1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 81 • Strona 3 z 41, 2, 3, 4

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez SnakeDoc » 26.02.10, 10:13

Obejrzałem sobie filmik przedstawiający spacer po VII-ce
http://www.youtube.com/watch?v=HscHJooB ... _embedded#

Dwie rzeczy rzuciły mi się w oczy:
1. chłopaki z UbiSoft tworząc wnętrze okrętu wzorowali się (obawiam się, że ślepo) na U-995
w stanie obecnym w Laboe - około 1.13 minuty jest widoczny rufowy przedział torpedowy,
gdzie obok wyrzutni torpedowej leży sobie tłok wypychający torpedę - dokładnie tak jak w obecnym
U-995 - a w warunkach bojowych powinien wraz z torpedą tkwić w wyrzutni ;)
Już abstrahując od dokładności odwzorowania wnętrz, trzeba mieć świadomość, że U-995
nie może być niestety reprezentantem typu VIIC, po tym swoim kilkunastoletnim epizodzie
w norweskiej marynarce, gdzie przeszedł niejedną modyfikację/modernizację.

Dodatkowo przedział silników elektrycznych jest wyposażony w główne tablice sterujące produkowane
przez A.E.G. - charakterystyczne szafy z obrotowymi przełącznikami (znowu takie jak na U-995)
Natomiast część okrętów typu VII była wyposażana w tablice produkowane przez B.B.C. - które miały
z kolei przełączniki heblowe (dźwigniowe) - jak np. na U-570
http://uboatarchive.net/U-570Photo30.htm
(albo widoczne na U-96 w filmie Das Boot ;) )

2. Dlaczego tam jest tak dużo miejsca?
SnakeDoc
Fregattenkapitän
Fregattenkapitän
Moderator Team
 
Tonaż: 545.000 BRT

Dołączył(a): 07.08.07, 20:55

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Jatzoo » 26.02.10, 10:25

Według mnie to duża zaleta, że wzorowali się na U-995 - pomyśl co by było gdyby sami mieli coś wymyślić na podstawie nie wiadomo jakich planów :lol:
Wtedy to by dopiero powstał potworek :wink:
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez SnakeDoc » 26.02.10, 10:52

Jatzoo napisał(a):Według mnie to duża zaleta, że wzorowali się na U-995 - pomyśl co by było gdyby sami mieli coś wymyślić na podstawie nie wiadomo jakich planów :lol:


A tak będziemy mieli wszystkie wersje siódemek z jednym wnętrzem...

I tu niekoniecznie trzeba się doszukiwać planów stoczniowych. VII-ki różniły się silnikami Diesla - niektóre miały
silniki M.A.N., inne G.W. Niektóre miały sprężarkę doładowującą, inne nie.
Jedne miały dwa kompresory elektryczne, inne jeden elektryczny, drugi Junkersa.
To nie są detale typu inaczej poprowadzona instalacja elektryczna - tylko zauważalne
(i często mające wpływ na osiągi) różnice.
SnakeDoc
Fregattenkapitän
Fregattenkapitän
Moderator Team
 
Tonaż: 545.000 BRT

Dołączył(a): 07.08.07, 20:55

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Jatzoo » 26.02.10, 11:15

Tylko zapomniałeś wziąć pod uwagę, że deweloper robi grę bo mu tak szef każe... i guzik go obchodzi jak wyglądały U-Booty, to nie jego pasja - on pewnie woli kolekcjonować znaczki i w tym temacie pewnie by odwzorował wszystko - nawet smak kleju po drugiej stronie ;-)

Ale tak na poważnie - to tylko gra, nawet nie wiadomo czy symulator ;-) więc nie ma co oczekiwać cudów - możliwe, że typ IX pojawi się jako dodatek, bo przecież z Rumunii bliżej do Niemiec (VII) niż do USA (IX) :lol:

Swoją drogą to ja będę miał niezły ubaw w szukaniu podobieństw do U-995... może znajdzie się gdzieś na dieslu jakiś swojski napis w stylu 'ja tu byłem' :lol:
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez SnakeDoc » 26.02.10, 11:57

Jatzoo napisał(a):Tylko zapomniałeś wziąć pod uwagę, że deweloper robi grę bo mu tak szef każe... i guzik go obchodzi jak wyglądały U-Booty, to nie jego pasja - on pewnie woli kolekcjonować znaczki i w tym temacie pewnie by odwzorował wszystko - nawet smak kleju po drugiej stronie ;-)


Nie zapomniałem, miałem tylko nadzieję, że gdy padła decyzja o robieniu 5-ki, to zebrali tam zespół (od programistów do product ownerów) naprawdę
zainteresowanych tematem (a przynajmniej takich, którzy by brali pod uwagę opinię społeczności, która się wykształciła od wydania trzeciej części).

Ale tak na poważnie - to tylko gra, nawet nie wiadomo czy symulator ;-) więc nie ma co oczekiwać cudów - możliwe, że typ IX pojawi się jako dodatek, bo przecież z Rumunii bliżej do Niemiec (VII) niż do USA (IX) :lol:


To jest kolejna rzecz - nie wiadomo do końca co to jest za potworek.
Ja na podstawie enigmatycznych zapowiedzi i przecieków miałem wrażenie, że będzie to
coś jak 3-ka, tylko jeszcze bardziej uwzględniał fizykę, dokładniej odwzorowywał budowę okrętu...
No i przede wszystkim uwzględnią opinię potencjalnych graczy.
SnakeDoc
Fregattenkapitän
Fregattenkapitän
Moderator Team
 
Tonaż: 545.000 BRT

Dołączył(a): 07.08.07, 20:55

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Jatzoo » 26.02.10, 12:25

(...) jeszcze bardziej uwzględniał fizykę, dokładniej odwzorowywał budowę okrętu...
No i przede wszystkim uwzględnią opinię potencjalnych graczy.

Takie rzeczy to tylko w..... symulatorach robionych przez pasjonatów - w dziale z 'innymi' grami było kilka takich projektów wartych zaznajomienia, jeden nawet do dziś nadal istnieje i ma się dobrze.
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez SnakeDoc » 26.02.10, 12:28

Jatzoo napisał(a):Takie rzeczy to tylko w..... symulatorach robionych przez pasjonatów - w dziale z 'innymi' grami było kilka takich projektów wartych zaznajomienia, jeden nawet do dziś nadal istnieje i ma się dobrze.


Owszem, "Danger from the deep" to godny polecenia projekt. Można tylko pomarzyć, co by było,
gdyby dysponował ułamkiem zasobów i budżetu UbiSoftu.
SnakeDoc
Fregattenkapitän
Fregattenkapitän
Moderator Team
 
Tonaż: 545.000 BRT

Dołączył(a): 07.08.07, 20:55

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez piechcik » 01.03.10, 10:10

piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Jatzoo » 01.03.10, 12:55

A dla nie szprechających? ;-)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Wojtek15 » 01.03.10, 15:21

Właśnie może ktoś streścić w języku polskim? :)
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Emes » 03.03.10, 21:56

Pomijając to, co powszechnie wiadomo (perspektywa pierwszoosobowa blablabla), piszą tam, że nasze działania będą miały wpływ na przebieg bitew morskich, dostępne upgrade'y okrętu i "dalszy przebieg scenariusza w trakcie kampanii", a Alianci będą dynamicznie dopasowywać swe działania do gracza.
Emes
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 24.08.08, 08:19

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez zpetz » 04.03.10, 00:04

Dodam swoje 5 gr. Traktował bym SH5 tylko jako BAZĘ (bardzo dobre założenie) na 99% mod i to nie jeden będzie. W małych projektach komercyjnych nic więcej bym się nie spodziewał. Słynna SH3 jest typowym przykładem GWX3,WAC4. 4,1 4,2 LSH.DE są to mody o których nikt nie myślał przy premierze 3, przy nich komercyjne dodatki były śmieszne. Tak naprawdę teraz się zacznie po wydaniu 5 budowanie odpowiedniego klimatu, kampanii i okrętów ubi ograniczy się pewnie tylko do patchy poprawiających oficjalną wersje. No chyba że chłopcy którzy tworzyli te mody a zostali oficjalnie zaproszeni i włączeni do projektu SH5 mam tu na myśli Grey Wolfa twórcę GWX3 który zrobił cały przedział silników Diesla dla sh5 który z kolei miał być darmowym dodatkiem(mod) nie skusi się na ponownie sporą kasę bo nie sądzę by oddał ten przedział za free. Tak czy tak kampania pełna będzie i będzie wiele wersji okrętów pytanie czy za free i kiedy. A już nawet nie myślę jakie cuda zrobi HANSOLO78 twórca WAC4 z DE.

Silent Hunter to niszowy projekt nie podchodził bym do niego jak do wielkiego komercyjnego projektu rok ! To mały projekt który rozwija się z czasem jak zawsze.
zpetz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 14.06.09, 23:56

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Jatzoo » 04.03.10, 14:33

Odnośnie wcześniejszej rozmowy odnośnie Steama - to tam gra pojawiła się od razu.. więc szacun... i trochę mniejszy szacun bo z tego co piszą na forum ubisoftu/subsima nie bajgla jak trzeba :D
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez driver134 » 04.03.10, 22:04

Nie żebym popierał piractwo a wręcz się się nim brzydzę ale DRM Ubisoftu (zabezpieczenie przed piractwem). Zostało złamane w 25 godzin
info http://www.maxconsole.net/content.php?38803 J.ang
dokładniejsze info http://www.infoaddict.com/ubisofts-new- ... r-25-hours J.ang
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez zpetz » 06.03.10, 08:23

czy ktoś mi powie jakie są ustawienia rozdzielczości ile na ile ? i czy jest ustawienie małe okno i jakie są opcje ustawienia grafiki ?
zpetz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 14.06.09, 23:56

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Rabed » 06.03.10, 14:21

zpetz napisał(a):czy ktoś mi powie jakie są ustawienia rozdzielczości ile na ile ? i czy jest ustawienie małe okno i jakie są opcje ustawienia grafiki ?


Od 1024 x 768 do 2048 x 1536. Tak można grać w oknie. Obrazek
Rabed
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 80.000 BRT

Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
Lokalizacja: Szczecin

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez kimano-u96 » 06.03.10, 15:59

Moja karta graficzna GeForce 8600 GT 256 na maxie to znaczy wszystko na ful tnie się czy to znaczy ze musze ja wymienić Ramu mam 3GB procek duo po 1.8
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez pw524 » 06.03.10, 18:22

To jest karta na minimalne ustawienia, ewentualnie na średnie (może). Procek też maławy. W sumie karta jeszcze nie najgorsza jak na obecne standardy, tylko tego ramu troszkę mało.
Ze specyfikacji gry wynika że karta 512 z dobrym zegarem to i tak nie za wiele a jeszcze jak wyjdą jakieś mody to będzie mało. Ja właśnie zamówiłem nową bo mam ten sam problem.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Wojtek15 » 06.03.10, 20:11

pw524 napisał(a):Ja właśnie zamówiłem nową bo mam ten sam problem.

A można wiedzieć jaki teraz masz komputer i przy jakich ustawieniach pojawiają się problemy?
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez pw524 » 06.03.10, 20:35

Kolego wiec tak:
Muszę zaczac od tego ze SH to jedyna gra w jaką gram i kupując nowy komputer nie wysilałem się zbytnio bo SH III nie wymagała zbyt wiele (troszkę to było krótko wzroczne). Pomyślałem że jak się pojawi SH5 to wtedy się będę martwił.
Proc intel 2,8 ghz x2
ram 2gb
karta niestety zintegrowana, niby 512mb ram ale korzystająca z zasobów systemowych i wolnym zegarem wiec totalna kicha, jakiś GeForce 8200.
Na tej karcie mogę sobie pograć jako tako na najniższych ustawieniach i to się zacina jak diabli.
Podsumowując to tak jak by karty nie było bo to co mam to śmiech.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez shalashaska » 06.03.10, 20:57

Najpierw to trzeba rozkminić jak w to grać, ja zawsze strzelałem z automata a teraz nawet tym sposobem nie da się w nic trafić :roll:
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Andrew » 07.03.10, 17:30

Celowanie jest ciekawie rozwiązane i wcale nie jest tak źle mi osobiście się podoba.
Gdy zaznaczymy cel pokazuje się na mini mapce jego kurs i minuty jaką drogę pokona w jakim czasie to samo jest z nasza torpedą i wystarczy tak ustawić aby zeszły się te numerki czyli po prostu musimy celować peryskopem na tyle przed celem aby i torpeda i statek znalazł się w tym miejscu w tym samym czasie.

Na przykład cel jest jakiś kilometr od nas ustawiamy tak prędkość torpedy aby pokryły się numerki na mapce np. torpeda i statek zejdzie się w punkcie którym celujemy za 3 minuty czyli musimy ustawić tak aby 3 z kursu statku i 3 z kursu torpedy zeszły się w jedno i gdy to już nastąpi po prostu odpalamy torpedę.

Osobiście ten sposób co do auto celowania mi się bardzo podoba bo jest prosty a jednocześnie w jakimś stopniu łączy to z realizmem a w poprzednich częściach wystarczyło odpalić torpedę i tyle.


Denerwuje mnie natomiast to że nawet pancerniki toną po 2 może 3 torpedach.

Przecieki i dźwięk uszkodzeń teraz bardzo fajnie wygląda ale woda chyba nie może nalać się więcej niż do kolan.
Andrew
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 36.000 BRT

Dołączył(a): 04.06.06, 18:12

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Jagdtiger » 07.03.10, 18:21

A da się rysować po mapie? Wyznaczać ręcznie kursy celów, odległości, kąty? Bo ten sposób co opisałeś to akurat dla mnie z realizmem nie ma nic wspólnego...
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez Andrew » 07.03.10, 19:05

Chodziło mi o auto celowanie i ma więcej wspólnego niż w poprzednich częściach bo samemu musisz mniej więcej ustawić gdzie torpeda ma się spotkać z celem a nie jak to było w starszych wersjach gdzie wystarczyło zaznaczyć cel i wystrzelić bez zmiany jakich kolwiek ustawień bo i tak komp sobie wszystko przeliczył. Natomiast jak to jest z celowaniem manualnym to niestety nie wiem bo jeszcze się nie bawiłem ale mam nadzieje że podobnie jak z poprzednią częścią czyli identyfikacja, sprawdzanie wysokości masztu ustawianie kursu względem widoku i sprawdzanie prędkości poprzez odległość jaką statek przepłyną w danym czasie też się tym bawiłem w poprzednich częściach i wiem jak było i wiem że było realistyczne.
Jak byś przeczytał to co napisałem to byś wiedział że chodzi o auto celowanie a nie celowane manualne.

Sprawdziłem mniej więcej jak jest z ręcznym celowaniem oraz zamieszczam ogólny opis gry.

Wszystko odbywa się jakby w formie dialogu patrzymy przez peryskop blokujemy cel i klikamy na podobiznę oficera i jest to co on mówi czyli np. "Widze statek frachtowiec w odległości pod kątem i tp.
I po prostu wystarczy klikać w odpowiednie wyrazy jest to bardzo ciekawe urozmaicenie.
Na przykład klikniemy na frachtowiec pokazuje nam się panel identyfikacji statku dzięki któremu możemy dopasować jego podobiznę do tego co widzimy bardzo fajnym ułatwieniem jest to że kształty statków możemy sortować po różnych kryteriach np. możemy wybrać sortowanie po ilości kominów czy masztów. Następnie klikamy na wyraz odległość i ustawiamy odległość w której statek się znajduje od nas później kąt pod jakim go widzimy i kąt peryskopu. Prędkość ustalamy jak w poprzednich częściach na stoperze poprzez sprawdzenie odległości do celu po odpowiednim czasie.

Niestety niema panelu z mapą i ustawieniami torped jak to było w 3 części natomiast to co ustawiamy widac na mini mapce po której możemy pisac i rysować kąty

Torpedy mają wszystkie takie same ustawienia jak wcześniej czyli, głębokość, szybkość czy rodzaj zapalnika doszła także możliwość wystrzelenia salwy której nie było w 4 części a była w 3. Dodatkową opcją jest możliwość wykorzystania umiejętności oficera który zajmuje się załadunkiem torped czyli np. Jeśli posiada daną umiejętność to możemy rozkazać mu zwiększyć ładunek torpedy co spowoduje większe uszkodzenia albo podgrzać torpedę by jej zasięg się zwiększył(jak wiemy pierwsze torpedy były napędzane parą więc temperatura odgrywała rolę).

Wreszcie doszła możliwość prowadzenia ataków nocnych na powierzchni.
Gdy jest niska widoczność możemy wypłynąć i atakować statki będąc na powierzchni.

Ciekawą opcją jest opuszczanie się peryskopu w zależnie od odległości do celu im jesteśmy bliżej tym peryskop się niżej opuszcza aby statek wroga nas nie zobaczył.
Poza tym widoczność została znacznie powiększona teraz widzimy na dużo większe odległości.

Co do wykrywalności nas przez wroga, na mapce gdy widzimy wrogi statek, mamy kołami zaznaczony zasięg jego widzenia i słuchu, jeśli się zanurzymy koła się zmniejszają tak samo jest z peryskopem gdy jest wyżej wtedy zasięg widzenia wroga jest większy a gdy niżej to mniejszy. To samo tyczy się prędkości im szybciej płyniemy tym wróg nas słyszy z większych odległości.

Każdy oficer ma jakieś umiejętności które możemy wykorzystać np. mechanik ma pasywne umiejętności które zwiększają prędkość im damy więcej w tą umiejętność tym szybciej nasz statek będzie płyną(sławetne rozcięczanie ropy alkoholem). Są także umiejętności aktywne które możemy wykorzystać w zamian za punkty morale. np. dodatkowe przyśpieszenie silnika na określony czas np. (tak jak to było w rzeczywistości płynąć na powierzchni z włączonymi silnikami disla oraz elektrycznymi co dawało jakiś dodatkowy wenzeł prędkości. 2 oficer ma umiejętność przyśpieszania napraw lub szybkości wypompowywania wody itp.

Wadą gry jest to że jest bardzo ułatwiona praktycznie każdy statek tonie po 2 torpedach sam zatopiłem Pancernik King Georg V 2 torpedami co wydało mi się bardzo dziwne zwłaszcza że jedna trafiła w rufę a 2 w śródokręcie ale na głębokości 3 m a nie stępki jakby mogło się wydawać. Na szczęście nie wyświetlają się paski stanu życia.

Statki wroga są dosyć inteligentne gdy jesteśmy na powierzchni i przez chwilę po zanurzeniu gdyż strzelają w miejsce gdzie się zanurzyliśmy przez jakiś czas a także po kursie przewidywanym przez jakiś 40 sekund po zanurzeniu co jest ciekawe tak samo samoloty mogą bombardować gdy widzą gdzie się zanurzyliśmy przez jakiś czas. Natomiast gdy już jesteśmy zanurzeni przez więcej niż minutę to wróg jest idiotą gdyż nawet gdy płyniemy prostym kursem z pełną prędkością to i tak pływa i nie może nas trafić kołuje nad nami i zrzuca wszędzie bomby głębinowe które praktycznie nie mają najmniejszych szans by w nas trafić. Jak nas wykryje to cudem jakoś nie gubi kursu ale za to często mają problemy z wykryciem zanurzonego okrętu nawet gdy płynie z dużą prędkością.

Wizualny model uszkodzeń naszego okrętu oraz okrętów wroga jest bardzo atrakcyjny wygląda lepiej niż w 4 części, teraz widać jak woda się nalewa i wszystkie odgłosy pękających rur słychać poza tym widać poziom wody na okręcie oraz przecieków jest dużo więcej nie tak jak to było w poprzednich częściach że robił się 1 przeciek i ewentualnie jakaś para z kompresora, teraz jak cieknie to z wielu rur.

Natomiast jeśli chodzi o sprawy techniczne to model uszkodzeń jest uproszczony w porównaniu do 4 czy 3 części. Jest mniej urządzeń które dają się popsuć.

Gra jest bardziej fabularna teraz misje bierzemy poprzez rozmowę z oficerem który znajduje się w porcie (bunkrze) po którym możemy się poruszać, możemy także wypłynąć na własną rękę na patrol i samemu wyznaczyć sobie cel co chcemy zatopić i gdzie.

W porcie możemy także porozmawiać z Inżynierem u którego możemy wybrać torpedy czy ulepszyć okręt.

W ogóle niema wacht i nie da się zmienić załogi.
Dostępne do pływania są tylko VII A,B,C

Teraz możemy spotkać sprzymierzony okręt podwodny.
Andrew
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 36.000 BRT

Dołączył(a): 04.06.06, 18:12

Re: Informacje o Silent Hunter V i nie tylko

Postprzez shalashaska » 08.03.10, 11:34

Anderw ładny opis.Mógłbyś jeszcze coś wiecej napisać o możliwościach naszych oficerów, załogi.Co dają poszczególne ich funkcje, awansy itp?Dziś trochę pograłem i powiem że gra mi się nawet nawet, miałem mały problem bo nie wiedziałem jak powstrzymać przeciek, wszystko naprawiali ale nie ten przeciek.
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 81 • Strona 3 z 41, 2, 3, 4

Powrót do SH V



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości