FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
1. Jakie są wymagania sprzętowe dla SH III..?
Minimalne:
- system: Windows 2000/XP z zainstalowanym DirectX 9.0c
- procesor: 1.5 GHz Pentium 4 lub AMD Athlon
- pamięć RAM: 512 MB
- grafika: 64MB zgodna z DirectX 9.0c i z obsługą Pixel Shader 1.1
- dźwięk: kompatybilny z DirectX 9.0
- DVD-ROM 8x lub szybszy
- 2.8 GB wolnego miejsca na dysku
- mysz
Rekomendowane:
- system: Windows 2000/XP z zainstalowanym DirectX 9.0c
- procesor: 2 GHz Pentium 4, AMD Athlon
- pamięć RAM: 1024 MB
- grafika: 128MB zgodna z DirectX 9.0c i z obsługą Pixel Shader 1.1
- dźwięk: kompatybilny z DirectX 9.0
- DVD-ROM 8x lub szybszy
- 2.8 GB miejsca na dysku (plus najlepiej dodatkowy 1 GB na plik wymiany)
- mysz
- połączenia z internetem do gry multiplayer na serwerach ubi.com (minimum 56k)
2. Czy skoro nie mam grafiki obsługującej Pixel Shader 1.1 - gra się uruchomi..?
Tak, gra w większości przypadków się uruchamia, ale wtedy np. zamiast załogi widzimy plazmowe ludziki, a ocean jest taflą białego lodu
3. Na jakich kartach graficznych poprawnie działa SH3..?
- GeForce: 6600 GT
- ATI: 9800SE@PRO
4. Czy są w grze jakieś ukryte kombinacje klawiszy..?
- Shift+Page Up/Down - zmiana parametrów programowego antyaliasingu
- Ctrl+F8 - pokazuje liczbę FPS
- Ctrl+F11 - zrzuty ekranu wykonywane w trybie ciągłym
Minimalne:
- system: Windows 2000/XP z zainstalowanym DirectX 9.0c
- procesor: 1.5 GHz Pentium 4 lub AMD Athlon
- pamięć RAM: 512 MB
- grafika: 64MB zgodna z DirectX 9.0c i z obsługą Pixel Shader 1.1
- dźwięk: kompatybilny z DirectX 9.0
- DVD-ROM 8x lub szybszy
- 2.8 GB wolnego miejsca na dysku
- mysz
Rekomendowane:
- system: Windows 2000/XP z zainstalowanym DirectX 9.0c
- procesor: 2 GHz Pentium 4, AMD Athlon
- pamięć RAM: 1024 MB
- grafika: 128MB zgodna z DirectX 9.0c i z obsługą Pixel Shader 1.1
- dźwięk: kompatybilny z DirectX 9.0
- DVD-ROM 8x lub szybszy
- 2.8 GB miejsca na dysku (plus najlepiej dodatkowy 1 GB na plik wymiany)
- mysz
- połączenia z internetem do gry multiplayer na serwerach ubi.com (minimum 56k)
2. Czy skoro nie mam grafiki obsługującej Pixel Shader 1.1 - gra się uruchomi..?
Tak, gra w większości przypadków się uruchamia, ale wtedy np. zamiast załogi widzimy plazmowe ludziki, a ocean jest taflą białego lodu
3. Na jakich kartach graficznych poprawnie działa SH3..?
- GeForce: 6600 GT
- ATI: 9800SE@PRO
4. Czy są w grze jakieś ukryte kombinacje klawiszy..?
- Shift+Page Up/Down - zmiana parametrów programowego antyaliasingu
- Ctrl+F8 - pokazuje liczbę FPS
- Ctrl+F11 - zrzuty ekranu wykonywane w trybie ciągłym
Ostatnio edytowano 01.04.05, 08:46 przez Jatzoo, łącznie edytowano 3 razy
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Ja mam jeszcze 2 istotne jak sadze informacje.
Moze nie wszyscy wiedza -
1. na glownej mapie po wybraniu narzedzia
do wyznaczania kursu (ekierka) mozemy po najechaniu na jeden z
punktow wyznaczajacych kurs zmienic jego polozenie.
2. Po wybraniu na mapie ktoregos z narzedzi do kreslenia mozemy za
pomoca kombinacji Shif-Delete usunac wszystkie kreslone danym
narzedziem obiekty.
To troche zmniejsza upierdliwosc pracy na mapie.
Stary Wuj
Moze nie wszyscy wiedza -
1. na glownej mapie po wybraniu narzedzia
do wyznaczania kursu (ekierka) mozemy po najechaniu na jeden z
punktow wyznaczajacych kurs zmienic jego polozenie.
2. Po wybraniu na mapie ktoregos z narzedzi do kreslenia mozemy za
pomoca kombinacji Shif-Delete usunac wszystkie kreslone danym
narzedziem obiekty.
To troche zmniejsza upierdliwosc pracy na mapie.
Stary Wuj
- Stary Wuj
- Tonaż: 25.000 BRT
- Dołączył(a): 31.03.05, 20:16
- Lokalizacja: Warszawa
Na niektórych kartach graficznych (na mojej GF 4600) są błędy w postaci utraty widoczności poprzez UZO. Występuje to gdy kierujemy go do przodu wprost na rozpryski wody od dziobu. Cały ekran biały i klatkowanie.
Można to ominąć używając peryskopu
Podobno to kwestia sterowników do chisetu nVIDIA. Lecz do tej pory nie znalazłem takich które by naprawiły błąd.
Można to ominąć używając peryskopu
Podobno to kwestia sterowników do chisetu nVIDIA. Lecz do tej pory nie znalazłem takich które by naprawiły błąd.
- drajwer
- Tonaż: 36.000 BRT
- Dołączył(a): 07.01.04, 23:45
- Lokalizacja: Rumia
gramofon
żeby posłuchać muzy z gramofonu trza mieć włączoną muzę w opcjach gry i jakieś .mp3 w ..\data\Sound\Gramophone. żeby z kolei pozbyć się "filmowej" muzyki w tle trza wywalić pliki z ..\data\Sound\Music\. (music.cfg ma zostać na miejscu, można też zostawić muzę z menu). gramofon powinien się wyłączać dy wyciszamy okręt, ale - zgadnijcie - jest bug i się nie wyłącza.
ps
rzadko używam gramofonu - wolę winampa. a podczas ataku - najlepiej nic.
żeby posłuchać muzy z gramofonu trza mieć włączoną muzę w opcjach gry i jakieś .mp3 w ..\data\Sound\Gramophone. żeby z kolei pozbyć się "filmowej" muzyki w tle trza wywalić pliki z ..\data\Sound\Music\. (music.cfg ma zostać na miejscu, można też zostawić muzę z menu). gramofon powinien się wyłączać dy wyciszamy okręt, ale - zgadnijcie - jest bug i się nie wyłącza.
ps
rzadko używam gramofonu - wolę winampa. a podczas ataku - najlepiej nic.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
radarem się jeszcze nie bawiłem. jeśli chodzi o hydro to (w niektórych typach) z lewej u dołu powinien być guzik do pingowania, którego jeszcze jakoś nie było mi dane zobaczyć, natomiast z prawej u dołu pokrętełko do regulacji głośności, którego nie udało mi się zmusić do działania. ogólnie jeśli mogę coś doradzić: wyciszenie okrętu, zanurzenie np. 25m i słuchawki na uszach (zakładam je tylko do nasłuchiwania, normalnie gram na głośnikach). aha i jeszcze trza zamknąć oczy
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
na forum iłowym mamy wątek o sh3. liczy on sobie 23 strony, 333 posty i blisko 8,5 tysiąca wyświetleń. czyli postów prawie tyle ile w całym tym dziale. sporo pytań i sporo odpowiedzi.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Heh. Faktycznie, a ja szukałem w katalogu z grą Jeszcze jedna uwaga - gra chodzi całkiem sprawnie nawet na 256 MB RAM. Ja mam tylko tyle i tylko przez pierwsze 30 sekund strasznie się tnie, a potem wszystko "zaskakuje" i chodzi cacy. Tylko misje strasznie długo się ładują.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Jak leczyć rannych marynarzy? Miałem dwóch rannych po ataku bombami głębinowymi i jednego oficera ze specjalnością Medic, ale za cholerę nie wiem co mam zrobić - klikanie w zakładce Crew nic nie pomagało!?
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
dragonfly napisał(a):Jak leczyć rannych marynarzy? Miałem dwóch rannych po ataku bombami głębinowymi i jednego oficera ze specjalnością Medic, ale za cholerę nie wiem co mam zrobić - klikanie w zakładce Crew nic nie pomagało!?
trzeba umieścić rannych razem z medykiem w kwaterkach załogi i zostawić w spokoju na jakiś czas. tyle.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
wiki - instrukcja do sh3 pisana przez graczy - każdy może coś dodać.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
jeśli ktoś ma windowsa XP i mało ramu, to polecam zmiany w pliku stronicowania czyli wirtualnej pamieci ram na dysku twardym. Ja ustawilem sobie po 1024 MB na dyskach C i D, dzieki temu gra zaczęla mi chodzic pomimo 256 MB ramu fizycznego. Wiadomo ze dysk jest wolniejszy od ramu wiec gra czasami zwalnia i sie przycina, ale da sie grac
- gość
- Gość
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości