1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 40 z 421 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42

Re: Mody

Postprzez kimano-u96 » 31.12.09, 16:32

O ile pamiętam to przez JSGME i dodatkowo pozamieniać pliki w grze ale nie jestem pewien na 100% spróbuj najpierw przez ten programik
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez Mave » 31.12.09, 22:17

oki...dziala ...nalezy bylo podmienic pliki w grze i uaktalnic moda JSGME...:)
Mave
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 20.12.08, 12:45

Re: Mody

Postprzez pw524 » 31.12.09, 23:47

???? Ja do instalacji tego moda używałem tylko JSGME.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Mody

Postprzez marek128 » 30.01.10, 09:35

Na subsimie znalazłem taki mod: SH3Speech - Speech Recognition in English & German for SH3. Może ktoś powiedzieć co on daje i czy warto go instalować?
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Re: Mody

Postprzez Dzielnicowy » 27.02.10, 17:51

Witam!
Na subsimie znalazłem mod który podobno umożliwia podmianę plików środowiska z Silent Hunter IV do Silent Hunter III. Czy ktoś już spotkał się z podobną modyfikacją?

Pozdrawia Dzielnicowy!
Dzielnicowy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 6.000 BRT

Dołączył(a): 12.09.09, 15:27

Re: Mody

Postprzez GrapHite » 27.02.10, 17:58

Mi wystarcza sh3 - nic go nie przebije i myślę, że sh5 też nie da rady. Mody do sh3 robią z tej gry perełkę, a w sh5 już widać mape dostępną na każdym ekranie (co mnie zasmuca) dodatkowo ani razu na filmikach nie widziałem oldskulowych zegarów czy "wajch", brakuje sprawdzonego klimatu z sh3. Mam tylko nadzieję, że bardzo szybko powstaną mody, które pozwolą zachować wygląd "zegarów i wskaźników" z sh3. W sumie uważam, że gdyby sh3 dać całkiem nowy silnik to i tak fani kupili by tą grę w nowej odsłonie, bo czy ja wiem czy warto kupować sh5 dla samej możliwości chodzenia po okręcie? i to jeszcze widząć po filmikach jak torpedę ładuję dwoje ludzi to nie wiem co z klimatem :-( Dodam nawiasem, że z modami cząsteczkowymi wybuchy w sh3 nie są gorsze niż w sh5 ;-P
Pozdrawiam! :-)
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Mody

Postprzez Nerolit » 05.04.10, 10:56

ma ktoś moda z przejrzystym morzem śródziemnym(i błękitnym!) działającym na gwx 3?(mam tego moda ze spolszczenia do gwx2 ale jakoś nie widzę efektu-okolice Chorwacji i nie ma żadnej różnicy w w wyglądzie wody)

szukam też moda do spalin działającego na gwx3
Nerolit
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.08, 18:14

Re: Mody

Postprzez kimano-u96 » 08.04.10, 19:45

Polecam ten filmik mam nadzieje ze kiedyś znajde tego moda http://www.youtube.com/watch?v=e6OATfZ4 ... re=related
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez Eberhardt Mock » 08.04.10, 22:17

To jest chyba War Ace Campaign 4.1. Poznaje po grafie.
Eberhardt Mock
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 20:32

Re: Mody

Postprzez gruman » 12.04.10, 18:00

War Ace Campaign 4.1 FINAL
http://iv.pl/images/21608763995004258254.jpg

mam zainstalowaną właśnie tą nakładkę na SH3 (biega to na Win7 64b) zainteresowanym link do niej to - http://hansolo78.2page.de/, i tu http://www.silenthuntermods.com/forum/i ... opic=271.0 - owszem grafa na cacy wymuskana "igiełka". Do aplikacji tej brakuje mi tylko soundtrack-ów z filmu Das Boot morze ktoś z was KORSZRZE oświeciłby mnie w tej materii czy taka przeróbka jest możliwa i jak ją przeprowadzić? Próbowałem dodać moda "GWX21 - GWXPL OLw4 - Spolszczenie dla GWX 2.1" Autorstwa Pana "Adama Pokwisza vel. Olamagato " lokalizującego do Polskiej wersji językowej - owszem menu startowe jest nasze, lecz po dłu.............gim czasie ładowania plików, gra wylatuje do windy, więc zrezygnowałem z naszej lokalizacji i (:-)) zatapiam - napisy: angielskie, język: niemiecki, klawiatura: qwerty.

Proszę o echo...... ... ....
i pozdrawiam wszystkich wirtualnych podwodbiaków

Bering
52'' 26' 39, 96 N
15'' 34' 41, 27 E

U-5
gruman
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 03.04.10, 07:17

Re: Mody

Postprzez piechcik » 12.04.10, 20:19

Paul sound mod polecam
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: Mody

Postprzez gruman » 12.04.10, 21:31

Cześć.
No tak ale skąd to zdobyć - szukam i nie mogę na to trafić.

pzdr.

Bering
52'' 26' 39, 96 N
15'' 34' 41, 27 E

U-5
gruman
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 03.04.10, 07:17

Re: Mody

Postprzez GMac » 13.04.10, 15:05

A nie chodzi przypadkiem o Poul-Sound mod ?
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Re: Mody

Postprzez piechcik » 13.04.10, 15:54

o tak właśnie
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: Mody

Postprzez gruman » 13.04.10, 21:13

Dobra matrosi poradziłem sobie z tym problemem wgrywając sound "DBSM_Music_1_0_4" na razie nie mogę podać linka, ponieważ syn skądś to wytrzasnął (jak się pojawi w domu to zapytam - skąd to ma) jest super tło z muz. to U-96 Das Boot. Dzięki za linka w archiwum (ruska cyrylica?).

Znalazłem link do DBSM_Music_1_0_4 w portalu "SUBSIM" http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=163390

pzdr.

Bering
52'' 26' 39, 96 N - 15'' 34' 41, 27 E
___________________________________
U-5
gruman
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 03.04.10, 07:17

Re: Mody

Postprzez Caleb » 31.05.10, 21:22

A co to jest za mod z filmiku który wrzucił "kimano-u96". Lub jaka to nakładka na jaki mod, by moc chodzić kamera po maszynowni i okręcie ?????
Caleb
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 03.04.10, 15:37

Re: Mody

Postprzez kimano-u96 » 01.06.10, 05:19

Już znalazłem ten mod wystarczy wrzucić na SH3+GWX3 tu jest ten mod http://www.filefront.com/15698297/FM_Ne ... r_V1.0.7z/ a dla chętnych jeszcze kilka tutaj http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=170090 polecam
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez Caleb » 06.06.10, 08:21

Jest jakaś poprawka na ten mod "FM_NewInterior_V1.0.7" Dla GWX 3 , bo po jego zainstalowaniu nie mogę pogłośnić Hydrofonu.
Caleb
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 03.04.10, 15:37

Re: Mody

Postprzez Frezio » 01.08.10, 14:43

Witam
Chciałbym wiedzieć czy jest jakiś mod lepszy od GWX'a (i zależy mi żeby był mały, bo przy mojej prędkości neta gwx by się ściągał 8 godzin :D )
Frezio
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 12:13

Re: Mody

Postprzez pw524 » 09.08.10, 18:42

Dobrego i mniejszego nie ma. Czy 8 godzin to tak dużo? Zostawiasz kompa na noc i masz, a potem całe godziny frajdy.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Mody

Postprzez Frezio » 10.08.10, 12:03

Tak, dla mnie akurat dużo :D
Frezio
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 12:13

Re: Mody

Postprzez kimano-u96 » 12.08.10, 05:20

Frezio podeślij mi namiary to Ci podeślę na płytce
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez Frezio » 12.08.10, 17:44

E, dzięki, na razie nie gram, ale jakby coś to możesz spakować WinRarem i przesłać na maila.
Frezio
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 12:13

Re: Mody

Postprzez kimano-u96 » 12.08.10, 20:38

Za dużo waży na maila
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez Caleb » 18.12.10, 08:40

Mam takie pytanko

Gram s SH III za takimi modami, dość długą miałem przerwę więc zbliża się okres świąteczny wiec będzie więcej wolnego czasu by przysiąść do gry więc może znacie jakieś ciekawe jeszcze mody ja gram na takich .

Gram na GWX 3.0 z modami
hsGUI v3.0 for GWX -mam dostep do kt podczas peryskopu i po części przy mapie nawigacyjnej , jakoś ten mod mi najbardziej pasuje z tych wszystkich zmieniających nam dostęp do KT
GWX main movie Das Boot tego nie muszę tłumaczyć
ENV - Water_Stream_and_exhaust_smoke -dodaje dym z diesla
Torpedo damage final - Ulepszony widok zniszczeń
GWXPL OLw4 - Spolszczenie dla GWX 2.1
Rbs1_SH4_Effects_GWX_30_71 -dodaje odpadające części od okrętów itp..
LifeBoats&Debris_v4 -dodaje rozbitków na szalupie
oraz mam kilka innych modów np wyciągnięte tekstury kilwatera z MEG 3.0 delux oraz skórkę pordzewiałego okrętu.
chciałem wrzucić FM_NewInterior_V1.0 ale nie działa mi pogłośnienie na hydrofonie.

I moje pytanko brzmi czy znacie jeszcze jakieś fajne mody polepszające grafikę mogą być to drobnostki a jak się gryzie cały mod z GWX to można spróbować wyciągnąć textury te które nam odpowiadają. Lub jakieś inne mody zwiększające realizm ,lub dodające jakiś fajny bajer jeśli tak to bardzo fajnie i poprosił bym o krótki opis co owy mod dodaje.
Caleb
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 03.04.10, 15:37

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 40 z 421 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron