FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 124
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
A w tle coś ci proca nie pożera ? Jak masz xp to może być różnie, nie radzi sobie zbytnio z nowymi prockami.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Nie. Wszystkie inne gry chodzą świetnie. Mam XP. Przesiąść się na 7?
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Trzeba by zweryfikować co powoduje przycinanie.
Z grafiki najbardziej obciąża antyaliasing. Masz wyłączony ? Jaką rozdzielczość masz ? Jeżeli masz LCD i grasz w natywnej spróbuj w jakiejś niższej.
Co do Win7 trzeba poczekać na kogoś kto ma dwa rdzenie, win7 i Silenta.
Ogólnie XP słabo obsługuje aplikacje które mogą korzystać z rdzeni.
Masz jeszcze jakąś nową grę co korzysta z wielu rdzeni ?
Z grafiki najbardziej obciąża antyaliasing. Masz wyłączony ? Jaką rozdzielczość masz ? Jeżeli masz LCD i grasz w natywnej spróbuj w jakiejś niższej.
Co do Win7 trzeba poczekać na kogoś kto ma dwa rdzenie, win7 i Silenta.
Ogólnie XP słabo obsługuje aplikacje które mogą korzystać z rdzeni.
Masz jeszcze jakąś nową grę co korzysta z wielu rdzeni ?
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Jeżeli karta ma poniżej 512 to też może ci się zacinać ja mam 256 i klapa ale na średnich ustawieniach i nowych sterownikach ujdzie mogę się mylic
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Ja gram na czymś takim:
Win7
Asus P5QL-E
core 2 duo E8400 3.6Ghz
Arctic Cooling Freezer 7 PRO
Corsair Cl4 XMS2 TWIN2X2048-6400C4DHX
Pentagram Silent Force PSF 500-A12S
Gigabyte 9600GT 512MB DDR3 256bit --->pojutrze bedzie HIS HD4890 1GB/256bit
Segate 320 Gb
Logitech G9
Iiyama 22"
I gram na 1280x1024 i wszystko high i śmiga, czasami przytnie ale rzadko.
Win7
Asus P5QL-E
core 2 duo E8400 3.6Ghz
Arctic Cooling Freezer 7 PRO
Corsair Cl4 XMS2 TWIN2X2048-6400C4DHX
Pentagram Silent Force PSF 500-A12S
Gigabyte 9600GT 512MB DDR3 256bit --->pojutrze bedzie HIS HD4890 1GB/256bit
Segate 320 Gb
Logitech G9
Iiyama 22"
I gram na 1280x1024 i wszystko high i śmiga, czasami przytnie ale rzadko.
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Ja od siebie polecam Windows'a 2003 (np edycja Enterprise). Jest mały problem z instalacją niektórych sterowników, ale jak do tej pory zainstalowałem wszystko (instalować sterowniki od XP), na 4 różnych komputerach, łącznie z moim laptopem. System po konfiguracji, po starcie, zabiera ok 90MB Ramu (!) a poprawa szybkości jego działania jest bez problemu zauważalna (w porównaniu do XP czy 2000)
Oczywiście "goły" system nie każdemu może się podobać, jest surowy w wyglądzie, ale to tylko zaleta. Możemy doinstalować sobie nowe skórki itd wg potrzeb i mieć w systemie jedynie to, czego naprawdę potrzebujemy, a nie jak np w Vista(tfu) mamy wszystko poza działającym systemem.
Jest to system serwerowy, więc poprawnie wykorzystuje dwa i więcej procesorów/rdzeni (ilość zależna od edycji).
Gry śmigają aż miło, SHV już mam, ale zapomniałem że ten komputer nie ma dostępu do internetu i klapa...
Oczywiście "goły" system nie każdemu może się podobać, jest surowy w wyglądzie, ale to tylko zaleta. Możemy doinstalować sobie nowe skórki itd wg potrzeb i mieć w systemie jedynie to, czego naprawdę potrzebujemy, a nie jak np w Vista(tfu) mamy wszystko poza działającym systemem.
Jest to system serwerowy, więc poprawnie wykorzystuje dwa i więcej procesorów/rdzeni (ilość zależna od edycji).
Gry śmigają aż miło, SHV już mam, ale zapomniałem że ten komputer nie ma dostępu do internetu i klapa...
- rdtin
- Tonaż: 4.000 BRT
- Dołączył(a): 27.12.09, 04:45
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Witajcie Koledzy!
Dawno już tu nie zaglądałem, ale zastanawiam się właśnie nad kupnem SHV i czytając wasze komentarze widzę skrajnie różne opinie. Mam więc kilka pytań do tych, którzy już grali. Co tak naprawdę zostało zmienione porównując z SHIII i czy na lepsze? Wiem tylko o tym nowym widoku i przymusie biegania wszędzie żeby wydać rozkazy. Chodzi mi bardziej o takie mniejsze i większe szczególiki, które nadawały klimat.
1. Grając w SHIII uwielbiałem wyznaczać trasy konwojów na mapie, liczyć ręcznie kąty kursowe itd., wprowadzać później wszystko do KT, jak to teraz wygląda? Przeczytałem gdzieś, że podobno nie ma KT w SHV?!
2. Czy jest opcja wydawania rozkazów z jakiegoś rozwijalnego menu zamiast tego biegania np. sprawdzenie ilości wody pod kilem, dystans do celu itd.?
3. Przeczytałem gdzieś o jakiś udziwnieniach z peryskopem i sterem (??), jak to teraz wygląda?
4. Jak z inteligencja przeciwników i trudnością gry na 100% realizmu?
5. Podobno nie ma zalewania wyrzutni torped przed wystrzałem? (dawniej klawisz q)
6. Jak wygląda sprawa z oficerami i wachtami? Czy jest system wacht tak jak w SHIV czy ręczne przenoszenie marnarzy jak w SHIII? Jaka rolę pełnią oficerowie?
Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi i informacje o innych mniejszych lub większych różnicach w grze.
Pozdrawiam
Dawno już tu nie zaglądałem, ale zastanawiam się właśnie nad kupnem SHV i czytając wasze komentarze widzę skrajnie różne opinie. Mam więc kilka pytań do tych, którzy już grali. Co tak naprawdę zostało zmienione porównując z SHIII i czy na lepsze? Wiem tylko o tym nowym widoku i przymusie biegania wszędzie żeby wydać rozkazy. Chodzi mi bardziej o takie mniejsze i większe szczególiki, które nadawały klimat.
1. Grając w SHIII uwielbiałem wyznaczać trasy konwojów na mapie, liczyć ręcznie kąty kursowe itd., wprowadzać później wszystko do KT, jak to teraz wygląda? Przeczytałem gdzieś, że podobno nie ma KT w SHV?!
2. Czy jest opcja wydawania rozkazów z jakiegoś rozwijalnego menu zamiast tego biegania np. sprawdzenie ilości wody pod kilem, dystans do celu itd.?
3. Przeczytałem gdzieś o jakiś udziwnieniach z peryskopem i sterem (??), jak to teraz wygląda?
4. Jak z inteligencja przeciwników i trudnością gry na 100% realizmu?
5. Podobno nie ma zalewania wyrzutni torped przed wystrzałem? (dawniej klawisz q)
6. Jak wygląda sprawa z oficerami i wachtami? Czy jest system wacht tak jak w SHIV czy ręczne przenoszenie marnarzy jak w SHIII? Jaka rolę pełnią oficerowie?
Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi i informacje o innych mniejszych lub większych różnicach w grze.
Pozdrawiam
- gremlin
- Tonaż: 2.000 BRT
- Dołączył(a): 11.08.06, 10:40
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Nic nie reagowało. Minimalizowane, zamykanie. Okna pojawiały się po kilka na raz. Z innych powodów musiałem reinstal windowsa zrobić. Teraz chodzi, nie wiem czego to była wina? Ale dzięki za zainteresowanie.
- Kirk.
- Tonaż: 22.000 BRT
- Dołączył(a): 27.09.09, 17:26
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Co do systemu wacht to go zupełnie nie rozumiem, poniewasz po zanużeniu okrętu wachta schowała się do środka a teraz nie weim co zrobic, żeby wyszli na mostek. Będę wdzięczny za pomoc.
Co do pytania o win 7 to kożystam z niego i procka E6750 z grafiką GTX 260 na full detalach mi trochę ramu brakuje ale poza tym to zadnych ścinek ani zamuł nie mam.
Co do pytania o win 7 to kożystam z niego i procka E6750 z grafiką GTX 260 na full detalach mi trochę ramu brakuje ale poza tym to zadnych ścinek ani zamuł nie mam.
- Kirk.
- Tonaż: 22.000 BRT
- Dołączył(a): 27.09.09, 17:26
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
gremlin napisał(a):Witajcie Koledzy!
Chodzi mi bardziej o takie mniejsze i większe szczególiki, które nadawały klimat.
1. Grając w SHIII uwielbiałem wyznaczać trasy konwojów na mapie, liczyć ręcznie kąty kursowe itd., wprowadzać później wszystko do KT, jak to teraz wygląda? Przeczytałem gdzieś, że podobno nie ma KT w SHV?!
2. Czy jest opcja wydawania rozkazów z jakiegoś rozwijalnego menu zamiast tego biegania np. sprawdzenie ilości wody pod kilem, dystans do celu itd.?
3. Przeczytałem gdzieś o jakiś udziwnieniach z peryskopem i sterem (??), jak to teraz wygląda?
4. Jak z inteligencja przeciwników i trudnością gry na 100% realizmu?
5. Podobno nie ma zalewania wyrzutni torped przed wystrzałem? (dawniej klawisz q)
6. Jak wygląda sprawa z oficerami i wachtami? Czy jest system wacht tak jak w SHIV czy ręczne przenoszenie marnarzy jak w SHIII? Jaka rolę pełnią oficerowie?
Z tego co miałem okazję sprawdzić na szybko
1. Typowego KT chyba nie ma, ale nie szukałem dokładnie.
2. Nie ma rozwijanego menu tylko klawiatura, W wersji standardowej nie ma wielu przydatnych klawiszy, powstał mod dodający potrzebne polecenia do klawiatury. Co ciekawe w interfejsie też ich nie ma
3. W standardzie można ręcznie ustalać głębokość i prędkość, nie ma ręcznej kontroli wychylenia kąta steru tak jak w SHIII, wszystko jest z klawiatury: wychylenie o 1st lub max oraz zerowanie, powstał mod zamieniający interfejs SHV na ten z SHIII ale nie wiem jak się to przekłada na możliwości sterowania okrętem nie aplikowałem. Interfejs z SHIV też jest dostępny.
4. Po 3 patrolach w tym 2 ataki na Scapa Flow, AI leży i kwiczy. Z odrobiną wprawy, najszybsza metoda pozbycia się niszczycieli to cygaro w sekcję dziobową przed przednią wierzą, po ataku na Scapa 3 ganiały mnie przez 16h, kończył się tlen (całkowity czas zanurzenia około 22h) wyszedłem na peryskopową i posłałem 2 na dno, 3ci zgubił namiar przy wrakach po 5km wynurzenie i ucieczka na pełnej mocy spalinówek, całość odbywała się w nocy. Jak w konwojach nie wiem dopiero wybieram się na otwarte wody.
5. Teraz jest to klawisz "/" ale po update zaznaczając wyrzutnię automatycznie ją zalewa, przynajmniej teoretycznie sądząc po dźwiękach. Opóźnień z wystrzałem torpedy jak to było w SHIII bo nie była otwarta wyrzutnia, nie ma.
6. Nie ma wacht kompletnie, zarządzanie masz tylko dla oficerki i specjalistów. Rola oficerów to wypełniacz pustki okrętowej oraz dodatkowe specjalności mające ułatwić grę, niektóre oparte na rzeczywistych możliwościach określonych funkcji na okręcie.
KIRK.
Ten sam problem co w SHIII i SHIV wachta sama nie wyjdzie jeżeli logika nie zarejestruje pełnego wynurzenia. Zapisać przeładować grę chyba najszybsza metoda.
Wojtek15
kimano-u96 powinien mieć rację, że to wina ilości pamięci grafiki.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Sprwadz jakie masz uruchomione procesy, może coś zabiera ram. Zobacz co jest uruchomione w autostarcie, wyłącz wszystko co zbędne. Wyłącz wodotryski w windowsie, klasyczny windows, klasyczne menu start itp... A tak poza tym to mało ramu, to że piszą że 2gb wystarczy to bzdura 4 by nie zaszkodziło.
Porządek, porządek i jeszcze raz porzadek w kompie.
Porządek, porządek i jeszcze raz porzadek w kompie.
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Ja zawsze mam porządek na kompie. Nawet gdyby nie, to nie ma prawa to obciążyć takiego procesora (2 jajca 3600). Myślę że to wina grafiki, ale nie w ujęciu kimano96, czyli nie VRAM - rzeczywiście mam 512, ale to nie ma raczej wpływu na "ściny" tylko powodowałoby spadek FPS co jakiś czas (przeładowanie tekstur). Na klatkowanie (z winy karty) może mieć wpływ szybkość pamięci (nie rozmiar , jak wspomniałem wyżej) i szybkość procesora graficznego.
Także to chyba raczej RAM albo słabe parametry karty.
Także to chyba raczej RAM albo słabe parametry karty.
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
2 jajca dwoma jacami ale jak system z tego nie potrafi korzystac to i gra na wielojajeczne go do tego nie zmusi. XP nie daje rady z takimi procami bo nie ma strerowników do takich procków. Na moim nawet jednojajecznym tez tak było i musiałem się przesiąść na inny system. Po uruchomieniu xp miałem 89-100% obciążenia procka przy bezczynności i nic się z tym nie dało zrobić. Gra na full detal u mnie zajmuje 890MB ramu. Sprawdz jakimś benchmarkiem wydajność swojej karty i porównaj w sieci, może coś z nią jest nei tak, grzeje się np za mocno i dlatego zwalnia.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Po zainstalowaniu gry wyskakuje okienko z parametrami ja wszędzie miałem haczyki oprócz pamięci od karty żółty trójkącik.No a jak u was
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Wszystko było na fajkę. A tu takie ściny. Nie wiem o co chodzi.
GMac - jaki system w takim razie będzie lepszy od XP?
GMac - jaki system w takim razie będzie lepszy od XP?
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Wojtek15 napisał(a):Wszystko było na fajkę. A tu takie ściny. Nie wiem o co chodzi.
GMac - jaki system w takim razie będzie lepszy od XP?
Win 7
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Co mam zrobić gram na realu z paroma modzikami ale co chwila wywala mnie do windy ,robi się to nudne bo nie mogę pograć.Niestety mam oryginał i muszę się łączyć z netem.Pomocy
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
kimano-u96
Wywala bezpośrednio czy poprzedza to jakiś komunikat ? Nie sądzę by było łatwo wykombinować co się ze sobą gryzie, jeżeli mody to ciężka sprawa ponieważ wszystko jest młode, musiało by potestować taką kombinację modów parę osób. No chyba, że z UBI rwie połącznienie w trakcie grania.
Wojtek15
Polecam Win7 przyjemniejszy w użytkowaniu niż Vista, pamięciożerność podobna 2GB do pracy to niezbędne minimum, na dysku zajmuje pomiędzy 11-16GB. Możesz spróbować Win2003 ale osobiście w rękach nie miałem, więc na temat jego możliwości się nie wypowiem. Co do twojej karty pokaż screen z programu GPU-Z pierwsza zakładka, nie zamykaj programu odpal grę pomęcz się trochę ze skaczącą grafiką a potem zrób alt+tab i zrób screena drugiej zakładki tam są temperatury.
Sprzęt ma podobny tylko system operacyjny inny więc na szybko można wnioskować, że u ciebie XP daje tyły.
shalashaska
Ładna przesiadka, uważaj na rachunek za prąd
Tester UBI pokazując na zielono informuje, że dana platforma sprzetowa spełnia wymagania pod względem wartości liczbowych danych komponentów a nie ogólnej wydajaności systemu. Musiałby jakiegos benchmarka zapuścić żeby to ocenić. Najprawdopodobniej sprawdza tylko jak zgałasza się procesor ze swoim zegarem, wersja shaderów karty graficznej oraz ilość jej pamięci, wątpie by analizowało pod wzgledem konkretnych modeli. U mnie też wszystko na zielono. kimano-u96 256MB na grafice masz ?
Wywala bezpośrednio czy poprzedza to jakiś komunikat ? Nie sądzę by było łatwo wykombinować co się ze sobą gryzie, jeżeli mody to ciężka sprawa ponieważ wszystko jest młode, musiało by potestować taką kombinację modów parę osób. No chyba, że z UBI rwie połącznienie w trakcie grania.
Wojtek15
Polecam Win7 przyjemniejszy w użytkowaniu niż Vista, pamięciożerność podobna 2GB do pracy to niezbędne minimum, na dysku zajmuje pomiędzy 11-16GB. Możesz spróbować Win2003 ale osobiście w rękach nie miałem, więc na temat jego możliwości się nie wypowiem. Co do twojej karty pokaż screen z programu GPU-Z pierwsza zakładka, nie zamykaj programu odpal grę pomęcz się trochę ze skaczącą grafiką a potem zrób alt+tab i zrób screena drugiej zakładki tam są temperatury.
shalashaska napisał(a):Ja gram na czymś takim: Win7, Asus P5QL-E, Core 2 duo E8400 3.6Ghz, Arctic Cooling Freezer 7 PRO, Corsair Cl4 XMS2 TWIN2X2048-6400C4DHX, Pentagram Silent Force PSF 500-A12S, Gigabyte 9600GT 512MB DDR3 256bit --->pojutrze bedzie HIS HD4890 1GB/256bit
Segate 320 Gb, Logitech G9, Iiyama 22" I gram na 1280x1024 i wszystko high i śmiga, czasami przytnie ale rzadko.
Sprzęt ma podobny tylko system operacyjny inny więc na szybko można wnioskować, że u ciebie XP daje tyły.
shalashaska
Ładna przesiadka, uważaj na rachunek za prąd
Tester UBI pokazując na zielono informuje, że dana platforma sprzetowa spełnia wymagania pod względem wartości liczbowych danych komponentów a nie ogólnej wydajaności systemu. Musiałby jakiegos benchmarka zapuścić żeby to ocenić. Najprawdopodobniej sprawdza tylko jak zgałasza się procesor ze swoim zegarem, wersja shaderów karty graficznej oraz ilość jej pamięci, wątpie by analizowało pod wzgledem konkretnych modeli. U mnie też wszystko na zielono. kimano-u96 256MB na grafice masz ?
Ostatnio edytowano 17.03.10, 07:46 przez GMac, łącznie edytowano 2 razy
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Tak na grafie 256 MB a gdy wywala to bez komunikatu i od razu ten programik ginie Game coś tam z UBI. Mody to tylko chmurki,dym,kompas nowa klawiszologia i normalna wachta na mostku
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Jeżeli masz Viste lub Win7 spróbuj uruchomić w trybie/na prawach administratora, taki strzał an oślep ale czasami pomaga.
Przed dodaniem modów też tak było ? Może modowanie się UBI nie podoba, kto wie co oni sprawdzają w trakcie grania.
Jeżeli przed dodaniem modów też tak było pasowała by teoria szyta grubymi nićmi dla Win7/Vista. Problemem może być podglądanie przez launchera postępów w grze (nie oszukujmy się robi to, jest aplikacją wiążącą grę i granie z naszym kontem na serwerze, nie jest integralną częścią gry tylko zewnętrznym programem) czyli kwalifikuje się na szpiega, Win7 jest przewrażliwiony na tym punkcie poprzez wbudowanego Defender'a. Dlatego patchowanie do wersji poprawionych różnych gier i programów pod tym systemem idzie ciężko, patch ingeruje w strukturę określonego pliku jako proces zewnętrzny co we współczesnych metodach wykrywania potencjalnych zagrożeń kwalifikuje się z miejsca na proces szkodliwy i taka operacja jest blokowana, kto wie może pośrednictwo launchera też jest tak kwalifikowane. Więcej pomysłów nie mam
Przed dodaniem modów też tak było ? Może modowanie się UBI nie podoba, kto wie co oni sprawdzają w trakcie grania.
Jeżeli przed dodaniem modów też tak było pasowała by teoria szyta grubymi nićmi dla Win7/Vista. Problemem może być podglądanie przez launchera postępów w grze (nie oszukujmy się robi to, jest aplikacją wiążącą grę i granie z naszym kontem na serwerze, nie jest integralną częścią gry tylko zewnętrznym programem) czyli kwalifikuje się na szpiega, Win7 jest przewrażliwiony na tym punkcie poprzez wbudowanego Defender'a. Dlatego patchowanie do wersji poprawionych różnych gier i programów pod tym systemem idzie ciężko, patch ingeruje w strukturę określonego pliku jako proces zewnętrzny co we współczesnych metodach wykrywania potencjalnych zagrożeń kwalifikuje się z miejsca na proces szkodliwy i taka operacja jest blokowana, kto wie może pośrednictwo launchera też jest tak kwalifikowane. Więcej pomysłów nie mam
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
ramu mi brakuje bo mam 1gb ale mi na full detalach do komfortowej gry starcza.
czy niema jakiegoś przycisku czy opcji zeby załogę na pokład wyżucić tak jak w sh3 oficer wachtowy dawał im rozkaz.
tutaj wachtowy wydaje tylko rozkazy obsadzenia działa pLot i armaty a o wachcie zapomnieli.
czy niema jakiegoś przycisku czy opcji zeby załogę na pokład wyżucić tak jak w sh3 oficer wachtowy dawał im rozkaz.
tutaj wachtowy wydaje tylko rozkazy obsadzenia działa pLot i armaty a o wachcie zapomnieli.
- Kirk.
- Tonaż: 22.000 BRT
- Dołączył(a): 27.09.09, 17:26
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Wystarczy ustawić głębokość zero i sami wyjdą
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Kirk. napisał(a):ramu mi brakuje bo mam 1gb ale mi na full detalach do komfortowej gry starcza.
Chcesz powiedzieć grasz na FULL z zaledwie 1 GB RAM??
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
kimano-u96 napisał(a):Wystarczy ustawić głębokość zero i sami wyjdą
U mnie ten patent nie chce działać Siedzą pod pokładem i nie myślą się ruszyć.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
spróbuj otworzyć właz nad centalą ręcznie.
- w_wilk
- Tonaż: 5.000 BRT
- Dołączył(a): 05.03.10, 07:30
Posty: 124
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości