1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 41 z 421 ... 38, 39, 40, 41, 42

Re: Mody

Postprzez Caleb » 18.12.10, 08:52

A jeszcze jeden mod zapomniałem dodać.
SH-5 Water for GWX 3.0 V0.8 Mediterranean campaign - zmieniający wygląd wody (textury)
Caleb
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 03.04.10, 15:37

Re: Mody

Postprzez kodi112 » 05.08.11, 09:30

witka te adresy do modów to piękna sprawa wszczególności jeden (360 degree bearing plotter) szkoda tylko ,że nie działają :) pozdrówka
kodi112
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 05.08.11, 09:08

Re: Mody

Postprzez Gunter Hessler » 25.10.11, 16:21

Jak się instaluje mody?
Gunter Hessler
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 32.000 BRT

Dołączył(a): 11.01.11, 18:00

Re: Mody

Postprzez Gunter Hessler » 28.10.11, 16:42

Uzupełnię.Nie chodzi mi o mody typu gwx bo tam się tylko wybiera folder gdzie jest sh3.Chodzi mi o mody które się się samemu instaluje,czy jest do tego jakiś program,czy robi się to ręcznie.
Gunter Hessler
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 32.000 BRT

Dołączył(a): 11.01.11, 18:00

Re: Mody

Postprzez wolfx » 30.10.11, 01:15

Nie wiem czy o to Ci chodzi ale.... jest program Generic Mod Enabler do niego dajesz odrębne mody i ręcznie uaktywniasz je lub nie.http://www.users.on.net/~jscones/software/products-jsgme.html
wolfx
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 06.11.08, 18:18

Re: Mody

Postprzez Gunter Hessler » 31.10.11, 11:28

Dzięki
Gunter Hessler
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 32.000 BRT

Dołączył(a): 11.01.11, 18:00

Re: Mody

Postprzez Gunter Hessler » 31.10.11, 11:32

Wie ktoś gdzie można znaleźć warship mod v 3.0 na sh3 wersja 1.5
Gunter Hessler
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 32.000 BRT

Dołączył(a): 11.01.11, 18:00

Re: Mody

Postprzez PegraWid » 06.11.11, 09:11

PegraWid
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 16.05.11, 16:58

Re: Mody

Postprzez Gunter Hessler » 11.02.12, 16:03

Zna ktoś morze jakieś mody do wersji 1.5?
Gunter Hessler
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 32.000 BRT

Dołączył(a): 11.01.11, 18:00

Re: Mody

Postprzez zarzesky » 11.03.12, 21:58

Witam. Zaczelem pogrywac ponownie na SH3 v 1.4 (kolekcja klasyki) i chcialbym pobrac modziki na:
1.Full Vulnerability Mod
2.World Expansion 2.0 (World Mod)
Oba te mody sa na forum ale to juz tak stare linki ze zdechly zaraz po zakonczeniu wojny :evil:
bardzo bym prosil o te 2 mody na meila albo jeszcze lepiej wrzucic na serwer plikow i linki podeslac (bedzie nie tylko mi)
dzieki
zarzesky
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 08.03.12, 11:51

Re: Mody

Postprzez Olamagato » 13.03.12, 05:36

W czasie Twojej długiej hibernacji Ziemia obróciła się bardzo wiele razy. ;)
Jeżeli szukasz bogatszego świata w SH3, to bierze się dowolnego supermoda do SH3: GWX, NYGM, WAC, LSH, UTW. Każdy z tych modów dorzuca mnóstwo zawartości, której UBI nie opłacało się zrobić. Dzisiaj SH3 jest tylko instalatorem silnika gry.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Mody

Postprzez zarzesky » 13.03.12, 19:33

Podczas tej hibernacji przejadłem się już SH4 i SH5 (wprowadzanie daneych na KT) chciałem sobie poprostu popływać na relaksie. Ale i tak dziękuję za odp i szukam linków na te modziki co podałeś ;-) jeszcze raz dzięki
zarzesky
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 08.03.12, 11:51

Re: Mody

Postprzez Olamagato » 13.03.12, 21:10

Jeżeli na relaksie, to masz namiar na pierwszy z nich:
http://ja.gram.pl/Olamagato/19
Wszystkie supermody są nastawione na całkowicie ręczne wprowadzanie danych i sporo geometrii, więc potrzebujesz moda, który niekoniecznie do tego zmusza.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Mody

Postprzez zarzesky » 20.03.12, 08:24

no teraz to moge zatapiac ;-) wszystko pieknie wyglada(pomimo problemow z odpaleniem).
83k na nowym patrolu ;-) dzieki wielkie Olamagato <piwo>
zarzesky
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 08.03.12, 11:51

Re: Mody

Postprzez zarzesky » 24.03.12, 18:56

witam ponownie. mam problem z zapisami w grze, czasami odpala lux a czasami wywala w pulpitu (kolejna wachta na morzu i wali na puplit z bledem)
wrzucilem kilka modow gwx:
1.Enhanced damage effect
2. historyczne detektory eskorty
3. historyczne parametry torped
4. lodzie ratunkow
5. poprawka bardzo zlej pogody
6. prywroc znacznik 3D uboota
7. rozpoznawalny wyglad torped
8. spolszczenie dla gwx 3.0 (tylko dla tyych modow i czy full czy standard czy mini wywalalo i nie moglem wogle grac)
9. strugi wody
10.ulepszony widok zniszczen

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: _SH3.exe
Wersja aplikacji: 1.4.0.1
Sygnatura czasowa aplikacji: 00000000
Nazwa modułu z błędem: StackHash_9910
Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 00000000
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 28207277
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: 9910
Dodatkowe informacje 2: 991006c837445a8ae9de06e7c2435b3d
Dodatkowe informacje 3: 030b
Dodatkowe informacje 4: 030b646857b08701e1bbf04c07c40655

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
dodam jeszcze tylko moze parametry mojego PC:
procek amd phenom II x4 960T
grafika nvidia geforce GTX 460
ram 8gb
mysz i klawiatrua chyba nie powinna robic problemu ;-)
zarzesky
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 08.03.12, 11:51

Re: Mody

Postprzez Olamagato » 25.03.12, 10:10

Na systemach od Visty w górę może okazjonalnie brakować pamięci dla SH3.exe bo w trybie 32-bit gra dostaje mniej niż 2 GB ramu (mimo, że komputer ma jej sporo więcej). Jeżeli włączysz mniej modów graficznych (strugi, łodzie ratunkowe) oraz opcję spolszczenia i gra się przestanie wywalać, to wtedy się to potwierdzi. Jeżeli masz system w wersji 64-bit (naturalne jak ma się 8 GB), to możesz spróbować uaktywnić poprawkę dającą 4 GB pamięci dla SH3.exe. Robi się to przez wejście do katalogu [SH3]\MODS\GWX Hardcode fixes i odpalanie programu HsieOptionsSelector.exe, w którym możesz włączyć poprawkę "4 Gbyte". Jak to zatwierdzisz, to spróbuj uaktywnić tę opcję i wtedy oprócz lepszej symulacji dostaniesz bardziej stabilną grę (w menu pojawi się wersja 1.6A3). Gra może też się w pewnych warunkach wywalać z tą opcją już przy starcie, ale wtedy najczęściej są tego inne powody, które też można zlikwidować. Pamiętaj, że mody możesz zmieniać bezpiecznie tylko kiedy sub jest w bazie macierzystej. W innym wypadku dostanie się niemal na pewno wypad do pulpitu.

Pamiętaj też, że wywalanie zapisu, który został zrobiony kiedy okręt był pod wodą jest "normalne" w SH3. Generalnie nie zapisuje się gry kiedy sub jest pod wodą (chociaż czasem się uda - szczególnie kiedy jeszcze nie spotkałeś jednostek przeciwnika).
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Mody

Postprzez zarzesky » 25.03.12, 10:29

win7 x64 wlasnie nie dodalem ze posiadam ;-) a moze byc jeszcze przyczyna ze (w napadzie wscieklosci po odpaleniu 4 torped zadna nie trafia) zamykam gre ALT+F4?
a to ze na zanurzeniu nie zapisywac to nie wiedzialem ;-) zapamietam (chociaz to wtedy najbardziej przydaje sie zapis)
zarzesky
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 08.03.12, 11:51

Re: Mody

Postprzez Olamagato » 25.03.12, 11:08

Nie. Zamykanie gry przez alt+F4 jest jak najbardziej poprawne - gra ten skrót realizuje (trochę pod przymusem systemu, ale jednak to robi). Jeżeli masz włączone "Historyczne wady torped", to jak ustawiasz za płytko, albo jest wczesny rok wojny, wtedy wady torped mogą ujawniać się przez ustawienie ich głębokości na 25 m (oczywiście nic wtedy nie trafią).
Tak czy inaczej albo źle ustawiłeś nastawy torped, albo jeżeli użyłeś oficera do nastaw miałeś pecha i wszystkie torpedy okazały się wadliwe. :)
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Mody

Postprzez zarzesky » 25.03.12, 12:06

z tymi torpedami wlasnie to loteria ;-) albo trafiaja wszystie albo polowa wybucha w polowie drogi a druga polowa odbija sie od burty okretu ;-)
mam 16 czerwiec 44 i jestem gdzies w okolicach Nowego Yorku no moze badziej na polnoc ;-) i mam na sonarze konwoj w ktorym jak sie okazalo w pare godzin ze plynie niezle miesko (6 duzych frachotwcow, statek przetwornia 2x, tankowce T2 i T3, statek pasazerski i jescze pare inncyh C2 i C3) i chcialoby sie aby kazda torpeda trafila a tu lipka i jeszcze ten problem z zapisem ;-/
Ale bede probowal i pamietal o zapisie tylko na powierzchni ;-)
zarzesky
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 08.03.12, 11:51

Re: Mody

Postprzez Olamagato » 26.03.12, 01:06

Zawsze możesz to wyłączyć. Podstawowe wady torped likwiduje się w ustawieniach realizmu gry, a dodatkowe, to wywala się opcję, która za to odpowiada.

Jeżeli torpeda się odbija, to znaczy, że zawsze trafia pod zbyt dużym kątem. Bez względu na to czy w poziomie czy pionie. Na przykład jak torpeda dochodzi przy AOB 45 st. lub ustawiona jest na głębokość, gdzie kadłub nie jest pionowy, to ma się niemal pewność odbicia torpedy.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Mody

Postprzez kimano-u96 » 20.04.12, 15:15

Witam mam problem i nie wiem jak go rozwiązać natomiast wrzuciłem mod Flackmonkey's Interior with crew i nie mogę poruszać się do samego końca okrętu ani na rufę ani na dziób camera zatrzymuje się czy czegoś brak? proszę o pomoc
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez kimano-u96 » 21.04.12, 07:43

kimano-u96 napisał(a):Witam mam problem i nie wiem jak go rozwiązać natomiast wrzuciłem mod Flackmonkey's Interior with crew i nie mogę poruszać się do samego końca okrętu ani na rufę ani na dziób camera zatrzymuje się czy czegoś brak? proszę o pomoc

Dodam że wyskakuje napis Camera out of:sectors
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez Olamagato » 24.04.12, 17:08

Przy tego rodzaju rzeczach absolutnie niezbędne jest dokładne przeczytanie opisu instalacji (5 razy), a na koniec odpoczynek i przeczytanie jeszcze trzy razy. Nie muszę chyba dodawać, że absolutnie niezbędne jest trzymanie się tego opisu tak ściśle jak przepisu na robienie dynamitu (inaczej bum...:) ). :D
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Mody

Postprzez kimano-u96 » 30.05.12, 07:50

Witam czy ktoś z kolegów próbował tego moda http://www.u-boot-hahd.com/
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez Olamagato » 30.05.12, 11:53

To kolejny graficzny mod typu LSH. Skupia się głównie na ślicznej "wojnie portowej" zapominając, że porty gracz odwiedza w grze raz lub dwa na misję, czyli dość rzadko. Grafika to Magui 3.4 (1024x768), ale się postarali, żeby dno Atlantyku wyglądało prawie jak rafa koralowa a Australii. :)
Dodaje kilogramy nowych statków i ich odmian, dzięki którym wertowanie książki celów staje się celem samym w sobie. Mnóstwo statków wcale jednak nie przekłada się na zbliżony do realnego ruch poszczególnych jednostek w wojnie - wszystko jest randomizowane bo po co się męczyć robieniem kampanii ze zgodnością historyczną. Cały mod skupia się głównie na graniu u-bootami typu II, czyli w zasadzie ogranicza się do wybrzeży UK, Bałtyku i Morza Czarnego. Jak większość supermodów działa stabilnie dopóki się coś nowego nie zainstaluje. Ponieważ obecnie powszechnym standardem zgodności są tylko SH3 oraz GWX3, więc dokładanie nowych modów, których autorzy nie określili zgodności z HAHD, to losowanie.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 41 z 421 ... 38, 39, 40, 41, 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron