1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Nowy SH2

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 87 • Strona 4 z 41, 2, 3, 4

Postprzez guzek » 04.05.06, 22:40

Direct mam zainstalowany standardowo z grą, czyli 8-kę. Kiedyś nie było z nim wogóle problemów. Zauważyłem, że grafika nie wyświetła tak jak powinna śladów torpedy lub ognia kiedy np. płonie okręt. Są to wtedy takie "kwadraty" wyraźnie odróżniające się od tła gry.
guzek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 10.000 BRT

Dołączył(a): 03.02.06, 10:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Grom » 05.05.06, 01:45

Poszukaj starszych sterowników. Nie jesteś jedynym, który ma problem z grafiką w SH2 i kartą Nvidia.
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez guzek » 05.05.06, 18:23

Dzięki za pomoc, poszukam.
guzek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 10.000 BRT

Dołączył(a): 03.02.06, 10:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez guzek » 09.05.06, 17:27

SH III jest jak Porsche z silnikiem Malucha ;)
Dobre zestawienie Grom, zarówno jeden jak i drugi pojazd wyposażony jest w tylny zblokowany układ napędowy :) A tak poza tym miałem okazję popływać w SH3 i chyba się z tobą zgodzę, że SH3 jest zniewalające ale to nie do końca jest to co było w SH2.
P.S. Mam pytanko do bardziej doświadczonych "wilków morskich": Czy w SH3 jest, tak jak w SH2, okazja zmierzyć się z innym OP ??
guzek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 10.000 BRT

Dołączył(a): 03.02.06, 10:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Myszkin » 09.05.06, 17:33

guzek napisał(a):Czy w SH3 jest, tak jak w SH2, okazja zmierzyć się z innym OP ??


Można zmierzyć się z innym OP, sterowanym przez człowieka (tryb multiplayer), ale jeśli pytasz o to, czy w SH3 występują np angielskie okręty podwodne to niestety tak nie jest. :(
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez PL_Szczur » 09.05.06, 22:40

SH-3 ma "jedna" wade... Okret podwodny jest jednostka "jednostronna". Tylko jedna strona moze posiadac tu okret podwodny sterowany przez czlowieka. Nie jest to kwestia mozliwosci wprowadzenia innej , bo takowe istnieja, lecz pewne uwarunkowania gry.
Spotkac wiec mozesz alianckie okrety podwodne komputerowe , jednak ich zachowania w kwesti walki porownac mozna raczej do DD , niz do podwodnego lowcy.
PL_Szczur
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 71.000 BRT

Dołączył(a): 16.04.05, 13:16

Postprzez Myszkin » 10.05.06, 08:14

PL_Szczur napisał(a):SH-3 ma "jedna" wade... Okret podwodny jest jednostka "jednostronna". Tylko jedna strona moze posiadac tu okret podwodny sterowany przez czlowieka. Nie jest to kwestia mozliwosci wprowadzenia innej , bo takowe istnieja, lecz pewne uwarunkowania gry.
Spotkac wiec mozesz alianckie okrety podwodne komputerowe , jednak ich zachowania w kwesti walki porownac mozna raczej do DD , niz do podwodnego lowcy.


Nie rozumiem :roll: Od kiedy to w SH3 spotkać można "alianckie okręty powdwodne komputerowe"???
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez PL_Szczur » 13.05.06, 19:00

Sergbuto juz dawno zrobil komputerowego uboota , ktorego zreszta spotkac mozesz w misjach autorstwa Sea Devils.
Rowniez Serg zaadaptowal okret wykonany przez Canarba , a jest nim stara amerykanska jednostka klasy "S" . Okret o tyle ciekawy, ze tego wlasnie typu byl nasz ORP Jastrzab.
Okrety te ubarwiaja nasze potyczki, jednak ich poziom defensywy pozostawia wiele do zyczenia.
Takich jednostek jest wiecej. Zapewniam.

P.S.
Tak np. prezentuje sie Balao
http://seadevils.pl/forum/viewtopic.php?t=704
PL_Szczur
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 71.000 BRT

Dołączył(a): 16.04.05, 13:16

Postprzez Grom » 20.05.06, 15:33

Myszkin napisał(a):Nie rozumiem Od kiedy to w SH3 spotkać można "alianckie okręty powdwodne komputerowe"???

Wydaje mi się, że sens wypowiedzi PL_Szczura był ciut inny. Ja tak samo jak on mimo wszystko z tęsknotą patrzę w strone SH II i DC, dostrzegający przy tym jak marnym rozwiązaniem jest walka z AI, czy to single czy multi. Pod tym względem pomysł SHII i DC został jak do tej pory niepobity. Wprawdzie jest Dangerous Waters, ale to zupełnie inna bajka.
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Re: Nowy SH2

Postprzez witalisss » 27.05.09, 20:08

Witam wszystkich. Po latach wróciłem do SH II, znalazłem kilka dodatków które zainstalowałem:
Patch 1.1 pl
VICKERS TORPEDO WAKE, OILSLICK 3.0 & WATER EFFECTS MODIFICATION VERSION 3.0
PM 1.03
SubSim 1024 hi-res
Skymod v1.2 norain
Water mod
sh2-VPN_mod

Gra wygląda teraz rewelacyjnie, lecz mam problem z paczem hi-res - wywala do systemu gdy włączam pokój sterowania ( klawisz F4 ):
Wed Jan 8 21:53:50 2003
Error -1 [Bad Navigation initialization]
DirectX code: "Unrecognized error: 0xffffffff"
Sources\CSH2Sim.cpp
Line 2138

Na forum ( w tym poście ) przeczytałem, że choć w części można mieć to w sekcji peryskopowej - na stronie "subsim" jest taki pacz control room, lecz w rozdzielczości 800x600 ( 1024x800 daje dużo lepsze efekty )...
... " Precision Periscope 1.1 " jest podany w tym poście i nie aktualny odnośnik do tego pliku ( jest to ten sam mod tyle że w rozdzielczości 1024 ). Jeśli ktoś orientuje się gdzie można dostać ten plik...
witalisss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.09, 14:28

Re: Nowy SH2

Postprzez witalisss » 28.05.09, 07:31

Już znalazłem : HI-RES Interface, HI-RES Ocean - w tej chwili ocean niczym się nie różni od prawdziwego.
Jest jeszcze dużo innych dodatków, ale nie sprawdzałem, a zresztą sami sobie ściągnijcie i oceńcie:

http://dod.xrea.jp/_silent/sh.htm
witalisss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.09, 14:28

Re: Nowy SH2

Postprzez kimano-u96 » 23.11.10, 06:37

Gdzie można te wszystkie mody znalezć.Chętnie tez spróbuje pograć w dwójkę będzie miło do tego wrócić
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Poprzednia strona

Posty: 87 • Strona 4 z 41, 2, 3, 4

Powrót do SH II



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron