1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 84 • Strona 3 z 41, 2, 3, 4

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Olamagato » 06.03.13, 12:19

Edytor, czyli setup dla rozdzielczości HD powinien pojawić się (i tu następuje smutek) pod koniec roku 2013. Spowodowane jest to po prostu brakiem czasu i rzeczami, które aktualnie mają dla mnie wyższy priorytet (np. rodzina i zdrowie). Niestety nie mogę obiecać, że będzie szybciej, lecz praca nad nim jest tylko mocno przyhamowana, a nie porzucona.
Poza tym pogłoski o śmierci SH3 (+GWX) są przedwczesne. :) Nowe mody cały czas powstają, a zapas pamięci 4 GB dla SH3 i wciąż nieco przyspieszające procesory na jednym rdzeniu powodują, że gra nie padnie tak szybko.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez barel » 06.03.13, 23:29

A co sądzisz o powstającym supermodzie U-boot HAHD ? Nie wiem kiedy go wypuszczą, ale wygląda na to, że będzie to milowy krok w stosunku do GWX. No i na pewno wsadzą rozdzielczości panoramiczne, bo inaczej nie miałoby to sensu...
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Olamagato » 07.03.13, 11:42

Kiedy ostatni raz go widziałem, to był modem raczej tematycznym. Być może ostatnio się to zmieniło, ale nie jestem obecnie na bieżąco i jeszcze przez kilka tygodni nie będę.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez barel » 08.03.13, 14:43

Wygląda to mniej więcej tak : http://www.u-boot-hahd.com/
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Olamagato » 09.03.13, 21:29

Stronę znam chociaż po prostu nie mam czasu na jej zgłębianie w obecnym czasie. Jednak jakoś nie widzę tej panoramy w zapowiedziach. A mod określałem jako tematyczny w sensie skupienia się na kampanii u-bootów typu II.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Eisenmann » 15.03.13, 20:12

Witam drodzy fani U-bootwaffe:D. Postanowiłem odkurzyć Silent Huntera III bo kompa nie mam najmocniejszego(dlatego nie gram np. w SH5) a dodatki GWX 3.0 i Spolszczenie do tego to sprawiają że gra nabrała nowego wymiaru i co tu dużo będę pisał - kawał dobrej roboty.

Mam kilka pytań odnośnie modów:

1. Czy zrobiłem dobrze przed instalacją moda 'GWX5PL - Historyczne detektory eskorty' zamieniając(na wyłączonej opcji) w pliku data\cfg\Sim.cfg w grupie "[Hydrophone]" wartość ustawienia z "Height factor=-65 ;[m] na Height factor=0 ;[m]?
Bo pamiętam że w firmowym SHIII cholernie ciężko było uniknąć eskorty hehe, a teraz zdaje się jakby było za łatwo chociaż być może za mało w to gram. Atakowałem np. konwój w czasie sztormu w dzień(tak wypadło) i na wyłączonych silnikach, ciszy na okręcie i głębokości 25m. jeden z eskortowców przepłynął nad moim okrętem nie wykrywając go. Przyznam że doznałem szoku bo w zwykłym SHIII taka sytuacja była niemożliwa:)

2. Wiem że nie powinno się zapisywać gry będąc w zanurzeniu i tak też robię. Czy jednak można zapisać grę będąc pod wodą ale nie wychodzić z niej, potem się wynurzyć, zapisać i czy nic się nie stanie?

3. Rozpocząłem karierę w 1941r. w 7 flotylli w St. Nazaire. Spolszczenie do GWX 3.0 instalowałem normlanie. Przed kampanią miałem zainstalowane takie mody:
- GWX5PL Spolszczenie do GWX 3.0
- GWX 16km Atmosphere
- GWX Enhanced Damage Effects
- GWX Integreated Orders
- GWX Litle Harbour traffic
- GWX Main movie Das Boot
- GWX No Medals on Crew
- GWXPL5 Bez filmów początkowych
- GWXPL5 Historyczne Detektory Eskorty
- GWXPL5 Łodzie ratunkowe i resztki
- GWXPL5 Poprawka bardzo złej pogody
- GWXPL5 Realistyczne góry lodowe
- GWXPL5 Ulepszony widok zniszczeń
- GWX HardcodeFixes
- GWX HardcodeFixes - Historyczne wady torped
- GWX Hardcodefixes - Mierniki dla innego zarządzania powietrzem

Po ukończeniu pierwszego patrolu dodałem jeszcze mod GWXPL5 - Historyczne parametry torped.
Gram też na wyłączonych wilczych stadach w HsieOptionsSelector.
W zw. z powyższym czy mogę oczekiwać jakichś crashów gry w nieoczekiwanym momencie czy też trudności z wczytywaniem zapisu lub innych bugów? O ile oczywiście będę przestrzegać zasad opisanych w podręczniku do GWX odnośnie unikania błędów.

Pozdrawiam!
Eisenmann
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 15.03.13, 19:34

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Olamagato » 15.03.13, 23:44

1. Dobrze. -65, to była pomyłka. Eskorta staje się praktycznie ślepa.
2. Powinno działać, ale zapis pod wodą destabilizuje grę wczytaną z takiego zapisu. Negatywne efekty w postaci crashów z niewiadomego powodu mogą wyjść nawet dopiero kilka patroli później (sic!).
3. Nie
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Eisenmann » 16.03.13, 14:03

Dzięki Olagamato za odp:) Wykonuje na razie trzeci patrol i wszystko gra, ja jestem zwolennikiem mniejszej ilości patroli za to dłuższych, bo wracać do bazy z większością torped i ponad połową paliwa to podchodzi pod zdradę ojczyzny i Fuhrera hehe:D

Ale dobrze wiedzieć że niczego nie pochrzaniłem z modami, pzdr.
Eisenmann
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 15.03.13, 19:34

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Eisenmann » 17.03.13, 09:52

Za wcześnie to napisałem:( Nie mogę za cholerę wczytać zapisu z trzeciego patrolu, jestem 1000% pewien że ani razu nie zapisałem gry będąc w zanurzeniu. Nie wiem gdzie popełniłem błąd. Szkoda mi tego patrolu bo zatopiłem już trzy statki(29000 BRT) i żal mi grać go od nowa, z resztą skoro gra się może popsuć w każdym momencie to mi się po prostu nie chce.

Da się coś zrobić z tym zapisem?
Eisenmann
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 15.03.13, 19:34

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Olamagato » 18.03.13, 18:08

Zapisy psują się od spowodowania niestabilności SH3. Jedną z przyczyn niestabilności jest zapis pod wodą, ale nie jedyną. Inną jest np. używanie przycisków konfiguracji załogi na panelu okrętu. Czasem niestabilność może powodować konfiguracja modów. Np. używanie moda "strugi wody i spaliny" z patrolem na U-boota typu VII i opcję zredukowanej kampanii; graniem w kampanie singlową w tej samej sesji gry (np. akademię) lub czasem używanie opcji/modów graficznych takich jak otwarte włazy. Kolejną przyczyną niestabilności jest brak pamięci dla SH3 na Vista/Win7/8 bez używania opcji 4GB. Braki pamięci mogą być też spowodowane dużymi modami. Jeżeli chodzi o zapis, to nie warto się szarpać. Najlepiej wczytać ten z bazy (wejściowy lub wyjściowy).

ps. Pakiet spolszczenia jest testowany na stabilność w obrębie modów, które się składają na GWX i GWXPL. Każdy inny mod może wprowadzać niestabilność - szczególnie jeżeli GME raportuje, że jakieś pliki się nakładają i nie ma tego w żadnym opisie. Ograniczenie modów i opcji, do tych pakietów to cena tej stabilności. Wersja full jest trochę mniej stabilna od wersji standard bo ma dodatkowego dużego moda, który sporo zmienia.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Eisenmann » 21.03.13, 13:35

Jakoś sobie poradziłem z tym zapisem, otóż miałem 'czystą wersję' SHIII z kolekcji klasyki która podobno sprawia problemy z save'ami, więc pozbyłem się tego pliku _SH3 tak żeby było zwykłe SH3.exe. Prawdopodobnie w tym był problem, bo wczytałem zapis, gram już 11 patrol z tej kampanii i od tamtego czasu żadnych problemów z wczytaniem gry nie było.

Problem mam teraz z 'mleczną krową'(U-461, akwen CC61). Otóż podpływam do mlecznej krowy(pierwszy raz), żeby było bardziej realistycznie to na mniej niż 100 m:), mam tylko dwie torpedy załadowane w wyrzutniach I i V, niebo czyściutkie, morze prawie jak tafla spokojne, wiatr 2 m/s, dzień w pełni, słoneczko grzeje i w ogóle bajka. Chce oczywiście uzupełnić co nieco bo paliwa też mam poniżej 50% a do domu daleko, postępuje wg. procedury czyli po wciśnięciu ESC daje - kontynuuj patrol - i nic się nie uzupełnia. Potem klikam [opuść patrol] i zamiast [przycumuj] też klikam kontynuacje patrolu i znowu nic się nie dzieje, nie dostałem ani jednej torpedy i ani miligrama paliwa, a w HOS-ie mam zaznaczone mleczne krowy.

Czemu to nie działa?
Eisenmann
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 15.03.13, 19:34

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Olamagato » 21.03.13, 22:22

Żeby nastąpiło uzupełnienie trzeba mieć puste cztery pierwsze miejsca na torpedy w przednim magazynie. Jeżeli masz tylko te dwie torpedy na cały okręt, to w tym momencie nie wiem co może być przyczyną.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez barteck93 » 23.04.13, 23:00

Witam wszystkich fanów SHIII, mam nadzieję że pomożecie mi rozwiązać problem. A więc zainstalowałem czystą wersję SHIII z patchem 1.4, wgrałem GWX III. Sprawdziłem czy wszystko działa, wszystko śmigało. Zainstalowałem spolszczenie, dodałem przez JSGME, wcześniej oczywiście patch GWXPL5. Utworzyłem nową karierę, niestety, podczas wczytywania patrolu gra wywala do windowsa. Szukałem rozwiązań, niestety nie znalazłem mojego problemu, jeśli takowe pojawiło się wcześniej, przepraszam za gapiostwo.
barteck93
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 23.04.13, 22:51

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez kimano-u96 » 05.05.13, 16:24

Witam mam mały problem z dodatkiem,a mianowicie nie mogę zmienić typu okrętu po patrolu lub po zmianie flotylli np.z VIIb na IXb wywala mnie do windy
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Olamagato » 06.05.13, 09:58

Który rok i miesiąc, która flotylla? Zmiana flotylli z której na którą? Która wersja spolszczenia (oraz jej typ - lite, standard czy full)? Bez tych informacji nie mogę nawet zacząć pomóc.
Ważne, żeby pamiętać aby nie pomieszać różnych wersji spolszczeń i ich modów. Od wersji 5 jedyny stuprocentowo pewny sposób instalacji nowej wersji (szczególnie "w tył"), to reinstalacja czystej wersji SH3+GWX3 lub przywrócenie katalogu gry do takiego stanu i instalacja innej wersji spolszczenia. (Nie dotyczy to tylko "instalacji odwracalnej", która patcha do SH3/GWX trzyma jako osobnego moda w GME).
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez kubastomus » 07.05.13, 20:49

Witam,
i ja napotkałem dziwny błąd w spolszczeniu w sumie raz się to na razie zdarzyło i trudno mówić czy to błąd gry, GWX czy spolszczenia. Zainstalowany mam SH3 z Kolekcji Klasyki na Win XP SP2 z dodatkiem spolszczenia w wersji standard, więc ogólnie gra chodzi na wersji 1.6.A4 i wszystko byłoby ok. Załączonych jest kilka modów: oczywiście spolszczenie, hardcore fixes, poprawiające wady torped, mierniki powietrza, damage effect, integrated orders, no medal on crew, open hatch mod, historyczne detektory eskorty, parametry torped, łodzie ratunkowe i resztki, znacznik 3d, strugi wody i spaliny, ulepszony model zniszczeń oraz poprawka bardzo złej pogody. Problem zauważyłem na drugim patrolu już w czasie wojennym kiedy chciałem przeładować torpedy z magazynów zewnętrznych do wewnętrznych. Wersja u-boota VIIb w 7 flotylli, nie pamiętam tylko czy magazyny wewnętrzne lub wyrzutnie torped były zupełnie puste czy też nie, w każdym razie pamiętam, że torpedy się przeładowały bez problemu ale prawdziwy problem pojawił się podczas zapisu gry, tzn. jego ponownego zaczytu, zauważyłem, że od momentu przeładowania tych wspomnianych torped już żaden zapis gry nie dał się uruchomić. Po prostu podczas uruchamiania i wczytywania zapisu w końcowej fazie wręcz prawie widząc już centralę załogi nagle występował błąd i wyrzucanie gry do windy. Na szczęście miałem kilka zapisów wcześniejszych dodatkowo na dysku i cofnąłem się o któryś i po prostu zrezygnowałem z przeładunku torped z zewnętrznych magazynów i ukończyłem jakoś patrol nie zużywając wszystkich torped. Teraz mam trzeci patrol gdzieś w kierunku na Atlantyk przez kanał La Manche i już sobie po drodze wpłynąłem do portu w Dunkierce i aż miło było rozwalić dwoma torpedami francuskiego pasażera 24 000 BRT, ale jak zacznę szybko zużywać torpedy to nie wiem co będzie przy ponownej próbie przeładunku z zewnętrznych magazynów.
Więc moje pytanie czy ktoś zauważył podobny problem? Pytanie też do mistrza tego spolszczenia Olamagato czy miał podobne pytania, a swoją drogą GWX i spolszczenie to niesamowity majstersztyk w porównaniu z gołą wersją z Kolekcji Klasyki.
Pozdrawiam i życzę "pomyślnych łowów" wszystkim wilkom morskim :wink: :D
kubastomus
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 01.05.13, 10:11
Lokalizacja: Poznań

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Olamagato » 07.05.13, 22:43

Nie "hardcore fixes" (to nie poprawki porno:) ), a hardcode fixes.
Jakoś u siebie nigdy nie wykryłem problemów z przeładowywaniem torped z zewnętrznych magazynów, ani na VIIB, VIIC, ani na IXB i IXD2. W przypadku hardcode fixes z przeładowywaniem zewnętrznych magazynów wiążą się dodatkowe możliwości jak brak możliwości zanurzenia przez parę minut przy użyciu zanurzenia alarmowego (klawisz C). Być może problem związany jest właśnie z tym.
Proponowałbym sprawdzenie tego przy pomocy jakiejś misji singlowej z u-bootem posiadającym magazyn zewnętrzny i raz włączonym modem hardcode fixes i raz nie włączonym. Czyli należałoby rozegrać dwa patrole i wtedy przekonać się co dzieje się z zapisami w tym konkretnym komputerze.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez kubastomus » 08.05.13, 15:03

Heh moja literówka no fakt Hardcode fixes. A swoją drogą wracając do przeładunku torped, zastanawiam się czy nie zrobiłem w trakcie przeładunku zapisu gry i czy nie wczytałem później gry w trakcie tego przerwanego przeładunku i czy to jakoś nie wpłynęło na stabilność i późniejsze zapisy, po prostu nie pamiętam już tej sytuacji tak dokładnie, może w tym był cały szczegół... ale może faktycznie najlepiej sprawdzić na jakiejś singlowej misji ... w weekend znajdę trochę więcej czasu to spróbuję, teraz każda wolna chwila najchętniej w trybie kariery. Swoją drogą nie wydaje mi się aby coś było nie tak w grze zainstalowane bo chodzi pełna wersja 1.6.A4 i wszystko było ok. Problemy napotykałem z reguły przy instalacji tego wszystkiego w Win 7 (ale to nie u mnie i na innym kompie więc odpuściłem) natomiast u mnie w XP za drugim razem się udało i było ok. I chyba najlepiej na XP bo widzę z różnych postów, że sporo kłopotów na Viscie i Win 7.
kubastomus
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 01.05.13, 10:11
Lokalizacja: Poznań

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez kimano-u96 » 11.05.13, 18:24

Gram na tych modach,ale nie mogę nawet rozpocząć kariery z IX tki.Misje singlowe też nie działają na VIIc i IX tkach.Wersja Full
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Olamagato » 11.05.13, 23:03

Jak widać masz mnóstwo konfliktujących ze sobą modów. Przy takiej sieczce nie ma co oczekiwać nie tylko stabilności, ale i w ogóle działania. Pakiet spolszczenia jest stabilny do momentu ograniczania modów z czystego GWX oraz pakietu spolszczenia. Wszystkie inne mody instaluje się i włącza na własne ryzyko. Kolejna wersja spolszczenia będzie zawierała sporo nowych modów graficznych, ale obecnie je dopasowuję (żeby mogły działać) i dopiero za jakiś czas będą testowane na stabilność. To z tego powodu kolejne wersje spolszczenia wychodzą mniej więcej co rok.
Chodzi o to, żeby nie utracić stabilności podstawowego GWX.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez kubastomus » 12.05.13, 20:10

Olamagato napisał(a):Nie "hardcore fixes" (to nie poprawki porno:) ), a hardcode fixes.
Jakoś u siebie nigdy nie wykryłem problemów z przeładowywaniem torped z zewnętrznych magazynów, ani na VIIB, VIIC, ani na IXB i IXD2. W przypadku hardcode fixes z przeładowywaniem zewnętrznych magazynów wiążą się dodatkowe możliwości jak brak możliwości zanurzenia przez parę minut przy użyciu zanurzenia alarmowego (klawisz C). Być może problem związany jest właśnie z tym.
Proponowałbym sprawdzenie tego przy pomocy jakiejś misji singlowej z u-bootem posiadającym magazyn zewnętrzny i raz włączonym modem hardcode fixes i raz nie włączonym. Czyli należałoby rozegrać dwa patrole i wtedy przekonać się co dzieje się z zapisami w tym konkretnym komputerze.


Jednak problem z przeładunkiem torped zniknął sam, może to był ogólnie jakiś błąd zapisu przerwany albo jakiś uszkodzony zapis, możliwe że zapisany wcześniej pod wodą. W każdym razie w tym patrolu już po opuszczeniu Dunkierki postanowiłem, że przeładuję torpedy w opisywanym wcześniej trybie kariery. Przeładunek torped poszedł bez problemu, gorzej było z okrętem :) nauczka na przyszłość aby nie trzymać się brzegów, akurat pod koniec przeładunku wachta namierzyła patrolowiec idący wprost na mnie, no i cóż trochę wzajemnej walki na działka i w końcu poszedł na dno na szczęście kosztem 1/4 integralności kadłuba, no ale cóż tak to bywało na wojnie. Zgroza pojawiła się na horyzoncie kiedy na 2 minuty przed zakończeniem przeładowanie wachta wykryła jeszcze jeden patrolowiec dobrze, że był daleko i udało się za chwilę dać szybko nura pod wodę. Po jakimś czasie wynurzenie i jeszcze trochę napraw i Ok zapis gry, potem jeszcze jeden obywa w wynurzeniu oczywiście i już żadnych dalszych problemów z zapisem, więc z jednej strony super, że wszystko OK, a z drugiej w sumie sam nie wiem czemu wtedy zapisy się wysypywały. Być może jak podejrzewam w jakiś sposób zapisałem grę, co przeszkodziło ogólnie w stabilności, ale mam nadzieję, że to już tylko historia :D i płyniemy dalej w kanał La Manche już z 36 000 BRT w tym patrolu na 90 % realności. Nie wyłączam tylko widoku zewnętrznego, bo czasami wręcz miło popatrzeć i nacieszyć oko oraz aktualizacji na mapie, a większość ustawiona na realia, aby było naturalnie i tak jak wilki morskie lubią najbardziej ;)
kubastomus
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 01.05.13, 10:11
Lokalizacja: Poznań

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Alexander » 04.02.14, 13:51

Cześć Wam. SH3 działa na moim komputerze, GWX (nagi) też działa na moim komputerze ale po zainstalowaniu Hardcore Fixes i Spolszczenia od Olamagato kaputt. Po instalacji Hardcore Fixes odpalają mi się 2 początkowe filmiki i potem wyskakuje 'raport o błędach'. Po zainstalowaniu Spolszczenia gra się odpala, wszystko przepięknie spolszczone (WYRAZY SZACUNKU DLA AUTORA), działa akademia morska (czy coś w tym styku [samouczek]) ale po odpaleniu kariery i rozpoczęciu misji ... po 3/4 załadowania grę wywala i mam raport o błędach. Błagam o pomoc! Szukałem podobnych problemów ale są rzadko spotykana, a jak już są, to bez odpowiedzi.
#EDIT Ja chciałbym jeszcze dodać, że SH3 est z Kolekcji Klasyki jeśli to ma jakieś znaczenie.
Alexander
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 10.000 BRT

Dołączył(a): 04.02.14, 13:39

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Fisher99 » 05.02.14, 22:37

Na wstępie chciałbym powitać całą podwodną brać. ;)
A co do problemu Alexandra,to miałem to samo i błąd powoduje spolszczenie. Wejdź na tą stronkę http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=4756&n=19 i poczytaj porady Olamagato jak zrobić instalację odwracalną spolszczenia. Mnie to pomogło.
Fisher99
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 15.06.11, 19:02

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Alexander » 06.02.14, 18:40

Ahoj!
Okej, dziękuję serdecznie Ci za zainteresowanie pomocą!
Więc stworzyłem na dysku folder o nazwie "spolszczenie" i wypakowałem tam ... spolszczenie :D Przeniosłem zawartość oprócz folderu "data" do folderu z grą SH3. Zmieniłem nazwę folderu "spolszczenie" na "_Patch GWXPL5" i wkleiłem do folderu MODS.
Jak rozumiem, to wszystko puki co jest zrobione dobrze.
Na stronie Olamagato pisze coś o modach konfliktujących ze spolszczeniem więc dalej to rozkładam jedynie ręce, bo nie rozumiem co mam robić.
Alexander
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 10.000 BRT

Dołączył(a): 04.02.14, 13:39

Re: Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę

Postprzez Fisher99 » 08.02.14, 20:26

Jeżeli dokładnie napiszesz z czym masz problem to w miarę możliwości postaram się pomóc,bo obecnie to nie wiem dokładnie o co Ci chodzi.
Fisher99
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 15.06.11, 19:02

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 84 • Strona 3 z 41, 2, 3, 4

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron