1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Niewykorzystane dźwięki ?

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 17 • Strona 1 z 1

Niewykorzystane dźwięki ?

Postprzez Jevco » 31.07.05, 19:56

Witam,

ostatnio przeglądałem folder speech i znalazłem tam ponad 1000 plików. Poświęciłem troche czasu i je wszystkie przesłuchałem. Problem w tym, że wiele z nich nie ma w grze. Czy ktoś wie co jest tego przyczyną ? U mnie np nikt nie krzyczy "we gona die!!" po niemiecku czy tez info o przechwyceniu wrogiej wiadomości droga radiową. Chociaż największym mankamentem jest brak dzwięków "xxxxx damaged" i "xxxxxx repaired". Których jest tam pełno.

Posiadam niestety wersje 1.0 :-/
EDIT: chodzi mi o to czy na innych wersjach jest tak samo, czy tez moze patche to zmieniają

Czy ktoś mógłby to sprawdzić lub też z doświadczenia mi powiedzieć czy też nie ma dzwięków.

Z góry wielkie thx.
Pozdrawiam
Jevco
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 32.000 BRT

Dołączył(a): 08.07.05, 01:46
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Niewykorzystane dźwięki ?

Postprzez Myszkin » 31.07.05, 20:24

Jevco napisał(a): U mnie np nikt nie krzyczy "we gona die!!" po niemiecku


Zdziwiłbym się, gdyby ktoś krzyknął...
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Chris » 31.07.05, 21:01

Jevco,

Silent Hunter 3 ogolnie ma bardzo slabe udzwiekowinie. Mozna to naprawic przez wymiane lub dodanie nowych efektow dzwiekowych. Ja narazie nie zajmuje sie modyfikacja dzwiekow bo narazie sa one dlamnie nie tak bardzo istotne. Ale w przyszlosc napewno mozna wykorzysac dzwieki ktorych brakuje w SH3.

Nie zdziwil bym sie jesli tam sa niewykorzystane efekty dzwiekowe.

Wiele rzeczy w SH3 jest niewykorzystanych ale moga byc dodane. Np jednostki londowe (czolgi, samochody itp), bron np rakiety tak jak V1 lub V2 moze byc dodane do gry, Torpedy ktore moga byc zrzucane z powietrza do wody i duzo innych.

Nawet ostatnio ja zkonwertowalem destroyer i plywalem nim w SH3 byla to mala pruba ale mozna to zczasem udoskanlic i dodac do gry.

Narazie Chris a.k.a. Orzel
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Myszkin » 31.07.05, 21:06

Chris napisał(a):Nawet ostatnio ja zkonwertowalem destroyer i plywalem nim w SH3 byla to mala pruba ale mozna to zczasem udoskanlic i dodac do gry.


Oho, coś dla Groma! 8)
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Re: Niewykorzystane dźwięki ?

Postprzez Jevco » 31.07.05, 22:08

Myszkin napisał(a):
Jevco napisał(a): U mnie np nikt nie krzyczy "we gona die!!" po niemiecku


Zdziwiłbym się, gdyby ktoś krzyknął...


Polecam w takim razie zajrzeć do folderu speech i tam w podfolderach 1..9 jest maaaaaasa dźwięków. Są śmiechy, kaszel, jest nawet re-suply completed (czyżby ubikacja chciała dać mleczne krowy, ale nie wyszło?), duuużo tego w każdym razie. Niestety SH3 był przedwczesnym wytryskiem Ubi ;-) mogli jeszcze troche wytrzymać i wydać grę dopracowaną.
Jevco
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 32.000 BRT

Dołączył(a): 08.07.05, 01:46
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Chris » 31.07.05, 23:20

Resupply jest mozliwy mozna to zrobic uzywajac specjalnego typu okretu podwodnego lub surface resupply ship. Ja niemowie tutaj o mod ktory cyrkuluje mowie o prawdziwym resupply przez scripting podczas campaign lub single mission.

Silent Hunter 3 ma duzo ciekawych rzeczy skonczonych ale poprostu nie wlaczonych w grze.

Pozniej otm wiecej powiem naprawde jestem zajetem SH3 Allies Conversion teraz noi skonczeniem strony interentowej na ten dodatek.

Chris a.k.a. Orzel
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez dragonfly » 31.07.05, 23:55

Kurde, obczaiłem te dźwięki i niestety nie znalazłem żadnego pliku konfiguracyjnego, który by odpowiadał za ich stosowanie. Za to znalazłem plik konfiguracyjny do muzy i powrzucam muzyczkę Klausa Doldingera z Das Boota, i pododaję te utwory do tego pliku w zależności od ich klimatu. Nie wie ktoś jakim programem można przekonwertować mp3 na ogg?
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Chris » 01.08.05, 00:29

Jesli chodzi o normalna muzyke to mozesz sobie wsadzic mp3 do Gramophone folder i bedie ona dostepna jako gramophone.

Jesli chcesz uzyc muzyki i wymienic orginalny soundtrack co jest w grze to wejdz na google search i wpisz ogg editor or player i szukaj znajdziesz napewno jakis darmowe editor.

Ja uzywam CoolEditPRO

Chris a.k.a. Orzel
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez dragonfly » 01.08.05, 10:08

Też używałem muzy Doldingera w gramofonie, ale nie zawsze pasowała nastrojem do panującej sytuacji (np. podczas spotkania z konwojem leciały leniwe dźwięki). A w pliku music.cfg mogę dodać nowe ścieżki, które będą się włączać w zależności od odpowiedniej sytuacji na morzu.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez piechcik » 12.08.07, 23:13

Witam!
Słyszał ktoś dźwięk BOLTZ BREAK ??
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez gonsalez » 29.09.07, 20:38

Czy ktos wie jak wykorzystac dzwieki, ktore sa w SH III a nie sa uzywane? Dajmy na to odglos z Crash Dive, no po prostu super.
W ktorych plikach i w jaki sposob nalezy namieszac, zeby np po wcisnieciu d (zanurzenie alarmowe) rozlegal sie track z odglosami z crash dive?(jest bodajeze w katalogu numer 9)
gonsalez
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 56.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.07, 17:28

Postprzez dragonfly » 29.09.07, 20:41

Znajdź po prostu plik z dźwiękiem zanurzania alarmowego i podmień nazwy. Nowy plik "wskoczy" w miejsce starego. A komendę Crash Dive wykonujemy klawiszem C ;)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez boch » 08.11.07, 23:43

jak z pliku stereo zrobic plik mono??? troche offtop ale nie wiem gdzie sie zwrocic, mam troche muzy do gramofonu i nie wiem jak ja przerobic na mono. POmocy
boch
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 49.000 BRT

Dołączył(a): 25.10.07, 07:59

Postprzez brosss » 09.11.07, 11:40

boch napisał(a):jak z pliku stereo zrobic plik mono??? troche offtop ale nie wiem gdzie sie zwrocic, mam troche muzy do gramofonu i nie wiem jak ja przerobic na mono. POmocy


Jeśli nieposiadasz zaawansowanych programów do obróbki dźwięków (Cool Edit, Adobe Audition, Sound Forge), możesz po prostu użyć Rejestratora dźwięków, którego posiada każdy Windows.

1. Otwierasz plik wave.
2. Z menu plik wybierasz właściwości.
3. Przycisk Konwertuj teraz.
4. Nazwa - tutaj wybierasz jakość próbki.
5. Format powinien pozostać PCM.
6. Atrybuty - wybierasz cześtotliwość próbkowania, oczywiśćie wybór w Twoim przypadku musi zawierać którąś opcję "mono".
7. Klikasz dwa razy OK i wybierasz opcję zapisz jako.

Pozdrawiam
brosss
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 06.10.05, 12:46
Lokalizacja: Płock

Postprzez boch » 09.11.07, 18:51

tylko, ze ja potrzebuje przerobic mp3 na mono, a nie wav :(
boch
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 49.000 BRT

Dołączył(a): 25.10.07, 07:59

Postprzez brosss » 09.11.07, 20:23

boch napisał(a):tylko, ze ja potrzebuje przerobic mp3 na mono, a nie wav :(


W takim razie potrzebujesz bardziej zaawansowanego programu. Oprócz tych, które wymieniłem w poprzednim poście istnieją darmowe odpowiedniki, które możesz pobrac z internetu.
brosss
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 06.10.05, 12:46
Lokalizacja: Płock

Postprzez evan82 » 11.11.07, 20:41

Sciągnij z np.Torrentów program Easy CD-DA Extractor.On konwertuje i obsługuje prawie wszystkie formaty muzyczne i w tym ogg. Co do dźwięku w mono to nie zawsze można go zrobić a w każdym razie nie każdym programem.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa


Posty: 17 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron