1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Silent Hunter 2 (SH2 i DC) Tajne dodatki

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 9 • Strona 1 z 1

Silent Hunter 2 (SH2 i DC) Tajne dodatki

Postprzez Chris » 22.12.05, 16:32

Przed wyjsciem Silent Hunter 2 bardzo sie interesowalem co i jak na temapt tej symulacji. Przed wyjsciem jescze tej gry zajmowalem sie modyfikacja gry o nazwie "Panzer Commander" ktora byla zrobiona prze Ultimation INC. ta sama firma ktora pozniej zrobila SH2.

Przez robinie nieoficjalnych dodatkow do Panzer Commander udlao mi sie nawiazac kontakt i przyjazn z osobami ktore pracowlay w tedy nad SH2. Po wyjsciu SH2 bardzo twardo zaczolem robic mods do tej gry. Zrobilem powiekszenie rozdzielczosci z 800x600 na 1024x768. Nie bylem w stanie tego dokonczyc ale dzialalo to w 90%. Tez robilem rozne scenarjusze misji do SH2 i zaczolem w tedy tez robic lub starac sie zrobic dynamiczna kampanje do SH2 co tego brakowalo bardzo w tej symulacji.

Besposredni kontakt z programerami symulacji SH2 dal mi mozliwosc na beta testowanie ich orginalnego mission builder do SH2 i DC. Oprcz ego dostalem tez pare 3d modeli i plugins exportu z "multigen creator" do formatu jrf. To znaczy ze mam mozliwosc robienia nowych 3d modeli ale trzeba miec bardzo drogi 3d program o nazwie Multigen Creator.

Wiec tak neiwem co sie stalo z Ultimation INC. bo urwal mi sie kontakt z nimi juz od kilku lat. Z tego co slyszalem to to ze Ultimation INC. jest out of business. Jesli tak to moge wam udostepnic ten beta mission builder dla SH2 i DC plus plugins dla multigen creator do robienia nowych modeli dla SH2 i DC. Niewidze powodu trzymania tego beta mission editor jesli firma juz nie istnieje a SH2 i DC jest juz przerzytkiem. Jesli to pomoze niekturym gracza SH2 i DC w dalszym zaintersowaniu SH2 i DC czemu nie.
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez amigo » 24.12.05, 16:03

Witaj chris czym otwierasz pliki JRF i podobne, poproszę o linka , do zassania programu
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Chris » 24.12.05, 20:48

Files JRF nieda sie otworzyc bezposrednio ale mozesz robic nowe modele i je potem exportowac uzywajac specjalnych plugins do Multigen Creator.

Azeby robic nowe modele muisz miec Multigen Creator zinstalowany potem uzywajac (plugins) do Multigen Creator mozesz robic export tych modeli w formacie JRF. Pozniej muisz zrobic odpoiednie dane dla tego modely jak np dla DD muisz zrobic specifikacje co i jak.

Ze wzgledu ze juz sie nie zajmuje SH2 i DC files przekazalem dla Naval Base. Konrad a.k.a. Grom ma do nich teraz dostep i on powinien w krutce je dac na downloads na Naval Base.
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez amigo » 25.12.05, 13:56

ok dzięki, jak prace przy Orle ??
Pozdr
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Chris » 25.12.05, 19:30

Nowe jednostki dla SH3 kture sa w trakcie pracy beda w krutce gotowe. Modele sa zrobione w 100% tylko teraz konwertuje je do SH3 i musze zrobic textures.

ORP Jaskolka model 100% skonczony, konwertacja 80% skonczona

PZL P.11C model 100% skonczony, konwertacja 50% skonczona

PZL P.37B "Los" model 100% skonczony, konwertacja 50% skonczona

ORP Orzel 25% model w trakcie budowy

ORP Seps 25% model w trakcie budowy

ORP Blyskawica 10% model w trakcie budowy

ORP Grom 10% model w trakcie budowy

Mam wiecej modeli w trakcie pracy ale to pozniej.

Podam niedlugo link do nowej strony juz w krutce z screenshots itd.

Postaram sie tez je z konwertowac do SH2 i DC. Konwertacja do SH2 i DC jest bardzo szybka nie tak jak w SH3 gdzie dodawanie nowego modelu jest pracochlonne.
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez PL_Szczur » 25.12.05, 23:29

@ Amigo
Wszystko zalezy od tego co masz zamiar zrobic w tym JRF-ie. Ja uzywam do tych celow HEX FRHED.
PL_Szczur
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 71.000 BRT

Dołączył(a): 16.04.05, 13:16

Postprzez amigo » 26.12.05, 00:51

witam Szczur, chylę czoło przed Twoimi modelami i misjami SH II, DC,, właśnie też chciałbym pobawić się z modelami oraz zrobić kilka misji do SH II, DC, odpaliłem Korella i niewiele z tego pojmuję
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Chris » 26.12.05, 02:24

Hexediting to nie mozna nazwac prawdziwym modelowaniem. Ale jesli chcecie robic fajne misje i robic nowe modele z prawdziwego zdazenia uzywajac Multigen Creator to skontaktujcie sie z Grom z Naval Base.

Ja przekazalem Konradowi orginalny nigdy niewypuszczony na swiatlo dzienne beta editor do robienia misji zrobiony przez juz nieistniejacy Ultimation INC. Ten mission editor orginalnie milabyc z modyfikowany usprawniony przezemnie i wydany dla Ultimation INC. a potem zadarmo wydany jako dodatek. Dotego jednak nigdy nie doszlo ze wzgledow wileu.

Plugins do Multigen Creator z wieloma modelami dla przykladu podalem tez Konradowi "Grom" z Naval Base. On mowil mi ze niedlugo da to na download at Naval Base.
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez amigo » 26.12.05, 13:14

ok DZIĘKI
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34


Posty: 9 • Strona 1 z 1

Powrót do SH II



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron