1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody - linki

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 32 • Strona 2 z 21, 2

Re: Mody - linki

Postprzez PegraWid » 21.05.11, 10:37

działa tylko mini tweaker - reszta linków padła kompletnie - brak osób które by chociaż popatrzyły ...
no tak są osoby które już wyrosły z SH albo mają lepsze wersje - a ja mam 5 letni komputer, zmieniać mi się nie chce bo jeszcze jak na te czasy jest mocny, SH 4 mnie wkurzył bo czekać 22 minuty by przepłynąć Pacyfik to lekkie przegięcie
modów brak bo już znikły, nowych nie robią ....
trochę szkoda
PegraWid
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 16.05.11, 16:58

Re: Mody - linki

Postprzez kimano-u96 » 27.05.11, 21:09

http://www.subsim.com/radioroom/index.php wpadnij na tę stronkę u góry jest donwloads tam na pewno coś znajdziesz
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody - linki

Postprzez PegraWid » 02.07.11, 17:40

wiesz
jakoś jestem człowiekiem (może być dziwne ale prawdziwe) nie znającym języka angielskiego
nigdy nie był mi potrzebny tez nie mam z nim kontaktu
rosyjski, francuski - z tymi nie mam problemu :)
PegraWid
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 16.05.11, 16:58

Re: Mody - linki

Postprzez barel » 01.09.11, 12:41

Witam Wszystkich. Czy znacie jakiś fajny mod, dodający nowe statki, okręty, lub repainty starych, tak żeby były w jednej paczce ? Używam GWX 3 GOLD z OLC 2 Gold, MEP 3 i paroma mniejszymi modyfikacjami.
Niestety Merchant Fleet Mod gryzie mi się z pozostałymi, więc nie mogę z niego skorzystać.

Z góry dzięki za pomoc ! :)
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Re: Mody - linki

Postprzez kimano-u96 » 08.11.16, 22:13

Poszukuję tego moda bardzo mi na nim zależy może ktoś z kolegów go posiada to prosę o przesłanie na kiman7@o2.pl 6 Dials- Simfeeling Mod
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody - linki

Postprzez sOnar » 16.11.16, 17:47

Lesiu142 napisał(a):Warto zamieścić ten server ftp ftp://maikhaas.dyndns.org/Volume_1/Shar ... UNITYMODS/
Komuś chciało się namęczyć i powrzucał wszystkie mody. Posegregowane pod ich autorami (jest nawet Sonar :D )


Byłem. Serwis jednak zdechł. Nic straconego. Robię Rycerzy Otchłani II do SH3. Jest już jakieś 75%. Nie spieszę się. Nie chcę syfu opublikować tylko dobrze przemyślany i przetestowany dodatek bez kiczu i kwachów jak w GWX, który jest dla mnie zwykłym przerostem treści nad formą.

Góry lodowe są i bez GWXa w czystym SH3.

Do tworzenia nowych jednostek - trzeba być zdolnym grafikiem 3D, po drugie moderem (skryptologia), po trzecie - to masa pracy w S3D bo jednostka nie jest modelem sobie na wodzie jak to sobie zapewne wyobrażasz... tylko całą biblioteką bibliotek. Trzymałeś kiedyś pięćdziesiąt kotów za ogon jednocześnie tak by żaden Ci nie s.... - no widzisz. Tak wygląda praca przy tworzeniu nowej jednostki. Słomiany zapał nie wystarcza po kolejne - nie sądzę byś to ogarnął. Sorry...
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Re: Mody - linki

Postprzez Deitrich » 26.01.17, 07:25

Kolega jak widzę w kilku miejscach, próbuje wychwalać swój mod, negując mod pracy kilku osób z całego świata. Uważa, że nikt nie zna tak dobrze skryptologii, jak on sam i nie ma sobie równych. To ja powiem tobie sOnar krótko: przestań p...lić. Paplesz i paplesz i, a i owszem masz talent, ale nieco się zapędzasz. Nie prowokuj kolego, bo w tej prowokacji możesz się ośmieszyć. Zapewniam cię.
Deitrich
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.17, 07:21

Poprzednia strona

Posty: 32 • Strona 2 z 21, 2

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości