1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Bugi

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 391 • Strona 9 z 161 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16

Postprzez grallmn » 11.06.06, 19:58

DD sie zatrzymał podczas ataku? To naprawde dziwne. Nawet jak wziął namiar na wabie to nigdy by sie nie zatrzymał wiedząć, że Uboot jest w okolicy.
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Kapitan Łukasz » 11.06.06, 22:08

Nom już paciorek odmawiałem a on cofnął się i słuchał więc dostal prezent :lol:
To raczej bug
Kapitan Łukasz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 97.000 BRT

Dołączył(a): 11.04.06, 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wibwk » 11.06.06, 23:46

Kapitan Łukasz napisał(a):Nom już paciorek odmawiałem a on cofnął się i słuchał więc dostal prezent :lol:
To raczej bug

Dokładnie tak, nie wiem jak to się stało ale został użyty profil polowania grupowego, tylko wtedy jeden z ASW zatrzymuje się lub płynie b. wolno i nasłuchuje, inne atakują a później zmiana ról.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Tal-Rash » 13.06.06, 15:28

Ma ktoś fix`a na znikające torpedy w magazynach IXD2?
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Uapa » 13.06.06, 20:14

grallmn napisał(a):DD sie zatrzymał podczas ataku? To naprawde dziwne. Nawet jak wziął namiar na wabie to nigdy by sie nie zatrzymał wiedząć, że Uboot jest w okolicy.

Mi dosyc czesto sie zdarza ze niszczyciel przeplywajac nademna sie zatrzymuje(czyzby AI bylo az tak wysokie?) i nasluchuje jak nic nie uslyszy to zrzuca pare prezentow i odplywa
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez Kapitan Łukasz » 13.06.06, 21:57

Tal-Rash napisał(a):Ma ktoś fix`a na znikające torpedy w magazynach IXD2?


Może po prostu ENTER wciskasz czasem niechcący i tracisz przez to :!:
Kapitan Łukasz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 97.000 BRT

Dołączył(a): 11.04.06, 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez grallmn » 14.06.06, 06:54

Uapa napisał(a): czyzby AI bylo az tak wysokie


raczej aż tak niskie :-). Wystarczyło wytracić prędkość i zatrzymać silniki a nie okręt.
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez dragonfly » 14.06.06, 09:18

Kapitan Łukasz napisał(a):
Tal-Rash napisał(a):Ma ktoś fix`a na znikające torpedy w magazynach IXD2?


Może po prostu ENTER wciskasz czasem niechcący i tracisz przez to :!:

To na pewno nie przez ENTER. To znany bug z jednostkami typu IX. Po ponownym uruchomieniu gry, panel torped wygląda już normalnie.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Turkina » 14.06.06, 09:36

Wiesz wyjście i wejście do gry nie zawsze mi pomagało,ale tu http://server3.realsimulation.com/u-boot/SH3Mods/ jest poprawka o nazwie IX_D2_Range_and_Torpedo_Fix_v1.zip która załatwi problem.
Turkina
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 15.12.05, 11:57

Postprzez Tal-Rash » 18.06.06, 19:11

Nadal kiszka z torpedami. Nie załatwiło mi to problemu? Może trzeba wrócić do bazy???
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Kapitan Łukasz » 18.06.06, 19:13

Może masz sabotażystów :lol: :lol: :P
Przesłuchaj załogę :D
Kapitan Łukasz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 97.000 BRT

Dołączył(a): 11.04.06, 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Tal-Rash » 18.06.06, 20:21

:lol:
Przesłuchałem :P
Nikt nic nie wie :D
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Łata » 19.06.06, 00:14

Motyla noga - wywala mnie do windy (nieprawidlowa operacja,blad programu bla bla) podczas obserwowania np przez peryskop lub z kamery torpedy tonacego statku. Mam GW 1.1 (ten z instalka .exe z subsim) i SHCommander.

sempron 2800+
1024 mb ram
geforce 6600 256 mb

o to ze dvd nie chce czytac niektorych oryginalnych plyt a niekotroe raz tylko przeczytal te tez niezlt film ;)
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Tal-Rash » 19.06.06, 05:14

Nie wiem co zrobić by ten bug z torpedami naprawić. Może jest tu ktoś komu się udało?
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Tal-Rash » 21.06.06, 14:57

Rok 42 a tu wojna się skończyła :/
SHIII CMD nie mam więc co tu się kuźwa dzieje.
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Łata » 21.06.06, 19:29

a ja mialem takiego babola - kiosk na czerwono (peryskop wachtowy zniszczony), wynurzylem sie dalem zaloge na pomost i doslownie po kilku chwilach zginela mi cala wachta wraz z oficerem ( a zadnego wroga w polu widzenia ) :shock:
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez FarszU » 21.06.06, 19:53

Może biedaków wywiało z kiosku jak był tak pokiereszowany, albo przemokli i z powodu katarku kopneli w kalendarz :D... SH3 jest niestety bogate w tego typu anomalia... zupełnie jak z moimi zniszczeniami uboota. Może to fale go tak uszkodziły, że zatonął?! :D
FarszU
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 63.000 BRT

Dołączył(a): 12.05.06, 21:39
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez Łata » 23.06.06, 16:45

i kolejny kwiatek (mam taki tylko gdy gram okretem typu IX) - wczytuje sie patrol i od razu dostaje komunikat ze jeden z diesli zniszczony (ale okret i tak ma osiagi normalne)
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Venasque » 23.06.06, 20:18

Widac ze IX byla lepsza ;) Nawet na jednym Dieslu wyrabiala norme ;););)
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kimanU-101 » 28.06.06, 05:50

ja chcialbym sie dowiedziec czy grajac na 100% komunikaty przychodzace do mnie nie powinny zawierac tresci ze duzy konwój kwadrat AM01 kurs E dodatkowo jeszcze ile stopni ale tego nie ma
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Postprzez Brodołak » 28.06.06, 10:58

Ostatnio gdzieś na obszarze Western Approaches zauważyłem T2, wystrzeliłem do niego trzy torpedy, trzy celne następnie zasejowałem grę, bo musiałem się oddalić od kompa na dwie godzinki. Wieczorkiem włączam SH3, loadzik ostatniego sejwa tankowiec jeszcze się wlecze z 2 węzły i bach tonie. Później jeszcze udało mi się z konwoju upolować dwa C3 i smal merchanta. Po powrocie do bazy widzę na moim koncie dwa C2 i smal merchant a T2 nie ma. :shock: Nie powiem troszeczkę się wkurzyłem, bo te parę ładnych tysięcy ton piechotą nie chodzi :x
Brodołak
Admiral
Admiral
Moderator Team
 
Tonaż: 1.770.000 BRT

Dołączył(a): 04.01.06, 13:36
Lokalizacja: Piastów

Postprzez Adi Cherryson » 28.06.06, 23:47

Brodołak - zapewne grałeś z modem Grey Wolves? Jego Twórcy tłumaczą, że to nie ich wina (zobacz pkt. 4 i 5 cytatu). Ja mogę potwierdzić fakt, że na czystej wersji gry ów bug nie występował.

GW 1.1 Update napisał(a): TO EVERYONE..
IMPORTANT IMPORTANT IMPORTANT!!!!!!!!!!!!!!!!

1) On your first patrol of a new career before leaving port... do not upgrade or change anything. (I think you can add a sub emblem... but do so at your own risk.)

2) On your following patrols do not upgrade your sub at the end of the patrol... wait until you are about to leave for the next one.
(In base at end of patrol=no upgrading
In base just prior to patrol start=ok go ahead and upgrade it.)

3) Also regarding ships in harbors all running straight towards the nearest ground, beaching, and burning etc.... THIS happens when you save your game within 50 km of a harbor... and is also a stock SH3 bug. (Another tip, you will take an FPS hit in harbor areas because there is a lot for your PC to track and render... USE LOW TC if you must use TC to leave the area.

4) If you do upgrade your sub at the wrong time or save a game before an enemy ship is actually sunk YOU WILL NOT GET CREDIT FOR DESTROYING THEM!!!

5) Numbers 1-4 above we cannot fix... but you can change your actions to adapt to them, thereby nullifying them. Stock SH3 Save-game routines are simply screwed up and cannot be fixed otherwise. This is NOT a new bug introduced by the GW mod.
Adi Cherryson
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 71.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 18:43
Lokalizacja: Katowice

Postprzez boyLer » 29.06.06, 08:10

A ja mam też taki mały problem lub bug: Zdażyło mi sie 2 razy że zrobiłem sejwa zaraz po tym jak zobaczyłem pierwsze 2-3 statki z konwoju i wyszedłem z gry ale gdy chce później wczytac ten save to zacina sie na poziomie initianizing.. . A najgorsze to ze pózniej juz zadny save niedziala jedynie ten z przed misji (menu czy jakos tak) Wie ktos co to za błąd? Gram na 1.4 PL i RUB. Z góry dziękuje za pomoc
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez FarszU » 29.06.06, 09:15

TO jest znany bug z sejwami ... niestety. Kiedy uszkodzisz jakiś statek a następnie zrobiwsz sejwa. wczytasz i on zatonie to nie zaliczy Ci jego tonażu :(. UBIkacja zwaliła sprawę troche z tymi sejwami.
FarszU
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 63.000 BRT

Dołączył(a): 12.05.06, 21:39
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez boyLer » 29.06.06, 10:05

No to z innej beczki...wyplynolem z Lorient ...odnalazlem konwoj i zatopilem tam co nie co....wracam do Lorient....wciskam Exit patrol...a tu...Dead!!! koniec wojny jestem martwy!!!! Co sie teraz stało? :shock: Jak to iminąc? Aha...cele misji wszystkie zaliczone..
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 391 • Strona 9 z 161 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron