1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 118 • Strona 5 z 51, 2, 3, 4, 5

Postprzez Hans Smyczek » 19.12.08, 00:04

Dzięki. Znalazłem w pliku commands binoculary i obsadzanie stanowisk jest pod B, ciekawe czemu to przeoczono. Celuje manualnie, chodzi mi o to,że nie wolno celować w część statku którą się chce(chyba). W GWX grałem na OLC(genialny modzik z celowania), tam zaklepywałeś odległość,aob, prędkość i można było celować w część statku którą sie chciało, gyro torpedy zmieniał się. Tu chyba tak nie jest,muszę zobaczyć.

W SH4 celowanie manualne jest semi-automatyczne, na podstawie dwóch odległości i kierunku komputer pokładowy oblicza kurs i prędkość,możesz to zaklepać i walić nie patrząc na cel(jeśli nie zmieni kierunku i prędkości). Sprytne to, ale muszę się chyba przyzwyczaić.
Hans Smyczek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 27.000 BRT

Dołączył(a): 06.01.08, 18:14

Postprzez GMac » 19.12.08, 12:08

Jeżeli celowanie przez komputer to ustawia miejsce uderzenia torpedy w "środek" celu ale zawsze możesz zrobić korekcję kątem odchylenia kursu na lewo albo na prawo i trafisz w tą część w którą chcesz. Nie wiem jak OLC się sprawdzało bo nie używałem, jest OLC dla SH4 jakbyś chciał ale nie wiem czy pasuje do TM wstawiłem tutaj rapidshare i megaupload. ;) Jaką minimalną głębokości można ustawić dla torpedy w TM ? Co do niszczycieli to zawsze możesz próbować walczyć. Ustawić się tak by niszczyciel suną bezpośrednio na ciebie i posłać mu cygaro. Skuteczne gdy są 2DD bo zanim drugi dokręci w to miejsce można uciec w hałasie eksplozji dosyć głęboko. Widziałem ten manewr na youtub'ie kiedyś, 2razy stosowałem. W SH4 jest ten sam babol co w SH3, jeżeli zaatakujesz na dosyć płytkich wodach i masz problem z DD a któryś z wraków wystaje ponad wodę mimo że opadł na dno najlepiej się do niego przytulić, ostrożność zachować przy tonących jeszcze statkach lubią pochylać się na boki. Przeładować torpedy wyjść na peryskopową i skasować DD. Jeżeli wrak wystaje choć kawałeczkiem masztu DD nie weźmie kursu w poprzek wraku aby obrzucić ciebie głębinówkami tylko krążą dookoła więc wystawiają się na prosty strzał.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez korsarz » 02.01.09, 13:34

Pack Deutschland - "U-Boot Missions" - by Franz

Pack inspirowany głównie tematami z "Das Boot". W skład packa wchodzi:
- Pełna ścieżka dźwiękowa Speech (dodatkowo specjalnie dodany "Alarm!!!" i "Wynurzenie" - tematy z "Das Boot").
- Wnętrze okrętu, zawory, peryskop, pękające nity, statek idący na dno, wyrzutnie torped.
- Wszelkie alarmy amerykańskie zostają zagłuszone, również zmiana wachty, alarm bojowy, "torpeda w wodzie" (moim zdaniem tak najlepiej).

http://www.sendspace.com/file/r1wate


Mam prosbe, czy moglby mi ktos jakos udostepnic tego moda? Bo z tego co widze to by bylo to czego mi trzeba, ale na serwerze juz go nie ma wiec gdyby ktos dal rade...
korsarz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 43.000 BRT

Dołączył(a): 26.11.08, 16:12

Postprzez korsarz » 02.01.09, 20:37

I mam jeszzce taką sprawe- sciagnalem sobie mod z kampania atlantycka, tego jest 5 czesci, i sobie teraz wypakowuje i wyglada na to, ze wszystkie są takie same, wiec - a pytam bo widocznie sie nie znam- o co tu chodzi?
-----------------------
Dobra, juz nieaktualne.Tak na marginesie mowiac, nie polecam kampanii atlantyckiej, jedno co tu dobre to ze mozna podziwiac wszsytkie ubooty w grafice sh4, ale to tez nie dokonca. Jenak jak po Atlantyku, to jak narazie tylko sh3
korsarz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 43.000 BRT

Dołączył(a): 26.11.08, 16:12

Re: Mody

Postprzez utops » 20.05.09, 15:02

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=151925
Oficjalny wątek dotyczący GWX4 już wisi.
Zdaję sobie sprawę, że większość z was zagląda regularnie na subsim.com,ale skoro nie było tu żadnej o tym wzmianki, to pomyślałem,że taki obywatelki uczynek z mojej strony nie zaszkodzi :)
Pozdrawiam.
utops
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 15.03.08, 02:00

Re: Mody

Postprzez dragonfly » 04.07.09, 13:56

Czy ktoś wie która wersja Trigger Maru jest ostateczną pod 1.4? Grzebię na subsim, ale tam jest taka zamota że nie mogę się zorientować.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Re: Mody

Postprzez misiak0509 » 17.07.09, 12:51

witam;]

Mam pytanie czy grając na Real Fleet Boat 1.52 można ustawić inny poziom realizmu niż 100 procent;/
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Re: Mody

Postprzez marek128 » 17.07.09, 12:59

misiak0509 napisał(a):witam;]

Mam pytanie czy grając na Real Fleet Boat 1.52 można ustawić inny poziom realizmu niż 100 procent;/


Tak da się tylko że to nie ta frajda.
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Re: Mody

Postprzez misiak0509 » 17.07.09, 13:02

hmmm a możesz mi powiedzieć jak to zrobić?

Ustawiam sobie to co chce a po uruchomieniu kampanii i tak mam wszystko na 100 procent;/
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Re: Mody

Postprzez marek128 » 17.07.09, 13:10

Opcje =>ustawienia realizmu tam ustawiam to co chcę zarówno z poziomu main menu jak i w bazie u mnie działa
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Re: Mody

Postprzez misiak0509 » 17.07.09, 13:14

hmmm w bazie nie ustawiałem, tylko przed rozpoczęciem całej kampanii a to nie wiele dało. Ok sprawdzę i napiszę co i jak;)

P.S dzięki Ci działa jak najbardziej;) ciekaw jestem czy savy będą normalnie też na tych zasadach działać;)
P.S2 mam jeszcze jedno pytanie: w prawym górnym rogu pojawia mi się ikonka człowieka i mam komunikat "General Quoarters has been caled" i nie za bardzo wiem co z tym zrobić a wyje jakiś alarm niesamowicie
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Re: Mody

Postprzez joachimstepor » 13.08.09, 09:24

Witam wszystkich
Mam drobna prośbę o pomoc
Dla SHIV została stworzona modyfikacja pozwalająca po podmianie plików na użycie nielimitowanej amunicji do dział i braku konieczności przeładowywania dział pokładowych i przeciwlotniczych. Czy ktoś spotkał się z podobną modyfikacją dla dodatku U-boat mission?
joachimstepor
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.09, 09:19

Re: Mody

Postprzez Booth » 30.08.09, 10:04

Witam

Zainstalowałem podstawową wersję Silent Hunter IV wraz z dodatkiem U-Boat Missions .

Moje pytanie : czy jest możliwość wgrania dodatkowych modow i patchy do SH wraz z dodatkiem U- Boat Missions aby poprawic grafike (i tak bardzo dobrą ) i zlikwidować co niektore niedociągnięcia w grze ??
Prosiłbym bardzo o podanie o nazwy modow lub podanie linków do pobrania .

Pomyślnych łowów!
Booth
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 30.08.09, 09:50

Re: Mody

Postprzez Emes » 04.09.09, 13:17

http://www.subsim.com/radioroom/index.php

Tu masz wszystko. Polecam Ci Trigger Maru do gry, na forum jest link do modu (działa u-boat missions)
Emes
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 24.08.08, 08:19

Re: Mody

Postprzez dragonfly » 23.10.09, 17:09

Czy w Trigger Maru są wyłączone widoki zewnętrzne? W opcjach realizmu ustawiłem na 90% (tylko włączone widoczki), ale i tak nie da się przejść do widoku "Free Camera" :x
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Re: Mody

Postprzez Szymczak » 04.01.10, 11:19

Mam SH4 patch 1.4 , pliki spolszczające i do tego TMO ROW RSRDC. Mam pytanie czy pliki ze spolszczenia nie będą sie gryzły z modami? Jak najlepiej zainstalowac, czy po patchu wklejać spolszczenie a potem mody czy moze na odwrót POL na końcu? Prosze o rade ;)
Szymczak
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 19.000 BRT

Dołączył(a): 21.12.09, 10:09
Lokalizacja: Tarnów

Re: Mody

Postprzez kimano-u96 » 09.04.10, 18:47

Witam czy jest jakiś modzik przywracający znaczniki mapy
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez PegraWid » 03.01.12, 15:44

witam wszem i wobec
z racji tego że fizyka SH4 z lekka mnie zjeżyła i w ogóle mi się nie podoba to pomyślałem by poszukać czegoś nowego
w SH3 już pare lat się męcze, trochę pogrzebałem, trochę pomyślałem i teraz spokojnie sobie gram
SH4 - i znalazłem moda :)
http://www.youtube.com/watch?v=mNQFJB3RxSk
i adres do ściągnięcia też jest :)
zagrałem sobie :)
Montana w założeniu miała być większa niż Iowa - więcej o tych molochach tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pancerniki_typu_Montana
jak się gra ?? dobrze, fizyka gry jest ok, w ciasnym wyjściu z Pearl Harbour trzeba się mocno składać by wyjść z portu :)

http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana2.jpg

http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana3.jpg

http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana1.jpg

http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana4.jpg

teraz mam podstawę, chciałbym wykombinować by zmienić na swój ulubiony okręt, stąd też moje pytanie - jakimi narzędziami robi się mody ??
PegraWid
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 16.05.11, 16:58

Poprzednia strona

Posty: 118 • Strona 5 z 51, 2, 3, 4, 5

Powrót do SH IV



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość