1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 1 z 421, 2, 3, 4, 5 ... 42

Mody

Postprzez Jatzoo » 10.04.05, 12:33

Poniżej znajduje się lista co ciekawszych modów dla SH3


Nazwa: 360 degree bearing plotter for Navigation Map
Opis: Bardzo przydatny dodatek dla osób grających na 100% realizmu
Plik: bearings.zip
Obrazek


Nazwa: NavMapTools
Opis: Kilka dodatków, które ułatwiają nawigację - również przeznaczony dla osób grających na 100% realizmu
Plik: NavMapTools_v13.zip
Obrazek


Nazwa: Bearing Tools
Opis: Kolejny mod ułatwiający nawigację
Plik:
bearings_2.zip
Obrazek


Nazwa: Full Vulnerability Mod
Opis: Recgnition Manual zawierający obok umiejscowionych 'słabych punktów' wszystkich okrętów,
również ilość punktów 'Renown' przyznawanych za zatopienie danej jednostki
Plik:
fullvulnmod.zip
Obrazek


Nazwa: Map Convoys
Opis: Dodaje widoczne na mapie trasy konwojów
Plik:
SH3MapConvoys.zip
Obrazek


Nazwa: Torpedo Loads
Opis: Każda z głowic posiada odmienne malowanie, co umożliwia bezproblemowe
zorientowanie się jaki zapalnik i programator posiada dana torpeda
Plik:
sh3_torploads.zip
Obrazek


Nazwa: Real Uboat v1.21
Opis: Kilka modów zebranych w paczkę, a zwiększających realizm gry
Plik: RealUboat1.21.zip


Nazwa: Wazoo's Manual Charting & Targeting Tutorial
Opis: Doskonały tutorial (ang.) dla chcących spróbować gry na poziomie hardcore :-)
Plik: wazoo2.0.zip


Nazwa: World Expansion 2.0 (World Mod)
Opis: W największym skrócie - mod dodający więcej życia na świecie :-)
Plik: World2.zip

Nazwa: Wujowy SoundPack ver 1.0
Opis: Zbiór co lepszych dźwięków z Das Boot do SH3
Plik: Wujowy SoundPack ver 1.0.zip
Ostatnio edytowano 10.05.05, 09:56 przez Jatzoo, łącznie edytowano 9 razy
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez amigo » 11.04.05, 20:38

Jaca czy to wejdzie na mojego sH III ?
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Jatzoo » 11.04.05, 20:44

Tak... bez problemu..
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Grom » 11.04.05, 21:03

ja też mam :D
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Jagdtiger » 12.04.05, 07:18

Najlepiej ściągnąć też moda 9 flotylli - 114 MB (wszystko można znaleźć na subsimie) i zainstalować w innym katalogu (dla tych co mają dema) oraz powrzucać sobie tylko nowe dźwięki i grafiki.

Wrzuciłem sobie też nowe dźwięki działek 20 mm (oryginalne przypominają raczej strzelanie z km-u).
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Stary Wuj » 18.04.05, 21:01

Fakt, dźwięki są niezłe, i NOWA TARCZA HYDROFONU, aż wstyd, że czegoś tak prostego Rumuni nie zrobili tak ładnie :-)
reszty nie używam z tego moda, tylko 2 katalogi przegrywam na żywca,
Textures i Sounds (no i moja muza z Das Boot, dzięki Jatzoo :-)

Stary Wuj
Stary Wuj
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 31.03.05, 20:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 19.04.05, 22:31

z ciekawostek:

-> sejwy są w ..\my documents\sh3\.

-> tamże w main.cfg warto się zainteresować parametrem LandProximity. określa on maksymalną dopuszczalną kompresję czasu w pobliżu ziemi (brzegu bądź dna). odpowiednia zmiana umożliwi nie tylko skrócenie czasu wyjścia z portu, ale też np. leżenie cały dzień na dnie przy TC=1024.

-> aby zapobiec przypakowym odpaleniom torped przez nieopatrzne wciśnięcie entera w pliku ..\SilentHunterIII\data\Cfg\Commands_en.cfg (niezależnie od wybranego języka) w pozycji [Cmd313] zmieniamy Key0=0x0D,"Enter" na Key0=0x0D,c,"Enter". od tej pory torpedy odpalamy przez ctrl + enter. sam enter nie robi nic (można sobie coś przypisać wedle uznania).

-> mapka obszaru działań z trasami konwojów, zasięgami osłony lotniczej etc.: ..\SilentHunterIII\documentation\SH3_MAP.jpg

-> ..\SilentHunterIII\data\Misc\UMark.tga to debilny znaczek unoszący się na powierzchni nad zanurzonym u-bootem. zmienić nazwę ew. usunąć.


mody:

-> http://dhost.info/seeadler/ - skymod, czyli ładniejsze niebo

-> http://www.angelfire.com/dc2/matelot/downlds.html - mod zwiększający zasięg TII do wielkości historycznie poprawnej (5k)

-> http://www.delraydepot.com/tt/sh3.htm - duże fale, głębokościomierz 400m

-> http://hp-h.com/p/cavalier88/ - poprawki i mody do kampanii


to by było na tyle na razie. wszystkiego co wyżej używam na swoim sh3 bez problemów.


aha.

-> jest jeszcze world mod - http://www.combatplanes.ca/m_c.htm. próbowałem, ale wywaliłem i wrzuciłem to co w poprzednim punkcie.
Ostatnio edytowano 20.04.05, 14:43 przez kaa, łącznie edytowano 3 razy
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 20.04.05, 14:14

Witam

Kaa, czy moglbys podac jakis link do moda zwiekszajacego zasieg torped TII ? Obecny nie dziala juz, a moje poszukiwania spelzly na niczym (inne znalezione linki takze przyjely pozycje "zdechl pies") :( Dzieki z gory

Pozdrawiam
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez Jagdtiger » 20.04.05, 14:34

W czasie przekazywania tajnych informacji wywiadowczych w ramach operacji "Zielone łąki Irlandii" przekażę ci uroczyście do rąk własnych tego moda albo jak będę w chałupie to podeślę mailowo.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 20.04.05, 14:35

Angelfire does not allow direct linking
from offsite, non-Angelfire pages,
to files hosted on Angelfire.


linka dobra tylko oni nie lubią bezpośredniego linkowania - zmieniłem , teraz linka kieruje na stronę.
Ostatnio edytowano 20.04.05, 14:41 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jagdtiger » 20.04.05, 14:35

Albo mam lepszy pomysł...zerknij na tego linka:

http://www.angelfire.com/dc2/matelot/downlds.html


edit: Spóźniłem się o minutę :)
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 20.04.05, 14:40

na przyszłość: w takich przypadkach często można sobie pomóc usuwając z adresu nazwę pliku i dodając rozszerzenie (np. html) do nazwy ostatniego katalogu.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 20.04.05, 14:55

Dziekuje Wam panowie o wielkich podwodnych sercach :) Jagd operacja "Zielone laki Irlandi" w toku, prawdopodobnie otrzymamy rowniez film propagandowy o metodach walki ok. pod. Kriegsmarine o wszystko mowiacym tytule "Das Boot" Oczywiscie jako bonus pack :D Wywiad brytyjski bedzie nas informowal.

PS
Kaa, moja wina bo pozno juz w nocy bylo i z mysleniem ciezko :P
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez Jagdtiger » 20.04.05, 16:22

No to super :)
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 20.04.05, 21:39

tak w ogóle to na subsim jest taki spasiony wątek z modami.
Ostatnio edytowano 21.04.05, 16:59 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 20.04.05, 23:12

a tutaj myk na usunięcie badziewnego krzyżyka-celownika z lornetki:
Ostatnio edytowano 21.04.05, 17:00 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 21.04.05, 06:13

ten world mod z combatplanet jest juz nieosiagalny, a oni zapowiadaja wkrotce ulepszona wersje komercyjna, masz jeszcze kopie u siebie Kaa?
chciałbym zobaczyc, teraz sciagnałem ten co sam uzywasz (ze strony cavalier) ale ta poprawka usuwająca 80% pojedynczych statków jest do kitu, teraz bez problemu wpłynałem do Scapa Flow, bo wiekszosc ochrony znikneła, atam tez pustka poza dwoma corwetami i jakimis wraami lub innymi cudami pod woda co wydaja hałasy.

Szukam tego world moda aby porównać
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jagdtiger » 21.04.05, 06:18

Ja mam na domowym kompie world moda z:
http://www.combatplanes.ca/m_c.htm

Jeśli o tego chodzi to mi przypomnij popołudniu to go podeślę.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez cornholio » 21.04.05, 10:50

Tak się zastanawiam czy nie było by warto zrobić działu na głównej stronce, w którym znajdowałyby się wszystkie mody? nie trzeba by wtedy latać po całym forum? I były by te, których już oficjalnie nie ma :roll:
cornholio
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 11:02
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez Jatzoo » 21.04.05, 10:59

Jest Forum Gry, a w nim dział Silent Hunter III - a w nim topic Mody - czy trzeba latać by coś znaleźć..? Wszystko prosto i logicznie zaplanowane ;-)
Co do trzymania wszystkich modów na serwerze - to można o tym zapomnieć, kto za miejsce i transfer zapłaci...? Wiemy przecież, że nic nie ma za darmo :-(
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Jagdtiger » 21.04.05, 11:04

Wystarczy się zwrócić do forumowiczów to ktoś zawsze znajdzie u siebie na kompie i podeśle.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 21.04.05, 16:26

mod 20% to plik .rnd (od random) - czyli odpowiada za losowe spotkania, a nie za ochronę portów.

world mod v1.72 zapodałem w tym temacie a dokładnie tutaj.

już go nie używam, gdyż nie ożywił portów, nie zapełnił ich statkami. fakt, dodano nowe porty, ale np. Wilhelmshaven zniknął z mapy nawigacyjnej (choć był w 3D) .
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 21.04.05, 17:33

kaa napisał(a):mod 20% to plik .rnd (od random) - czyli odpowiada za losowe spotkania, a nie za ochronę portów.

world mod v1.72 zapodałem w tym temacie a dokładnie tutaj.

już go nie używam, gdyż nie ożywił portów, nie zapełnił ich statkami. fakt, dodano nowe porty, ale np. Wilhelmshaven zniknął z mapy nawigacyjnej (choć był w 3D) .


Dokladnie jak pisze Kaa, porty puste i martwe tak jak byly, kurcze cala noc i dzien zajelo mi wdarcie sie do Scapa Flow (czasu gry) i co tam ujrzalem ? zamiast zacumowanych pancernikow, krazownikow i innych tlusciutkich zdobyczy puste doki i tylko zurawie poskrzypiwaly na wietrze :(
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez majama » 21.04.05, 17:41

he he, przeżywałem to samo, ale cos tam bylo na dnie i wydawało straszliwe odgłosy tak jakby trzeszczące wraki, jedna corwetta robiła regularne rundy wokól basenu to ja ustrzeliłem, druga stala przy samym brzegu i sie nie ruszała to ja zostawiłem bo pewnie bylo tam za płytko dla torped. Zawiodłem sie na tym wypadzie do jaskini lwa.
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 21.04.05, 17:42

jest to jedna z najgłupszych niedoróbek tej gry.

jeśli chodzi o 20% to polecam lekturę tego wątku.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Posty: 1026 • Strona 1 z 421, 2, 3, 4, 5 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości