1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 146 • Strona 4 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez evan82 » 10.04.08, 11:48

Cześć Jatzoo.
Hej Belmondo, czy stare konto działa? :mrgreen:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez Belmondo » 10.04.08, 16:10

Niestety nie poniewaz nie pamietam pytania pomocniczego zakładałem je jakies 4 lata temu i mogłem byc nierzeski i nie zapisałem tagze zostane przy tym pozdro i dzieki za wszystko
Belmondo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 08.04.08, 14:16

Postprzez Jatzoo » 10.04.08, 17:59

To nadal nie wiem o co chodzi ;-) Czyli tutaj do loginu 'kimano-u96' też nie pamiętasz? Bo to akurat da się naprawić - więc jak chcesz, to daj znać na PW.


PS. Evan82 - jedynie przelotem.. jedynie kontrolnie - ale zawsze ;-)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez evan82 » 10.04.08, 18:37

Jatzoo napisał(a):PS. Evan82 - jedynie przelotem.. jedynie kontrolnie - ale zawsze ;-)


I tak trzymać.

Hej Belmondo. Fajnie jakbyś odzyskał konto. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez Belmondo » 10.04.08, 19:26

Koledzy słuchajcie ja na tym forum mam login ale poprostu nie dostaje powiadomienia na poczte własnie z o2. co sie dzieje na forum chyba ze bede musiał zagladac na kazdy post i sprawdzac
Belmondo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 08.04.08, 14:16

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez kimano-u96 » 10.04.08, 19:31

Sorki ale chodziło mi własnie o poczte przepraszam
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 10.04.08, 22:40

Hej. Jesteś znowu kimano-U96. Witam ponownie starego kolegę. :mrgreen:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jatzoo » 11.04.08, 19:07

Wystarczy wejść we właściwości profilu i zmienić adres email :-)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez Belmondo » 11.04.08, 19:39

Dzieki Jatzoo pozdro
Belmondo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 08.04.08, 14:16

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez kimano-u96 » 11.04.08, 19:44

Teraz ja pozdro i Im Sorry
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 13.04.08, 17:23

Ciekaw jestem czemu w SH3, są tylko 3 rodzaje plików Env DAT odpowiedzialnych za kolory morza, a w tym uwaga, głównie za podwodne.
Przy założeniu obróbki kolorów morza można by dodać kolejne osobne pliki Env, np dla Bałtyku, z bardziej zielona wodą, morza karaibskiego, bo niestety jest obsługiwane przez plik Atl. DAT, a więc dla wody Atlantyku, a te lepiej nieco zmętnić i zazielenić. Problem?
Właściwie nie jeżeli nie przeszkadza nam taka sama zielona lub niebieska woda [zależnie od wersji gry i modów] na Atlantyku, Bałtyku, i morzu karaibskim, czy nawet Atlantyku strefy równikowej. :idea: :? Pytanie do panów speców od większych modyfikacji gry. Czy w zasadzie jest możliwe dodać jeszcze jedna strefę wody, kolejne pliki Env DAT dla morza?
Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 09.07.08, 08:45

No i dupa zimna. Pliki Env Dat dla wód Atlantyku, strefy polarnej i śródziemnomorskiej nie zmieniają sie kiedy np. przepływamy z jednaj strefy w drugą. Oznacza to, że wypływając np. z baz w zatoce biskajskiej po przekroczeniu Gibraltaru mamy na morzu śródziemnym wodę Atlantyku, a z baz włoskich po wpłynięciu na Atlantyk wodę morza śródziemnego. Czy może Ktoś się orientuje, czy zmieniono to w GWX 2.0? :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

O skinach, pozycji kapitana [Open Hatch] i teksturach.

Postprzez evan82 » 03.08.08, 19:55

Witam. Stara miłość nie rdzewieje, tak więc wróciłem do VIIB i 54 procent realizmu, co po zwiększeniu doświadczenia niszczycieli w mojej wersji gry znów będzie owocowało, mam nadzieję, ciekawą rozgrywką. Piszę także dlatego, że Ktoś kiedyś, nie pamiętam czy kimano-u96, czy Wojtek15, pisał o chęci zmiany pozycji kamery [widoku] kapitana w typie VIIB i VIIC przy dodatku otwartego włazu. Faktycznie w centrali pozycja kamery dla kapitana w przy otwartym włazie do przedziału radio i hydro jest jakoś tak ustawiona [przynajmniej w dawniejszych wersjach], że dziwnie to wygląda przy rozglądaniu się. Prawdopodobnie przez dodanie korekcji peryskopu. Można oczywiście pozmieniać parametry w pliku Cameras z folderu Library gry ale, jest inny banalny sposób na to. Myślę iż część z Was już na to wpadła ale można napisać. Wykorzystajmy kamerę Free dla przedziału kontroli, a w tym również dla otwartego włazu, więc i przedziału radio. Najlepiej jest ją ustawić sobie w plikach Cfg, pod jakimś wygodnym klawiszem, np. "Tab". Kiedy wejdziemy w widok wolnej kamery to tam gdzie nią zajdziemy i w tym miejscu do jakiego doszliśmy z niej wyjdziemy [Prawym klawiszem myszki], to po ponownym wejściu w te kamerę będziemy w tym samym miejscu co przedtem. A więc po wejściu ponownym w tę kamerę wystarczy tylko się rozglądać myszką, jeżeli oczywiście nie chcemy pójść sobie w inne miejsce. Proste, ale dzięki temu można ustawić sobie wiele ciekawych miejsc w okręcie w tym również stanąć w każdym miejscu centrali i zawsze tam wrócić.
Problem peryskopu i pozycji kapitana więc, jest może nie rozwiązany, ale prawie nie istnieje, a co więcej każde miejsce okrętu do dyspozycji [oczywiście te dostępne miejsca he he. Przydała by sie reszta przedziałów, i czy nie lepiej było by się tym zająć - uwaga do super moderów].

Skompletowałem sobie także wygląd wewnętrzny VIIB, z różnych modów po części, jak i łączeniem tekstur, barw, również własnymi siłami. Screeny poniżej z "wolnej" [teraz w cudzysłowie kamerki], jak i ten ostatni skin dla VIIB który za jakiś czas tam dodam gdzie zwykle. Fajnie jest nawet proste rzeczy wykonać samemu. Pozdrawiam, i życzę udanego polowania.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 04.08.08, 21:31 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Dodatkowo o plikach Cam. czyli kamer.

Postprzez evan82 » 04.08.08, 20:34

Pozycję kamery kapitana w centrali dla każdego okrętu z osobna, można także zmienić za pomocą programu S3D [Silent3ditor], tak jak i wszystkie inne kamery. Otwieramy w nim plik Interior.CR cam. z folderu gry od danego okrętu i zmieniamy wartości dla kamery za pomocą współrzędnych x,y,z określających osie modelu 3D. Jak wszystkie nastawimy na 0,0, to punkt kamery wypadnie w środku modelu [centrali okrętu] na podłodze. Oto model osi współrzędnych trójwymiarowych obiektów:
Obrazek
Oś "-Z" wskazuje kierunek na dziób okrętu przy modelach w SH3.
Natomiast pozycję kapitana na pomoście zawierają pliki cam z folderu Objects i otwieramy odpowiedni plik cam. od interesującego nas U-Boota [czyli jego kiosku, bo na nim stoimy przecież jako kapitan], w S3D i bawimy sie jak chcemy. Można także przetransportować modele 3D z innych modów, jak i opracować więcej kamer. Pozdrawiam. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 08.08.08, 23:23

Witam ponownie. Przez dwa dni miałem zablokowane konto, ale już wszystko gra. Program Silent 3ditor [S3D] to doskonała aplikacja. To dzięki niej powstały między innymi takie mody jak mod dymu z silników, czy "Water stream mod". Ale do rzeczy.

Przy pomocy S3D stworzyłem otwarty właz kompatybilny w pełni z golą wersją gry, zawierający "obudowę peryskopu bojowego[filar]" w centrali. W poprzednich wersjach otwartego włazu były krzywo umieszczone żarówki w lampach - wyrównałem w grafice 3D.
Peryskop wachtowy w centrali "podniosłem" do połowy. Aktualnie jest jakby bardziej lekko w centrali i bardzo "historycznie". Widok kapitana skorygowany. Niepaląca się lampa nad stanowiskiem radiooperatora skorygowana. Zmniejszony nieco poziom mgły w centrali i radio room, ale zachowany tak, by był efekt wilgoci. Oświetlenie dopasowane z lekka zmianą do gołej wersji sh3, bądź do wersji z mniejszymi modami. Dodałem Water stream mod, ale dopasowałem do swojego skinu [dziury przelotowe].
Dodałem mod dymu. To wszystko gryzło by się z moją grą, bo w wielu przypadkach jest z GWX, a le nie gryzie sie bo stworzyłem nowe pliki na bazie swojej wersji gry dodając tylko to, co było do dodania. Bez S3D to by było niemożliwe. A oto kilka widoczków:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam.
:D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub VIIB i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez kimano-u96 » 09.08.08, 07:37

even82-->w jaki sposób zrobiłes ze peryskop opserwacyjny masz na takiej wysokosci mój znajduje sie w tej kopule na podłodze.No i to ze woda tak super spływa po okrecie
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Klub VIIB i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez evan82 » 09.08.08, 10:34

kimano-u96 napisał(a):even82-->w jaki sposób zrobiłes ze peryskop opserwacyjny masz na takiej wysokosci mój znajduje sie w tej kopule na podłodze.No i to ze woda tak super spływa po okrecie


Podniosłem peryskop w S3D. Efektu spływu wody nie zmieniłem jeżeli chodzi o szybkość, ale zmieniłem miejsca skąd się wylewa, bo w moim skinie mniej jest otworów przelotowych. To w końcu VIIB. Peryskop jak już pisałem podniosłem w Silent3Ditorze w modelu 3D przedziału kontroli. Koordynaty Y inne dałem, to wszystko. Więcej było pracy przy przenoszeniu filaru peryskopu w centralnym miejscu centrali i dopasowaniu go do studzienki peryskopu wachtowego bo to 2 różne modele 3D. Tam na jednym ze screenów jest pewna nierówność w studzience peryskopu, ale już to wyrównałem. Część zrzutów ekranu wykonałem kiedy jeszcze to robiłem.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub VIIB i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez kimano-u96 » 09.08.08, 13:01

Tutaj troszke pracowalem nad góra okretu mysle ze dobrze wyszło ale brak mi dołu co ty na to even82 http://img183.imageshack.us/my.php?image=mjmw9.jpg
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Klub VIIB i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez evan82 » 09.08.08, 13:48

kimano-u96 napisał(a):Tutaj troszke pracowalem nad góra okretu mysle ze dobrze wyszło ale brak mi dołu co ty na to even82 http://img183.imageshack.us/my.php?image=mjmw9.jpg


Bardzo ładnie, fajny odcień. Brakuje Ci dołu okrętu, ale przecież dół [ przynajmniej dla mnie ] zawsze jest łatwiejszy do wykonania. Wyszło bardzo fajnie z zaznaczeniem nitowania. Dobra robota. Popracuj jeszcze nad dołem a będzie na pewno fajny skin. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub VIIB i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez kimano-u96 » 10.08.08, 09:30

Jak mam zrobic zeby nie wstawiac linka tylko odrazu fotke angielski u mnie kiepsko http://img206.imageshack.us/my.php?image=mojdc6.jpg Tak wyglada caly
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Klub VIIB i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez evan82 » 11.08.08, 00:03

kimano-u96 napisał(a):Jak mam zrobic zeby nie wstawiac linka tylko odrazu fotke angielski u mnie kiepsko http://img206.imageshack.us/my.php?image=mojdc6.jpg Tak wyglada caly

Fajny skin. Hej kimano-u96 looknij ten topic!. Gość z SubSijm robi VIIC w wersji pierwszej [U-96]. Robota cool. S3D i program 3D w akcji: [ patrz poprzednie strony na sub sim ]!:
http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... 068&page=3
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub VIIB i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez kimano-u96 » 11.08.08, 16:14

Chetnie bym sie pobawił tak jak on tylko nie mam zielonego pojecia jak to sie robi ale naprawde robi wrazenie.even nie myslałes nad tym czy mozna uruchomic peryskop opserwacyjny tak zeby unosił sie do góry jak w SH4?
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Klub VIIB i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez evan82 » 12.08.08, 17:31

kimano-u96 napisał(a):Chetnie bym sie pobawił tak jak on tylko nie mam zielonego pojecia jak to sie robi ale naprawde robi wrazenie.even nie myslałes nad tym czy mozna uruchomic peryskop opserwacyjny tak zeby unosił sie do góry jak w SH4?


Na pewno można, ale to wymaga już animowania, a to już nieco większa sprawa. Ten gość buduje ten VIIC z wielu modeli 3D, ale mniejszych, tak by można było np, składać go potem w S3D jak klocki lego. Np. odjąć pilę lub nie. Ciekawi mnie tylko jak rozwiązał warstwę refleksów.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub VIIB i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).

Postprzez kimano-u96 » 12.08.08, 18:36

Podobaja mi sie tam otwory w kadłubie nie tak jak w grze orginal pomalowane na czarno to jest to.I szkoda ze nie wsopółgra z GWX 2.1 tylko z 2.0.Czy mozesz mi jasniej w sprawie tego peryskopu even82
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 13.08.08, 13:16

Witaj. Sam zaczynam modyfikowanie VIIC by wyglądał na filmowy U-96. Jednak na razie to początki i zdjąłem reling z VIIC. Chciałbym zamontować ten z VIIB, no i piłę. To spróbuję dzisiaj zrobić. Co do peryskopu to chodzi ci o jego ustawienie, czy animowaną regulację wysokości. To drugie to nie ja. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 146 • Strona 4 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości