1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Patch 1.2

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 28 • Strona 1 z 21, 2

Patch 1.2

Postprzez Grassmaste » 01.04.10, 10:07

Patch ma sie ukazac 12 kwietnia, lista zmian/poprawek:

?Fix for CO2 not being saved correctly
?Fix for crew morale.
?Fix for weather being reset to clear weather after load.
?Fixes for crewmen showing under water under certain conditions
?Fixes for ships exploding in ports for unapparent reasons or hitting the shore
?Now waypoint tools are not accessible in bunker anymore
?Compass added
?Return to course added
?Several fixes to ship recognition manual
?Depth under keel added
?Morale reaching 0 bug fixed
?Several crew abilities (like man the deck gun and man the flack gun don?t cost morale anymore)
?Several crew animation and interaction fixes
?Fixed performance problems inside submarine
?Shadow optimizations
?Fixed very slow eye light adaptation after a lost device (alt-tab)
?Fixed selection contour being visible when a character was already selected
?Fixed a bug where the moon was closer than it should
?Fixed a bug where the sun disk would be visible underneath thick cloud cover
?Environmental lighting and effects improvements
?Improvements on particle performance on single core processors
?Fixed torpedo doors
?Fixed torpedo propeller (not turning)
?Fixed electric torpedoes trail
?Fixed spawn radius for some convoys (previously spawned on the shore)
?Fixed several dials that were not working inside the submarine
?Ports in the north Africa in the German territory are under enemy occupation
?South Africa supplies: The existence of another ship that looks identically with the targeted one may generate confusion
?No more crewmen on burning ships
?Fixed a bug where the player can get stuck in the sub's outer hatch geometry
?Crewmen on deck change clothes during bad weather
?German language localization fixes
Grassmaste
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 05.03.10, 00:29

Re: Patch 1.2

Postprzez ariel30 » 02.04.10, 15:07

Prima - aprylis ;) A tak po prawdzie co mi z tego patcha jak i tak nadal grać nie mogę :( Ładnie go zassa i dalej d**a, bo nie połączy z serwerami Ubikacji. Pomoc techniczna tylko przeprasza za niedogodności i nic nie robią aby to porypane DRM jakoś poprawić.
ariel30
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 11.03.10, 19:25
Lokalizacja: Puławy

Re: Patch 1.2

Postprzez GMac » 07.04.10, 21:54

1 kwietnia pierwszym kwietnia ale powyższe Fix'y by się przydały.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Re: Patch 1.2

Postprzez ariel30 » 07.04.10, 22:58

To rzecz oczywista, że S.H.5 jest tak zabugowany, że bez modów to nie bardzo idzie pograć. Poprawki jak najbardziej wskazane i oby jak najwięcej i jak najszybciej. Jestem sam ciekawy jak się da pograć po zainstalowaniu tego patcha? Jednak najbardziej ucieszy mnie patch poprawiający to DRM, bo musiałem dokonać profanacji oryginalnej wersji, aby w ogóle zagrać w 5-tkę i zobaczyć jak jest z grywalnością.
ariel30
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 11.03.10, 19:25
Lokalizacja: Puławy

Re: Patch 1.2

Postprzez GMac » 10.04.10, 07:00

Poniedziałek tuż tuż zobaczymy czy to cacko się pojawi. Jak się pojawi pewnie serwery UBI znowu padną :)
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Re: Patch 1.2

Postprzez Frezio » 10.04.10, 09:33

Ludzie! Widzieliście jak wygląda wachta w tej grze?! :lol:
Frezio
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 12:13

Re: Patch 1.2

Postprzez GMac » 10.04.10, 17:25

Na pewno tutaj chciales to pytanie umieścić ? :D
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Re: Patch 1.2

Postprzez Frezio » 10.04.10, 19:12

A co :?: Po prostu mam nadzieję, że w następnych "paczach" to poprawią
Frezio
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 12:13

Re: Patch 1.2

Postprzez kimano-u96 » 11.04.10, 07:47

Zerknij do działu Mody:modyfikacje ulepszające grę tam jest link który zmieni Ci wachtę szukaj mojego postu
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Patch 1.2

Postprzez Frezio » 11.04.10, 08:22

Juz tam próbowałem
Frezio
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 12:13

Re: Patch 1.2

Postprzez GMac » 11.04.10, 08:54

Frezio u wszystkich działa tylko u ciebie nie działa. Coś motasz przy dodawaniu moda.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Re: Patch 1.2

Postprzez Frezio » 11.04.10, 09:07

Już zrobiłem tak jak mówiliście i jest dobrze :wink:
Frezio
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 12:13

Re: Patch 1.2

Postprzez ariel30 » 12.04.10, 09:31

No 12 już na tapecie, a patcha coś niet :( Kolejny raz Ubi sobie chyba zobiło z nas wałów. Oj tracą, bardzo dużo tracą w moich oczach.
ariel30
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 11.03.10, 19:25
Lokalizacja: Puławy

Re: Patch 1.2

Postprzez Grassmaste » 12.04.10, 12:17

Premiera patcha przesunieta na 20.04. Powodem sa jakies problemy z lokalizacja. Za to pojawily sie nowe poprawki:

In addition to the above points were incorporated some improvements:
SH4 ships can now be imported (useful for modders).
Improvements in the reward system for U-boats in the dynamic campaign
Improvements to the AI
Changes to accommodate RU localization will therefore be present in patch 1.2, but will not affect players in a visible form.
Grassmaste
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 05.03.10, 00:29

Re: Patch 1.2

Postprzez ariel30 » 12.04.10, 15:24

Przesunięta na 20.IV. Ponoć z powodu problemów z polską lokalizacją gry :shock: :roll: Później będzie zapewne 30.IV, 30.V i ciągle coś im będzie zawadzało. Nie mogą sobie poradzić sami z tym co wymyślili, a to pad serwerów, a to gracze w osadników 7 nie mogą grać z powodu błednych przekierowań portów i ciągle coś ostatnio im szwankuje!!! Tylko ciekawe, że nasza kasa im jakoś nie przeszkadza i biorą bez skrupułów. Ubi jak najbardziej zasługuje teraz na nową nazwę "Ubiszrot" :!:
Btw: Jak już napisałem na samym początku prima-aprylis tak też się stało... Firma Ubiszrot kpi sobie z nas w żywe oczy i robi nas w wała. Chyba trzeba jakiej zorganizowanej akcji jak zrobili to kibice piłki nożnej, aby w końcu pokazać, że to nie my jesteśmy dla Ubi tylko oni dla nas!!!
ariel30
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 11.03.10, 19:25
Lokalizacja: Puławy

Re: Patch 1.2

Postprzez brown111 » 04.05.10, 15:50

hej, jest juz 5 maja... jak wam sie podoba patch 1.2? Ma go ktos?
podobno otrzymali go Rosjanie...

Po intensywnych badaniach historycznych UbiSoft doszlo do wniosku, ze kapital uBoota dysponowal KOMPASEM
i najnowszy patch ma dodac kompas jako narzedzie nawigacyjne! REWELACJA!!!

Po prostu nie moge sie juz doczekac!
brown111
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 10.000 BRT

Dołączył(a): 13.03.10, 21:37

Re: Patch 1.2

Postprzez Paweł » 05.05.10, 22:40

Też się nie mogę doczekać tego i żeby mnie lotnictwo zaczęło atakować, żeby misje były zaliczane i pojawiały się kolejne, żeby torpedy przy celowaniu z peryskopu przy strzelaniu na niskim poziomie trudności nie wyprzedzały celu przy większych odległościach (zawsze wyprzedzają) i żebym nie musiał biegać przy każdym wydaniu rozkazu...
Paweł
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 26.000 BRT

Dołączył(a): 01.07.05, 10:26

Re: Patch 1.2

Postprzez Paweł » 07.05.10, 13:07

Ze strony http://www.silent-hunter.pl/

Patch 1.2 zostanie wydany 11 maja

Kolejny termin wydania poprawki to wtorek 11 maja, podobno jest to już termin ostateczny w rozwinięciu znajdziecie oficjalną listę zmian i ulepszeń.

Changes

- Fix for CO2 not being saved correctly
- Fix for crew morale
- Fix for weather being reset to clear weather after load
- Fixes for crewmen showing under water under certain conditions
- Fixes for ships exploding in ports or hitting the shore
- Now plot course tool is no longer accessible in the bunker
- Several fixes to ship recognition manual
- Man the deck gun / flak gun orders doesn?t cost morale anymore
- No more crewmembers on burning ships
- Several crew animation and interaction fixes
- Fixed some performance problems inside submarine
- Fixed selection contour being visible when a character was already selected
- Fixed a bug where the moon was closer than it should
- Fixed a bug where the sun disk would be visible underneath thick cloud cover
- Fixed torpedo doors
- Fixed torpedo propeller not turning
- Fixed electric torpedoes trail
- Fixed several dials that were not working inside the submarine
- Fixed a bug where the player can get stuck in the sub?s outer hatch geometry
- Fixed a problem with magnetic detonators didn?t work properly
- Fixed several localization problems on the German version

Features

- Compass added to the game interface
- Return to course order added
- Depth under keel order added

Improvements

- Environmental lighting and effects improvements
- Improvements on particle performance on single core processors
- All multiplayer maps will display the same map info as the map on the solo campaign

Campaign

- Ports in the North Africa in the German territory are under enemy occupation
- South Africa supplies: The existence of another ship that looks identically with the targeted one may generate confusion
- Fixed spawn radius for some convoys (previously spawned on the shore)
Paweł
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 26.000 BRT

Dołączył(a): 01.07.05, 10:26

Re: Patch 1.2

Postprzez Grassmaste » 08.05.10, 10:37

To jest poprostu smiech na sali. 2 miesiace pracy i taki marny efekt. Nie ma poprawek AI, nie naprawili radia, stadimetru itd. Na patch w pelni naprawiajacy gre przyjdzie nam chyba czekac do 2011.
Grassmaste
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 05.03.10, 00:29

Re: Patch 1.2

Postprzez Grassmaste » 11.05.10, 17:09

Patch wlasnie zostal wydany.
Grassmaste
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 05.03.10, 00:29

Re: Patch 1.2

Postprzez Frezio » 13.05.10, 06:27

Weźcie dajcie linka.
Frezio
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 12:13

Re: Patch 1.2

Postprzez domel71976 » 13.05.10, 10:49

Wystarczy wejsc w updater w grze i po problemie, automatycznie sie zainstaluje
domel71976
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 09.03.10, 21:48

Re: Patch 1.2

Postprzez Oko66 » 13.05.10, 11:02

Witam. Nie wiem czy to tylko u mnie ale po instalacji patcha, kiedy gram w sh pojawia sie blue skreen 0x0000007F. Tak było przed instalacją i tak jest teraz. Myślałem, że patch rozwiąże mój problem, dlatego czekałem na niego z niecierpliwością 2 miechy. Poszukałem w google i okazało się, że niby mam wadliwy sprzęt tj ram albo zasłaby zasilacz. Ale grając w inne gry nie pojawia się ten problem. GTa4 czy inne np chodzą normalnie bez problemu. Gram(chciałbym grać) na oryginale bez kraka. Jakieś sugestie? Mój sprzęt to athlon x2 6000, ram 4gb ocz płyta asus m3n78 pro, 9800gtx+ zasilacz 500w chieftec, winXp sp3 + wsje najnowsze sterowniki.
Oko66
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 13.05.10, 10:42

Re: Patch 1.2

Postprzez brown111 » 13.05.10, 16:25

Jest problem, ale widzę z Forum SubSim, że jest powszechny.
Szmaciarze z Ubikacji wydali Patcha 1.2 i automatyczny downloader go ładuje, ale nie instaluje.
Po włączeniu gry jest cały czas 1.1.5.

Można zassać sobie patcha ze stron Ubikacji, ale wówczas pojawia się napis, że zainstalowanie poprawki do tej wersji nie jest możliwe.

Windows 7, 64bit.

Ktoś ma pomysł na to, jak zainstalować poprawkę ?

Ta poprawka to przecież prawdziwa rewolucja - po miesiącu badań historucznych Ubikacja dowiedziała się, że nawigacja w II wojnie odbywała się poprzez kompas. Podobno za kilka miesięcy pojawią się informacje, że w II wojnie światowej samoloty atakowały okręty podwodne i uwzględnią to w kolejym patchu, ale na razie prowadzą badania i rozmowy z historykami na ten temat.
brown111
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 10.000 BRT

Dołączył(a): 13.03.10, 21:37

Re: Patch 1.2

Postprzez kimano-u96 » 13.05.10, 19:08

Witam u mnie się wszystko zainstalowało ,ale jestem rozczarowany na wejście znowu wachta w trójcy i wyłączyłem ponownie wrzuciłem mody.To się nie popisali zje_y
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Następna strona

Posty: 28 • Strona 1 z 21, 2

Powrót do SH V



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron