Jest mod zwiękrzający zróżnicowanie okrętów? Bo juz mi się wymiotować chce od merchantów i C2 Cargo...
Proszę o namiar na moda poprawiającego grafikę.
Tzn ładniejsze niebo ładniejsza woda. Gdzieś mi go wcieło
I jak ktoś ma namiar na coś takiego co powoduje że sztormy bywają prawdziwymi sztormami na oceanie. Tzn fale po 10 metrów i takie tam
Aha i jeszcze jedno.
Jest mod zwiękrzający zróżnicowanie okrętów? Bo juz mi się wymiotować chce od merchantów i C2 Cargo...
- Tal-Rash
- Tonaż: 132.000 BRT
- Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
- Lokalizacja: Piła
mam problem odnosnie Milk cows . mianowicie nie czaje tego. mam zainstalowanego moda a gdy w trakcie gry wcisne f1 nic sie nie dzieje , nie wyswietla sie nic. Ps. przetrzepalem posty i nie znalazlem nic co by mi pomoglo. Z góry dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.
- taymzx
- Tonaż: 1.000 BRT
- Dołączył(a): 04.03.06, 18:14
Myszkin--->Mam pytanko - na tym screenie który zapodałeś na górze strony, zauważyłem bardzo fajne alternatyne oznaczenia oficerów i bardzo estetyczne zegary kursu, prędkości i zanurzenia. Skąd je wytrzasnąłeś?
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości