1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 5 z 421, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42

Postprzez Boba Fett » 04.05.05, 16:17

Rewelacja !! Przy moim zezie (w koncu jestem lomem od Falcona oderwany :D) Zawsze mialem dylemat czy to jest juz np 34 czy juz 33, na podzialce :) Kalkulator miooodek :) bedzie wreszcie wiecej miejsca na biurku, a jest tam juz tego sporo, dzienniki akcji, zapisy pozycji, glebokosci itd. Po prostu ziberam dane o wodach na ktorych plywam, moze uda mi sie zrobic cos co bedzie przypominac mape dna :P Do tego zapisuje kazdy kontakt jaki mam, moze uda mi sie "odnalezc" najlepsze rejony na polowanie hehe. No i tak male OT. Zakonczylem 3 patrol bez sukcesow :P anie jednej rybki nie uzylem, jedyny statek jaki spotkalem na calym patrolu to ten farciarz:

Obrazek

Dobrze ze zachcialo mi sie bandere sprawdzic :P
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 04.05.05, 21:46

jest Real U-Boot v1.22. zawiera sporo z tego o czym tu ostatnio pisaliśmy. fajnie, że zebrane w jeden zestaw. ale też nieźle przytył ten mod.

tutaj można poczytać o szczegółach.
z tej strony można zassać (jest też BeeryWater czyli mętna woda)
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jagdtiger » 04.05.05, 22:06

A jest też już WorldMod 2.2
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Boba Fett » 05.05.05, 00:24

Kurcze, nie nadaze testowac :D W koncu przesiadlem sie na "Siodemke" mniam :D teraz poszaleje, ach jaki to ma zasieg :)
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez Boba Fett » 05.05.05, 04:47

Jest jakas afera z World Expansion, ponoc sie ubi przywalila o te "dotacje" ;) Hmm, ciekawe jak szybko skanczyli by wylacznie sprzedaz :P W sumie dobrze, mody sa od fanow dla fanow, jak goscie chca zarabiac na grze, to niech sobie napisza silnik od zera.
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez Jagdtiger » 05.05.05, 06:48

RealUboot 1.22 ma 47 MB ?? To co oni tam dodali?
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez U-902 » 05.05.05, 10:56

A gdzie mozna znalezc tego WorldMod 2.2 ?
U-902
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 39.000 BRT

Dołączył(a): 04.05.05, 10:18
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jagdtiger » 05.05.05, 11:54

Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez U-902 » 05.05.05, 12:39

Dzieki za linka, juz zassane, z SH3 to ja jestem jeszcze lama, chwilowo instaluje wszystko jak leci, dzisiaj chyba bede juz musial zrobic porzadek ;-)
U-902
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 39.000 BRT

Dołączył(a): 04.05.05, 10:18
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez majama » 05.05.05, 16:51

Ładne to narzedzie do przeliczania na ekranie, ale skutkiem ubocznym powrót tych brudnych plam na mape :/
Znowu trzeba by wyczyścic
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Boba Fett » 05.05.05, 16:55

Instalnolem sobie RU1.22 Swietna ta woda, metna, nic widac teraz z pod powierzchni :) Zachod slonca mioodek :) A jesli chodzi o sama rozgrywke, nie spotkalem jeszcze zadnego konwoju, tzn jeden, ale byla taka mgla ze tylko mijalem sie z statkami z niego i kilka razy przeszedl blisko niszczyciel albo kilka. Nie bylem w stanie okreslic. Pojedyncze statki zdazaja sie ale bardzo rzadko, a oto chodzi :). Zainstalowalem sobie tez soft do obslugi modow, swietna rzecz. Teraz, gdy bede chcial wylaczyc RU, to tylko kilka klikniec i mam poprzednia konfiguracja.
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez Jagdtiger » 05.05.05, 17:16

Zainstalowałeś całego RU1.22 czy tylko wybrane elementy ?
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 05.05.05, 19:34

ja wrzuciłem wszystko tym programikiem z sajtu Beery'ego - rzeczywiście świetny patent. kilka rzeczy jednak zrobiłem po swojemu:

-> RUv1.22 nie zawiera nomografu ani mojego über bearing toola - trza to naprawić. ;)

-> RUv1.22 najwyraźniej zawiera inny ..\data\Campaigns\Campaign\Campaign_SCR.mis niż te których używałem dotąd (ZSC - z sajtu cavaliera) - gdy zacząłem misję nie było trawlera eskorty portowej.

-> już w RUv1.21 usunęli wstępną identyfikację wzrokową, czyli ten napis w notatniku. odpowiadają za to pliki ..\data\Roster\English.cfg i ..\data\Roster\German.cfg. ja to zrobiłem inaczej - dałem takie oznaczenia jak przy hydrofonie, czyli dla jednostek wojskowych wpisałem sobie Kriegsschiff, a dla reszty Frachter (krążownikowi pomocniczemu też dałem Frachter - w końcu z daleka tak wygląda).

-> jeśli kontynujemy starą kampanię, to wgranie plików ..\data\Menu\cfg\menu\flotillas.cfg i ..\data\Cfg\menu\flotillas.cfg, spowoduje, że następny patrol zaczniemy w punkcie o współrzędnych 0° sz.g. 0° dł.g. czyli w Zatoce Gwinejskiej. podobno wystarczy wrócić do bazy i potem już jest normalnie, ale nie próbowałem - pozbyłem się winnych. :twisted:

-> poza tym SH3v1.00 ma swoje wymagania "specjalne": po odpaleniu misji na ekranie miałem menu helpa, którego nie dało się nijak zamknąć, co uniemożliwiło grę. żeby się go pozbyć trza w pliku ..\data\Menu\menu_1024_768.ini wykasować wszystko pomiędzy sekcjami [G22 I1] i [G23 I1], czyli sekcje od [G22 I2] do [G22 I9].

ps
ta woda strasznie mętna, szczególnie przy powierzchni - głębiej jest lepiej.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 06.05.05, 00:09

No wlasnie, wzucilem calego RU i teraz pluje sobie w brode :P Zapomnialem o tej cholernej zalodze :evil: Fajnie, zmeczenie walka itd, itd. Ale zeby kurcze blac odmawiali strzelania do samolotow, albo naprawiania tonacego okretu ? toz to glupota, nie wiem jak zmeczony czlowiek raczej stanie na rzesach niz bedzie lezal i patrzal jak mu sie woda na leb leje. No i kurcze rozwalilem sobie sejwy :( Uhhh, ze tez mnie pokusilo na tego moda :( Po za tym jest fajny :) Podlynolem pod Liverpol a tam konwoj sie formuje na redzie :) Piekny widok, poslalem torpedki dwie w T3 tankowca, ach jak sie palil :D Potem jeszcze 2 w stojacego C2, dlatego nie musialem sie wysilac zbytnio :P i .... cholerny niszczyciel wlazl przed nie :lol: Poszedl na dno z predkoscia swiatla :P tyle ze i mnie sie dostalo, drugi zaszedl mnie od tylu, i przejechal sobie po mnie :D po kilku godzinach zamieszania wynuzam sie o zmeirzchu, chlopakow do naprawy (jeszcze mieli szanowna ochote) A tu wyskakuje mi z ciemnosci uzbrojony trawler i zaczyna walic jak do kaczki. Szybko skok do 88 emki i jechana draniowi :D dostal 4 pociski i chyba mu sie znudzilo bo dal zwrot i zaczal sie oddalac, w meidzy czasie ja oberwalem jednym, ale niemiecka stal wytrzymala jest wiec tylko farba odpadla :P Dobilem drania i zaczynam kombinowac zeby silnik odpalic, a tu nic. Posylam nowych marynarzy, mialem jeszcze 6 wypoczetych, na czarna godzine. Dalej nic. Stoi sobie. Przewalam informacje, czy aby nie bylo nic ze w sruby dostalem czy cos. Kurcze nic. W kooooncu poslalem pierwszego do silnika, i slysze trumtrumtrum. O plyne :P
Ogolnie mod fajny ale te zmecznie zalogi jest przegiete, kurcze, niech robia swoje, wolniej, niech popelniaja bledy czy cos w tych okolicach, ale neich kurcze cos robia ! Hurki lataja jak nad swoimi a ci nic " O hurricane herr kaptain! Jaki ladny"
Wracam do cavaliera i juz sie nie ruszam od niego. Najlepszy zestaw na swiecie ! Plus bearing Kaa i nomograf Wazoo.

Pozdrawiam
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 06.05.05, 09:12

Boba, tu nie aar ;)

ja tam z tym zmęczeniem nie miałem specjalnych problemów - trza mieć po prostu dobrą załogę a nie bandę łachmaniarzy. :P

poza tym co to za problem wymienić sobie plik basic.cfg?
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 06.05.05, 16:20

zapowiedź nowego moda - brzmi nieźle.
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=35178
Ostatnio edytowano 08.05.05, 00:36 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 06.05.05, 17:35

połączyłem pionowy nomograf Wazoo i czystą mapę Tikigod'a.

tak wygląda:
Obrazek

tu plik:
http://s47.yousendit.com/e.aspx?id=02DS ... D1SZF1ZC9U
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 06.05.05, 23:25

Co do tych lachmaniarzy to fakt :D Gread work Kaa :) Od razu lepiej to wyglada :)
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

problem

Postprzez Pawcio » 07.05.05, 19:44

Mam taki problem po zainstalowaniu moda real u-boot 1.21 w czasie misji mam stale włonczone okno help.Nie moge go zamknąć a ni wybrać żadnych opcji pomocy.Co mam zrobić by wyłonczyć te okno.Klawisz F1 nie daje rezultatu!!! Pomóżcie
Pawcio
 

Postprzez kaa » 07.05.05, 23:21

no to masz Pawcio straszny problem, szczególnie, że kilka postów wyżej napisałem jak się z tym uporać. ludzie...
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez W.O.L.F » 08.05.05, 00:13

Witam.
Mam pytanie czy istnieje mod który zmienia wizualne efekt zniszczen lub trafien torpeda czy z dziala? bo efekty które teraz sa w standardzie sa dosyc mizerne. Wyrwany kawalek burty to bylo to :lol: :lol:
W.O.L.F
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 08.05.05, 00:22

Wolf, nie slyszalem o takim :roll: Kaa, moglbys podac jakas nazwe tego nowego moda o ktorym tez wspominasz w temacie o realizmie ? Gdy klikam na ten wyzej dostaje info ze takowy nie istnieje. Dzieki.
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 08.05.05, 00:55

poprawiłem linka
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ORP271 » 08.05.05, 07:52

Doszedłem do wniosku że aby aby wydać grę hita i nie napracować się za bardzo a mieć dużo sprzedanych legalnych kopi trzeba wydać ją w szczatkowej postaci ale z możliwością głebokiej ingerencji w stukturę .Resztę gracze sami dopracują :lol:
Raz na jakis czas wydawać łatki które zniechęcą albo zmuszą graczy do kupna oryginała (patrz Flashpoint) i mamy dopływ kasy przy minimalnym wysiłku.
ORP271
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 6.000 BRT

Dołączył(a): 03.05.05, 11:32

Postprzez W.O.L.F » 08.05.05, 11:15

Racja ORP271 to jest dobry pomysl na latwa kase bo gracze i tak musza kupic oryginal. Tylko akurat te latki ktore sa wypuszczane niespecjalnie cos zmieniaja jak na przyklad latka 1.3 ktora ma sie pojawic nie wnosi jakis specjalnych zmian.
W.O.L.F
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 5 z 421, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron