1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 12 z 421 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42

Postprzez Myszkin » 20.01.06, 12:11

Zamieszam link do ciekawego moda - dodaje bardziej realistyczne ubrania załogi - kraciaste koszule, wełniane swetry itd - słowem jak w "Okręcie" :wink:

Link: http://rapidshare.de/files/11108176/DasBootClothes.rar.html

Zródło: forum Subsim.com

Przykładowy screen:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez dragonfly » 20.01.06, 12:29

WOW!! Ktoś miał świetny pomysł!!!
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez amigo » 20.01.06, 17:50

Myszkin nie mogę tam znależć, czy jest to mod darmowy???? jeżeli tak, to podaj dokładniejszego linka
pozdr
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez cornholio » 20.01.06, 20:54

Naciskasz button FREE, odczekujesz x sekund podajesz hasełko jakie się pojawia i zasysasz :) pozdr
cornholio
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 11:02
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez amigo » 21.01.06, 00:22

Dziękuję
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Alex71 » 02.02.06, 13:32

Navimapmod V 1.0

http://u-boot.realsimulation.com/
http://mpgtext.net/u-boot/content/view/1005/29/

Ja już używam. Fajna rzecz. Co o tym myślicie?

Najlepiej odrazu zajrzeć na Subsim`s, tam można zassać tego moda.
Alex71
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 04.07.05, 10:15

Postprzez amigo » 02.02.06, 20:12

dzięki już ssam
Pozdr
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez gawelekkg » 05.02.06, 21:41

Myszkin napisał(a):Umieszczam w dziale "Mody" żeby nie robić niepotrzebnego zamieszania...

Pod tym adresem http://web.telia.com/~u18230645/ znajdziecie kilka dodatkowych jednostek (pływających i powietrznych) do SH3.





halo. czy ktos zapodałm sobie moda na dodatkowe uboty w grze?? jak to działa?
gawelekkg
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 02.02.06, 22:36

Postprzez Myszkin » 15.02.06, 18:42

Witam,

kolejny, ciekawy mod do kolekcji - SH3 Gen. Ze stronki poniżej można ściągnąc sam mod a także (ważne dla użytkowników SH3 Commandera) poprawkę do SH3 Cmdr, która umożliwia poprawną współpracę obu programów. Krótko: jest to programik symulujący pracę wywiadu (taka quasi-Abwehra) - dowódca otrzymuje informacje, np o tym, czego może się spodziewać wg ostatnich inforamcji wywiadowczych, jaki liniowiec z wojskiem zdąża np do Liverpoolu, informacje o zauważonych konwojach itd. Program używa prawdziwych nazw jednostek, także polskich - sam, nie chwaląc się, pomagałem twórcy programu w tym zakresie 8)

http://www.global-explorer.de/

PS: ważne - do działania programu niezbędne jest zainstalowanie DotNET Framework 1.1, dostępne na http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez wibwk » 16.02.06, 01:34

Witaj Myszkin, już Ci gratulowałem w innym poście ale co tam jeszcze raz to czynię, ale teraz na temat SH3Gen kilka pytań/uwag: nie wiem czy podawałeś daty zatonięć np. "Chrobry" 1940 05 14, bo wszystkie nazwy przewijają się przez całą kampanię, wiem też że w konwojach i nie tylko pływały takie statki jak "Morska Wola", "Narwik", "Tobruk". Może masz jakieś informacje na ten temat, bo ja jakoś nie mogę nic znaleść.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Myszkin » 16.02.06, 09:07

"Narwik" i " Tobruk" - podawałem, ale zapomniałem o "Morskiej Woli", poza tym brakowało mi jeszcze do kompletu chyba nazw 2 polskich jednostek.

Twórca programu prosił tylko o prawdziwe nazwy jednostek, ale to dobry pomysł z tymi datami zatonięć, być może będzie to dodane w kolejnych wersjach SH3 Gen.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez majama » 16.02.06, 14:19

Ściągnąłem SH3Gen, ale pewnie bedzie potrzebny powrót do portu przed instalacja tego więc później wypróbuje.
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez wibwk » 16.02.06, 17:49

A właśnie nie, żeby go użyć należy zrobić sejwa na morzu, później odpalić SH3Gen i wczytać do niego ostatniego sejwa.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Typ XXI

Postprzez marek128 » 17.02.06, 09:51

Czy da się jakoś zmienić w pliku basic.cfg żeby typ XXI był dostępny od powiedzmy 1941r
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez wibwk » 18.02.06, 00:49

Można, tylko moim zdaniem po co, a po drugie nie zbierzesz wystarczającej ilości "obstrzelanej" załogi i będziesz większość patrolu stał w miejscu z "braku załogi przy dieslach" czy elektrykach, a zaawansowane urządzenia też będą niedostępne. Jest potrzebna ingerencja w kilku plikach.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez wibwk » 19.02.06, 09:48

Właśnie powstał na subsim w ciągu nocy Kanał Kiloński, z latarniami, miastami, portami, statkami, ponieważ jest to baaardzo wczesna beta, do zainstalowania "ręcznego" przez świadomych userów, będą następne kanały. Yuhu!!

Doszły kanały Panamski, Sueski, oraz wschodnie wejście do Scapa,
Ale w dalszy ciągu nie jest to mod tylko narzędzie pomocne w modyfikowaniu terenu.
Ostatnio edytowano 02.03.06, 21:31 przez wibwk, łącznie edytowano 1 raz
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Tal-Rash » 20.02.06, 13:26

Witam.
Proszę o namiar na moda poprawiającego grafikę.
Tzn ładniejsze niebo ładniejsza woda. Gdzieś mi go wcieło :(
I jak ktoś ma namiar na coś takiego co powoduje że sztormy bywają prawdziwymi sztormami na oceanie. Tzn fale po 10 metrów i takie tam ;-)
Aha i jeszcze jedno.
Jest mod zwiękrzający zróżnicowanie okrętów? Bo juz mi się wymiotować chce od merchantów i C2 Cargo...
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Tal-Rash » 24.02.06, 12:01

Super wogóle dzieki za odpowiedzi :P
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez dragonfly » 24.02.06, 12:19

Wyluzuj, jakbyś przejrzał dokładnie ten temat, to byś wszystko znalazł ;)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Tal-Rash » 24.02.06, 15:43

Ok zabieram się za przeglądanie.
A swoją drogą zainstaliowałem dodatek seawolves. Ale kanał. Fuj. Statków więcej niż wody :P
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez amigo » 24.02.06, 22:17

podaj linka do seawolves
pozdr
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Tal-Rash » 25.02.06, 08:37

Emule. Tam jest ISO. Jakieś 230mb.
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez amigo » 25.02.06, 14:08

ok dzięki
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez taymzx » 04.03.06, 18:19

mam problem odnosnie Milk cows . mianowicie nie czaje tego. mam zainstalowanego moda a gdy w trakcie gry wcisne f1 nic sie nie dzieje , nie wyswietla sie nic. Ps. przetrzepalem posty i nie znalazlem nic co by mi pomoglo. Z góry dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.
taymzx
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 04.03.06, 18:14

Postprzez dragonfly » 07.03.06, 10:03

Myszkin--->Mam pytanko - na tym screenie który zapodałeś na górze strony, zauważyłem bardzo fajne alternatyne oznaczenia oficerów i bardzo estetyczne zegary kursu, prędkości i zanurzenia. Skąd je wytrzasnąłeś?
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 12 z 421 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości