1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Edytor Misji SH III

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 37 • Strona 1 z 21, 2

Edytor Misji SH III

Postprzez Flysz » 19.02.06, 23:02

Mam takie pytanko do szanownych forumowiczów a mianowicie czy ktoś posiada polską instrukcje obsługi do mision edytora.Z moim angielskim jest trochę krucho i noo...sami rozumiecie :) Jeśli ktoś byłby taki pomocny to bardzo dzięki :)
Flysz
Leutnant zur See
 
Tonaż: 100.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.06, 14:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez grallmn » 19.02.06, 23:23

Raczej nie ma spolszczenia dla SH3 Mision Editor. Nawet przy oryginalnych polskich wersjach jest on w języku angielskim... :-(
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez grallmn » 19.02.06, 23:25

sorki :-)
już ci wysyłam
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Flysz » 19.02.06, 23:56

Wielkie dzięki grall ;) To teraz się będzie mozna pobawic w coś nowego :D Pozdrawiam :)
Flysz
Leutnant zur See
 
Tonaż: 100.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.06, 14:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez grallmn » 20.02.06, 00:06

Miłej pracy. Wymyśl na początek jakąś miłą i łatwą misję np: lądowanie w Normandii :-) :-) :-)
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Melon » 16.12.07, 21:01

ja też bym prosił tę instukcje
Melon
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 23.000 BRT

Dołączył(a): 15.12.07, 08:27

Postprzez Jatzoo » 16.12.07, 23:23

A widzisz Melon.. jednak da się pisać 'po naszemu' ;-)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez wibwk » 17.12.07, 02:23

grallmn napisał(a):Raczej nie ma spolszczenia dla SH3 Mision Editor. Nawet przy oryginalnych polskich wersjach jest on w języku angielskim... :-(


Ależ było (nazwy nie pamietam), zrobione "nieoficjalnie" chyba przez kogoś z Polishseamen, tyle że tłumaczenie funkcji było takie że przeszedłem z powrotem na angielską wersję.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Shiv » 17.12.07, 12:40

jak możecie to wyslijcie mi tez xP
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

Postprzez Melon » 18.12.07, 08:49

i mi też!

przepraszam ale hyba minie tu ignorujecie...
Melon
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 23.000 BRT

Dołączył(a): 15.12.07, 08:27

Postprzez typhonn » 08.04.08, 12:55

Ja tez bardzo prosze o spolszczenie 8)

donitzz@gmail.com
typhonn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 118.000 BRT

Dołączył(a): 15.07.07, 07:54

Postprzez MA32 » 29.04.08, 19:05

:arrow: Ja też - proszę !!! :D
MA32
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 29.04.08, 16:47

Postprzez evan82 » 30.04.08, 15:28

A ja mam stare pytanie ale istotne. Mianowicie czy za pomocą Edytora Misji można dodawać jednostki do Kampani gry, lub modyfikować konwoje itp. Proszę o odpowiedź jeżeli Ktoś zna się na rzeczy i byłby tak dobry. Pozdrawiam. :)
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez driver134 » 30.04.08, 15:52

evan82 napisał(a):A ja mam stare pytanie ale istotne. Mianowicie czy za pomocą Edytora Misji można dodawać jednostki do Kampani gry, lub modyfikować konwoje itp. Proszę o odpowiedź jeżeli Ktoś zna się na rzeczy i byłby tak dobry. Pozdrawiam. :)

Można szukaj tu D:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\data\Campaigns\Campaign
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 30.04.08, 18:14

Już wiem. Panowie. Wystarczy otworzyć plik z lokacji:
\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\data\Campaigns\Campaign
i otworzyć plik SCR mis w SH3 Mission Editor Program. Wkrótce opiszę pod tematem o zapełnianiu portów który kiedyś omawiałem. Dziękuję za odpowiedź.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MA32 » 01.05.08, 12:01

:!: :arrow: Mam problem z Edytorem misji. :cry: Chodzi o to że nijak nie mogę się pozbyć błędu który wyświetla się gdy sprawdzam misje. Brzmi on tak:

WARNING: AI unit Type IXC#1 has no waypoints attached

Co zrobić abym mógł spokojnie pokrać - bez tego błędu oczywiście :?: :?: :?:
MA32
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 29.04.08, 16:47

Postprzez evan82 » 01.05.08, 17:36

Musisz mu przyznać waypointy, albo oznaczyć jako okręt kotwiczący. Tak myślę.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MA32 » 01.05.08, 18:08

No właśnie:
Co to są te "waypointy" - szukałem w słowniku jęz. ang. i nic.
MA32
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 29.04.08, 16:47

Postprzez Raff » 01.05.08, 18:18

Punkty trasy. Ścieżka po której będzie płynął dany okręt, statek.
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez MA32 » 02.05.08, 09:33

Dzięki.
No to został ostatni problem:

ERROR: No player unit found.
MA32
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 29.04.08, 16:47

Postprzez Raff » 02.05.08, 09:37

MA32 napisał(a):Dzięki.
No to został ostatni problem:

ERROR: No player unit found.
Brak jednostki gracza. Nie widziałem tego edytora, ale chyba musisz umieścić na mapie U-Boota, którym będziesz później rozgrywał misję.
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez MA32 » 02.05.08, 12:32

Raff napisał(a):
MA32 napisał(a):Dzięki.
No to został ostatni problem:

ERROR: No player unit found.
Brak jednostki gracza. Nie widziałem tego edytora, ale chyba musisz umieścić na mapie U-Boota, którym będziesz później rozgrywał misję.

No to właśnie umieszczam na mapie U-Boota, daje mu dystans [powyżej 1000] do przebycia i gdy sprawdzam misje to tylko ten błąd wyskakuje.
MA32
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 29.04.08, 16:47

Postprzez MA32 » 03.05.08, 09:23

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
:arrow: Czy ktoś wie co zrobić z błędem:
"ERROR: No player unit found" ???
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
MA32
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 29.04.08, 16:47

Postprzez MA32 » 03.05.08, 09:28

Raff napisał(a):
MA32 napisał(a):Dzięki.
No to został ostatni problem:

ERROR: No player unit found.
Brak jednostki gracza. Nie widziałem tego edytora, ale chyba musisz umieścić na mapie U-Boota, którym będziesz później rozgrywał misję.


Robie tak:
Wchodzę na "Sub" znajdujący się w "Tools Pannel", otwieram "Roster", a następnie "German" i wybieram U-Boota.


:!: :!: :!: Już uporałem się z tym problemem -dzięki :D
Ostatnio edytowano 03.05.08, 17:35 przez MA32, łącznie edytowano 1 raz
MA32
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 29.04.08, 16:47

Postprzez evan82 » 03.05.08, 12:26

A ja mam takie pytanie. Odległość minimalna między waypointem to 1000m.
Czy to samo tyczy sie przekierowania czyli "Loop"? Z góry dziękuję za odpowiedź.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Posty: 37 • Strona 1 z 21, 2

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron