Niewykorzystane dźwięki ?
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Niewykorzystane dźwięki ?
Witam,
ostatnio przeglądałem folder speech i znalazłem tam ponad 1000 plików. Poświęciłem troche czasu i je wszystkie przesłuchałem. Problem w tym, że wiele z nich nie ma w grze. Czy ktoś wie co jest tego przyczyną ? U mnie np nikt nie krzyczy "we gona die!!" po niemiecku czy tez info o przechwyceniu wrogiej wiadomości droga radiową. Chociaż największym mankamentem jest brak dzwięków "xxxxx damaged" i "xxxxxx repaired". Których jest tam pełno.
Posiadam niestety wersje 1.0 :-/
EDIT: chodzi mi o to czy na innych wersjach jest tak samo, czy tez moze patche to zmieniają
Czy ktoś mógłby to sprawdzić lub też z doświadczenia mi powiedzieć czy też nie ma dzwięków.
Z góry wielkie thx.
Pozdrawiam
ostatnio przeglądałem folder speech i znalazłem tam ponad 1000 plików. Poświęciłem troche czasu i je wszystkie przesłuchałem. Problem w tym, że wiele z nich nie ma w grze. Czy ktoś wie co jest tego przyczyną ? U mnie np nikt nie krzyczy "we gona die!!" po niemiecku czy tez info o przechwyceniu wrogiej wiadomości droga radiową. Chociaż największym mankamentem jest brak dzwięków "xxxxx damaged" i "xxxxxx repaired". Których jest tam pełno.
Posiadam niestety wersje 1.0 :-/
EDIT: chodzi mi o to czy na innych wersjach jest tak samo, czy tez moze patche to zmieniają
Czy ktoś mógłby to sprawdzić lub też z doświadczenia mi powiedzieć czy też nie ma dzwięków.
Z góry wielkie thx.
Pozdrawiam
- Jevco
- Tonaż: 32.000 BRT
- Dołączył(a): 08.07.05, 01:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Niewykorzystane dźwięki ?
Jevco napisał(a): U mnie np nikt nie krzyczy "we gona die!!" po niemiecku
Zdziwiłbym się, gdyby ktoś krzyknął...
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Jevco,
Silent Hunter 3 ogolnie ma bardzo slabe udzwiekowinie. Mozna to naprawic przez wymiane lub dodanie nowych efektow dzwiekowych. Ja narazie nie zajmuje sie modyfikacja dzwiekow bo narazie sa one dlamnie nie tak bardzo istotne. Ale w przyszlosc napewno mozna wykorzysac dzwieki ktorych brakuje w SH3.
Nie zdziwil bym sie jesli tam sa niewykorzystane efekty dzwiekowe.
Wiele rzeczy w SH3 jest niewykorzystanych ale moga byc dodane. Np jednostki londowe (czolgi, samochody itp), bron np rakiety tak jak V1 lub V2 moze byc dodane do gry, Torpedy ktore moga byc zrzucane z powietrza do wody i duzo innych.
Nawet ostatnio ja zkonwertowalem destroyer i plywalem nim w SH3 byla to mala pruba ale mozna to zczasem udoskanlic i dodac do gry.
Narazie Chris a.k.a. Orzel
Silent Hunter 3 ogolnie ma bardzo slabe udzwiekowinie. Mozna to naprawic przez wymiane lub dodanie nowych efektow dzwiekowych. Ja narazie nie zajmuje sie modyfikacja dzwiekow bo narazie sa one dlamnie nie tak bardzo istotne. Ale w przyszlosc napewno mozna wykorzysac dzwieki ktorych brakuje w SH3.
Nie zdziwil bym sie jesli tam sa niewykorzystane efekty dzwiekowe.
Wiele rzeczy w SH3 jest niewykorzystanych ale moga byc dodane. Np jednostki londowe (czolgi, samochody itp), bron np rakiety tak jak V1 lub V2 moze byc dodane do gry, Torpedy ktore moga byc zrzucane z powietrza do wody i duzo innych.
Nawet ostatnio ja zkonwertowalem destroyer i plywalem nim w SH3 byla to mala pruba ale mozna to zczasem udoskanlic i dodac do gry.
Narazie Chris a.k.a. Orzel
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Re: Niewykorzystane dźwięki ?
Myszkin napisał(a):Jevco napisał(a): U mnie np nikt nie krzyczy "we gona die!!" po niemiecku
Zdziwiłbym się, gdyby ktoś krzyknął...
Polecam w takim razie zajrzeć do folderu speech i tam w podfolderach 1..9 jest maaaaaasa dźwięków. Są śmiechy, kaszel, jest nawet re-suply completed (czyżby ubikacja chciała dać mleczne krowy, ale nie wyszło?), duuużo tego w każdym razie. Niestety SH3 był przedwczesnym wytryskiem Ubi ;-) mogli jeszcze troche wytrzymać i wydać grę dopracowaną.
- Jevco
- Tonaż: 32.000 BRT
- Dołączył(a): 08.07.05, 01:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Resupply jest mozliwy mozna to zrobic uzywajac specjalnego typu okretu podwodnego lub surface resupply ship. Ja niemowie tutaj o mod ktory cyrkuluje mowie o prawdziwym resupply przez scripting podczas campaign lub single mission.
Silent Hunter 3 ma duzo ciekawych rzeczy skonczonych ale poprostu nie wlaczonych w grze.
Pozniej otm wiecej powiem naprawde jestem zajetem SH3 Allies Conversion teraz noi skonczeniem strony interentowej na ten dodatek.
Chris a.k.a. Orzel
Silent Hunter 3 ma duzo ciekawych rzeczy skonczonych ale poprostu nie wlaczonych w grze.
Pozniej otm wiecej powiem naprawde jestem zajetem SH3 Allies Conversion teraz noi skonczeniem strony interentowej na ten dodatek.
Chris a.k.a. Orzel
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Kurde, obczaiłem te dźwięki i niestety nie znalazłem żadnego pliku konfiguracyjnego, który by odpowiadał za ich stosowanie. Za to znalazłem plik konfiguracyjny do muzy i powrzucam muzyczkę Klausa Doldingera z Das Boota, i pododaję te utwory do tego pliku w zależności od ich klimatu. Nie wie ktoś jakim programem można przekonwertować mp3 na ogg?
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Jesli chodzi o normalna muzyke to mozesz sobie wsadzic mp3 do Gramophone folder i bedie ona dostepna jako gramophone.
Jesli chcesz uzyc muzyki i wymienic orginalny soundtrack co jest w grze to wejdz na google search i wpisz ogg editor or player i szukaj znajdziesz napewno jakis darmowe editor.
Ja uzywam CoolEditPRO
Chris a.k.a. Orzel
Jesli chcesz uzyc muzyki i wymienic orginalny soundtrack co jest w grze to wejdz na google search i wpisz ogg editor or player i szukaj znajdziesz napewno jakis darmowe editor.
Ja uzywam CoolEditPRO
Chris a.k.a. Orzel
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Też używałem muzy Doldingera w gramofonie, ale nie zawsze pasowała nastrojem do panującej sytuacji (np. podczas spotkania z konwojem leciały leniwe dźwięki). A w pliku music.cfg mogę dodać nowe ścieżki, które będą się włączać w zależności od odpowiedniej sytuacji na morzu.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Czy ktos wie jak wykorzystac dzwieki, ktore sa w SH III a nie sa uzywane? Dajmy na to odglos z Crash Dive, no po prostu super.
W ktorych plikach i w jaki sposob nalezy namieszac, zeby np po wcisnieciu d (zanurzenie alarmowe) rozlegal sie track z odglosami z crash dive?(jest bodajeze w katalogu numer 9)
W ktorych plikach i w jaki sposob nalezy namieszac, zeby np po wcisnieciu d (zanurzenie alarmowe) rozlegal sie track z odglosami z crash dive?(jest bodajeze w katalogu numer 9)
- gonsalez
- Tonaż: 56.000 BRT
- Dołączył(a): 29.08.07, 17:28
boch napisał(a):jak z pliku stereo zrobic plik mono??? troche offtop ale nie wiem gdzie sie zwrocic, mam troche muzy do gramofonu i nie wiem jak ja przerobic na mono. POmocy
Jeśli nieposiadasz zaawansowanych programów do obróbki dźwięków (Cool Edit, Adobe Audition, Sound Forge), możesz po prostu użyć Rejestratora dźwięków, którego posiada każdy Windows.
1. Otwierasz plik wave.
2. Z menu plik wybierasz właściwości.
3. Przycisk Konwertuj teraz.
4. Nazwa - tutaj wybierasz jakość próbki.
5. Format powinien pozostać PCM.
6. Atrybuty - wybierasz cześtotliwość próbkowania, oczywiśćie wybór w Twoim przypadku musi zawierać którąś opcję "mono".
7. Klikasz dwa razy OK i wybierasz opcję zapisz jako.
Pozdrawiam
- brosss
- Tonaż: 62.000 BRT
- Dołączył(a): 06.10.05, 12:46
- Lokalizacja: Płock
boch napisał(a):tylko, ze ja potrzebuje przerobic mp3 na mono, a nie wav
W takim razie potrzebujesz bardziej zaawansowanego programu. Oprócz tych, które wymieniłem w poprzednim poście istnieją darmowe odpowiedniki, które możesz pobrac z internetu.
- brosss
- Tonaż: 62.000 BRT
- Dołączył(a): 06.10.05, 12:46
- Lokalizacja: Płock
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości