1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 3

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 147 • Strona 4 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez pw524 » 18.01.09, 17:37

Nie ma sprawy :D . Każdy czasami się zamota, chciałem tylko rozwiać wasze wątpliwości :wink: . A tak naprawdę zareagować zanim jakiś super mądry znajdzie sobie pretekst do głupich docinek pod waszym adresem.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez GrapHite » 18.01.09, 18:22

pw524 napisał(a):Nie ma sprawy :D . Każdy czasami się zamota, chciałem tylko rozwiać wasze wątpliwości :wink: . A tak naprawdę zareagować zanim jakiś super mądry znajdzie sobie pretekst do głupich docinek pod waszym adresem.


przyznaje ze sie niezle zakrecilem. zmylil mnie wpis z linkiem do gwx po takim duzym czasie od pojawienia sie. myslalem, ze juz cos poprawiono :wink:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wojak » 25.01.09, 16:03

Mam problem z instalacją. Gdy instalacja dochodzi do pliku terreain/data/terreindata.bdf wyskakuje błąd "D:/Programfiles/ubisoft/silenthunterii/data/terrain/data/terraindata.bdf An error occured while trying a copy a file:
the source file is corrupted." i 3 przyciski ignore, retry i abort. Co zrobic?? Aha i jak klikne ignoruj to każdy następny plik też jest uszkodzony. Pomocy!
Wojak
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.07, 13:49
Lokalizacja: Beuthen/Obersleisen

Postprzez marek128 » 25.01.09, 20:56

spróbuj pobrać moda jeszcze raz
GWX2 bin 204.800kb
GWX3 bin 203.980kb
GWX 4,5,6bin <204.800 kb>
GWX 7 149.496 kb
ewentualnie zweryfikuj podane przeze mnie wyżej wielkości plików binarnych i sprawdź jak masz u siebie. Bardzo możliwe że jakiś plik ściągnął sie nie w całości
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez Wojak » 25.01.09, 22:55

Wielkości się zgadzają... A po co jest plik GWX.md5 ??
Z tego co zrozumiałem z komunikatu wynika że uszkodzone są pliki SH3 czystego... ale poddaje to waszej weryfikacji. Aha GWX 2.1 instalowało się poprawnie. Błąd wystepuje mniej więcej w 2/3 instalacji. Dla pewności grę SH3 mam z wydania Superseller w srebrnej obwódce . Jest to wersja 1.4
O teraz zauwazylem ze nakoniec instalacji SH3 czystego wyskakuje brak pliku mscat32.dll ale bez tego tez działa Pomocy!
Wojak
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.07, 13:49
Lokalizacja: Beuthen/Obersleisen

Postprzez GMac » 26.01.09, 17:30

Z tego co piszesz wygląda na to że pliki są źle pobrane. Plik md5 zawiera tzw sumy kontrolne plików składowych GWX'a, dzięki niemu można sprawdzić czy plik pobrał się poprawnie co do bajta. Sciagnij i zainstalujPlik md5 wgrywasz do katalogu w którym masz ściągnięte pliki GWX'a klikasz dwa razy lewym i programik dokona weryfikacji poprawności plików, pokaże który jest taki jak trzeba a który jest walnięty.
Ostatnio edytowano 26.01.09, 23:05 przez GMac, łącznie edytowano 1 raz
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez Wojak » 26.01.09, 21:33

Dziękuje 100krotnie :D chociaż teraz będę ściągał GWX w jednym kawałku :)
Sciagnąłem ponownie, zainstalowałem i działa!! Warto było: Już w 2 patrolu 4 września napotkałem 2 lekkie krążowniki Southampton z eskortą. Wynik spotkania: 1 lekki krążownik i 1 niszczyciel na dnie, a drugi uszkodzony :)
Wojak
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.07, 13:49
Lokalizacja: Beuthen/Obersleisen

Postprzez korsarz » 29.01.09, 21:44

Tez ich spotkalem. Wynik- krazowniki na dnie, niszczyciele sie na mnie uwziely i chyba nie ma mozliwosci ze kiedykolwiek odplyna. Jak juz nie mają bomb to itak plywaja i wykonuja takie manewry jakby zrzucaly bomby. A jak wystawie peryskop to zaczynaja strzelac z takim skutkiem ze rozwalaja siebie na wzajem...
korsarz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 43.000 BRT

Dołączył(a): 26.11.08, 16:12

Postprzez msokol » 13.02.09, 12:11

GWX 3, jak i 2... masakra... Niszczyciele są wszechsłyszące... a wabie są chyba tylko jako pokazówka.
msokol
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 20.000 BRT

Dołączył(a): 02.05.07, 12:15

Postprzez barel » 13.02.09, 12:20

Nie jestem do końca przekonany... Często działa banalna metoda - duża głębokość + cichy napęd i ma się spokój płynąc nawet bez zmian kursu... Podobno rzeczywiści podwodniacy mieli więcej zabawy :D ... a czy Bold był rzeczywiście tak skuteczny ? Pozdrawiam
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez GrapHite » 13.02.09, 17:34

barel napisał(a):Często działa banalna metoda - duża głębokość + cichy napęd


cichy znaczy wolno czy mala napdzod?
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez barel » 13.02.09, 18:21

prędkość ok 2 węzłów (klawisz "1" - jedna trzecia naprzód), oraz komenda pierwszego oficera "cisza na okręcie" (klawisz Z - nie działają pompy, nie ma przeprowadzanych napraw, nie ma przeładowywania torped)
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez GrapHite » 13.02.09, 18:47

barel napisał(a):prędkość ok 2 węzłów (klawisz "1" - jedna trzecia naprzód), oraz komenda pierwszego oficera "cisza na okręcie" (klawisz Z - nie działają pompy, nie ma przeprowadzanych napraw, nie ma przeładowywania torped)

wystarczylo podac predkosc no nie rob ze mnie takiego zielonego wilka morskiego :lol: hehe...
wlasnie ostatnio stosuje taka taktyke, glebokosc okolo 100m wystarczy zauwazylem...
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez barel » 13.02.09, 19:29

Ops, walnąłem się, ta komenda była pod głównym mechanikiem :). Niuans, ale bądźmy dokładni :)
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez Olamagato » 15.02.09, 18:24

GrapHite - prędkość nie ma wielkiego znaczenia. To nie prędkość generuje dźwięk, ale obroty silnika, pozostałe mechanizmy okrętu oraz zachowanie załogi. Na przykład wszelkie naprawy są piekielnie głośne bo często używa się młotka i drewnianych kołków. Przeładowywanie torpedy oznacza, że stuka się półtonowym metalem o metal kadłuba.
Można mieć 5 węzłów oraz ciszę na pokładzie i nadal być niewykrytym. I odwrotnie: stać w miejscu bez ciszy na pokładzie i momentalnie mieć na sobie precyzyjnie celujące niszczyciele.
Nierzadko miałem tak, że mając ciszę poganiałem 6, a nawet 7 węzłów mając nad sobą 6-7 niszczycieli. Oczywiście nie na peryskopowej, lecz na ekstremalnej głębokości (od 176 m w dół). I to nie na żadnym XXI, ale na starym VIIB. Oczywiście nie za długo bo w końcu zostałbym wykryty.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Postprzez barel » 17.02.09, 16:04

Czy ja wiem? 6-7 węzłów to pełne obroty.. Okręt wtedy hałasuje jak wiadro z gwoździami. Na wykrycie okrętu w przeważającej części wpływają odgłosy śruby - szumy kawitacyjne i takie tam. W każdym razie, po 42 roku już bym tak nie pływał :). Jak sądzicie? Napiszcie. Oczywiście, jeżeli admin przełknie ten offtopic :).
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez GrapHite » 17.02.09, 17:06

na 2wezlach juz mnie niszczyciele slysza :-( tak na "do 80m") nie za czule skubance sa? :evil:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez barel » 18.02.09, 13:56

Najlepiej być cicho zanim Cię usłyszą. Bo jak Cię już usłyszą i zaczną pingować, to cisza niewiele Ci da (namierzanie aktywne). Wtedy proponuję pełną prędkość gdy pingują i szarżują na Ciebie (niszczyciel blisko 200-100m), a następnie minimalną gdy niszczyciel już Cię minie (oczywiście nie od razu, ale tak żeby wymknąć się też bombom głębinowym - jak odejdzie na 100-200m to wtedy minimalna). Oczywiście wszystko na największej możliwej głębokości i z częstymi zmianami kursu. Takimi skokami, można po jakimś czasie ich zgubić. Nie polecam leżenia na dnie po wykryciu przez niszczyciele, bo to murowana kaplica. Oczywiście podany schemat stosuj przy naprawdę upierdliwej eskorcie, w pozostałych przypadkach wystarczą minimalne obroty i "Rig for silent running". Zastrzegam, że to nie jakiś cheat i nie działa w 100%, lecz zwykły element taktyki. Czasem się po prostu nie da uciec. I za to kocham tą grę :). Pozdrawiam
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez barel » 18.02.09, 14:48

Zmieniając temat - czy jest planowane GWX dla Silent Hunter 4 ??? Tutejsze opinie o SH 4 zniechęciły mnie do kupna gry, jednak, gdyby zrobili pod to GWX...

p.s. nie sprawdzałem na subsim, bo go nie lubię :) (chaos i bałagan)
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez pw524 » 18.02.09, 20:13

O GWX nie słyszałem ale jest sporo modów pod SHIV co jednak nie zmienia faktu że gra nie ma tego klimatu co III.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez barel » 19.02.09, 14:05

hmm.., nie wierzę że autorów GWX nie korciło żeby przenieść realia tego supermoda na lepszy silnik graficzny z SH4.... Jeżeli ktoś wie, niech da znać, choćby było to zaledwie "work in progress" :) :)
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez pw524 » 19.02.09, 17:14

barel napisał(a):hmm.., nie wierzę że autorów GWX nie korciło żeby przenieść realia tego supermoda na lepszy silnik graficzny z SH4.... Jeżeli ktoś wie, niech da znać, choćby było to zaledwie "work in progress" :) :)

Silnik graficzny to nie wszystko, SHIV jest tak jak już pisałem bez klimatu i polotu. Pływasz jakimś starym amerykańskim badziewiem i tłuczesz się z japońcami. To raczej mało ciekawe.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez shalashaska » 20.02.09, 20:41

Zmiany w wersji 3.0 są i to widać.Przede wszystkim poprawili fizykę uboota.Lepiej jest odzwierciedlone bujanie na falach, podczas zanurzania w centarli widać przechył.Bardzo spodobał mi się odgłoś stukających talerzy kuchennych, występuję nawet podczas trafienia torpedą w jakiś cel.Natomiast nadal nie poprawili oficera wachtowego, po wynurzeniu musze recznie gościa przenosic na mostek.
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez GrapHite » 20.02.09, 21:02

shalashaska napisał(a):Natomiast nadal nie poprawili oficera wachtowego, po wynurzeniu musze recznie gościa przenosic na mostek.

chyba sie nie doczekamy zmian :-( najbardziej irytujaca mnie sytuacja :( reszta idzie na mostek a temu sie nie chce czy jak... <bezradny>
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Olamagato » 20.02.09, 22:11

To jest zapisane na twardo w kodzie. Być może da się takie rzeczy zmienić - jak również wprowadzić ręczne sterowanie sterami głębokości oraz zmieniać napęd na elektryczny nawet na powierzchni, ale trzeba się pobawić trochę deasemblerem i analizatorem kodu, żeby wyhaczyć odpowiednie zmienne w pamięci, a potem w kodzie. Tyle, że mogłoby na to pójść kupę czasu i trzeba mieć trochę umiejętności w wyszukiwaniu na działającym kodzie. Jak na razie nikomu się tego nie chciało nawet zacząć.
A jeszcze mi się przypomniało - tą metodą można też naprawić brak odbicia sygnału sonaru od dna - jeżeli na dnie jest wiele śmieci lub bardzo nierówne dno, co zdarza się szczególnie często na płytkich wodach, to można się w ten sposób ukryć wśród nich na dnie nawet przed aktywnym sonarem (po prostu operator nie będzie odróżniał OP od śmieci).
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 147 • Strona 4 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości