FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 124
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
ariel30 napisał(a):Mam pytanie z innej beczki, czy wiadomo coś na temet tego zabezpieczenia DRM, bo Ubi temat olewa i nie odpowiada na e-maile. Mój problem polega na tym, że nie mogę pograć bo mój dostawca Internetu blokuje porty od 1000 w zwyż i nikt nie jest w stanie przekonać go do zmiany tej decyzji. Natomiast gra do połączenia wymaga portów powyżej 1000 i co z tego, że ładnie pobiera patche i na tym się kończy bo nie można się zalogować na servery Ubi. To chyba przegięcie, żeby grając singla łączyć się z serverem, aby gra raczyła odpalić. Tak jak za profanację uważam crakowanie oryginała, żeby pograć chociaż w misje historyczne.
Wątpię by UBI zechciało się tym problemem zająć pewnie jest marginalny/statystyczny uwzględniony w projekcie, mam nadzieję, że się mylę. Połączenie z serwerem UBI to nie tylko weryfikacja czy masz oryginał. Logując się do serwera jest aktywna przynajmniej jedna dodatkowa opcja ( w stosunku do wersji po profanacji): misje dzięki którym następuje postęp w drzewku kariery czyli masz możliwość przepłynąć przez grę tak jak została zaprojektowana dla gracza.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
To pozostaje Ci tylko zassać 'Prince of Persia' albo 'Shaun White Snowboarding' które Ubi daje jako rekompensatę za padakę serwerów (i mieć nadzieję, że te wersje pozbawione są DRMa ) i czekać, czekać, czekać.... aż SH5 wyjdzie jako 'Kolekcja Klasyki' pozbawione tych zabezpieczeń.... typowe rozwiązanie UBI - skasować klienta 2 razy za to samo
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Gdzie znajdę plik z polskimi napisami mam polską wersję orginal
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Nie ma jednego pliku. Wszystko znajduje się w katalogu z grą: Silent Hunter 5\data\LngGameData\Texts\Polish
Jeżeli chodzi o dialogi i to co wyświetla się w okienku w prawym dolnym rogu to powinny być tutaj: Silent Hunter 5\data\LngGameData\Texts\Polish\Data\UPCDataGE\UPCLocalization\dialogs.tsr Rozszerzenie mają różne ale to pliki txt, uwaga zapisane z innym zestawem znaków dlatego zamiast polskich znaków w plikach są krzaki.
Mały wypad na Gib. Upolowałem CL Dido w eskorcie 4niszczycieli i 2 Armed Trawler. Po godzinie zrobiło się dość tłoczno nad moją głową. Pogoda do bani, głębokość około 150m a doskonale wiedzą gdzie jestem. Mam zaaplikowany mod poprawiający AI ale chyba przesadzono w drugą stronę Wykorzystując buga z CO2 sprawdziłem ile będą mnie ganiać okazało się, że przez 4dni tropienia wciąż mają głębinówki i bez przerwy próbują mnie nimi sięgnąć. Na moje szczęście albo celują do bani albo jest zgodność historyczna bo wybuchały na głębokości około 100m. W ramach testu wyłączyłem zużycie elektryka i tlenu. 12 DD pociągnąłem aż do Marsyli, nie chciały dać za wygraną i ciągle nad głową chodziły, tam dostały łupnia od niszczycieli włoskich i samolotów, bardziej odsamolotów, przewaga liczebna herbaciarzy 4:1.
Jeżeli chodzi o dialogi i to co wyświetla się w okienku w prawym dolnym rogu to powinny być tutaj: Silent Hunter 5\data\LngGameData\Texts\Polish\Data\UPCDataGE\UPCLocalization\dialogs.tsr Rozszerzenie mają różne ale to pliki txt, uwaga zapisane z innym zestawem znaków dlatego zamiast polskich znaków w plikach są krzaki.
Mały wypad na Gib. Upolowałem CL Dido w eskorcie 4niszczycieli i 2 Armed Trawler. Po godzinie zrobiło się dość tłoczno nad moją głową. Pogoda do bani, głębokość około 150m a doskonale wiedzą gdzie jestem. Mam zaaplikowany mod poprawiający AI ale chyba przesadzono w drugą stronę Wykorzystując buga z CO2 sprawdziłem ile będą mnie ganiać okazało się, że przez 4dni tropienia wciąż mają głębinówki i bez przerwy próbują mnie nimi sięgnąć. Na moje szczęście albo celują do bani albo jest zgodność historyczna bo wybuchały na głębokości około 100m. W ramach testu wyłączyłem zużycie elektryka i tlenu. 12 DD pociągnąłem aż do Marsyli, nie chciały dać za wygraną i ciągle nad głową chodziły, tam dostały łupnia od niszczycieli włoskich i samolotów, bardziej odsamolotów, przewaga liczebna herbaciarzy 4:1.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Ja wszedem do Scapa Flow i zatopiłem tam pancernik i 2 tankowce poczym wychodząc wykrył mnie jeden z niszczycieli i płyną za mną aż do kiloni.
Ubi chyba przesadiło z zawzięciem załóg eskortowców i ich chęcią zatopienia u-boota
Ubi chyba przesadiło z zawzięciem załóg eskortowców i ich chęcią zatopienia u-boota
- Kirk.
- Tonaż: 22.000 BRT
- Dołączył(a): 27.09.09, 17:26
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Mam pytanie odnośnie DD co muszę zrobić żeby zaczęły mnie atakować z odległości 300m nie zostałem zauważony było szaro jest jakiś mod aby była lepsza aktywność niszczycieli co z tym UBI jakaś poraszka
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Strzel do niego z działa a na pewno nie pozostanie dłużny
Zaaplikuj przez jsgm TO, powinno pomóc. Ale wszystko jest zależne od pogody, jak paskudna to szarego ub w szarości mgły nad powierzchnią wody ciężko wypatrzeć. Po zaaplikowaniu powyższego w słoneczny dzień DD wypatrzył mnie z takiej odległości, z której ja go jeszcze nie widziałem, DD prowadzący konwój, ledwo konwój przez uzo widziałem, po paru fontannach po pociskach artylerii wolałem więcej nie podglądać przez UZO, tylko wsadzić cygaro w szarżujący niszczyciel z peryskopowej . Uwaga na uzbrojone statki w konwoju, mają lepiej przeszkoloną załogę artyleryjską jak w poprzednich częściach, po zaaplikowaniu tego moda są jeszcze lepsi.
Zaaplikuj przez jsgm TO, powinno pomóc. Ale wszystko jest zależne od pogody, jak paskudna to szarego ub w szarości mgły nad powierzchnią wody ciężko wypatrzeć. Po zaaplikowaniu powyższego w słoneczny dzień DD wypatrzył mnie z takiej odległości, z której ja go jeszcze nie widziałem, DD prowadzący konwój, ledwo konwój przez uzo widziałem, po paru fontannach po pociskach artylerii wolałem więcej nie podglądać przez UZO, tylko wsadzić cygaro w szarżujący niszczyciel z peryskopowej . Uwaga na uzbrojone statki w konwoju, mają lepiej przeszkoloną załogę artyleryjską jak w poprzednich częściach, po zaaplikowaniu tego moda są jeszcze lepsi.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Jest jeszcze problem z samolotami u mnie nie wiem jak u innych ,ale latają nad głowami i nie atakują
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
A jaką masz wersję gry?
U mnie tez tak było, ale jak załadowałem patch 1.1 to wszystko się poprawiło
U mnie tez tak było, ale jak załadowałem patch 1.1 to wszystko się poprawiło
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Prawdopodobnie 1.1 ale mogę się mylić skąd można pobrać patcha
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Przez game updater lub ze strony ubi
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Niestety zainstalowałem a samoloty bez zmian
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Może spróbuj im się "pokazać". Czasami w tej grze szwankuje AI
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
kimano-u96 napisał(a):Jest jeszcze problem z samolotami u mnie nie wiem jak u innych ,ale latają nad głowami i nie atakują
Polecam dodać "Wamphyri's Plane Mod" powinno coś poprawić. Zaaplikowałem to od razu na drugi patrol i raczej unikam obszarów z zasięgiem patrolowym samolotów, AI nie zawsze zdąży wychwycić samolot co wiadomo jak się kończy.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Niestety nic nie pomogło już zacząłem do nich strzelać,też nic jestem bezradny a co do niszczycieli to faktycznie potrafią długo nas eskortować
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Ja natomiast w sprawie DRM trochę. Otóż miałem problem, bo mój dostawca zablokował wszystkie porty powyżej 1000 i lipa z grania. Ale w końcu pokusiłem się o sprawdzenie przez modem USB w moim przypadku kupiłem kartę z Orange Free za 20zł włożyłem do telefonu i o dziwo wszystko pięknie hula Zero delayu i nawet koszt bardzo malutki, bo 3 godziny grania nonstop kosztowało mnie zaledwie 9 groszy
- ariel30
- Tonaż: 12.000 BRT
- Dołączył(a): 11.03.10, 19:25
- Lokalizacja: Puławy
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Co za kicha trzy patrole zero tonażu i żadnego ruchu nieprzyjaciela w portach pustki co jest z tą grą
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Z grą nic nie jest chyba za dużo przyzwyczajeń z III A tak poważnie to tonażu w porcie nie uświadczysz no może w tych większych. Polecam polowanie na konwoje w okolicach herbacianego portu poniżej Dakaru. Całe konwoje bez obstawy w roku 1941. Jeżeli zakotwiczony tonaż to tylko w portach baz wojennych nigdzie indziej nie zetknąłem się z zakotwiczonymi. Stojąc u wejścia do portu śledząc na nasłuchu wpływający do portu okręt znika nagle z nasłuchu, nie wpłynął do portu i nie zakotwiczył gra go po prostu zdejmuje z mapy. W V jest trochę inaczej jak w III, nawet będąc na orientacyjnej linii wykreślającej trasę konwoju może nas ominąć, statki kursują z pewnymi losowymi odchyleniami od głównej linii. Objawy zbliżających się jednostek i konwojów takie same jak w III, na kompresji czasu zaczyna przycinać płynność pracy zegarka przy czym cel może znajdować się dość daleko w okolicach 30mil więc łatwo przegapić szczególnie gdy pogoda sztormowa. Nie wiem jak u was ale u mnie po każdej akcji bojowej okręt automatycznie się nie wynurza do końca po wydaniu polecenia, wychyla się na 8m aby był na 6 ręcznie muszę na 0 :/ Ja mam patrol 4ty i tonaż w okolicach 500tys. nabite w okolicach Dakaru.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
A co im muszę podać, aby oficer oszacował predkość statku?
Wprowadzam wszystkie dane, a prędkość to na oko, i na 12 statków 3x trafiłem, z czego ani razu za 1 strzałem.
A do konwoju z działka pokładowego to sobie nie postrzelam.
Więc co mu muszę podać aby on mi powiedział z jaką prędkością płyną te frachtowce??
Wprowadzam wszystkie dane, a prędkość to na oko, i na 12 statków 3x trafiłem, z czego ani razu za 1 strzałem.
A do konwoju z działka pokładowego to sobie nie postrzelam.
Więc co mu muszę podać aby on mi powiedział z jaką prędkością płyną te frachtowce??
- Kirk.
- Tonaż: 22.000 BRT
- Dołączył(a): 27.09.09, 17:26
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Poszukuję moda do SH5 konkretnie ikonki oficerów z SH3 za pomocą których można wydawać rozkazy
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Wiadomo kiedy wyjdzie następny patch
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Czy gra ktoś w nią w internecie?
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
kimano-u96 napisał(a):Poszukuję moda do SH5 konkretnie ikonki oficerów z SH3 za pomocą których można wydawać rozkazy
Witam może to Cię zainteresuje Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith wersja 3.8.1
Download mod w wersji 3.8.1:http://www.filefront.com/17142106/NewUIs_TDC_3_8_1_TheDarkWraith.7z/
Film: manualne namierzanie celów v.3.1.1 (7zip): http://www.filefront.com/16878549/Torp_Attack_TDW_3_1_1.7z/
Link do tematu na SUBSIM: http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=166093
Poradnik instalacji modu (YT): http://www.youtube.com/watch?v=-Lf8ePjihIo&hd=1
Poradnik obsługi ruchomego kompasu: http://www.filefront.com/16402743/compass_tutorial.pdf/
- wolfx
- Tonaż: 14.000 BRT
- Dołączył(a): 06.11.08, 18:18
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Czy mój procek może być winny tego że się tnie na średnim ustawieniu? duo po 1,8
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Tnie się zawsze czy w konkretnych sytuacjach ? Sam procek to jedno a reszta konfiguracji ?
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Posty: 124
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości