Otwory przelewowe w okolicy platformy działa
Moderatorzy: Jatzoo, Brodołak, ObltzS, SnakeDoc
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Otwory przelewowe w okolicy platformy działa
Witam
Poszukuję odpowiedzi na pytanie:
jak to było z otworami przelewowymi na burtach w okolicy platformy działa? Dlaczego jedne "siódemki" miały te otwory, inne - nie?
Poszukuję odpowiedzi na pytanie:
jak to było z otworami przelewowymi na burtach w okolicy platformy działa? Dlaczego jedne "siódemki" miały te otwory, inne - nie?
- tobruk
- Kapitän zur See
- Tonaż: 817.000 BRT
- Dołączył(a): 18.11.03, 00:03
- Lokalizacja: lubuskie
W najnowszej monografii (Okręty wojenne nr 17) kolega pefu pisze, że liczba i rozmieszczenie otworów przelewowych była zmienna i wynikała z okresu ich (okrętów typu VII) budowy oraz stoczni. Po szczegóły odsyła do książki Ericha Gronera Die deutschen Kriegsschiffe 1815-1945.
http://www.weltbild.ch/artikel.php?PUBL ... 8&mode=art
http://www.weltbild.ch/artikel.php?PUBL ... 8&mode=art
- Adi Cherryson
- Tonaż: 71.000 BRT
- Dołączył(a): 09.01.06, 18:43
- Lokalizacja: Katowice
Adi Cherryson napisał(a): kolega pefu pisze, że liczba i rozmieszczenie otworów przelewowych była zmienna i wynikała z okresu ich (okrętów typu VII) budowy oraz stoczni. Po szczegóły odsyła do książki Ericha Gronera
Dzięki, ale nie mam tej książki (Gronera)
- tobruk
- Kapitän zur See
- Tonaż: 817.000 BRT
- Dołączył(a): 18.11.03, 00:03
- Lokalizacja: lubuskie
Kadłub VIIC
W gruncie rzeczy to wydaje mi się iż najlepiej sprawdzało się systematyczne rozmieszczenie otworów przelewowych na całej długości kadłuba, a w tym na dziobie. Przepływ wody był wtedy bardziej równomierny.
- Florek
- Tonaż: 161.000 BRT
- Dołączył(a): 25.09.05, 15:21
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Konstrukcja kadłuba i wyposażenie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość