1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Gameplay

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 7 • Strona 1 z 1

Gameplay

Postprzez shalashaska » 09.03.10, 10:46

Witam.Jest wiele rzeczy których nie rozumiem i nie umiem pojąć.
1.Paski wrogiej jednostki, mają dwa kolory, który za co odpowiada?
2.Damage, czasami wystarczy trafić jedną torpedą a czasami nie wystarczą nawet trzy do tej samej jednostki, nawet gdy została trafiona 3 sztukami i pomimo że pasek wskazuje prawie całkowite zniszczenie to potrafi dalej płynąć aż do celu, co oznacza ten kolor niebieski paska? :shock:
3.Propaganda, riposta i inne zdolności oficerów, nie kumam ich i nie udało mi się zauważyć jakiś zmian.
4.Czy jest możliwość wydać komendę powrotu na kurs?
5.Gdzie zapisuje screnshoty?
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Re: Gameplay

Postprzez kimano-u96 » 09.03.10, 16:22

Dodam że ja nie moge znaleśc klawisza który pozwoli na wyprostowanie okrętu to znaczy jest ster lewo ,ster prawo,a gdzie prosto klawisze te nie działają bo na nich wysówa się peryskop dodam.
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Gameplay

Postprzez Łata » 09.03.10, 18:01

kimano

Użyj zero klawiaturze numerycznej

PS. na subsimie sa mody ze starymi klawiszami sterowania.
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Re: Gameplay

Postprzez kimano-u96 » 10.03.10, 06:13

Niestety pod na numerycznej 0 u mnie wysuwa się peryskop proszę o linka
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Gameplay

Postprzez pw524 » 10.03.10, 08:58

Panowie może tu mi ktoś odpowie co jest że nie mogę ustawić swojego realizmu tylko jestem skazany na te średnie, trudne itp...
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Gameplay

Postprzez pw524 » 10.03.10, 09:01

kimano-u96 napisał(a):Niestety pod na numerycznej 0 u mnie wysuwa się peryskop proszę o linka

Może przy instalacji podałeś nie tą klawiaturę, u mnie pod 0 się prostuje. Ale interfejs gry jest do bani, zainstalowałem moda z lepszym interfejsem ale z kolei wtedy wszystko jest po angielsku i muszę to rozkminić krok po kroku.
Panowie jeszcze jedno niech mi ktoś wyjaśni po co są teraz klawisze f5-f12, wyskakują jakieś smieszne ikonki i nic sie nie dzieje.
Panowie jak celować z tego PIER... działa!!!!!!!!!??????????
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Gameplay

Postprzez GMac » 16.03.10, 22:28

kimano-u96 napisał(a):Niestety pod na numerycznej 0 u mnie wysuwa się peryskop proszę o linka

Jeżeli w trakcie instalacji wybrana klawiatura to QWERTY a peryskop robi wyjazd to najprawdopodobniej NumLock jest wyciśnięty i wtedy klawisz pracuje jako Insert ;) Istnieje możliwość, że masz egzotyczną klawiaturę i nie jest prawidłowo rozpoznawalna przez grę, update powinien naprawić takie problemy, jest taki punkt w treści Fix-Loga dla update.
Link do modyfikacji kalwiatury jest w wątku MODY i MODY ;).

pw524
Celować na oko tzn dystans umieć oszacowac na oko a potem strzelać, nic innego nie robię :D Rolka góra/dół zmienia kąt nachylenia, reprezentacją jest podziałka w optyce, uwaga bo jest mnożnikiem x100 co też widać w okularze. Wczoraj zatopił mnie frachtowiec 5cioma strzałami, co ciekawe przez lornetkę i uzo uzbrojenia pokładowego nie widziałem, zaczął strzelać w granicach 2000m. Stało się to 26 Października 1939r, jak jest jakiś specjalista od handlówek to mam pytanko czy były jakieś jednostki w tym okresie zaopatrzone w narzędzia obronne ;) ?
Ciekawi mnie dlaczego artylerzysta siedzi na rufie skoro wachtowemu dałem polecenie obsadzenia działa. Mógłby ruszyć 4litery do działa i walić w cel zablokowany w UZO. Te śmieszne ikonki to kolejne specjalności od: wachtowego (załoga do działa i do p-loty), pierwszego oficera (cisza na pokładzie, alarm bojowy), torpedysty (podgrzewanie torped i jakaś tam jeszcze, chyba przeciążanie napędu torped.)

shalashaska
Screeny powinny być w katalogu gry, u mnie też nie zapisuje. Propaganda, riposta i inne związane z morale wpływają na te trzy kółeczka w okienku danej postaci, koło szkła powiększającego i chyba na ogólnym ekranie zarządzania załogą, które są wskaźnikami poziomu morale, jak wypełnione na żółto to chyba morale maks. Aktualnie też nie zaobserwowałem zmian, trzeba będzie zatopić jakąś neutralną jednostkę albo lepiej niemiecką, może im spadnie morale i coś zacznie się dziać :) Co do pasków nie mam pojęcia od razu ustawiłem realistyczny ;)

Ktoś z was czekał aż trafione ale nie zatopione eksplozją jednostki aż pójdą na dno ? Właśnie czekam aż 4ry pójdą pod wodę a tu niespodzianka. Przypłynęły 3 uzbrojone frachtowce i pilnują niedobitków :) Czekam już 6h a towarzystwo dalej się unosi się na wodzie, chyba transport styropianu się trafił ;) Oddaliłem się i w nocy z dystansu posłałem na dno palące się jednostki, pilnujące frachtowce zareagowały i zaczęły poszukiwania więc po dobiciu dryfującej jednostki trzeba było wiać pod wodę by samemu nie oberwać. W takich sytuacjach widać plus nowego "chodzonego interfejsu", procedura zanurzania okrętu zaczyna się gdy dobiegniemy do włazu i zamkniemy go za sobą, zmusza to do dokładniejszego planowania takich akcji.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44


Posty: 7 • Strona 1 z 1

Powrót do SH V



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron