Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Re: Mody
Uzupełnię.Nie chodzi mi o mody typu gwx bo tam się tylko wybiera folder gdzie jest sh3.Chodzi mi o mody które się się samemu instaluje,czy jest do tego jakiś program,czy robi się to ręcznie.
- Gunter Hessler
- Tonaż: 32.000 BRT
- Dołączył(a): 11.01.11, 18:00
Re: Mody
Nie wiem czy o to Ci chodzi ale.... jest program Generic Mod Enabler do niego dajesz odrębne mody i ręcznie uaktywniasz je lub nie.http://www.users.on.net/~jscones/software/products-jsgme.html
- wolfx
- Tonaż: 14.000 BRT
- Dołączył(a): 06.11.08, 18:18
Re: Mody
Wie ktoś gdzie można znaleźć warship mod v 3.0 na sh3 wersja 1.5
- Gunter Hessler
- Tonaż: 32.000 BRT
- Dołączył(a): 11.01.11, 18:00
Re: Mody
http://www.thegreywolves.com/downloads/prosto ze źródła
http://www.gamefront.com/files/user/jimbunaGWX3.0 - mirror
reszte możesz znaleść w http://www.google.pl
http://www.gamefront.com/files/user/jimbunaGWX3.0 - mirror
reszte możesz znaleść w http://www.google.pl
- PegraWid
- Tonaż: 25.000 BRT
- Dołączył(a): 16.05.11, 16:58
Re: Mody
Zna ktoś morze jakieś mody do wersji 1.5?
- Gunter Hessler
- Tonaż: 32.000 BRT
- Dołączył(a): 11.01.11, 18:00
Re: Mody
Witam. Zaczelem pogrywac ponownie na SH3 v 1.4 (kolekcja klasyki) i chcialbym pobrac modziki na:
1.Full Vulnerability Mod
2.World Expansion 2.0 (World Mod)
Oba te mody sa na forum ale to juz tak stare linki ze zdechly zaraz po zakonczeniu wojny
bardzo bym prosil o te 2 mody na meila albo jeszcze lepiej wrzucic na serwer plikow i linki podeslac (bedzie nie tylko mi)
dzieki
1.Full Vulnerability Mod
2.World Expansion 2.0 (World Mod)
Oba te mody sa na forum ale to juz tak stare linki ze zdechly zaraz po zakonczeniu wojny
bardzo bym prosil o te 2 mody na meila albo jeszcze lepiej wrzucic na serwer plikow i linki podeslac (bedzie nie tylko mi)
dzieki
- zarzesky
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 08.03.12, 11:51
Re: Mody
W czasie Twojej długiej hibernacji Ziemia obróciła się bardzo wiele razy.
Jeżeli szukasz bogatszego świata w SH3, to bierze się dowolnego supermoda do SH3: GWX, NYGM, WAC, LSH, UTW. Każdy z tych modów dorzuca mnóstwo zawartości, której UBI nie opłacało się zrobić. Dzisiaj SH3 jest tylko instalatorem silnika gry.
Jeżeli szukasz bogatszego świata w SH3, to bierze się dowolnego supermoda do SH3: GWX, NYGM, WAC, LSH, UTW. Każdy z tych modów dorzuca mnóstwo zawartości, której UBI nie opłacało się zrobić. Dzisiaj SH3 jest tylko instalatorem silnika gry.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Re: Mody
Jeżeli na relaksie, to masz namiar na pierwszy z nich:
http://ja.gram.pl/Olamagato/19
Wszystkie supermody są nastawione na całkowicie ręczne wprowadzanie danych i sporo geometrii, więc potrzebujesz moda, który niekoniecznie do tego zmusza.
http://ja.gram.pl/Olamagato/19
Wszystkie supermody są nastawione na całkowicie ręczne wprowadzanie danych i sporo geometrii, więc potrzebujesz moda, który niekoniecznie do tego zmusza.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Re: Mody
witam ponownie. mam problem z zapisami w grze, czasami odpala lux a czasami wywala w pulpitu (kolejna wachta na morzu i wali na puplit z bledem)
wrzucilem kilka modow gwx:
1.Enhanced damage effect
2. historyczne detektory eskorty
3. historyczne parametry torped
4. lodzie ratunkow
5. poprawka bardzo zlej pogody
6. prywroc znacznik 3D uboota
7. rozpoznawalny wyglad torped
8. spolszczenie dla gwx 3.0 (tylko dla tyych modow i czy full czy standard czy mini wywalalo i nie moglem wogle grac)
9. strugi wody
10.ulepszony widok zniszczen
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: _SH3.exe
Wersja aplikacji: 1.4.0.1
Sygnatura czasowa aplikacji: 00000000
Nazwa modułu z błędem: StackHash_9910
Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 00000000
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 28207277
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: 9910
Dodatkowe informacje 2: 991006c837445a8ae9de06e7c2435b3d
Dodatkowe informacje 3: 030b
Dodatkowe informacje 4: 030b646857b08701e1bbf04c07c40655
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
dodam jeszcze tylko moze parametry mojego PC:
procek amd phenom II x4 960T
grafika nvidia geforce GTX 460
ram 8gb
mysz i klawiatrua chyba nie powinna robic problemu
wrzucilem kilka modow gwx:
1.Enhanced damage effect
2. historyczne detektory eskorty
3. historyczne parametry torped
4. lodzie ratunkow
5. poprawka bardzo zlej pogody
6. prywroc znacznik 3D uboota
7. rozpoznawalny wyglad torped
8. spolszczenie dla gwx 3.0 (tylko dla tyych modow i czy full czy standard czy mini wywalalo i nie moglem wogle grac)
9. strugi wody
10.ulepszony widok zniszczen
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: _SH3.exe
Wersja aplikacji: 1.4.0.1
Sygnatura czasowa aplikacji: 00000000
Nazwa modułu z błędem: StackHash_9910
Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 00000000
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 28207277
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: 9910
Dodatkowe informacje 2: 991006c837445a8ae9de06e7c2435b3d
Dodatkowe informacje 3: 030b
Dodatkowe informacje 4: 030b646857b08701e1bbf04c07c40655
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
dodam jeszcze tylko moze parametry mojego PC:
procek amd phenom II x4 960T
grafika nvidia geforce GTX 460
ram 8gb
mysz i klawiatrua chyba nie powinna robic problemu
- zarzesky
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 08.03.12, 11:51
Re: Mody
Na systemach od Visty w górę może okazjonalnie brakować pamięci dla SH3.exe bo w trybie 32-bit gra dostaje mniej niż 2 GB ramu (mimo, że komputer ma jej sporo więcej). Jeżeli włączysz mniej modów graficznych (strugi, łodzie ratunkowe) oraz opcję spolszczenia i gra się przestanie wywalać, to wtedy się to potwierdzi. Jeżeli masz system w wersji 64-bit (naturalne jak ma się 8 GB), to możesz spróbować uaktywnić poprawkę dającą 4 GB pamięci dla SH3.exe. Robi się to przez wejście do katalogu [SH3]\MODS\GWX Hardcode fixes i odpalanie programu HsieOptionsSelector.exe, w którym możesz włączyć poprawkę "4 Gbyte". Jak to zatwierdzisz, to spróbuj uaktywnić tę opcję i wtedy oprócz lepszej symulacji dostaniesz bardziej stabilną grę (w menu pojawi się wersja 1.6A3). Gra może też się w pewnych warunkach wywalać z tą opcją już przy starcie, ale wtedy najczęściej są tego inne powody, które też można zlikwidować. Pamiętaj, że mody możesz zmieniać bezpiecznie tylko kiedy sub jest w bazie macierzystej. W innym wypadku dostanie się niemal na pewno wypad do pulpitu.
Pamiętaj też, że wywalanie zapisu, który został zrobiony kiedy okręt był pod wodą jest "normalne" w SH3. Generalnie nie zapisuje się gry kiedy sub jest pod wodą (chociaż czasem się uda - szczególnie kiedy jeszcze nie spotkałeś jednostek przeciwnika).
Pamiętaj też, że wywalanie zapisu, który został zrobiony kiedy okręt był pod wodą jest "normalne" w SH3. Generalnie nie zapisuje się gry kiedy sub jest pod wodą (chociaż czasem się uda - szczególnie kiedy jeszcze nie spotkałeś jednostek przeciwnika).
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Re: Mody
win7 x64 wlasnie nie dodalem ze posiadam a moze byc jeszcze przyczyna ze (w napadzie wscieklosci po odpaleniu 4 torped zadna nie trafia) zamykam gre ALT+F4?
a to ze na zanurzeniu nie zapisywac to nie wiedzialem zapamietam (chociaz to wtedy najbardziej przydaje sie zapis)
a to ze na zanurzeniu nie zapisywac to nie wiedzialem zapamietam (chociaz to wtedy najbardziej przydaje sie zapis)
- zarzesky
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 08.03.12, 11:51
Re: Mody
Nie. Zamykanie gry przez alt+F4 jest jak najbardziej poprawne - gra ten skrót realizuje (trochę pod przymusem systemu, ale jednak to robi). Jeżeli masz włączone "Historyczne wady torped", to jak ustawiasz za płytko, albo jest wczesny rok wojny, wtedy wady torped mogą ujawniać się przez ustawienie ich głębokości na 25 m (oczywiście nic wtedy nie trafią).
Tak czy inaczej albo źle ustawiłeś nastawy torped, albo jeżeli użyłeś oficera do nastaw miałeś pecha i wszystkie torpedy okazały się wadliwe.
Tak czy inaczej albo źle ustawiłeś nastawy torped, albo jeżeli użyłeś oficera do nastaw miałeś pecha i wszystkie torpedy okazały się wadliwe.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Re: Mody
z tymi torpedami wlasnie to loteria albo trafiaja wszystie albo polowa wybucha w polowie drogi a druga polowa odbija sie od burty okretu
mam 16 czerwiec 44 i jestem gdzies w okolicach Nowego Yorku no moze badziej na polnoc i mam na sonarze konwoj w ktorym jak sie okazalo w pare godzin ze plynie niezle miesko (6 duzych frachotwcow, statek przetwornia 2x, tankowce T2 i T3, statek pasazerski i jescze pare inncyh C2 i C3) i chcialoby sie aby kazda torpeda trafila a tu lipka i jeszcze ten problem z zapisem ;-/
Ale bede probowal i pamietal o zapisie tylko na powierzchni
mam 16 czerwiec 44 i jestem gdzies w okolicach Nowego Yorku no moze badziej na polnoc i mam na sonarze konwoj w ktorym jak sie okazalo w pare godzin ze plynie niezle miesko (6 duzych frachotwcow, statek przetwornia 2x, tankowce T2 i T3, statek pasazerski i jescze pare inncyh C2 i C3) i chcialoby sie aby kazda torpeda trafila a tu lipka i jeszcze ten problem z zapisem ;-/
Ale bede probowal i pamietal o zapisie tylko na powierzchni
- zarzesky
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 08.03.12, 11:51
Re: Mody
Zawsze możesz to wyłączyć. Podstawowe wady torped likwiduje się w ustawieniach realizmu gry, a dodatkowe, to wywala się opcję, która za to odpowiada.
Jeżeli torpeda się odbija, to znaczy, że zawsze trafia pod zbyt dużym kątem. Bez względu na to czy w poziomie czy pionie. Na przykład jak torpeda dochodzi przy AOB 45 st. lub ustawiona jest na głębokość, gdzie kadłub nie jest pionowy, to ma się niemal pewność odbicia torpedy.
Jeżeli torpeda się odbija, to znaczy, że zawsze trafia pod zbyt dużym kątem. Bez względu na to czy w poziomie czy pionie. Na przykład jak torpeda dochodzi przy AOB 45 st. lub ustawiona jest na głębokość, gdzie kadłub nie jest pionowy, to ma się niemal pewność odbicia torpedy.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Re: Mody
Witam mam problem i nie wiem jak go rozwiązać natomiast wrzuciłem mod Flackmonkey's Interior with crew i nie mogę poruszać się do samego końca okrętu ani na rufę ani na dziób camera zatrzymuje się czy czegoś brak? proszę o pomoc
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: Mody
kimano-u96 napisał(a):Witam mam problem i nie wiem jak go rozwiązać natomiast wrzuciłem mod Flackmonkey's Interior with crew i nie mogę poruszać się do samego końca okrętu ani na rufę ani na dziób camera zatrzymuje się czy czegoś brak? proszę o pomoc
Dodam że wyskakuje napis Camera out of:sectors
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: Mody
Przy tego rodzaju rzeczach absolutnie niezbędne jest dokładne przeczytanie opisu instalacji (5 razy), a na koniec odpoczynek i przeczytanie jeszcze trzy razy. Nie muszę chyba dodawać, że absolutnie niezbędne jest trzymanie się tego opisu tak ściśle jak przepisu na robienie dynamitu (inaczej bum... ).
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Re: Mody
Witam czy ktoś z kolegów próbował tego moda http://www.u-boot-hahd.com/
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: Mody
To kolejny graficzny mod typu LSH. Skupia się głównie na ślicznej "wojnie portowej" zapominając, że porty gracz odwiedza w grze raz lub dwa na misję, czyli dość rzadko. Grafika to Magui 3.4 (1024x768), ale się postarali, żeby dno Atlantyku wyglądało prawie jak rafa koralowa a Australii.
Dodaje kilogramy nowych statków i ich odmian, dzięki którym wertowanie książki celów staje się celem samym w sobie. Mnóstwo statków wcale jednak nie przekłada się na zbliżony do realnego ruch poszczególnych jednostek w wojnie - wszystko jest randomizowane bo po co się męczyć robieniem kampanii ze zgodnością historyczną. Cały mod skupia się głównie na graniu u-bootami typu II, czyli w zasadzie ogranicza się do wybrzeży UK, Bałtyku i Morza Czarnego. Jak większość supermodów działa stabilnie dopóki się coś nowego nie zainstaluje. Ponieważ obecnie powszechnym standardem zgodności są tylko SH3 oraz GWX3, więc dokładanie nowych modów, których autorzy nie określili zgodności z HAHD, to losowanie.
Dodaje kilogramy nowych statków i ich odmian, dzięki którym wertowanie książki celów staje się celem samym w sobie. Mnóstwo statków wcale jednak nie przekłada się na zbliżony do realnego ruch poszczególnych jednostek w wojnie - wszystko jest randomizowane bo po co się męczyć robieniem kampanii ze zgodnością historyczną. Cały mod skupia się głównie na graniu u-bootami typu II, czyli w zasadzie ogranicza się do wybrzeży UK, Bałtyku i Morza Czarnego. Jak większość supermodów działa stabilnie dopóki się coś nowego nie zainstaluje. Ponieważ obecnie powszechnym standardem zgodności są tylko SH3 oraz GWX3, więc dokładanie nowych modów, których autorzy nie określili zgodności z HAHD, to losowanie.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości