1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 17 • Strona 1 z 1

MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez barel » 19.12.10, 15:04

Będąc ostatnio na forum subsim.com, trafiłem na notkę o powstającym supermodzie dla SH 5. Prawdopodobnie będzie to kompilacja mniejszych, wcześniej wypuszczonych modyfikacji. Z tego co sie orientuję, przedsięwzięcie nie ma jeszcze ostatecznej nazwy. Poniżej podaję link :

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=176123

Czy wiecie coś więcej na ten temat ? Może wreszcie będzie się opłacało kupić SH 5 ?
Zapraszam do dyskusji
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez gonsalez » 14.01.11, 21:02

Witam, dolaczam sie do pytania kolegi. Gralem kiedys sporo w SH 3 i naprawde byl to czas swietnie spedzony przy komputerze a co wtedy poczytalem ksiazek o u-bootach to moje. Potem przyszly kolejne gry i nastapila przerwa.
Kiedy uslyszalem o SH 5 i o tym,ze bedzie tam mozna lazic po calej lodzi, stwierdzilem,ze SH 3 z GWX plus SH 5 z calym okretem i lepsza grafa to bedzie wypas. Niestety czekalem bardzo a potem byl zonk .
SH 5 nie kupilem bo szkoda mi wywalac kase na bubel, ostatnio jednak znalazlem na subsimie rowniez temat o tym mega modzie. Czy ktos juz go probowal? Czy wraz z paczem eliminuje przynajmniej na tyle bugi zeby dalo sie w miare sensownie grac? Widzialem rowniez mod wydluzajacy kampanie do 1945 roku.
Jesli ktos juz to wyprobowal prosze dajcie znac, moze jest jakas nadzieja.
gonsalez
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 56.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.07, 17:28

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez barel » 15.01.11, 13:51

Niedawno wyszła wersja beta, bodajże 0.0.1. Jest do ściągnięcia z subsim. To zlepek kilkudziesięciu różnych mniejszych modów. Sam jeszcze nie grałem, ale niebawem kupię SH5 i przetestuję.
Ciekawe, jak to przedsięwzięcie będzie się rozwijać. Szczerze mówiąc, znużyło mnie przechodzenie wojny na SH3+GWX3 po raz piętnasty - (gra mnie już nie zaskakuje).
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez kimano-u96 » 24.01.11, 20:07

Coś nie tak bo mi nie chce sie odpalić po tym dodatku
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez Radzilix » 28.01.11, 13:22

Zainstalowałem moda "Magnum Opus v0.0.1" i jestem pod wrażeniem. Szczególnie zawarty w nim mod http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=166093 robi z SH5 grę grywalną. Instalowałem moda przez JSGME bez żadnych problemów.
Radzilix
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 28.01.11, 13:15

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez gonsalez » 07.02.11, 20:26

Moglbys cos wiecej powiedziec na temat tego moda? Jak z bugami. Czy zdolal wyeliminowac przynajmniej wiekszosc z nich? Jak zachowuja sie destroyery?
gonsalez
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 56.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.07, 17:28

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez Radzilix » 09.02.11, 14:06

Co do samolotów wroga, to z modem wreszcie atakują nas, i to tak zaciekle, że lepiej się przed nimi chować. Co niszczycieli, to miałem taką sytuację, że "wpadłem" na chyba z 5 destroyerów, to dopiero za 10 savem udało mi się od nich uciec. Fakt, że to było na Kanale La Manche i nie było jak zejść głębiej pod wodę, ale jest wrażenie, że wreszcie niszczyciele nie są takie ślepe. Ogólnie poprawiona jest grafika i wyłączone jest większość magicznych dopalaczy typu zwiększony zasięg torped itd. Podobało mi się, jak atakowałem sam konwój bez eskorty także na Kanale La Manche, dałem znać przez radio o zauważeniu nieprzyjaciela i po jakimś czasie pojawiły się niemieckie samoloty. Niezła jatka była. Nie wiem czy to też po MOD-ach się poprawiło, ale ogólnie po zainstalowaniu tej paczki mniej mnie wnerwia granie w SH5. Pozdrawiam.
Radzilix
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 28.01.11, 13:15

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez kimano-u96 » 12.02.11, 17:21

Czy ktoś z kolegów dodawał jeszcze jakieś mody oprócz magnum np.command keys itp?
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez barel » 16.02.11, 18:34

Zagrałem i ... ? Z jednej strony czuć, że jest się w okręcie - duży plus za klimat. Ale z drugiej - okręt zachowuje się trochę jak samolot, nawet na najmniejszej prędkości (1kts) błyskawicznie zmienia głębokość. Ładowanie torped i naprawy są ekspresowe, a celność i siła rażenia działa pokładowego niesamowita :) :) :). Jest jeszcze sporo rzeczy do wyprostowania...

Jak myślicie, czy grę w ogóle da się tak przerobić, żeby było cacy ? Np. kampania długa jak w sh3, większa swoboda, brak misji, wszystkie typy okrętów ? Boję się trochę, że zostaniemy bez grywalnego podwodnego symulatora...
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez Wojtek15 » 17.02.11, 15:18

Gdyby zajęła się nią ekipa GWX to w ciągu kilku lat mielibyśmy niezły modzik, ale się nie zajmie z wiadomych względów :).
Może powstanie kiedyś SHVI? Ktoś zna jakieś dane n.t. sprzedaży SHV (ilość sprzedanych kopii)?
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez barel » 17.02.11, 15:35

W sumie dość szybko obniżyli cenę, więc kokosów pewnie nie zebrali... :).
O właśnie, a dlaczego ekipa od GWX nie chce się podjąć modowania SH5 ?

Kurcze, w SH3+GWX fajnie było czuć okręt, jego bezwładność, a tu jest jakoś tak dziwnie (pod wodą). Ciekawe, czy uda się komuś dobrze dopracować model...
Zresztą inne jednostki też zachowują się jakoś dziwnie, na przykład po trafieniu torpedą :/. Takie plastikowe to jest troche.
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez Wojtek15 » 23.02.11, 20:20

Ponieważ grupa GWX została rozwiązana, albo przynajmniej nie wykonuje dalszych prac :(.

Jeżeli chodzi o SH5, to ja osobiście porzuciłem w kąt po pierwszej misji, bo mnie krew normalnie zalewała. Mimo wielkich wysiłków nie mogłem nawet wejść na drabinę w tym czymś, nie mówiąc już o innych... niedogodnościach, delikatnie mówiąc.
Za jakiś czas spróbuję z jakimś Mega-modem, może coś z tego będzie :).
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez barel » 25.02.11, 19:16

Modowanie tej gry to jak wyrzeźbienie figurki z drewnianego klocka. Praktycznie wszystko trzeba zmienić, a pozostawić jedynie silnik graficzny :). Ciekawe, czy komuś sie to uda... Pytanie też, na jaką ingerencję pozwala kod gry.
Mam nadzieje, że za jakiś rok wyklaruje się jakiś porządny mod :).
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez kimano-u96 » 28.08.11, 12:27

Jak można zmienić prędkość okrętu mam na myśli żeby okręt pływał z rzeczywistą prędkością a nie 50 węzłów na piątce
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez barel » 11.02.12, 19:47

I ruszyło coś z tymi megamodami ?
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez Adin » 10.06.12, 17:25

Silent Hunter V umarł. Śmiercią naturalną i zasłużoną.
Adin
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 11.000 BRT

Dołączył(a): 06.03.11, 15:04

Re: MEGA MOD dla Silent Hunter 5

Postprzez Grassmaste » 22.06.12, 12:19

http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... 36&page=59
Zbior najlepszych modow do SH 5, uwaga, wymaga mocnej maszyny.

http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... 18&page=96
Mod oferujacy gre w latach 39-45, do tego poprawione kampanie itd.
Jedna z kampani umoziwia gre w wilczym stadzie:
http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... 286&page=3

http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... 94&page=23
Dodajacy snorkel i inne gadzety znane z SHIII

Do tego trwaja prace nad programem importujacym grafike do gry, ktory pozwoli dodac brakujace typy u-bootow.
http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... 0&page=102
Grassmaste
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 05.03.10, 00:29


Posty: 17 • Strona 1 z 1

Powrót do SH V



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron