1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Bugi

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 391 • Strona 4 z 161, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16

Postprzez Tomo55 » 21.06.05, 03:25

Jest to bug jednak możemy na całe szczeście z niego nie korzystać.
Czasami jednak mimo wszystko korci :roll:
1. W karierze na starcie możemy zejść znacznie na minus z reputacją.
2. Możemu już na starcie wziaść całą doświadczoną załoge. Po 1 werbunku np. Podoficera czy Marynarza gdy kolejni dostępni są już jedynie z niższym stopniem klikamy tylko na nagrody po czym z powrotem na koszary. W tym momencie znowu mamy dostęp do bardziej doświadczonej załogi jak na starcie. Powtarzając czynność wielokrotnie możemy mieć pod swym dowódctwem samych podoficerów z doświadczeniem 200 i marynarzy z doświadczeniem 50 już przy pierwszym wypłynięciu. To samo zresztą dotyczy oficerów.
Tomo55
Leutnant zur See
 
Tonaż: 182.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
Lokalizacja: Orzesze/Katowice

Postprzez SebeQ » 21.06.05, 11:23

Ja mam coś takiego: Kiedy płyne z max. kompresją czasu czasem gra zwalnia do kompresji x8 pez powodu. Okazuje się że w większości przypadków kiedy schodze wtedy pod wode wykrywam odłos śruby. Jednak nie zawsze, myśle jednak że zwalnianie kompresji czsu jest zawsze z powodu statku w okolicy.
SebeQ
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 74.000 BRT

Dołączył(a): 04.06.05, 21:26

Postprzez Tomo55 » 21.06.05, 11:35

To nie bug. Kompresja spada do 8 w momencie kontaktu. Może to być tak na powierzchni jak i pod wodą. To samo dzieje się przy nadlatującym samolocie. Jeśli masz włączone raporty na mapie to przy nowym raporcie kompresja spadnie do 8 mimo że w Twej okolicy nie znajdziesz jakichkolwiek odgłosów. W momencie spadku kompresji do 8 sprawdź wszystko dokładnie. Przeglądnij mape, sprawdź kontak albo czekaj na nadlatujący samolot.
Tomo55
Leutnant zur See
 
Tonaż: 182.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
Lokalizacja: Orzesze/Katowice

Postprzez RoZy » 19.07.05, 09:40

Opis bardzo przykrego buga (plus recepta na szczęcie :) )
Jeżeli przytrafi sie Wam, że nagle gra przestanie się uruchamiać - tzn misja czy kariera się ładuje, ale w trybnie "Pauza" z której nijak nie można wyjść to rozwiązaniem jest wykasowanie plików w katalogu z sejwami> Ale tylko plików w katalogu /Moje dokumenty/SH3/data wszystko co jest w dalszych podkatalogach zostawiamy! (chyba że komuś zbrzydła kariera dotychczasowa :) ). No i wskazane jest zostawić NavalAcademy.log

Na odpowiedź z PT Cenegi czekam już chyba z 2 tydzień. Dobrze, że na subsimie są bardziej kompetentni ludzie :)
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.p ... ht=problem
RoZy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 34.000 BRT

Dołączył(a): 19.07.05, 08:23

Postprzez Otto Kretschmer » 21.07.05, 17:52

Nie jestem pewien czy to bug, może ja coś źle robię, ale kiedy wysyłam moich marynarzy do kwater na odpoczynek, oni wcale nie odpoczywają. Pasek zmęczenia jak stał tak stoi w jednym miejscu. To się robi cholernie wkurzające kiedy cała załoga jest zmęczona, a tu się pojawia piękniutki konwuj.
Otto Kretschmer
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 18.07.05, 17:59

Postprzez dragonfly » 21.07.05, 19:45

To nie bug. Przy skali czasu powyżej x32 marynarze zarówno się męczą się jak i nie odpoczywają. Zrobiono tak, żeby co minutę nie trzeba było zmniać wachty przy dużej kompresji.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Otto Kretschmer » 21.07.05, 19:48

Znaczy się, że jeśli kompresja bedzie mniejsz niż 32x to będzie w porządku i marynarze będą odpoczywać? Wielkie thanks. Już normalnie nie wytrzymywalem.

A i jeszcze jedno. Co trzeba zrobić żeby Gdańsk nie znikał?
Otto Kretschmer
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 18.07.05, 17:59

Postprzez dragonfly » 21.07.05, 22:21

Otto Kretschmer napisał(a):Znaczy się, że jeśli kompresja bedzie mniejsz niż 32x to będzie w porządku i marynarze będą odpoczywać? Wielkie thanks. Już normalnie nie wytrzymywalem.[...]

No i pamiętaj że będą się męczyć tak samo szybko, jak odpoczywają.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez RoZy » 22.07.05, 06:54

@Otto - grasz na czystaym SHIII czy jakieś mody wgrywałeś. W nowych RUb'ach jest taki nowatorski system podejścia do zmęcznia - ludzie męczą się wolniej, a w kwatewrach nie odpoczywają, ale tez im nie ubywa :)


Ja zmagam się z innym problemem. Przy wysokiej kompresji czasu syatematycznie co jakiś czas gra się wiesza. Z tego co czytałem to ma związek ze skopaną obsługą pamięci w grze. Ma ktoś może na to jakiś sposób - zwiajnie gry do paska jak gdzieś sugreowali nie pomaga :?
RoZy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 34.000 BRT

Dołączył(a): 19.07.05, 08:23

Postprzez Otto Kretschmer » 22.07.05, 07:40

Ja gram na modach. Mam RU 1.21, Flotilla mod 1.40 i SH3 Commander. Sprobuje bez RU, zobaczymy.
Otto Kretschmer
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 18.07.05, 17:59

Postprzez Otto Kretschmer » 22.07.05, 07:55

Sprawdzilem. Rzeczywiscie to ten RU. Ale to zryte jest jak sie mecza a nie odpoczywaja. Czy tak jest we wszystkich RU ??
Otto Kretschmer
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 18.07.05, 17:59

Postprzez VIC » 22.07.05, 08:06

Witam wszystkich
mam takie pytanie może ktoś ma taki sam problem bo ja już kombinowałem na wzystkie trony z formatowaniem włącznie ,
jak zakończe misje sejwem to przy następnym odpaleniu gry
po chwili wywala mnie do windy . jesszcze jakoś idzie jak zaczne nową misje ale czasem jak klikne załodze remontowej który przedział mają naprawiać to też mnie wywali niewiem co to może być . jeśli ktoś wie jak temu zapobiec byłbym wdzięczny
VIC
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 03.06.05, 21:23

Postprzez dragonfly » 22.07.05, 10:31

Jeśli chodzi o wywalanie do windy zaraz po wgraniu sejwa na morzu, to niestety błąd gry. Podobno patche miały to naprawić i nie wiem jak to wygląda, bo gram na gołej. Ale nie zawsze tak się dzieje, czasem sejwy odpalają się normalnie.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Jagdtiger » 22.07.05, 11:09

Otto - aby załoga się męczyła tak samo jak w podstawowej wersji gry to wystarczy tylko wrzucić plik basic.cfg z wersji podstawowej.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez RoZy » 22.07.05, 11:14

Otto Kretschmer napisał(a):Sprawdzilem. Rzeczywiscie to ten RU. Ale to zryte jest jak sie mecza a nie odpoczywaja. Czy tak jest we wszystkich RU ??


Ma to niby odwzorowywać narastający wraz z upływem czasu stres na morzu - no i ogranicza czas patrolu:)
Pozbyć sie tego łatwo. W pliku Basic.cfg masz sekcje fatigue coef (lub coeficjent) Zmień ją na ta z oryginalnego pliku albo keszcze lepiej na taką z Word moda 2 (są taki trzy pliczki cfg po Options) to będą się jeszcze wolniej męczyć :)

Wyszperałem jeszcze info, że trzeba jeszcze podmienieć sekcje crewmen# jest ich chyba z 8 dla każdego stopnia inna.
http://www.subsim.com/phpBB/viewforum.p ... 6a9be0355b
Ostatnio edytowano 22.07.05, 14:06 przez RoZy, łącznie edytowano 1 raz
RoZy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 34.000 BRT

Dołączył(a): 19.07.05, 08:23

Postprzez Otto Kretschmer » 22.07.05, 11:26

Wielkie dzięki.
A i prawie bym zapomniał. W instrukcji obsługi gry, oczywiście od kochanej Cenegi, znalazłem opcję dzięki której mogę wysłać wiadomość do bazy z prośbą o eskortę albo nowe rozkozazy. Tylko, że ja nie mogę tego znaleźć w grze, o ile w ogóle to tam jest.
Please help
Otto Kretschmer
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 18.07.05, 17:59

Postprzez dragonfly » 22.07.05, 14:21

Bo to kolejny babol. W instrukcji to napisali, a w grze tego nie ma.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Myszkin » 22.07.05, 21:36

Otto Kretschmer napisał(a):Wielkie dzięki.
A i prawie bym zapomniał. W instrukcji obsługi gry, oczywiście od kochanej Cenegi, znalazłem opcję dzięki której mogę wysłać wiadomość do bazy z prośbą o eskortę albo nowe rozkozazy. Tylko, że ja nie mogę tego znaleźć w grze, o ile w ogóle to tam jest.
Please help


Chłopakom z Cenegi PO PROSTU SH3 pomylił się z Aces of the Deep...No tak PO PROSTU. Mnie też się te dwie gry mylą jak jestem po 5-6 piwach. I to stawia pytanie o trzeźwość chłopców z Cenegi 8)
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Otto Kretschmer » 23.07.05, 14:33

Jak wiadomo podczas uzywania chrap u-boot mial dostep do powietrza, zas w grze to powietrze sie nam konczy.
Czy jest jakis patch albo cos co naprawilo by dzialanie chrap ??
Otto Kretschmer
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 18.07.05, 17:59

Postprzez dragonfly » 23.07.05, 15:07

Myszkin napisał(a):
Otto Kretschmer napisał(a):Wielkie dzięki.
A i prawie bym zapomniał. W instrukcji obsługi gry, oczywiście od kochanej Cenegi, znalazłem opcję dzięki której mogę wysłać wiadomość do bazy z prośbą o eskortę albo nowe rozkozazy. Tylko, że ja nie mogę tego znaleźć w grze, o ile w ogóle to tam jest.
Please help


Chłopakom z Cenegi PO PROSTU SH3 pomylił się z Aces of the Deep...No tak PO PROSTU. Mnie też się te dwie gry mylą jak jestem po 5-6 piwach. I to stawia pytanie o trzeźwość chłopców z Cenegi 8)

Nie tylko chłopakom z Cenegi. W oryginalnej anglojęzycznej instrukcji do gry jest to samo.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Jagdtiger » 23.07.05, 16:03

Otto - nie pamiętam ale buga z chrapami naprawili zdaje się w patchu 1.3
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Otto Kretschmer » 23.07.05, 17:35

Jagdtiger - a opłaca się instalować tego 1.3, bo ja mam 1.2 plus te inne mody i jak na razie jest dobrze. A słyszałem, że w patchu 1.3 sonarzysta języka ojczystego zapomniał.
Otto Kretschmer
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 18.07.05, 17:59

Postprzez Jagdtiger » 23.07.05, 18:53

Tak, ale sonarzystę poprawili w 1.4b. Mając grę w wersji 1.4b masz już i dobre chrapy i wporządku sonarmana. Jeśli jednak masz wersję PL to na 1.4b musisz jeszcze trochę poczekać.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Tomo55 » 23.07.05, 23:36

Właśnie. I dalej gramy na 1.2 PL. Zaczynam mieć coraz większe obiekcje do legalnych "naszych wydań gier".

Re Dragonfly
Bo to nie nasi chłopcy z Cenegi tylko Rumuni z Ubikacji byli namyci.
Tomo55
Leutnant zur See
 
Tonaż: 182.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
Lokalizacja: Orzesze/Katowice

Postprzez dragonfly » 03.08.05, 19:11

Kurde, sam nie wiem jak to możliwe, ale przedstawię tutaj pewną sytuację. Koniec kwietnia 1940 r., wrociłem z patrolu do Wilhelmshaven. Wymieniłem mojego U-53 na okręt klasy VIIC, ale jego nr pozostał taki sam tzn. U-53, tylko typ się zmienił na VIIC :???: Czy to bug, czy po prostu przebudowywano VIIB na VIIC? Z ciekawości sprawdziłem losy prawdziwego U-53 i okazało się że był to okręt klasy VIIB, ktory w tym czasie już spoczywał na dnie wraz z całą załogą (został utracony 23 lutego 1940 r.).
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 391 • Strona 4 z 161, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość

cron