Harbour_traffic
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Re: Harbour_traffic
ciacho napisał(a):Gdzie wrzucić ten plik?
Użyj programu JSGME. Sam ci zamieni pliki tam gdzie potrzeba. Zrobi cu takżę kopie zapasową zamienianych plików, więc będziesz go mógł bezpiecznie usunąć i wrócić do ustawień początkowych.
Ja mam wersję SH3 pl + patch 1.4xpl i wgrałem harbour traffic 1,46 stand alone z www.subsim.com . Wszystko śmiga.
- grallmn
- Tonaż: 157.000 BRT
- Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
- Lokalizacja: Londyn
po rozpakowaniu wrzuć pliki X:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII. Łącznie z katalogiem MODS. Do niego wrzucaj teraz mody jakie będziesz chciał instalować.
Uruchom JSGME.exe
W oknie z listy po lewej przerzucaj do listy po prawej te mody które chcesz zainstalować. Jak już się skopiuje to możesz zamknąć JSGME i odpalić SH3
PAMIĘTAJ!
Do mods wrzucaj rozpakowane mody.
Razem z programem masz JPEG`a ze strukturą katalogów ja ma wyglądać katalog MODS.
Miłej zabawy
jak nie dasz rady - pisz GG 3258348
Uruchom JSGME.exe
W oknie z listy po lewej przerzucaj do listy po prawej te mody które chcesz zainstalować. Jak już się skopiuje to możesz zamknąć JSGME i odpalić SH3
PAMIĘTAJ!
Do mods wrzucaj rozpakowane mody.
Razem z programem masz JPEG`a ze strukturą katalogów ja ma wyglądać katalog MODS.
Miłej zabawy
jak nie dasz rady - pisz GG 3258348
- grallmn
- Tonaż: 157.000 BRT
- Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
- Lokalizacja: Londyn
Wersja 1.47 generuje ruch w portach alianckich jak wynika z Readme
(Bristol, Portsmouth itd). O ile pamietam wczesniejsze wersje rowniez
to robily, pamietam moja wyprawe do Loch Ewe chyba, problem
lezy gdzie indziej, nie uzywam modow tego typu, bo psuja cala gre
kiedy czlowiek wplywa do wrogiego portu, i widzi jak dwa niszczyciele
odbijaja sie od siebie albo od brzegu jak pileczki pingpongowe
W edytorze kampanii/misji ustawienie predkosci obiektu na 0 nic nie daje,
i tak przemieszcza sie on, chociaz powoli, stad takie glupie widoki jak opisany
wyzej. Ludzie robiacy te mody nie sa w stanie sprawdzic we wszystkich
lokalizacjach, czy gdzies podobna sytuacja nie wystepuje, i to mnie nie dziwi.
Ale to tylko taka dygresja
Stary Wuj
(Bristol, Portsmouth itd). O ile pamietam wczesniejsze wersje rowniez
to robily, pamietam moja wyprawe do Loch Ewe chyba, problem
lezy gdzie indziej, nie uzywam modow tego typu, bo psuja cala gre
kiedy czlowiek wplywa do wrogiego portu, i widzi jak dwa niszczyciele
odbijaja sie od siebie albo od brzegu jak pileczki pingpongowe
W edytorze kampanii/misji ustawienie predkosci obiektu na 0 nic nie daje,
i tak przemieszcza sie on, chociaz powoli, stad takie glupie widoki jak opisany
wyzej. Ludzie robiacy te mody nie sa w stanie sprawdzic we wszystkich
lokalizacjach, czy gdzies podobna sytuacja nie wystepuje, i to mnie nie dziwi.
Ale to tylko taka dygresja
Stary Wuj
- Stary Wuj
- Tonaż: 25.000 BRT
- Dołączył(a): 31.03.05, 20:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości