Edytor Misji SH III
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 37
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Edytor Misji SH III
Mam takie pytanko do szanownych forumowiczów a mianowicie czy ktoś posiada polską instrukcje obsługi do mision edytora.Z moim angielskim jest trochę krucho i noo...sami rozumiecie Jeśli ktoś byłby taki pomocny to bardzo dzięki
- Flysz
- Tonaż: 100.000 BRT
- Dołączył(a): 17.01.06, 14:04
- Lokalizacja: Kraków
grallmn napisał(a):Raczej nie ma spolszczenia dla SH3 Mision Editor. Nawet przy oryginalnych polskich wersjach jest on w języku angielskim...
Ależ było (nazwy nie pamietam), zrobione "nieoficjalnie" chyba przez kogoś z Polishseamen, tyle że tłumaczenie funkcji było takie że przeszedłem z powrotem na angielską wersję.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
A ja mam stare pytanie ale istotne. Mianowicie czy za pomocą Edytora Misji można dodawać jednostki do Kampani gry, lub modyfikować konwoje itp. Proszę o odpowiedź jeżeli Ktoś zna się na rzeczy i byłby tak dobry. Pozdrawiam.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
evan82 napisał(a):A ja mam stare pytanie ale istotne. Mianowicie czy za pomocą Edytora Misji można dodawać jednostki do Kampani gry, lub modyfikować konwoje itp. Proszę o odpowiedź jeżeli Ktoś zna się na rzeczy i byłby tak dobry. Pozdrawiam.
Można szukaj tu D:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\data\Campaigns\Campaign
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
Już wiem. Panowie. Wystarczy otworzyć plik z lokacji:
\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\data\Campaigns\Campaign
i otworzyć plik SCR mis w SH3 Mission Editor Program. Wkrótce opiszę pod tematem o zapełnianiu portów który kiedyś omawiałem. Dziękuję za odpowiedź.
\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\data\Campaigns\Campaign
i otworzyć plik SCR mis w SH3 Mission Editor Program. Wkrótce opiszę pod tematem o zapełnianiu portów który kiedyś omawiałem. Dziękuję za odpowiedź.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Mam problem z Edytorem misji. Chodzi o to że nijak nie mogę się pozbyć błędu który wyświetla się gdy sprawdzam misje. Brzmi on tak:
WARNING: AI unit Type IXC#1 has no waypoints attached
Co zrobić abym mógł spokojnie pokrać - bez tego błędu oczywiście
WARNING: AI unit Type IXC#1 has no waypoints attached
Co zrobić abym mógł spokojnie pokrać - bez tego błędu oczywiście
- MA32
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 29.04.08, 16:47
Raff napisał(a):Brak jednostki gracza. Nie widziałem tego edytora, ale chyba musisz umieścić na mapie U-Boota, którym będziesz później rozgrywał misję.MA32 napisał(a):Dzięki.
No to został ostatni problem:
ERROR: No player unit found.
No to właśnie umieszczam na mapie U-Boota, daje mu dystans [powyżej 1000] do przebycia i gdy sprawdzam misje to tylko ten błąd wyskakuje.
- MA32
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 29.04.08, 16:47
Raff napisał(a):Brak jednostki gracza. Nie widziałem tego edytora, ale chyba musisz umieścić na mapie U-Boota, którym będziesz później rozgrywał misję.MA32 napisał(a):Dzięki.
No to został ostatni problem:
ERROR: No player unit found.
Robie tak:
Wchodzę na "Sub" znajdujący się w "Tools Pannel", otwieram "Roster", a następnie "German" i wybieram U-Boota.
Już uporałem się z tym problemem -dzięki
Ostatnio edytowano 03.05.08, 17:35 przez MA32, łącznie edytowano 1 raz
- MA32
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 29.04.08, 16:47
Posty: 37
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości