Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 118
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Dzięki. Znalazłem w pliku commands binoculary i obsadzanie stanowisk jest pod B, ciekawe czemu to przeoczono. Celuje manualnie, chodzi mi o to,że nie wolno celować w część statku którą się chce(chyba). W GWX grałem na OLC(genialny modzik z celowania), tam zaklepywałeś odległość,aob, prędkość i można było celować w część statku którą sie chciało, gyro torpedy zmieniał się. Tu chyba tak nie jest,muszę zobaczyć.
W SH4 celowanie manualne jest semi-automatyczne, na podstawie dwóch odległości i kierunku komputer pokładowy oblicza kurs i prędkość,możesz to zaklepać i walić nie patrząc na cel(jeśli nie zmieni kierunku i prędkości). Sprytne to, ale muszę się chyba przyzwyczaić.
W SH4 celowanie manualne jest semi-automatyczne, na podstawie dwóch odległości i kierunku komputer pokładowy oblicza kurs i prędkość,możesz to zaklepać i walić nie patrząc na cel(jeśli nie zmieni kierunku i prędkości). Sprytne to, ale muszę się chyba przyzwyczaić.
- Hans Smyczek
- Tonaż: 27.000 BRT
- Dołączył(a): 06.01.08, 18:14
Jeżeli celowanie przez komputer to ustawia miejsce uderzenia torpedy w "środek" celu ale zawsze możesz zrobić korekcję kątem odchylenia kursu na lewo albo na prawo i trafisz w tą część w którą chcesz. Nie wiem jak OLC się sprawdzało bo nie używałem, jest OLC dla SH4 jakbyś chciał ale nie wiem czy pasuje do TM wstawiłem tutaj rapidshare i megaupload. Jaką minimalną głębokości można ustawić dla torpedy w TM ? Co do niszczycieli to zawsze możesz próbować walczyć. Ustawić się tak by niszczyciel suną bezpośrednio na ciebie i posłać mu cygaro. Skuteczne gdy są 2DD bo zanim drugi dokręci w to miejsce można uciec w hałasie eksplozji dosyć głęboko. Widziałem ten manewr na youtub'ie kiedyś, 2razy stosowałem. W SH4 jest ten sam babol co w SH3, jeżeli zaatakujesz na dosyć płytkich wodach i masz problem z DD a któryś z wraków wystaje ponad wodę mimo że opadł na dno najlepiej się do niego przytulić, ostrożność zachować przy tonących jeszcze statkach lubią pochylać się na boki. Przeładować torpedy wyjść na peryskopową i skasować DD. Jeżeli wrak wystaje choć kawałeczkiem masztu DD nie weźmie kursu w poprzek wraku aby obrzucić ciebie głębinówkami tylko krążą dookoła więc wystawiają się na prosty strzał.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Pack Deutschland - "U-Boot Missions" - by Franz
Pack inspirowany głównie tematami z "Das Boot". W skład packa wchodzi:
- Pełna ścieżka dźwiękowa Speech (dodatkowo specjalnie dodany "Alarm!!!" i "Wynurzenie" - tematy z "Das Boot").
- Wnętrze okrętu, zawory, peryskop, pękające nity, statek idący na dno, wyrzutnie torped.
- Wszelkie alarmy amerykańskie zostają zagłuszone, również zmiana wachty, alarm bojowy, "torpeda w wodzie" (moim zdaniem tak najlepiej).
http://www.sendspace.com/file/r1wate
Mam prosbe, czy moglby mi ktos jakos udostepnic tego moda? Bo z tego co widze to by bylo to czego mi trzeba, ale na serwerze juz go nie ma wiec gdyby ktos dal rade...
- korsarz
- Tonaż: 43.000 BRT
- Dołączył(a): 26.11.08, 16:12
I mam jeszzce taką sprawe- sciagnalem sobie mod z kampania atlantycka, tego jest 5 czesci, i sobie teraz wypakowuje i wyglada na to, ze wszystkie są takie same, wiec - a pytam bo widocznie sie nie znam- o co tu chodzi?
-----------------------
Dobra, juz nieaktualne.Tak na marginesie mowiac, nie polecam kampanii atlantyckiej, jedno co tu dobre to ze mozna podziwiac wszsytkie ubooty w grafice sh4, ale to tez nie dokonca. Jenak jak po Atlantyku, to jak narazie tylko sh3
-----------------------
Dobra, juz nieaktualne.Tak na marginesie mowiac, nie polecam kampanii atlantyckiej, jedno co tu dobre to ze mozna podziwiac wszsytkie ubooty w grafice sh4, ale to tez nie dokonca. Jenak jak po Atlantyku, to jak narazie tylko sh3
- korsarz
- Tonaż: 43.000 BRT
- Dołączył(a): 26.11.08, 16:12
Re: Mody
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=151925
Oficjalny wątek dotyczący GWX4 już wisi.
Zdaję sobie sprawę, że większość z was zagląda regularnie na subsim.com,ale skoro nie było tu żadnej o tym wzmianki, to pomyślałem,że taki obywatelki uczynek z mojej strony nie zaszkodzi
Pozdrawiam.
Oficjalny wątek dotyczący GWX4 już wisi.
Zdaję sobie sprawę, że większość z was zagląda regularnie na subsim.com,ale skoro nie było tu żadnej o tym wzmianki, to pomyślałem,że taki obywatelki uczynek z mojej strony nie zaszkodzi
Pozdrawiam.
- utops
- Tonaż: 16.000 BRT
- Dołączył(a): 15.03.08, 02:00
Re: Mody
witam;]
Mam pytanie czy grając na Real Fleet Boat 1.52 można ustawić inny poziom realizmu niż 100 procent;/
Mam pytanie czy grając na Real Fleet Boat 1.52 można ustawić inny poziom realizmu niż 100 procent;/
- misiak0509
- Tonaż: 58.000 BRT
- Dołączył(a): 20.07.08, 20:05
Re: Mody
hmmm a możesz mi powiedzieć jak to zrobić?
Ustawiam sobie to co chce a po uruchomieniu kampanii i tak mam wszystko na 100 procent;/
Ustawiam sobie to co chce a po uruchomieniu kampanii i tak mam wszystko na 100 procent;/
- misiak0509
- Tonaż: 58.000 BRT
- Dołączył(a): 20.07.08, 20:05
Re: Mody
hmmm w bazie nie ustawiałem, tylko przed rozpoczęciem całej kampanii a to nie wiele dało. Ok sprawdzę i napiszę co i jak;)
P.S dzięki Ci działa jak najbardziej;) ciekaw jestem czy savy będą normalnie też na tych zasadach działać;)
P.S2 mam jeszcze jedno pytanie: w prawym górnym rogu pojawia mi się ikonka człowieka i mam komunikat "General Quoarters has been caled" i nie za bardzo wiem co z tym zrobić a wyje jakiś alarm niesamowicie
P.S dzięki Ci działa jak najbardziej;) ciekaw jestem czy savy będą normalnie też na tych zasadach działać;)
P.S2 mam jeszcze jedno pytanie: w prawym górnym rogu pojawia mi się ikonka człowieka i mam komunikat "General Quoarters has been caled" i nie za bardzo wiem co z tym zrobić a wyje jakiś alarm niesamowicie
- misiak0509
- Tonaż: 58.000 BRT
- Dołączył(a): 20.07.08, 20:05
Re: Mody
Witam wszystkich
Mam drobna prośbę o pomoc
Dla SHIV została stworzona modyfikacja pozwalająca po podmianie plików na użycie nielimitowanej amunicji do dział i braku konieczności przeładowywania dział pokładowych i przeciwlotniczych. Czy ktoś spotkał się z podobną modyfikacją dla dodatku U-boat mission?
Mam drobna prośbę o pomoc
Dla SHIV została stworzona modyfikacja pozwalająca po podmianie plików na użycie nielimitowanej amunicji do dział i braku konieczności przeładowywania dział pokładowych i przeciwlotniczych. Czy ktoś spotkał się z podobną modyfikacją dla dodatku U-boat mission?
- joachimstepor
- Tonaż: 2.000 BRT
- Dołączył(a): 13.08.09, 09:19
Re: Mody
Witam
Zainstalowałem podstawową wersję Silent Hunter IV wraz z dodatkiem U-Boat Missions .
Moje pytanie : czy jest możliwość wgrania dodatkowych modow i patchy do SH wraz z dodatkiem U- Boat Missions aby poprawic grafike (i tak bardzo dobrą ) i zlikwidować co niektore niedociągnięcia w grze ??
Prosiłbym bardzo o podanie o nazwy modow lub podanie linków do pobrania .
Pomyślnych łowów!
Zainstalowałem podstawową wersję Silent Hunter IV wraz z dodatkiem U-Boat Missions .
Moje pytanie : czy jest możliwość wgrania dodatkowych modow i patchy do SH wraz z dodatkiem U- Boat Missions aby poprawic grafike (i tak bardzo dobrą ) i zlikwidować co niektore niedociągnięcia w grze ??
Prosiłbym bardzo o podanie o nazwy modow lub podanie linków do pobrania .
Pomyślnych łowów!
- Booth
- Tonaż: 1.000 BRT
- Dołączył(a): 30.08.09, 09:50
Re: Mody
http://www.subsim.com/radioroom/index.php
Tu masz wszystko. Polecam Ci Trigger Maru do gry, na forum jest link do modu (działa u-boat missions)
Tu masz wszystko. Polecam Ci Trigger Maru do gry, na forum jest link do modu (działa u-boat missions)
- Emes
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 24.08.08, 08:19
Re: Mody
Mam SH4 patch 1.4 , pliki spolszczające i do tego TMO ROW RSRDC. Mam pytanie czy pliki ze spolszczenia nie będą sie gryzły z modami? Jak najlepiej zainstalowac, czy po patchu wklejać spolszczenie a potem mody czy moze na odwrót POL na końcu? Prosze o rade
- Szymczak
- Tonaż: 19.000 BRT
- Dołączył(a): 21.12.09, 10:09
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Mody
Witam czy jest jakiś modzik przywracający znaczniki mapy
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: Mody
witam wszem i wobec
z racji tego że fizyka SH4 z lekka mnie zjeżyła i w ogóle mi się nie podoba to pomyślałem by poszukać czegoś nowego
w SH3 już pare lat się męcze, trochę pogrzebałem, trochę pomyślałem i teraz spokojnie sobie gram
SH4 - i znalazłem moda
http://www.youtube.com/watch?v=mNQFJB3RxSk
i adres do ściągnięcia też jest
zagrałem sobie
Montana w założeniu miała być większa niż Iowa - więcej o tych molochach tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pancerniki_typu_Montana
jak się gra ?? dobrze, fizyka gry jest ok, w ciasnym wyjściu z Pearl Harbour trzeba się mocno składać by wyjść z portu
http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana2.jpg
http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana3.jpg
http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana1.jpg
http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana4.jpg
teraz mam podstawę, chciałbym wykombinować by zmienić na swój ulubiony okręt, stąd też moje pytanie - jakimi narzędziami robi się mody ??
z racji tego że fizyka SH4 z lekka mnie zjeżyła i w ogóle mi się nie podoba to pomyślałem by poszukać czegoś nowego
w SH3 już pare lat się męcze, trochę pogrzebałem, trochę pomyślałem i teraz spokojnie sobie gram
SH4 - i znalazłem moda
http://www.youtube.com/watch?v=mNQFJB3RxSk
i adres do ściągnięcia też jest
zagrałem sobie
Montana w założeniu miała być większa niż Iowa - więcej o tych molochach tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pancerniki_typu_Montana
jak się gra ?? dobrze, fizyka gry jest ok, w ciasnym wyjściu z Pearl Harbour trzeba się mocno składać by wyjść z portu
http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana2.jpg
http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana3.jpg
http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana1.jpg
http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... ntana4.jpg
teraz mam podstawę, chciałbym wykombinować by zmienić na swój ulubiony okręt, stąd też moje pytanie - jakimi narzędziami robi się mody ??
- PegraWid
- Tonaż: 25.000 BRT
- Dołączył(a): 16.05.11, 16:58
Posty: 118
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość