1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 3

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 147 • Strona 6 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Re: GWX 3

Postprzez barel » 30.07.10, 22:16

Ja również jestem zainteresowany tym zestawem modów. Czy mógłbyś podać linki do miejsc gdzie je można ściągnąć ? Ciężko szukać każdego z osobna. Będę wdzięczny :). Pozdrawiam
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Re: GWX 3

Postprzez Kpt.G » 31.07.10, 08:33

również poproszę... mam "gołego" GWX 3 ze spolszczeniem.. warto dodać coś nowego... :3
Kpt.G
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 16.04.10, 19:53
Lokalizacja: z Wawy.. chlip....daleko od morza...... ;(

Re: GWX 3

Postprzez tauzen » 09.11.10, 09:52

Witam, ściągam właśnie sobie GWX 3 ale pokazuje mi że to rozszerzenie .bin i coś mi tu nie gra. Chyba że się mylę. Poradzcie mi skąd ściągnąć prawidłową wersję GWX. Teraz ściągam z: http://www.filefront.com/user/ConningTower
tauzen
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 11.000 BRT

Dołączył(a): 31.10.10, 09:36

Re: GWX 3

Postprzez kimano-u96 » 09.11.10, 20:32

I dobrze musisz wszystkie ściągnąć i dopiero je uruchomić
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: GWX 3

Postprzez Xavier » 26.01.12, 13:41

Mam pytanie ...
Jak uzupełnić paliwo i torpedy z niemieckiego statku (w neutralnym porcie) podpłynąłem do burty ... i nic się nie dzieje. Co trzeba zrobić?
Podobnie z "mlecznymi krowami". JAK? :?
Xavier
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 31.000 BRT

Dołączył(a): 18.01.12, 10:41

Re: GWX 3

Postprzez Olamagato » 26.01.12, 22:24

1. Musi być włączona opcja Hardcode Fixes z poprawką, która tę możliwość daje.
2. Działa to wyłącznie na Mlecznych Krowach czyli okrętach, których nazwa zaczyna się od "U-". Kto potrafi, może zmodyfikować GWX tak, żeby wszystkie zaopatrzeniowce zaczynały się od tego początku (np. U-Brake) i wtedy będzie to działać również dla tych nawodnych. Zmiana ta nie jest jednak tak zupełnie trywialna.
3. Należy pozbyć się torped z wewnętrznego magazynu torped (na przykład przez załadowanie z niego pustych przednich rur torpedowych).
4. Należy podpłynąć do mlecznej krowy na tyle blisko aby po wciśnięciu ESC pojawił się w prawym dolnym rogu napis: Przycumuj do: U-XXXX, gdzie XXXX jest numerem U-boota będącego zaopatrzeniowcem.
5. Naciśnij "Kontynuacja patrolu", aby uzupełnianie zostało wykonane, albo "Przycumuj: U-XXXX" aby przerwać (z punktu widzenia gry) obecny patrol i uzupełnić zapasy sposobem tradycyjnym. Jeżeli jest mgła lub sztorm, to uzupełnienie nie nastąpi i trzeba będzie poczekać na polepszenie pogody. Sposób tradycyjny działa na wszystkich zaopatrzeniowcach - również tych, które wyglądają jak statki handlowe i są w portach. Na U-bootach zaopatrzeniowych działają oba sposoby.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: GWX 3

Postprzez Xavier » 26.01.12, 23:04

Dzięki! :D
No to jeszcze pozostaje odnaleźć poprawkę "Hardcode Fixes"...
Xavier
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 31.000 BRT

Dołączył(a): 18.01.12, 10:41

Re: GWX 3

Postprzez Olamagato » 27.01.12, 01:14

Jest w paczce spolszczenia do GWX 3.0 (http://ja.gram.pl/Olamagato).
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: GWX 3

Postprzez kimano-u96 » 26.02.12, 09:59

Jest problem z tym Hardcode fixes Wypłynąłem na patrol poinformowano mnie o dużym konwoju więc obrałem kurs i cała naprzód ku zdziwieniu dopływam na miejsce a tam jeden statek.Historia ta powtórzyła się siedem razy co teraz
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: GWX 3

Postprzez Olamagato » 27.02.12, 12:17

Hihi. To nie jest problem poprawek w kodzie, ale ewentualnie sh3 lub GWX. Pomijając to, że to w ogóle może nie być problem. Kontakty nie muszą odzwierciedlać informacji pewnej na 100%, a już tym bardziej ewentualne komunikaty radiowe.
Czasem za dużym konwojem mogą iść maruderzy, którzy nie utrzymują właściwej prędkości, więc jeżeli się spóźnisz na miejsce, to możesz ich spotkać. Jeżeli chodzi o kontakty, to nie ma żadnej pewności w tej grze.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: GWX 3

Postprzez lukasid » 27.03.12, 11:01

Mam problem z dodatkiem GWX GOLD (Czysta gra działa bez problemu). Po zainstalowaniu dodatku wszystko chodzi poprawnie do próby rozpoczęcia misji. Nowa misja (dowolna) się wczytuje, ale nie do końca. Jak pasek dojdzie do końca wyrzuca mnie do Windowsa z komunikatem o błędzie.
Help! Próby uruchamiania w trybie zgodności nie pomagają. System to Windows 7 home (64-bit).
lukasid
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 04.03.09, 08:53

Re: GWX 3

Postprzez Olamagato » 27.03.12, 12:16

Przyczyny mogą być dwie:
1. Wersja SH3 ze starforce (premierowa), gdzie pomóc może tylko usunięcie Starforce z plików gry lub dogranie do Win7 zaktualizowanych sterowników Starforce (ale w wersji 64-bit może takich nie być).
2. Za mało pamięci przydzielanej SH3 przez system w sytuacji gdy gra może zażądać ponad 2 GB. W takim wypadku jedyną radą jest użycie spatchowanej do 4GB wersji SH3 lub użycie spolszczenia do GWX3 z aktywną opcją hardcode fixes. Wtedy można uzyskać dwie rzeczy na raz: Grę bez Starforce oraz spatchowaną do 4GB.

Jest jeszcze rzadka możliwość, że jakiś antywirus wrzuca sh3.exe do sandboxa (bezpieczne uruchomienie) i wtedy ten nie otrzymuje pełnej ilości pamięci ile potrzebuje. Wystarczy to sprawdzić i nie pozwolić antywirusowi tego robić.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: GWX 3

Postprzez lukasid » 27.03.12, 15:55

1. Wersja to Kolekcja Klasyki, na pewno nie premierowa.
2. Pamięci w komputerze mam 8 GB, więc jej raczeni nie brakuje, chyba że rzeczywiście Windows chowa gdzieś GB i za mało przydziela.
Sądzę że problem leży gdzieś w GWX, bo czysta gra działa poprawnie (wczytują się misje).
lukasid
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 04.03.09, 08:53

Re: GWX 3

Postprzez Olamagato » 27.03.12, 18:13

Problem leży w GWX, albo inaczej w połączeniu GWXa z Win7 lub Vistą. Dla niemal wszystkich osób, które miały taki problem rozwiązaniem okazywało się zawsze spatchowanie sh3.exe do obsługi 4GB. Zrobić to można na trzy sposoby: Za pomocą pojedynczego patcha 4GB, za pomocą jednej z poprawek Hardcode fixes lub za pomocą osobnego programu, który potrafi spatchować niemal wszystkie pliki exe. Niestety dokładna nazwa tego ostatniego wyleciała mi z pamięci.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: GWX 3

Postprzez lukasid » 28.03.12, 07:18

Dzięki. Patchowanie programem 4GB patch chwilowo pomogło. Chwilowo, gdyż misja uruchomiła się w grze z GWX GOLD, ale po dokopiowaniu spolszczenia i włączeniu modów (oryginalnych i tych z polskiego spolszczenia) problem powrócił. Zainstaluję wszystko jeszcze raz i będę stopniowo dodawał mody sprawdzając co powoduje błąd.
lukasid
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 04.03.09, 08:53

Re: GWX 3

Postprzez Olamagato » 28.03.12, 13:33

Jeżeli patchowałeś osobnym programem, to w polskiej wersji musisz użyć Hardcode fixes, ale zanim to się zrobi wejść do katalogu tej opcji ([SH3]\MODS\GWX Hardcode Fixes), uruchomić tam program HsieOptionsSelector.exe i ram ponownie ustawić 4 Gbyte patch. Po zapisaniu (OK) uaktywniasz tę opcję przez jsgme.exe i gotowe. Gra powinna z powrotem się uruchamiać i wtedy można włączyć sobie polską wersję.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: GWX 3

Postprzez zarzesky » 28.03.12, 13:53

Mi jeszcze wywala taki problem:
No CSubTorpedoCtrl*:cmihalache
zarzesky
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 08.03.12, 11:51

Re: GWX 3

Postprzez Olamagato » 29.03.12, 10:48

Z takim komunikatem niestety nigdy się nie spotkałem i nie wiem co na to poradzić. Być może pliki GWX (ewentualnie spolszczenia) nie ściągnęły się poprawnie.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: GWX 3

Postprzez lukasid » 30.03.12, 07:37

SH3 nadal wyrzuca do windowsa. Póki co zrobiłem tak:
1- instaluję czyste SH3 -> działa
2- instaluję: JSGME, GWX3 + patchuję pliki SH3.exe i _SH3.exe programem 4GB patch -> działa
3- Kopiuję pliki spolszczenia (GWX3PL_OLw5h_-_Spolszczenie_dla_GWX_3.0_[full]) nadpisując pliki w katalogu gry -> i przestaje działać, ponowne patchowanie 4GB plików .exe nie pomaga. :(
Uwaga nie zdążyłem jeszcze włączyć żadnych modów poprzez JSGME!
(Przypomnę, że "nie działa" oznacza, że gra pod koniec wczytywania MISJI wychodzi do windowsa- korzystam z Win 7, 64-bit)
lukasid
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 04.03.09, 08:53

Re: GWX 3

Postprzez Olamagato » 31.03.12, 00:38

Poprawna wersja SH3 nie zawiera pliku _SH3.exe. Jest to najprawdopodobniej wersja z reklamówką, gdzie w pliku sh3.exe jest jakiś loader z niespodzianką, a _sh3.exe jest właściwym plikiem gry, który powinien mieć nazwę sh3.exe. Jeżeli mimo poprawienia nadal nie działa użyj Czytajto.txt w katalogu gry (documentation) oraz komentarzy na stronie spolszczenia. Obstukano tam wszystkie typowe przypadki nie uruchamiania się gry.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: GWX 3

Postprzez lukasid » 31.03.12, 01:16

Uff. Udało się! Włączając mod po modzie i instalując grę kilka razy udało mi się zainstalować i uruchomić dodatki. Błąd z pachtowaniem był jednym ze źródeł problemów, ale nie jedynym. W tym momencie dotarłem do stanu w którym gra mi nie działa jeśli uruchomię "GWXPL5 - Usunięte podwójne statki z książki celów". Na szczęście error jest odwracalny i wygląda to tak, ze jak włączę mod- misje się nie ładują, wyłączę - wszystko działa. Pojęcia nie mam czemu tak.
W planach mam jeszcze zatem:
1- poprawienie książki celów (teraz wygląda tragicznie i pewnie zawiera błędy)
2- znalezienie sposobu który zwiększy rozdzielczość (najlepiej do 1920x1080) i nic nie popsuje ;).
Ale to już temat na inny wątek, więc żeby nie off-topicowaĆ, to proszę o ew. porady na priv.
lukasid
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 04.03.09, 08:53

Re: GWX 3

Postprzez Olamagato » 31.03.12, 08:33

Co do książki, to albo poprawi Ci skasowanie katalogu data\Roster tego moda, albo na razie nie ma innej rady i musisz z niego zrezygnować. Na dodatek wymaga on włączenia opcji spolszczenia aby działać.

Co do rozdzielczości 1920x1080, to możesz to sobie łatwo zmienić w pliku d3d9.ini moda GUI GWX 1360x768, ale mimo iż w ten sposób zmienisz rozdzielczość, to gra będzie nadal pracowała jakby miała tę starszą i wszystko będzie dosunięte do lewego-dolnego rogu. Mod GUI do tej rozdzielczości jest w trakcie robienia.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Poprzednia strona

Posty: 147 • Strona 6 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

cron