Sea Devils witaja !
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Sea Devils witaja !
Witam wszystkich serdecznie.
Dolaczylem dzis do reszty skladu U-bootwaffe
Ten dzial forum jest idealnym miejscem dla mnie, tym bardziej, ze jestem czlonkiem nowego klanu w ktorym ta wlasnie gra zajmuje glowne miejsce.
Zreszta bez wizji na DC-2, chyba jeszcze dlugo bedziemy grali w poczciwego SH-2 i DC
Pozdrawiam!
Dolaczylem dzis do reszty skladu U-bootwaffe
Ten dzial forum jest idealnym miejscem dla mnie, tym bardziej, ze jestem czlonkiem nowego klanu w ktorym ta wlasnie gra zajmuje glowne miejsce.
Zreszta bez wizji na DC-2, chyba jeszcze dlugo bedziemy grali w poczciwego SH-2 i DC
Pozdrawiam!
- PL_Szczur
- Tonaż: 71.000 BRT
- Dołączył(a): 16.04.05, 13:16
Dla wszystkich zainteresowanych podaję linki do nowych pakietów misji i jednostek klanu SEA DEVILS gdzie możemy jeszcze na nowo odkryć gry SHII i DC..
Sea Devils Multiplayer Pack do SH2 (38,3 MB 40 194 761 bajtów)
Sea Devils Multiplayer Pack do DC (38,3 MB 40 194 438 bajtów)
Obydwa pakiety sa w wersji polskiej. Wersje: angielska i niemiecka ukażą się niebawem.
W imieniu Sea Devils, życzę udanych łowów!
Sea Devils Multiplayer Pack do SH2 (38,3 MB 40 194 761 bajtów)
Sea Devils Multiplayer Pack do DC (38,3 MB 40 194 438 bajtów)
Obydwa pakiety sa w wersji polskiej. Wersje: angielska i niemiecka ukażą się niebawem.
W imieniu Sea Devils, życzę udanych łowów!
- PL_David
- Tonaż: 1.000 BRT
- Dołączył(a): 14.12.04, 17:35
- Lokalizacja: Opoczno
Okretu z numerem taktycznym N97 przedstawiac chyba nie trzeba
Stary , poczciwy SH-2 i DC w konfrontacji z nowymi rywalami wciaz potrafia jeszcze bawic i co wazne, pierwszy raz mamy mozliwosc rozgrywac nasza potyczke w trybie multiplayer, kierujac calymi zespolami okretow, w ktorej HOST moze dowolnie zmieniac okret flagowy.
Zagrajmy!
Stary , poczciwy SH-2 i DC w konfrontacji z nowymi rywalami wciaz potrafia jeszcze bawic i co wazne, pierwszy raz mamy mozliwosc rozgrywac nasza potyczke w trybie multiplayer, kierujac calymi zespolami okretow, w ktorej HOST moze dowolnie zmieniac okret flagowy.
Zagrajmy!
- PL_Szczur
- Tonaż: 71.000 BRT
- Dołączył(a): 16.04.05, 13:16
PL_Szczur - mogłbyś napisać co dokladnie jest w packu do SH2?
Bo planuje zaczac "powazniejszą" przygpde z SH2 i sie zastanawiam czego bede potrzebował
Bo planuje zaczac "powazniejszą" przygpde z SH2 i sie zastanawiam czego bede potrzebował
- Last crusier of von Spee
- Tonaż: 113.000 BRT
- Dołączył(a): 18.09.04, 20:41
- Lokalizacja: Rumia
Noo to mnie teraz zaskoczyles...
Troszke duzo wymieniania... Nie montowalismy zadnych nowych dzwiekow, ani zadnych MOD-ow.
Pojawiaja sie jedynie nowe jednostki w ilosci ok. 20 sztuk. Jest teraz wiecej rodzaji ubootow typu VII, pojawia sie tez IXD1, IXD2, typ IX arktyczny itd. Znajdziesz tez tam stawiacze min nawodne i podwodne.
Pojawia sie sowieckie jednostki , ale nie tylko one. Misje zawarte w tym pakiecie skonstruowane sa tak, ze mozna je rozgrywac zarowno jako potyczki klasyczne, czyli "Atak na konwoj", jak i "Morskie batalie" w ktorych udzial biora Sowieckie i Niemieckie pancerniki.
Rozgrywamy je rowniez w misjach "Kombinowanych", czyli atak na konwoj przeprowadzaja jednostki nawodne i podwodne.
Wiekszosc misji skontruowana jest tak, ze dowodca SUBa ma do wyboru wiecej niz jeden cel, co zmusza eskorte do tropienia i decydowania o priorytetach w kwestii chronionych jednostek.
Spotkasz tu misje w ktorych poprzez rozwiazania, grac mozna w trybie multi w proporcjach 1 v 4. Spowodowane jest to tym, ze HOST bedacy DD moze sterowac grupa okretow , a tak ze w dowolnej chwili zmienic jednostke ktora plynie ,na inna dowodzona przez siebie jednostke ( w tym momencie pojawia sie pauza).
Misje w ktorych celem jest konwoj, posiadaja ZAWSZE eskorte, ktora w dosc agresywny sposob spieszy z pomoca graczom na DD.
Wiekszosc konwoji jest sterowanych, a liczba jednostek oscyluje w granicach 12 sztuk.
Sterowanie konwojami powoduje ze SUBy zmuszone sa do poruszania sie, a nie jak to czesto bywalo, do oczekiwania na transportowce, ktore i tak musza przejsc tym szlakiem.
Predkosc konwoji jest tak ustawiona, ze nawet gdy HOST zadecyduje przyspieszenie szyku, konwoj przyspieszy do predkosci 9 wezlow maksymalnie, lub zacznie sie rozpraszac, co wiaze sie z utrata nad nim panowania.
Zamyslem stworzenia tego pakietu byly raczej sposob podejscia do walki, niz ingerowanie w gre za pomoca MOD-ow. Posiadamy wersje tego pakietu do ambitniejszych rozgrywek, jednak obecna wersja gry cieszy jak narazie najwiekszym zainteresowaniem.
Zapewniam, ze gry toczone w plytkim akwenie na ubootach typu II, noca, gdy na powierzchni czuwaja niszczyciele typu "Gnievny", jest calkiem ciekawa zabawa. Gdy do grona eskorty dolacza jeszcze ludzie, zabawa zaczyna nabierac rumiencow... Prawdziwych rumiencow, gdzie tak naprawde nikt nie jest pewny swej przewagi.
Jezeli nudza cie juz ubooty, przesiadz sie na alianckie lajby. Wykorzystujac ich zwrotnosc i predkosc zapoluj w wodach Zatoki Biskasjkiej...
Gdziekolwiek bedziesz, bedziesz sie dobrze bawil... Daj znac jak bedziesz chcial wyplynac.
Zabawa w kotka i myszke z tropiacym cie czlowiekiem, wciaz jednak dostarcza tej starej grze dobrego klimatu... Mam nadzieje, ze tu go znajdziesz
Troszke duzo wymieniania... Nie montowalismy zadnych nowych dzwiekow, ani zadnych MOD-ow.
Pojawiaja sie jedynie nowe jednostki w ilosci ok. 20 sztuk. Jest teraz wiecej rodzaji ubootow typu VII, pojawia sie tez IXD1, IXD2, typ IX arktyczny itd. Znajdziesz tez tam stawiacze min nawodne i podwodne.
Pojawia sie sowieckie jednostki , ale nie tylko one. Misje zawarte w tym pakiecie skonstruowane sa tak, ze mozna je rozgrywac zarowno jako potyczki klasyczne, czyli "Atak na konwoj", jak i "Morskie batalie" w ktorych udzial biora Sowieckie i Niemieckie pancerniki.
Rozgrywamy je rowniez w misjach "Kombinowanych", czyli atak na konwoj przeprowadzaja jednostki nawodne i podwodne.
Wiekszosc misji skontruowana jest tak, ze dowodca SUBa ma do wyboru wiecej niz jeden cel, co zmusza eskorte do tropienia i decydowania o priorytetach w kwestii chronionych jednostek.
Spotkasz tu misje w ktorych poprzez rozwiazania, grac mozna w trybie multi w proporcjach 1 v 4. Spowodowane jest to tym, ze HOST bedacy DD moze sterowac grupa okretow , a tak ze w dowolnej chwili zmienic jednostke ktora plynie ,na inna dowodzona przez siebie jednostke ( w tym momencie pojawia sie pauza).
Misje w ktorych celem jest konwoj, posiadaja ZAWSZE eskorte, ktora w dosc agresywny sposob spieszy z pomoca graczom na DD.
Wiekszosc konwoji jest sterowanych, a liczba jednostek oscyluje w granicach 12 sztuk.
Sterowanie konwojami powoduje ze SUBy zmuszone sa do poruszania sie, a nie jak to czesto bywalo, do oczekiwania na transportowce, ktore i tak musza przejsc tym szlakiem.
Predkosc konwoji jest tak ustawiona, ze nawet gdy HOST zadecyduje przyspieszenie szyku, konwoj przyspieszy do predkosci 9 wezlow maksymalnie, lub zacznie sie rozpraszac, co wiaze sie z utrata nad nim panowania.
Zamyslem stworzenia tego pakietu byly raczej sposob podejscia do walki, niz ingerowanie w gre za pomoca MOD-ow. Posiadamy wersje tego pakietu do ambitniejszych rozgrywek, jednak obecna wersja gry cieszy jak narazie najwiekszym zainteresowaniem.
Zapewniam, ze gry toczone w plytkim akwenie na ubootach typu II, noca, gdy na powierzchni czuwaja niszczyciele typu "Gnievny", jest calkiem ciekawa zabawa. Gdy do grona eskorty dolacza jeszcze ludzie, zabawa zaczyna nabierac rumiencow... Prawdziwych rumiencow, gdzie tak naprawde nikt nie jest pewny swej przewagi.
Jezeli nudza cie juz ubooty, przesiadz sie na alianckie lajby. Wykorzystujac ich zwrotnosc i predkosc zapoluj w wodach Zatoki Biskasjkiej...
Gdziekolwiek bedziesz, bedziesz sie dobrze bawil... Daj znac jak bedziesz chcial wyplynac.
Zabawa w kotka i myszke z tropiacym cie czlowiekiem, wciaz jednak dostarcza tej starej grze dobrego klimatu... Mam nadzieje, ze tu go znajdziesz
- PL_Szczur
- Tonaż: 71.000 BRT
- Dołączył(a): 16.04.05, 13:16
Serdecznie zapraszam !
Ostatnio dolaczyli do nas rowniez Wlosi, ktorym brak "ludzkiego" DD zaczal troszke doskwierac w kontynuacji dziela panow z UBI i powrocili do "starego wysluzonego SH2".
Nastepny pakiet bedzie zapewne juz wspolnym dzielem. Canarb jest jednym z najlepszych tworcow jednostek w tym swiatku, ktorego reke widac rowniez z SH3.
Wydaje mi sie, ze jest to pewna gwarancja ciekawostek jakie moga sie ukazac, a obecny pakiet?
Jest grywalny, a to chyba najwazniejsze.
Wszyscy znamy misje z SH-2 , w ktorej celem bylo wplyniecie do Scapa Flow. Teraz mamy tez szanse powtorzyc wyczyn Guntera Priena, jednak gdy na powierzchni portu znajduja sie jednostki patrolujace , dowodzone przez czlowieka (wystarczy jedna osoba ktora dowodzi cala eskorta portowa), wplyniecie i powrot w jednym kawalku jest naprawde nie lada wyczynem.
W misji tej pojawiaja sie tez ubooty wyposarzone w pociski swietlne. Moga one oswietlac port innym ubootom, sygnalizowac rozpoczecie ataku, lub destabilizowac i wprowadzac zamieszanie... Wszystko wiec zalezy tylko od inwencji gracza, czyli nas.
Wszystkich chetnych zapraszam do kontaktowania sie z nami poprzez nasze forum, lub moje GG (8841750).
To stara gra, ale mozemy sie jeszcze wspolnie nia nacieszyc
Ostatnio dolaczyli do nas rowniez Wlosi, ktorym brak "ludzkiego" DD zaczal troszke doskwierac w kontynuacji dziela panow z UBI i powrocili do "starego wysluzonego SH2".
Nastepny pakiet bedzie zapewne juz wspolnym dzielem. Canarb jest jednym z najlepszych tworcow jednostek w tym swiatku, ktorego reke widac rowniez z SH3.
Wydaje mi sie, ze jest to pewna gwarancja ciekawostek jakie moga sie ukazac, a obecny pakiet?
Jest grywalny, a to chyba najwazniejsze.
Wszyscy znamy misje z SH-2 , w ktorej celem bylo wplyniecie do Scapa Flow. Teraz mamy tez szanse powtorzyc wyczyn Guntera Priena, jednak gdy na powierzchni portu znajduja sie jednostki patrolujace , dowodzone przez czlowieka (wystarczy jedna osoba ktora dowodzi cala eskorta portowa), wplyniecie i powrot w jednym kawalku jest naprawde nie lada wyczynem.
W misji tej pojawiaja sie tez ubooty wyposarzone w pociski swietlne. Moga one oswietlac port innym ubootom, sygnalizowac rozpoczecie ataku, lub destabilizowac i wprowadzac zamieszanie... Wszystko wiec zalezy tylko od inwencji gracza, czyli nas.
Wszystkich chetnych zapraszam do kontaktowania sie z nami poprzez nasze forum, lub moje GG (8841750).
To stara gra, ale mozemy sie jeszcze wspolnie nia nacieszyc
- PL_Szczur
- Tonaż: 71.000 BRT
- Dołączył(a): 16.04.05, 13:16
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości