GUI GWX Classic 1360x768
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 7
• Strona 1 z 1
GUI GWX Classic 1360x768
Nowe GUI panoramiczne jest już dostępne na stronie spolszczenia. Dzięki niemu można już zapomnieć o tym, że SH3 został wyprodukowany na monitory CRT.
Dostępny na stronie spolszczenia do GWX: http://ja.gram.pl/Olamagato
Kilka właściwości:
- wszystkie widoki zawierające obraz 3D i niemal wszystkie pozostałe widoki są centralnie rozmieszczone
- żadnych żarówiastych kolorów utrudniających nocne granie
- peryskop bojowy zawiera wysuwane kontrolki potrzebne do ręcznego i półautomatycznego strzelania torpedowego
- do wyboru oryginalny półprzezroczysty pasek GWX lub całkowicie przezroczysty
- przywrócona duża róża kompasu wysuwana z prawej strony
- wszystkie elementy GUI nastawione na klimat i dobrą zabawę oryginalnego GWX (w tej kolejności)
- zawiera zmienną skalę lornetki
- nie zamazuje widoku zewnętrznego w wyniku działania Hardcode fixes gdy okręt podwodny płynie z prędkością powyżej 4,5 węzła pod wodą
- działa z każdą wersją językową
- maksymalnie zoptymalizowany, nie zajmuje w pamięci >300 MB jak inne mody widescreen, lecz połowę tej wielkości
- bardzo mały rozmiar paczki (tylko 50 MB do ściągnięcia)
- przygotowany do skalowania do dowolnej rozdzielczości (wkrótce kolejne wyższe rozdzielczości, z HD włącznie)
Kilka obrazków jest dostępnych na stronie spolszczenia.
Przyjemnego grania.
Dostępny na stronie spolszczenia do GWX: http://ja.gram.pl/Olamagato
Kilka właściwości:
- wszystkie widoki zawierające obraz 3D i niemal wszystkie pozostałe widoki są centralnie rozmieszczone
- żadnych żarówiastych kolorów utrudniających nocne granie
- peryskop bojowy zawiera wysuwane kontrolki potrzebne do ręcznego i półautomatycznego strzelania torpedowego
- do wyboru oryginalny półprzezroczysty pasek GWX lub całkowicie przezroczysty
- przywrócona duża róża kompasu wysuwana z prawej strony
- wszystkie elementy GUI nastawione na klimat i dobrą zabawę oryginalnego GWX (w tej kolejności)
- zawiera zmienną skalę lornetki
- nie zamazuje widoku zewnętrznego w wyniku działania Hardcode fixes gdy okręt podwodny płynie z prędkością powyżej 4,5 węzła pod wodą
- działa z każdą wersją językową
- maksymalnie zoptymalizowany, nie zajmuje w pamięci >300 MB jak inne mody widescreen, lecz połowę tej wielkości
- bardzo mały rozmiar paczki (tylko 50 MB do ściągnięcia)
- przygotowany do skalowania do dowolnej rozdzielczości (wkrótce kolejne wyższe rozdzielczości, z HD włącznie)
Kilka obrazków jest dostępnych na stronie spolszczenia.
Przyjemnego grania.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Re: GUI GWX Classic 1360x768
Witam mój monitor ma tylko rozdzielczość 1280 na 1024 po uruchomieniu wywala mnie mam wszystkie mody z spolszczenia GWXpl5 czy muszę coś zmienić w ustawieniach monitora żeby grać proszę o pomoc
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: GUI GWX Classic 1360x768
To Tobie nie jest potrzebne GUI panoramiczne. Tobie potrzebny jest resolution fix z ustawioną rozdzielczością na 1280x1024 (5:4). A to daje już opcja Hardcode fixes z pakietu spolszczenia do GWX.
Jeżeli jednak mimo to masz ekran panoramiczny, (co oznacza bardzo prostokątne piksele), to niestety masz problem którego, ani jedno, ani drugie nie rozwiąże.
Jeżeli jednak mimo to masz ekran panoramiczny, (co oznacza bardzo prostokątne piksele), to niestety masz problem którego, ani jedno, ani drugie nie rozwiąże.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Re: GUI GWX Classic 1360x768
Czy możesz mi wytłumaczyć jak zmienić tą rozdzielczość?będę bardzo wdzięczny
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: GUI GWX Classic 1360x768
Pewnie. Wyłączasz opcję Hardcode fixes, następnie w pliku d3d9.cfg zmieniasz liczby w pozycjach resX i resY. (uwaga - to nie dotyczy GUI GWX Classic). Następnie z powrotem włączasz tę opcję.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Re: GUI GWX Classic 1360x768
Mam monitor Plug and Play nie wiem co to znaczy jest w kwadracie czy ta rozdzielczość będzie działać?
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: GUI GWX Classic 1360x768
Musisz mieć monitor full hd (1920x1080) lub 1600x900 lub 1366x768, ewentualnie 1280x720. Monitory o takich rozdzielczościach, to zwykle LCD.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości