1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Merchant Fleet Mod 3.2 vs. TMT 2

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1 • Strona 1 z 1

Merchant Fleet Mod 3.2 vs. TMT 2

Postprzez barel » 11.02.13, 17:41

Witam. Czy da się jakoś pogodzić mody Merchant Fleet Mod 3.2 i TMT 2 ?
Przy próbie włączenia przez JSGME chce zastępować pliki : particles_funnelsmoke.dat , NLL_.cfg , NLL_.sim , NLL__sil.tga .
Z góry dzięki za pomoc.
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Posty: 1 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron