1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Problem z modem FM New Interior!

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 10 • Strona 1 z 1

Problem z modem FM New Interior!

Postprzez WaSSyyLL » 01.08.10, 12:16

Witam jestem nowy na forum.Mój problem polega na tym że po zainstalowaniu moda FM New Interior zmienia sie tylko wygląd centrali i świtło na niebieskie a w opisie moda pisze że mod dodaje przedział diesel przedział oficerski i przednia kabina wypoczynkowa.A po zainstalowaniu moda mam tylko zmienioną centrale okrętu.Posiadam orginalną wersję Silent Hunter 3 1.2 z dodatkiem ManosEvironmentPro v3. Proszę o pomoc.
WaSSyyLL
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 6.000 BRT

Dołączył(a): 01.08.10, 12:10

Re: Problem z modem FM New Interior!

Postprzez WaSSyyLL » 02.08.10, 12:23

Jusz po problemie tylko w modzie pisze ze dielel jest ruchomy gdy uruchomimy śruby a u mnie nic nawet sie troche nie ruszą.Nie widać że pracują a w modzie pisze że widać i nie wiem czy źle zainstalowałem czy może mam za słabego kompa z góry thx za odpowiedź.
WaSSyyLL
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 6.000 BRT

Dołączył(a): 01.08.10, 12:10

Re: Problem z modem FM New Interior!

Postprzez Kpt.G » 02.08.10, 14:18

hmmm może to "elektrownia" :wink: albo nowy typ silnika wysokoprężnego..... :lol: i jeszcze jedno.... działa to z GWX3??
Kpt.G
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 16.04.10, 19:53
Lokalizacja: z Wawy.. chlip....daleko od morza...... ;(

Re: Problem z modem FM New Interior!

Postprzez WaSSyyLL » 02.08.10, 16:18

W opisie moda pisze że działaz GWX 3 ale nie próbowałem.
WaSSyyLL
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 6.000 BRT

Dołączył(a): 01.08.10, 12:10

Re: Problem z modem FM New Interior!

Postprzez WaSSyyLL » 02.08.10, 16:18

W opisie jest że działa ale nie próbowałem.
WaSSyyLL
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 6.000 BRT

Dołączył(a): 01.08.10, 12:10

Re: Problem z modem FM New Interior!

Postprzez kimano-u96 » 02.08.10, 18:00

Za pomocą JSGME przerzucasz tylko FM NewInterior_V1.0 i już masz przedziały -shift+o wysuwanie peryskopu shift+h otwieranie grodzi a zamykanie i opuszczanie Ctrl+o lub h
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Problem z modem FM New Interior!

Postprzez irek » 07.08.10, 22:13

Witam...

A u mnie po zainstalowaniu FM New Interior na GWX3 gierka się wywala :evil: . Dodam ze mam kilka innych modów :|

Pozdrawiam
irek
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 91.000 BRT

Dołączył(a): 24.07.08, 12:22

Re: Problem z modem FM New Interior!

Postprzez kimano-u96 » 07.08.10, 22:51

Mogą się gryść
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Problem z modem FM New Interior!

Postprzez irek » 08.08.10, 12:11

Witam .....

Z modów mam zainstalowane:
GWX - 16km Atmosphere;
GWX 3 Wilhemshafen,St Naz,Schluese and xtra ships V6;
GWX - Axis Mediterranean Aircraft Skins;
GWX - Captain America's Officer Icons;
GWX - Enhanced Damage Effects'
GWX - Main movie - 'Das Boot';
GWX - No Medals on Crew;
GWX - Open Hatch Mod;
GWX_DFa-Flag&Pens_2010;
GWXPL OLw4 - Spolszczenie dla GWX 2.1;
Pascal_Port_People;
pascal_map;
WB's Decks Awash + Fuel Economy
Kiel Map Detail (żeby cała mapa tak wyglądała) :roll:
DBSM_Music_1_0_4
Hitman U-505 Compass Graphics v1.0
OLC's Modified Searchlight Beams for GWX3
M3-SIM
FM_NI_Fix_for_OLC_GUI_001;
FM_NI_Fix_for_WAC_001;
FM_NI_Fix_for_NVD_DC_Shake_001;
ACM-GUI Reloaded - h.sie's Edition V1.15;
ExteriorLightmaps ID testing plus Water Reflections;

Bez FM New Interior wszystko pięknie działa.

Ściągnąłem ...
FM_NewInterior_V1.0;
FM_NewInterior_V1.0 - Blue Conning Tower Interior;
FM_NewInterior_V1.0 - Blue Interior;
Czym się róznią te trzy mody ?

Pozdrawiam
irek
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 91.000 BRT

Dołączył(a): 24.07.08, 12:22

Re: Problem z modem FM New Interior!

Postprzez kimano-u96 » 13.01.13, 20:27

Mam taki problem próbowałem chyba wszystkiego i nadal nic proszę o pomoc
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno


Posty: 10 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości