1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Silent Hunter

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 12 • Strona 1 z 1

Silent Hunter

Postprzez Łata » 15.01.04, 15:18

Postanowilem znow zagrac w tenklasyczny symulator jednak mam jedenn dosc wazny problem = za cholere nie moge uruchomic dzwieku. Gra niby wykrywa moja karte i pojawia sie kouminkat ze wsio w paroadkie jednak podczas grania jest cisza jak makiem zasial.

Znacie jakies rozwiazanie?

PS. Jacek jak moglbym od Ciebie pobrac C:AOTD ?
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jatzoo » 15.01.04, 15:26

A na jakim systemia ja odpalasz...?

Co do CAOTD, to jezeli chcesz sama gre bez dodatkow (taka malutka encyklopedia dolaczona do gry) - to nie ma problemu zeby Ci to wystawic do pobrania (raptem chyba ze 20 MB). Jezeli chcesz wszystko, to podaj jakies namiary to Ci podesle....
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Łata » 15.01.04, 16:10

Mam WIN98SE,

a co to za dodatki do aces są?

pzdr
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jatzoo » 16.01.04, 13:56

Łata, podeslij na priva namiary, to wysle Ci plytke....
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Korvettenkapitan » 13.06.04, 14:21

Witam.

Pamiętam ten symulator i od czasu do czasu w niego pogrywam, mimo upływu czasu.
Cóż, ma klimat staruszek :) Moim zdaniem, realizmem i inteligencją przeciwnika to za bardzo nie grzeszył, ale (jak to wspomniano w innym wątku o CAOTD) - to były czasy, gdy liczył się pomysł.

4 mln ton w całowojennej kampanii na 100% realizmu...

To były czasy :D

Pozdrawiam
Korvettenkapitan
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 436.000 BRT

Dołączył(a): 21.01.04, 22:15
Lokalizacja: Nad Bałtykiem

Postprzez Korvettenkapitan » 24.12.04, 20:30

Witam.

Niedawno w ręce wpadł mi dodatek do tej gry pt. Silent Hunter Commander's Edition.

Dodane jest: radio (choć jeszcze nie odkryłem, jak odpowiadać na komunikaty), są naloty (widziałem samoloty i kilka razy sprzątnęli mi wroga sprzed wyrzutni), japońskie okręty podwodne (które zanurzają się i jeszcze strzelają), doskonały edytor kampanii, możliwość obsługi działek i km plot, strzelanie "śmieciami" itp.
W około 80-90 megabajtach jest większość tego, czego nie ma w SH2, ale to jeszcze (moim zdaniem) nie jest ten poziom grywalności co w AOD czy CAOTD.

Pozdrawiam.
Korvettenkapitan
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 436.000 BRT

Dołączył(a): 21.01.04, 22:15
Lokalizacja: Nad Bałtykiem

Postprzez Taucher » 07.08.06, 20:33

Cześć.

Czy ktoś z Was próbował uruchomić SH "jedynke" pod Win XP ?
Ja próbowałem to robić przy pomocy emulatora dosa DOSBox - 0.63 i nie dało się :(
Być może coś źle robiłem.
Gdyby ktoś znał sposób o ile taki istnieje, to proszę o pomoc.

dzięki.
Taucher
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 05.07.05, 11:52
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Myszkin » 16.08.06, 08:35

Taucher, tutaj: http://www.subsim.com/ssr/tipdos.html masz opisany sposób na to, jak uruchmić stare gry (w tym przypadku Aces of The Deep) pod Windows XP. Powinno także pomóc w uruchomieniu Silent Hunter I.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Taucher » 16.08.06, 18:25

Dzięki Myszkin.

Zainstalowałem D-Fend i już jest prawie dobrze....
Prawie, bo przy starcie SH, program chce żebym włożył płyte z grą, pomimo tego, że ona jest i za Chiny nie chce ruszyć.
Pokombinuję jeszcze w ustawieniach w D-Fendzie.

Aha, przy instalowaniu SH, na początku instalka sprawdza czy konfiguracja kompa jest zgodna z wymaganiami gry i wyświetla mi, że mam za mało zewnętrznej pamięci XMS.
Czy tu aby nie tkwi problem. Tylko jak to obejść ?
Bladego pojęcia nie mam o co chodzi z tym XMS :roll:
No bo co ? SH III mi chodzi a na SH I mam za mało pamięci ?
Jaja normalnie :D

W każdym razie dzięki !
Taucher
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 05.07.05, 11:52
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Myszkin » 16.08.06, 19:29

Taucher napisał(a):Zainstalowałem D-Fend i już jest prawie dobrze....
Prawie, bo przy starcie SH, program chce żebym włożył płyte z grą, pomimo tego, że ona jest i za Chiny nie chce ruszyć.


A czy aby na pewno to jest oryginalny Silent Hunter? Pytam, bo...pirackie kopie zazwyczaj się tak zachowują (crack).

Taucher napisał(a):Aha, przy instalowaniu SH, na początku instalka sprawdza czy konfiguracja kompa jest zgodna z wymaganiami gry i wyświetla mi, że mam za mało zewnętrznej pamięci XMS.
Czy tu aby nie tkwi problem. Tylko jak to obejść ?
Bladego pojęcia nie mam o co chodzi z tym XMS :roll:
No bo co ? SH III mi chodzi a na SH I mam za mało pamięci ?


XMS to jedna ze specyfikacji dostępu do pamięci RAM, ale stosowana w "zamierzchłych" czasach połowy lat 90-tych - w oparciu o architekturę procesorów 8086 (SH1 wyszedł w 1996r.) Druga ze specyfikacji to EMS, więcej możesz poczytać o tym tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/XMS

Wydaje mi się jednak, że mimo wszystko to nie to powoduje problemy z odpaleniem SH1. Czy odwiedziłeś link, który podałem w poprzednim poście?
[/url]
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Taucher » 16.08.06, 21:35

A czy aby na pewno to jest oryginalny Silent Hunter? Pytam, bo...pirackie kopie zazwyczaj się tak zachowują (crack).


Tak, jest to oryginalny SH commander's edition.

Odwiedziłem link, który mi podałeś, pobrałem D-Fend i skonfigurowałem go zgodnie z opisem. Ten program niejako "symuluje" obecność XMS, tak więc ten problem odpadł.
Niestety program nie widzi płyty w napędzie. Może jest uszkodzona.
Powalcze jeszcze ...

Przegryzę się jeszcze przez to: http://www.subsowespac.org/sh_xp/silent_hunterxp.shtml

Nie mniej jednak dzięki za skierowanie mnie na właściwy kurs....
Pogrzebię jeszcze na forum : http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=96291
Taucher
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 05.07.05, 11:52
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Taucher » 16.08.06, 22:20

Udało się !

Oto co zrobiłem :

Silent Hunter - Eliminate the CD-ROM Requirement:

The "copy protection" used by Silent Hunter was to require that the game CD-ROM be inserted into the CD drive for the game to function. The copy protection 'check' was made by looking for the presence of the 17,028,772 byte file named "10.SMK" in the "\SH\BUD" sub-directory on the game CD-ROM. The following method eliminates the need for the game CD-ROM to be present in the CD drive when playing the game:

First, create a sub-directory named "\BUD" in the game sub-directory on your WinXP hard drive. From our above example, in the "x:\GAMES\SILENT" location we would now have "x:\GAMES\SILENT\BUD"

Second, now copy all of the "*.SMK" files in the "\SH\BUD" sub-directory from the game CD-ROM to the above created "x:\GAMES\SILENT\BUD" sub-directory on your WinXP hard drive. This will require an additional 115 MB of hard disk space over and above the 83 MB required by the Silent Hunter Maximum Install.

Third, with NOTEPAD edit the file "ShPath.ini" located in the "x:\GAMES\SILENT" sub-directory to look identical to the below file configuration:

ShPath.ini file contents:

DATA =DATA\

ART =ART\

SFX =SFX\

SPEECH =SPEECH\

CINES =CINES\

SCEN =SCEN\

BUD =BUD\

SAVE =SAVE\

You have now eliminated the need to have the game CD-ROM inserted into your WinXP CD drive when playing Silent Hunter. This will make execution under WinXP easier, and will not require that the WinXP DOS (NTVDM) CD-ROM emulation be activated


Zniknął problem z "niewidzeniem" płytki.
Taucher
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 05.07.05, 11:52
Lokalizacja: Katowice


Posty: 12 • Strona 1 z 1

Powrót do Pozostałe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość