Mody: modyfikacje ulepszające grę
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
To ja nie kumam u mnie nigdy nie było z tym problemów
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Frezio napisał(a):No wybieram jeden folder, wklejam do MODS potem uruchamiam JSGM a na końcu przenoszę z lewej na prawo.
Musisz mieć coś z katalogami namieszane.
U mnie wygląda to tak:
JSGME.exe leży bezpośrednio w katalogu "\Silent Hunter 5\"
ścieżka moda o którym problem: "\Silent Hunter 5\MODS\MightyFine Crew Mod 1.2.1 Stock w beards" a w nim katalogi moda "data" i "documentation".
Jeżeli masz mody umieszczone katalog w podkatalogu np tak:
"\Silent Hunter 5\MODS\MightyFine Crew Mod 1.2.1 Stock w beards\MightyFine Crew Mod 1.2.1 Stock w beards"
to nigdy nie będzie Ci działać.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Ja mam w katalogu MODS MightyFine crew Mod 1.2.1 Stock w beards i MFCM 1.2.1 OPTIONAL crash_dive workaround i wszystko jest OK.
- ariel30
- Tonaż: 12.000 BRT
- Dołączył(a): 11.03.10, 19:25
- Lokalizacja: Puławy
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Nie zrozumieliśmy się, pewnie dlatego że za długa nazwa aby dostrzec różnicę. Podałem katalog jednego moda z podkatalogiem o tej samej nazwie a kolego wyżej podałeś dwa różne mody/katalogi. Wszyscy wiedzą jak trzeba postępowac z JSGME, chociażby z tąd a Frezio jest tutaj nowy to może nie wie. Ponieważ ciągle niby nie działa to poniżej opisuję dlaczego dodatkowy podkatalog w katalogu moda, zamiast jego zawartości jest jedynym miejscem gdzie można popełnić błąd w JSGME.
Upraszczając tylko do interesującej nas czynności dodania moda z lewa na prawo, JSGME kopiuje całą zawartość katalogu moda do katalogu z grą. Warunkiem poprawnego dodania moda jest jego prawidłowe wgranie do katalogu MODS.
Przykład opisowy:
1. nazwa naszego moda czyli również nazwa katalogu w jakim się znajduje to "JakiśMod" a jego zawartość to "data".
2. Po wkopiowaniu Prawidłowa ścieżka lokalizacji wygląda tak: "\SH5\MODS\JakiśMod\data".
3. Jeżeli zawartość katalogu "JakiśMod" będzie wewnątrz zagnieżdżona do większej ilości niepotrzebnych podkatalogów, np podwójna nazwa:
"\SH5\MODS\JakiśMod\JakiśMod\data" to po akcji lewo->prawo mod nie zostanie dodany prawidłowo.
Przykład skrinowy:
Katalog MODS:
Przykład oparty na modzie "Accurate German Flags".
1. Zawartośc katalogu moda: "MODS\Accurate German Flags\Accurate German Flags\Data"
2. Jest widoczny na liście modów w JSGME i go dodajemy.
3. Mod się dodaje ale nieprawidłowo. Wewnątrz katalogu moda zamiast bezpośredniej zawartości moda w postaci katalogu w tym przypadku "Data" był jeszcze jeden katalog i dopiero była "Data". Efektem jest pojawienie się katalogu z nazwą moda w katalogu gry.
4. Jeżeli zawartośc katalogu moda jest taka jak trzeba po dodaniu go przez JSGME nie pojawiają się dodatkowe katalogi w katalogu gry.
Jak wspomniałem wyżej jest to jedyne miejsce, gdy używamy JSGME, gdzie można popełnić błąd a jego efektem jest "nie działający" mod.
Upraszczając tylko do interesującej nas czynności dodania moda z lewa na prawo, JSGME kopiuje całą zawartość katalogu moda do katalogu z grą. Warunkiem poprawnego dodania moda jest jego prawidłowe wgranie do katalogu MODS.
Przykład opisowy:
1. nazwa naszego moda czyli również nazwa katalogu w jakim się znajduje to "JakiśMod" a jego zawartość to "data".
2. Po wkopiowaniu Prawidłowa ścieżka lokalizacji wygląda tak: "\SH5\MODS\JakiśMod\data".
3. Jeżeli zawartość katalogu "JakiśMod" będzie wewnątrz zagnieżdżona do większej ilości niepotrzebnych podkatalogów, np podwójna nazwa:
"\SH5\MODS\JakiśMod\JakiśMod\data" to po akcji lewo->prawo mod nie zostanie dodany prawidłowo.
Przykład skrinowy:
Katalog MODS:
Przykład oparty na modzie "Accurate German Flags".
1. Zawartośc katalogu moda: "MODS\Accurate German Flags\Accurate German Flags\Data"
2. Jest widoczny na liście modów w JSGME i go dodajemy.
3. Mod się dodaje ale nieprawidłowo. Wewnątrz katalogu moda zamiast bezpośredniej zawartości moda w postaci katalogu w tym przypadku "Data" był jeszcze jeden katalog i dopiero była "Data". Efektem jest pojawienie się katalogu z nazwą moda w katalogu gry.
4. Jeżeli zawartośc katalogu moda jest taka jak trzeba po dodaniu go przez JSGME nie pojawiają się dodatkowe katalogi w katalogu gry.
Jak wspomniałem wyżej jest to jedyne miejsce, gdy używamy JSGME, gdzie można popełnić błąd a jego efektem jest "nie działający" mod.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Przyznaję raję Zbyt uprościłem wpis i przegiąłem z tym uproszczeniem. Sory. A chciałem napisać, że w katalogu MODS mam umieszczony folder z modem "MightyFine crew Mod 1.2.1 Stock w beards" i folder z modem "MFCM 1.2.1 OPTIONAL crash_dive workaround" i po akcji lewo - prawo wszysko jest cacy i wachta jak żywa na mostek wskakuje To moje uproszczenie wynikło zapewne ze zbyt dużego wpływu modów na moje granie, ale bez tych modów ciężko by było grać i wielkie dzięki za to że są i chce się ludkom je robić.
- ariel30
- Tonaż: 12.000 BRT
- Dołączył(a): 11.03.10, 19:25
- Lokalizacja: Puławy
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Wielkie dzięki działa
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Jest jakiś mod który ożywi te angielskie beznadziejne samoloty i eskortę bo mnie szlak trafia
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Jest link w FAQ.
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Znalazłem moda Atlantic niestety nie uruchamia mi się czy ktoś próbował
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Mam pytanko szanowne wilki morskie ... mianowicie mam problem podczas rejestracji na http://www.subsim.com/radioroom
moze to glupie ale nie wiem jak wpisac :
NoSpam! Verification Question
To stop annoying spammers, we ask that you type the CAP letters in this string --- eSunUj35nBzaShw
probowalem na wszystkie sposoby i wyskakuje blad:
You answered the NoSpam! question incorrectly. Please reevaluate your answer or, if you found yourself unable to answer it, you can refresh for another question if the administrator has enabled multiple questions. If you find yourself repeatedly unable to answer the NoSpam! questions, please contact the forum administration.
moze mi ktos podac wzor jak to nalezy wpisac?
moze to glupie ale nie wiem jak wpisac :
NoSpam! Verification Question
To stop annoying spammers, we ask that you type the CAP letters in this string --- eSunUj35nBzaShw
probowalem na wszystkie sposoby i wyskakuje blad:
You answered the NoSpam! question incorrectly. Please reevaluate your answer or, if you found yourself unable to answer it, you can refresh for another question if the administrator has enabled multiple questions. If you find yourself repeatedly unable to answer the NoSpam! questions, please contact the forum administration.
moze mi ktos podac wzor jak to nalezy wpisac?
- Tornado
- Tonaż: 2.000 BRT
- Dołączył(a): 12.04.11, 15:20
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Tornado napisał(a):Mam pytanko szanowne wilki morskie ... mianowicie mam problem podczas rejestracji na http://www.subsim.com/radioroom
moze to glupie ale nie wiem jak wpisac :
NoSpam! Verification Question
To stop annoying spammers, we ask that you type the CAP letters in this string --- eSunUj35nBzaShw
probowalem na wszystkie sposoby i wyskakuje blad:
You answered the NoSpam! question incorrectly. Please reevaluate your answer or, if you found yourself unable to answer it, you can refresh for another question if the administrator has enabled multiple questions. If you find yourself repeatedly unable to answer the NoSpam! questions, please contact the forum administration.
moze mi ktos podac wzor jak to nalezy wpisac?
JUZ ZROZUMIALEM ;P
- Tornado
- Tonaż: 2.000 BRT
- Dołączył(a): 12.04.11, 15:20
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Witam! Czy ma ktoś jakieś info na temat modów (takich większych modów podchodzących pod GWXa) dla SH V? bo zastanawiam się czy nie zagrać.. raz jeszcze i zobaczyć co z tego wyjedzie, tyle że z modem.
- Kpt.G
- Tonaż: 52.000 BRT
- Dołączył(a): 16.04.10, 19:53
- Lokalizacja: z Wawy.. chlip....daleko od morza...... ;(
Re: Mody: modyfikacje ulepszające grę
Może znalazł by się jakiś mod z type XXI
- Alpha213
- Tonaż: 40.000 BRT
- Dołączył(a): 16.04.14, 13:21
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość