GWX2.0 & stare mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
GWX2.0 & stare mody
Witam,
jeśli ktoś już testował mody ze starego GWX i chodzą na nowym niech wpisze nazwy.
Dziękuję
jeśli ktoś już testował mody ze starego GWX i chodzą na nowym niech wpisze nazwy.
Dziękuję
- Pitter
- Tonaż: 17.000 BRT
- Dołączył(a): 14.07.07, 20:55
- Lokalizacja: śląsk
Re: GWX2.0 & stare mody
Pitter napisał(a):Witam,
jeśli ktoś już testował mody ze starego GWX i chodzą na nowym niech wpisze nazwy.
Dziękuję
a jakie mody masz na mysli ..? Ja osobiscie testuje kilka - pozniej podziele sie wrazeniami.
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
Re: GWX2.0 & stare mody
Gregpo napisał(a):Pitter napisał(a):Witam,
jeśli ktoś już testował mody ze starego GWX i chodzą na nowym niech wpisze nazwy.
Dziękuję
a jakie mody masz na mysli ..? Ja osobiscie testuje kilka - pozniej podziele sie wrazeniami.
szczególnie dym z silników i otwarte drzwi do przedziału radiowego jak i "texture waves"
- Pitter
- Tonaż: 17.000 BRT
- Dołączył(a): 14.07.07, 20:55
- Lokalizacja: śląsk
Jak dla mnie to OLC_Improved_Wave_Textures jest super. Dziala z GWX 2.
"otwarte drzwi" .... nie dzialaja ale sa w przygotowaniu pod GWX2.
Co do dymow, efektow FX to proponuje RB_SH4_Effects_for_SH3_2_22 (juz jest chyba nastepna wersja) ... chociaz sam nie uzywam tego modu ... bo te plywajace ciala po zatopieniu statkow oraz wubuchy z "malych" jednostek jakby byly tankowcami sa ... zalamujace.
Fajny mod "atmosferyczny" z efektami z SH4 polecam. Zwie sie SH4_Scene_for_SH3_8k_v2_3.
... a tak poza tym ... jak wygladaja u was chmury noca ...?... u mnie na LCD sa straszne ... wkurza mnie to niemilosiernie. Sam juz nie wiem czy to sterowniki, ustawienia karty czy po prostu na LCD takie juz musza byc ... Kombinowalem na 1000 sposobow i bez rezultatow ...
HELP!!!
"otwarte drzwi" .... nie dzialaja ale sa w przygotowaniu pod GWX2.
Co do dymow, efektow FX to proponuje RB_SH4_Effects_for_SH3_2_22 (juz jest chyba nastepna wersja) ... chociaz sam nie uzywam tego modu ... bo te plywajace ciala po zatopieniu statkow oraz wubuchy z "malych" jednostek jakby byly tankowcami sa ... zalamujace.
Fajny mod "atmosferyczny" z efektami z SH4 polecam. Zwie sie SH4_Scene_for_SH3_8k_v2_3.
... a tak poza tym ... jak wygladaja u was chmury noca ...?... u mnie na LCD sa straszne ... wkurza mnie to niemilosiernie. Sam juz nie wiem czy to sterowniki, ustawienia karty czy po prostu na LCD takie juz musza byc ... Kombinowalem na 1000 sposobow i bez rezultatow ...
HELP!!!
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
Gregpo napisał(a):
Fajny mod "atmosferyczny" z efektami z SH4 polecam. Zwie sie SH4_Scene_for_SH3_8k_v2_3.
A co to takiego?Można prośić o dokładniejsze objaśnienie?
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
http://www.speedyshare.com/905491159.html
pod tym linkiem mozna zessac:
1. SH4 Scene for SH3 8k v2 3.rar - wedlug mnie fajna sprawa i warto przetestowac ...
2. OLC Improved Wave Textures.rar - razem z modem powyzej u mnie wyglada wszystko superek
3. RadioLog Expanded.rar - a to cos dla tych, ktorym jest za malo wiadomosci w grze. Jest to obecnie najwiekszy zbior wiadomosci. Oczywiscie zapewne wiekszosc z nich nie ma jakiegokolwiek odniesienia do samej gry i sytuacji w niej panujacej ... ale jezeli ktos ma ochote to mozna sciagac.
pod tym linkiem mozna zessac:
1. SH4 Scene for SH3 8k v2 3.rar - wedlug mnie fajna sprawa i warto przetestowac ...
2. OLC Improved Wave Textures.rar - razem z modem powyzej u mnie wyglada wszystko superek
3. RadioLog Expanded.rar - a to cos dla tych, ktorym jest za malo wiadomosci w grze. Jest to obecnie najwiekszy zbior wiadomosci. Oczywiscie zapewne wiekszosc z nich nie ma jakiegokolwiek odniesienia do samej gry i sytuacji w niej panujacej ... ale jezeli ktos ma ochote to mozna sciagac.
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
Może trochę głupie pytanie - czy z nowym GWXem będzie działał SH3Gen?
I jeszcze jedno: mógłby ktoś wrzucić do sieci plik NTRW_.zon?
Zainstalowałem poprawkę do ASW Trawlera i nie mogę teraz wczytać gry ;(.
Jak wrzucę plik z podstawowego GWX 2 to będę mógł wczytać grę i dopiero potem wrzucę poprawke.
Z góry dzięki,
Trzymajcie się.
//EDIT: Plik znajduje się w katalogu \data\Sea\NTRW_\
I jeszcze jedno: mógłby ktoś wrzucić do sieci plik NTRW_.zon?
Zainstalowałem poprawkę do ASW Trawlera i nie mogę teraz wczytać gry ;(.
Jak wrzucę plik z podstawowego GWX 2 to będę mógł wczytać grę i dopiero potem wrzucę poprawke.
Z góry dzięki,
Trzymajcie się.
//EDIT: Plik znajduje się w katalogu \data\Sea\NTRW_\
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
GWX2.0 & stare mody
Co to jest SH3Gen tak dla wyjasnienia prosze o szczegół
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: GWX2.0 & stare mody
kimano-u96 napisał(a):Co to jest SH3Gen tak dla wyjasnienia prosze o szczegół
Poczytaj piętro niżej - 'Gdzie szukać dużych okrętów'.
- TheEdge
- Tonaż: 62.000 BRT
- Dołączył(a): 03.12.07, 23:11
Wojtek15 napisał(a):I jeszcze jedno: mógłby ktoś wrzucić do sieci plik NTRW_.zon?
Zainstalowałem poprawkę do ASW Trawlera i nie mogę teraz wczytać gry ;(.
Niemożliwe jest żeby zmiana pliku .zon uniemożliwiła wczytanie zasejwowanej gry, przy okazji ta poprawka jest "zwalona" zrobiona na chybcika i nie sprawdzona, u mnie powoduje złe wyświetlanie lub znikanie tekstur przy pewnych kątach patrzenia.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
wibwk napisał(a):Wojtek15 napisał(a):I jeszcze jedno: mógłby ktoś wrzucić do sieci plik NTRW_.zon?
Zainstalowałem poprawkę do ASW Trawlera i nie mogę teraz wczytać gry ;(.
Niemożliwe jest żeby zmiana pliku .zon uniemożliwiła wczytanie zasejwowanej gry, przy okazji ta poprawka jest "zwalona" zrobiona na chybcika i nie sprawdzona, u mnie powoduje złe wyświetlanie lub znikanie tekstur przy pewnych kątach patrzenia.
A jednak. Dzisiaj wypakowałem GWX (akurat mam instalkę na dysku) do pustego folderu i skopiowałem potrzebny mi plik do folderu z grą. Pomogło, spokojnie wczytałem patrol i zakończyłem go.
Pozdro
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
To faktycznie nieprawdopodobne u siebie ten plik również zmieniałem w połowie patrolu i tak jak zwykle przy podobnych zmianach nie było żadnych problemów, dziwny i ciekawy przypadek, miałeś w tym patrolu jednego NTRW zatopionego? bo tylko chyba w takim przypadku SH3 może się wykrzaczyć, może sprawdza i ten plik (sumę kontrolną?) w kolejnych sejwach.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Mam pytanie odnośnie instalowania SH Commandera do GWX2
W SH Comm. tworze nową karierę, odpalam SH3 (z pozimu SH Commandera) i ładuję karierę utworzoną wfcześniej w SH Commanderze.
Problem polega natym że przy Starcie i ładowaniu już misji w połowie paska wywala mnie z SH3.
SH Commander modyfikuje pliki w SH3 w ten sposób że po odinstalowaniu SH Command i stworzeniu nowej kariery z poziomu już samego SH3 ten błąd powtarza się i gra jest do przeinstalowania.
Na sieci znalazłem coś takiego:
http://picturehost.realsimulation.com/U ... hp?id=1697
przy czym chciałbym wiedzieć co to za Mod, nie usmiecha mi się 3 raz reinstalować SH3 + GWX, lepiej puścić kilka torped w merchy
Tak wiem mógłbym grać bez SH Commandera ale przyzwyczaiłem się do mojej starej załogi i nie chcę mieć żółtodziobów bez kwalifikacji, jak i IX we wrześniu 1939 przydała by się
W SH Comm. tworze nową karierę, odpalam SH3 (z pozimu SH Commandera) i ładuję karierę utworzoną wfcześniej w SH Commanderze.
Problem polega natym że przy Starcie i ładowaniu już misji w połowie paska wywala mnie z SH3.
SH Commander modyfikuje pliki w SH3 w ten sposób że po odinstalowaniu SH Command i stworzeniu nowej kariery z poziomu już samego SH3 ten błąd powtarza się i gra jest do przeinstalowania.
Na sieci znalazłem coś takiego:
http://picturehost.realsimulation.com/U ... hp?id=1697
przy czym chciałbym wiedzieć co to za Mod, nie usmiecha mi się 3 raz reinstalować SH3 + GWX, lepiej puścić kilka torped w merchy
Tak wiem mógłbym grać bez SH Commandera ale przyzwyczaiłem się do mojej starej załogi i nie chcę mieć żółtodziobów bez kwalifikacji, jak i IX we wrześniu 1939 przydała by się
- Energizer
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 19.12.07, 15:20
- Lokalizacja: Olkusz
Energizer napisał(a):Na sieci znalazłem coś takiego:
http://picturehost.realsimulation.com/U ... hp?id=1697
przy czym chciałbym wiedzieć co to za Mod, nie usmiecha mi się 3 raz reinstalować SH3 + GWX, lepiej puścić kilka torped w merchy
Przecież sama nazwa wskazuje co to jest, jeśli chcesz Commandera używać z GWX2 to musisz zainstalować tę nakładkę która uczyni pliki konfiguracyjne Comm. kompatybilnymi z GWX2.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Dzięki za powyższe informacje.
Przebiłem się przez dokumentacje i przygotowałem na przyszłość poradnik dla opornych.
Instalujemy SH3 v1.4b + SH Commandera v 2.7 (czyli najnowszą) - można pobrać z:
http://www.users.on.net/~jscones/software/products.html
Ze strony :
http://www.u-boot.realsimulation.com/
Zasysamy plik "GWX2.0Cfg4SH3Cmdr.7z" i w katalogu w którym instalowaliśmy SH Commandera odnajdujemy katalog cfg.
Podmieniamy pliki - na te które pobraliśmy.
Odpalamy SH Commandera i w ustawieniach zmieniamy:
- Select;Use historic U-boat availability dates&; when playing a career in the 30th/33rd flotilla
- Select ;Set number of days spent in base; to 55 when playing a career in the Far East
- Do not use the ;Grey Wolves 24 hour; fatigue model
- Do not use the ;Combined Ship Pack; add-on
Teraz możemy utworzyć nową kampanię i ruszyć do boju.
Jeżeli znacie angielski to w dokumentacji GWX2 na stronie 45 (lub s.58 Adobe Readera) jest opis konfiguracji.
Przebiłem się przez dokumentacje i przygotowałem na przyszłość poradnik dla opornych.
Instalujemy SH3 v1.4b + SH Commandera v 2.7 (czyli najnowszą) - można pobrać z:
http://www.users.on.net/~jscones/software/products.html
Ze strony :
http://www.u-boot.realsimulation.com/
Zasysamy plik "GWX2.0Cfg4SH3Cmdr.7z" i w katalogu w którym instalowaliśmy SH Commandera odnajdujemy katalog cfg.
Podmieniamy pliki - na te które pobraliśmy.
Odpalamy SH Commandera i w ustawieniach zmieniamy:
- Select;Use historic U-boat availability dates&; when playing a career in the 30th/33rd flotilla
- Select ;Set number of days spent in base; to 55 when playing a career in the Far East
- Do not use the ;Grey Wolves 24 hour; fatigue model
- Do not use the ;Combined Ship Pack; add-on
Teraz możemy utworzyć nową kampanię i ruszyć do boju.
Jeżeli znacie angielski to w dokumentacji GWX2 na stronie 45 (lub s.58 Adobe Readera) jest opis konfiguracji.
- Energizer
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 19.12.07, 15:20
- Lokalizacja: Olkusz
Witam Wszystkich jako świeżo upieczony forumowicz U-Bootwaffe
Mam pytanie
Czy znacie jakis dobry mod do SH3 polepszający grafikę ognia i dymu , tak żeby nie gryzł sie przy okazji z GWX 2.0 i z modem "enhanced damage effects" który mam aktywowany z GWX.
używałem moda z efektami ognia i eksplozji z SH4 ale zawiódł mnie i wydaje sie gorzej zrealizowany niz ten oryginalny, albo może u mnie coś nie działa prawidłowo.
Z góry dzięki za pomoc
Mam pytanie
Czy znacie jakis dobry mod do SH3 polepszający grafikę ognia i dymu , tak żeby nie gryzł sie przy okazji z GWX 2.0 i z modem "enhanced damage effects" który mam aktywowany z GWX.
używałem moda z efektami ognia i eksplozji z SH4 ale zawiódł mnie i wydaje sie gorzej zrealizowany niz ten oryginalny, albo może u mnie coś nie działa prawidłowo.
Z góry dzięki za pomoc
- Thomsen
- Tonaż: 12.000 BRT
- Dołączył(a): 06.01.08, 11:53
Thomsen napisał(a): Mam pytanie
Czy znacie jakis dobry mod do SH3 polepszający grafikę ognia i dymu , tak żeby nie gryzł sie przy okazji z GWX 2.0 i z modem "enhanced damage effects" który mam aktywowany z GWX.
Moze Paskalsmoke Ci sie spodoba...
http://www.speedyshare.com/412483613.html
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
Thomsen napisał(a):kurcze właśnie nie , jakiś ten ogień taki hmmmm sztuczny, ale to kwestia subiektywna zapewne i chyba nadmierny esteta ze mnie wyłazi
Estetyczności nigdy za wiele. Ja tam nie wiem jak wygląda efekt z 2.0, ja korzystam z tych z GW podstawowego, choć mam podstawową wersje gry.
Na razie mi odpowiada.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości