1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Jestem nowy need help!!!

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 18 • Strona 1 z 1

Jestem nowy need help!!!

Postprzez strazNICK » 15.06.05, 23:14

Wiatm jestem nowy i mam do Was kilka pytań:

1)Silent Huntera III ściągnołem z netu i pewnie mam wersję podstawowąjakie patche mam zainstalować?
2)Czy jest coś takiego jak spolszczenie do tej gry?
3)Jak zmienić U-Bota na innego?
4)Jak moge zmienic czas uzbrajania się torped lub gdzie zmienić żeby wybuchały odrazu po uderzeniu w cel?

Jeśli ktoś może niech napisze do mnie na gygy będę bardzo wdzięczny liczę na was "WILKI MORSKIE"


Admin napisał(a):Proszę nie KRZYCZEĆ w treści tematu postu...
strazNICK
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 11.000 BRT

Dołączył(a): 15.06.05, 23:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Jagdtiger » 16.06.05, 05:56

ad.1 Na piracie nie zainstalujesz patchy, musisz grać na zabugowanej i niestabilnej wersji.

ad.2 Nie ma. Jest tylko polska wersja gry.

ad.3 Musisz uzbierać odpowiednią ilość renowna i w porcie po prostu "kupić" nowego.

ad.4 A teraz nie wybuchają ci po uderzeniu w cel?
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Pytanie gdzie mogę znaleśc sh3 na necie

Postprzez kamillo » 05.08.05, 10:39

bo szukam i nic z tego.

Pozdrawiam
kamillo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 27.06.05, 10:27

Re: Pytanie gdzie mogę znaleśc sh3 na necie

Postprzez Jevco » 05.08.05, 23:54

Witam,

kamillo napisał(a):bo szukam i nic z tego.

Pozdrawiam


Antoine de Saint-Exupery napisał(a):Tylko dzieci wiedzą, czego szukają.


Czego Ty szukasz? Spolszczenia ? W necie jest jedno. Przeglądałem je na szybkiego, więc nie mogę go ocenić.
Post Scriptum : Nie używam go, więc nie pytaj mnie o nie. ;-)

http://www.silent-hunteriii.webpark.pl/Data/PLIKI/en_menu.rar

Pozdrawiam
Jevco
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 32.000 BRT

Dołączył(a): 08.07.05, 01:46
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Paweł » 06.08.05, 08:28

Ja mam to spolszczenie. Autor tłumaczył je chyba translatorem, bo niektóre rzeczy dziwnie brzmią, a dłuższe zdania nie mają za bardzo sensu.
Paweł
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 26.000 BRT

Dołączył(a): 01.07.05, 10:26

Re: Pytanie gdzie mogę znaleśc sh3 na necie

Postprzez Myszkin » 06.08.05, 21:34

Jevco napisał(a):
Antoine de Saint-Exupery napisał(a):Tylko dzieci wiedzą, czego szukają.



Niezłe :lol:
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Big Boy » 07.08.05, 10:45

Witam.
Czy mógłbym porosić o pomoc gdzie w którym folderze ( pliku ) należy umieścić plik tekstowy w języku polskim. Jednym słowem, co należy zrobić po kolei aby wersję językową angielską zamienić na polską. Dziękuję.
Big Boy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 13.06.05, 09:45
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Jevco » 07.08.05, 10:51

Witam,

w C:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\data\Menu zamień plik en_menu.txt na ten z spolszczenia. Zrób kopie przed zamianą na wszelki wypadek.

Pozdrawiam
Jevco
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 32.000 BRT

Dołączył(a): 08.07.05, 01:46
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Big Boy » 07.08.05, 10:59

Jevco - bardzo dziękuję za szybką i fachową pomoc :D
Miłego dnia wszystkim.
Big Boy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 13.06.05, 09:45
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Buncol » 22.08.05, 19:38

Welcome everyone (ale popis :wink: )
Tera po naszemu, witajcie i słuchajcie bo mam takie pytanie:
Skąd mam wiedzieć czy preszedłem misje skoro, po wykonaniu patrolu wracam do Bazy i nic.... żadnego mission complite ani failed?????
Pamietam ze w starym SHII coś tam na zielono pisało, a tu jest to samo czy misje przeszedłem czy nie.....i do tego jeszcze gdzy wykonałam jakieś zadanie czy nie to po powrocie do biura włacza mi sie kolejny patrol.

Nawiazanie do tego spolszczenia:
Mam je i jest niezgorsze, brakuje polskich znaków, ale ogólnie jest OK, prawie całe menu jest spolsczeone. A w czasie akcji komendy wskaźniki itd tez są po polsku.
Buncol
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.05, 19:29
Lokalizacja: Kruswitz (Kruszwica)

Postprzez Big Boy » 23.08.05, 01:32

Zadania w SH III są przeważnie te same, czyli płyń do danego obszaru na mapie, po czym patroluj go przez 24 h. O tym czy zadanie wykonałeś czy też nie możesz łatwo się przekonać wciśkając kiedy tylko chcesz klawisz "F8" Wtedy to przeczytasz czy dane zadanie powierzone Ci przez dowództwo zostało przez Ciebie wykonane, reszta co będziesz robil to już tylko Twoja inwencja, twórcy gry dają nam w tej kwestii wolną rękę.
Big Boy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 13.06.05, 09:45
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Alina » 02.09.05, 12:50

mam pytanko czy jest już jakaś łatka lub mod do lornetki lub UZO ? - chodzi o noktowizor, czytałam że na ubootach coś takiego było,
a tutaj w nocnych atakach ciemność więc jak mam atakować konwoje w nocy ? ( chciałam spróbować taktyki Kretschmera , ale jakoś bez noktowizora - nie wychodzi )
Alina
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 02.09.05, 12:28
Lokalizacja: z Grodu Kraka

Postprzez dragonfly » 02.09.05, 17:12

Noktowizor w czasie II wojny? Zakrawa mi to na bajkę, no chyba że nie znam jakiś szczegółów. Ale w grze na pewno nie ma czegoś takiego. Poza tym jest temat FAQ i tam można zadawać pytania odnośnie gry.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Uapa » 02.09.05, 17:45

Dragonfly i tu sie chyba mylisz gdyz niemcy mieli noktowizory( z tego co pamietam msuze poszukac tego artykulu) mailem nawet fotki noktowizorow na pojazdach pancernych ale msuze poszukac na pewno ni bylo ich na u -bootach
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez Jatzoo » 02.09.05, 17:50

Na U-Bootach były przeprowadzane testy z noktowizorami (ale do końca nie jest pewne czy choć jeden miał go podczas rejsu bojowego) - jeżeli dobrze pamiętam, taki temat był nawet poruszany na Forum.
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Alina » 04.09.05, 14:47

no cóż pytałam o noktowizor gdyż w książce Terencea Robertsona
'' Wilk na Atlantyku - Biografia Otto Kretschmera " jest wzmianka że na U-99 był noktowizor.
Robertson pisał książkę pod okiem Kretschmera -- więc ?

no to jak przeprowadzać nocne ataki ? :shock:
Alina
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 02.09.05, 12:28
Lokalizacja: z Grodu Kraka

Postprzez dragonfly » 04.09.05, 15:10

Trzeba mieć trochę szczęścia. Jeśli znajduję się mniej więcej na kursie konwoju który był rapotrowany, daję na całą stop i nasłuchuję hydrofonem. Jeśli po jakimś czasie usłyszę dźwięk śrub, to staram się tak ustawić, aby śruby brzmiały 90 stopniach (z prawej burty) bądź na 270 (z lewej). Wtedy będę miał gwarancję że znajduję się na przyszłej drodze konwoju. Kiedy zauważę na horyzoncie dymy, wysyłam raport do BdU i zanurzam się na peryskopową. W przeciwieństwie do niektórych nie praktykuję ataku na konwój z powierzchni. Następnie zarządzam wyciszenie (Schleischfahrt) i położenie okrętu koryguję ewentualnie idąc na 1/3. Czekam aż któraś z upatrzonych jednostek znajdzie się na dogodnej pozycji i wtedy odpalam torpedy. Kiedy torpedy trafią, konwój zaczyna zygzakować. W takiej sytuacji daję sobie spokój z dalszym celowaniem (no chyba że odległość od którejś z jednostek jest mniejsza niż ok. 600 m, wtedy próbuję ataku mimo zygzakowania) i schodzę na bezpieczne 110 m, gdzie przeczekuję aż konwój przepłynie nade mną.

Ta porada dotyczny ataków zarówno w nocy jak i w dzień. Atak nocą różni się tylko tyle od ataku dziennego, że jednostki są mniej widoczne, ale i mój peryskop jest trudniejszy do zlokalizowania. O wiele gorsza od nocy jest mgła. Wtedy można zupełnym przypadniem nadziać się na niszczyciel dosłownie w ostatniej chwili, a i celowanie torpedami jest utrudnione, bo wtedy jednostka pokazuje w minimalnej odległosci i często wystrzelona torpeda nie zdąrzy się uzbroić. Kilkakrotnie jednak udało mi się trafić statki we mgle z odległości ok. 300 m.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez SebeQ » 04.09.05, 16:00

We mgle strzelać można z pozycji za rufą statku. Strzela się magnetykiem, celuje w rufe. Strzelać można z 200-300 m, nawet we mgle widoczność nie spada poniżej 200 m , a torpeda uzbroii się bo strzelamy do celu który się oddala....
SebeQ
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 74.000 BRT

Dołączył(a): 04.06.05, 21:26


Posty: 18 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość