1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 39 z 421 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42

Mody

Postprzez kimano-u96 » 13.02.09, 06:31

Dzięki wielkie to jest to
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez dzejkob » 14.02.09, 19:42

Olamagato - dziękuje serdecznie za odpowiedź.
dzejkob
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 02.02.09, 17:46

Mody

Postprzez kimano-u96 » 19.02.09, 20:00

Mam problem dlaczego moi oficerowie nie maja żadnych medali na mundurach chociaż są odznaczeni
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez GrapHite » 19.02.09, 23:49

kimano-u96 napisał(a):Mam problem dlaczego moi oficerowie nie maja żadnych medali na mundurach chociaż są odznaczeni

maja schowane - powinien byc widoczny tylko ten kawalek materialu (pasek) :lol:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Mody

Postprzez kimano-u96 » 22.03.09, 15:15

Witam wytrwale poszukuje moda modzika który umożliwi poruszanie się po całym okręcie oczywiście na mostku.Czy wie ktoś coś na ten temat?
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez GrapHite » 23.03.09, 19:04

kimano-u96 napisał(a):...po całym okręcie oczywiście na mostku.

chyba skrot ctrl+f2 dawaj podobny efekt <mysli>
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez kranz » 24.03.09, 19:39

Shift+F2
kranz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 19:04

Mody

Postprzez kimano-u96 » 24.03.09, 19:55

To wiem już dzięki znalazłem plik który to umożliwia chodzenie po mostku i całym pokładzie
Ostatnio edytowano 15.04.09, 20:51 przez kimano-u96, łącznie edytowano 1 raz
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez TBlack » 25.03.09, 21:24

Wiem że tak trochę nie w temacie... Ale Mam pytanie... Jak pozbawić uzbrojenia okręty eskorty oraz lotnictwo za pomocą edycji plików?... (Lubie eksperymentować z grami ;p)
TBlack
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 24.03.08, 15:01

Re: Mody

Postprzez maras8512 » 31.05.09, 19:35

mam prosbe zaczalem wlasnie plywanie ubootem i mam pytanko jakie mody i ulepszenia do gry nalezy zainstalowac aby gra byla ladniejsza i bardziej realna ?jakie programiki trzeba zainstalowac dodam ze mam sh3 z kolekcji klasyki tj 1.4(prosilbym o linki do moduw i maly instruktaz jak je zainstalowac) pomyslnych łowów
maras8512
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.09, 18:46

Re: Mody

Postprzez irek » 13.06.09, 13:29

witam....

Szukam linka do moda dotyczacego mlecznych krów. Mam także pytanie co zmniena ten mod GWX 3 St Naz and Schluese and other units?

Dziękuję
irek
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 91.000 BRT

Dołączył(a): 24.07.08, 12:22

Re: Mody

Postprzez pw524 » 13.06.09, 18:22

Co zmienia ? Wszystko ! Grafikę, ruch okrętów, ilość jednostek, dzwięki itp.....
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Mody

Postprzez irek » 13.06.09, 19:44

Co zmienia ? Wszystko ! Grafikę, ruch okrętów, ilość jednostek, dzwięki itp.....


Dziękuję za wyczerpującą odpowiedz :lol: :lol:
irek
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 91.000 BRT

Dołączył(a): 24.07.08, 12:22

Re: Mody

Postprzez irek » 07.07.09, 08:41

Witam....!

Czy SH3 Commander instalujemy dodatkowo na Silen tHunter III z GWX 3.0 czy raczej przez JSGME. Wczoraj wieczorem... a właściwie to juz dziś wczesnie rano :mrgreen: przeglądająć strasze posty natrafiłem na taki temat... i teraz sam juz nie wiem :evil:

Pozdrawiam Szare Wilki... jeżeli są jeszcze...... :D
irek
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 91.000 BRT

Dołączył(a): 24.07.08, 12:22

Re: Mody

Postprzez maciekozi » 08.07.09, 16:46

może ktoś zarzuci link do moda nanoszącego trasy konwojów na mapkę, bo ten na pierwszej stronce działu "mody" zdaje się, że odmawia posługi :)
maciekozi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 29.000 BRT

Dołączył(a): 11.08.08, 19:03

Re: Mody

Postprzez zulu » 08.07.09, 19:42

maciekozi napisał(a):może ktoś zarzuci link do moda nanoszącego trasy konwojów na mapkę, bo ten na pierwszej stronce działu "mody" zdaje się, że odmawia posługi :)

tak naprawdę to nic to nie daje. Wystarczy popatrzeć na pliki kampanii w edytorze a dowiesz się że konwoje pływają raz w prawo raz w lewo i .... generalnie tracisz tylko paliwo szukajac ich na oślep. Jest taki mod SpySat czy cos koło tego i tam zwiększone są parametry ujawniania poszczególnych obiektów (statki, okręty, konwoje) na mapie i rozszeżony zostaje zakres ujawniania ich na mapie w stosunku do Twojego położenia. Plik kampanii wzięty jest z GWX 3.0. Po wrzutce tego moda zobaczysz zresztą sam w jakim okresie i którymi trasami pływają sobie angole i spółka
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mody

Postprzez irek » 08.07.09, 20:36

Witam....

Wystarczy popatrzeć na pliki kampanii w edytorze
:shock: .... ale to już nie to samo. To jest smak tej gry .... raz trafiasz na konwój pelen tłustych tankowców :mrgreen: a raz pływasz kilka tygodni.... i tylko uganiasz sie w sztormie za lewosłyszalnym szumem śrub frachtowców... nagle patrzysz a wskaznik paliwa wskazuje już tylko 40% zapasu ropy :evil: ... i trzeba wracac do bazy.....

Powodzenia
irek
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 91.000 BRT

Dołączył(a): 24.07.08, 12:22

Re: Mody

Postprzez zulu » 10.07.09, 18:00

irek napisał(a):Witam....

Wystarczy popatrzeć na pliki kampanii w edytorze
:shock: .... ale to już nie to samo. To jest smak tej gry .... raz trafiasz na konwój pelen tłustych tankowców :mrgreen: a raz pływasz kilka tygodni.... i tylko uganiasz sie w sztormie za lewosłyszalnym szumem śrub frachtowców... nagle patrzysz a wskaznik paliwa wskazuje już tylko 40% zapasu ropy :evil: ... i trzeba wracac do bazy.....

Powodzenia


Ok tylko że ja o chlebie a Ty o niebie. Wspomniana przez Ciebie mapka ma się nijak do gry (dokładnie do plików kampanii) więc tak naprawdę w niczym nie pomaga. Oczywiste też jest że nikt o zdrowych zmysłach nie zapisuje pozycji konwoju z pliku kampanii. Jednak SpySat dodaje pewnej adrenaliny - ustawiasz się na konwój, płyniesz długo na jego spotkanie a tam średnia BRT 2-4 tyś ton. Kaplica, ręcę opadają i łeb do ochłodzenia w lodówce ewentualnie zawartość lodówki w postaci 0,5 l zupy chmielowej wlewam w siebie by zmniejszyć swoją temperaturę. :wink: Osobiście traktuje go (mod nie zawartość lodówki) jako "informacje przesyłane od innych uboot-ów, lotnictwa i wywiadu" :wink:
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mody

Postprzez irek » 10.07.09, 18:13

witam......

Osobiście traktuje go (mod nie zawartość lodówki) jako "informacje przesyłane od innych uboot-ów, lotnictwa i wywiadu"
.... Rozumie każdy lubi coś innego.... ja lubie polegać an swoim myśliwskim nosie :D i na słuchu... Choć czasami .... te zmysły zawodzą :twisted: .....

Pozdrawiam
irek
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 91.000 BRT

Dołączył(a): 24.07.08, 12:22

Re: Mody

Postprzez maciekozi » 07.08.09, 12:17

możecie polecic jakis mod który ustabilizuje mój okręt żeby go tak nie bujało na falach w zanurzeniu na peryskopowej?? zwłaszcza XXI ma tendencje do bujania sie o nawet kilkanascie metrow co doprowadza mnie do szału....dzięki za pomoc.
maciekozi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 29.000 BRT

Dołączył(a): 11.08.08, 19:03

Re: Mody

Postprzez irek » 07.08.09, 14:12

Witam....
możecie polecic jakis mod który ustabilizuje mój okręt żeby go tak nie bujało na falach w zanurzeniu na peryskopowej?? zwłaszcza XXI ma tendencje do bujania sie o nawet kilkanascie metrow co doprowadza mnie do szału....dzięki za pomoc.


Jak się nie mylę, to w opcjach podnoszacych realizm rozgrywki można włączyc opcję stabilneggo obrazu, ale nie ma to jak najbardziej realistyczna rozgrywka:)
Pozdrawiam
irek
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 91.000 BRT

Dołączył(a): 24.07.08, 12:22

Re: Mody

Postprzez maciekozi » 07.08.09, 15:08

no wlasnie dlatego nie chce tego uzywac a nie wierze ze XXI tak rzucalo po falach dlatego pytam o jakiegos moda. chyba gdziesz czytalem o czyms co sie nazywa neutarl boancy czy siakos takos....
maciekozi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 29.000 BRT

Dołączył(a): 11.08.08, 19:03

Re: Mody

Postprzez ponczi » 10.08.09, 11:06

DLACZEGO NIE MOZNA SCIAGNAC MODOW DO GRY??
MOZE TO KTOS NAPRAWIC??
EWNETUALNIE MA MAOZE KTOS TE MODY NA KOMPIE I MOZE MI JE WYSLAC NA emaila??
ponczi@wp.pl
z góry dziekuje

nazwa:Full Vulnerability Mod
Nazwa: Map Convoys
Nazwa: Torpedo Loads
ponczi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 10.08.09, 11:00

Re: Mody

Postprzez kimano-u96 » 25.10.09, 07:58

Witam serdecznie mam prożbę zainstalowałem mod GWX 3 ale w czasie gdy atakują mnie niszczyciele i bomby które koło mnie spadaja w centrali jest bardzo nie realistycznie to znaczy w bardzo szybkim tępie wszystko się porusza obraca mnie itp czy jest na to jakis mod który to wyrówna z góry dzięki
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez Mave » 31.12.09, 16:22

jak mam zainstalowc mod...ktory sprawi ze bedzie zciekała woda z biorników balastowych...? Nazwa moda to Water_Stream_for_Uboats_V4
Mave
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 20.12.08, 12:45

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 39 z 421 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron