1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Bugi

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 391 • Strona 16 z 161 ... 12, 13, 14, 15, 16

Bugi

Postprzez kimano-u96 » 09.10.08, 11:07

Dokładnie tak i nie wiem czy mam dołaczyc do jakiegos klanu który gra z tym dodatkiem czy co.Przy okazj u marynarzy na ramieniu gdzie maja V ki pojawił mi sie niebieski pasek od v wzwyz czy to moze miec cos wspólnego ze wymieniłem plik rang deco w Crew\Body\Body01?
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez driver134 » 09.10.08, 11:54

Hm.. z tą teksturą to zgaduję ale chyba nie jak single działa pogadaj z kimś na forum kto ma GWX 2.1 i umie i ma jak zrobić serwer i zobacz czy cie kopie jeżeli tak to reinstalacja cię czeka jeżeli nie to macie wilcze stado
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 11.10.08, 17:56

sluchajcie, mam taki maly ale wkurzajacy blad w GWX 2.1 ze ze dwa razy n aminute przychodzi mi komunikat o zmianie bazy i ni holery nie wiem jak si etego pozbyc inaczej jak zdejmujac radiomana ze stanowiska. Dokowanie nie pomaga
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dragonfly » 11.10.08, 18:05

Eeee... Ke? Można po polsku? ;)

Kod: Zaznacz cały
Regulamin §3. punkt 5. Pisz w taki sposób, aby każdy był w stanie Cię zrozumieć - to już połowa sukcesu.


Dodawałeś jakieś submody pod GWX? Może się gryzą ze sobą, stąd takie cuda?
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Wojtek15 » 11.10.08, 19:01

Też tak miałem chyba w Kiel. Patch powinien pomóc.
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez Emes » 11.10.08, 19:03

To jest bodaj jeden z bugów GWX 2.1, naprawiany w fixie.
Emes
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 24.08.08, 08:19

Postprzez GrapHite » 04.11.08, 21:03

majama napisał(a):sluchajcie, mam taki maly ale wkurzajacy blad w GWX 2.1 ze ze dwa razy n aminute przychodzi mi komunikat o zmianie bazy i ni holery nie wiem jak si etego pozbyc inaczej jak zdejmujac radiomana ze stanowiska. Dokowanie nie pomaga


wez mi tego nie przypominaj :evil: prawie szalu dostalem
ale znalazlem przyczyne - zle dodane mody w JSGME - zmienilem kolejnosc i po sprawie (lub odstawilem mod)
pokombinuj z modami i problam bedzie rozwiazany - to pomoglo w moim przypadku
Pozdrawiam
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Kapitan Chesterek » 30.03.09, 21:08

Witajcie! Mam nietypowy bug związany z zegarami (?) w centrali okrętu. Gdy jestem na widoku zewnętrznym, mogę spokojnie nimi operować (głębokościowy do 25m, prędkości, itp.), lecz gdy jestem już w centrali okrętu, zegary wyglądają jakby po prostu były tylko grafiką i niczym więcej (wskazówki skierowane idealnie u górze, co sprawia, że np. zegar głębokości wskazuje ponad 140m, a te od prędkości mają wskazówki na "czystym" polu). Po najechaniu na dowolny wskaźnik, kursor standardowo zapala się na czerwono, lecz reakcji - brak... sądzę, ze to wina któregoś z modów (albo nowych jednostek, które dorzuciłem, bo wcześniej problem nie wystąpił). Opiszę co mam:

Silent Hunter III z KK (1.4b rzecz jasna)

Mody:
Moonmod
ImprovedSmoke 1.1
Torpedo Damage Final ver2.0
ManosEnviromentPro v1.1
Real Damage mod
SH3World 3.0

Nowe zaimplementowane jednostki:
Queen Mary Armed
Queen Elizabeth Armed
RMS Aquitania Armed
Empiress of Britain Armed
Arrow Tanker
BB Warspite
TT USS West Point

Z góry dzięki za pomoc!
Kapitan Chesterek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 30.03.09, 20:07

Problem z awansami

Postprzez Hanneman » 01.04.09, 10:47

Wpływam do portu, biorę "Dock at: Kiel" Wchodze później "awards" i "promotions" i co widze? zero awansów, choć wszyscy marynarze mają 37/20 expa, oficerzy po 167/150, a sub-luteinant (czy jak to sie pisze) 430/400 i pisze mi że musze najpierw ukończyć patrol. Nie wiem co teraz zrobić, kilka razy kończyłem misje itd, robiłem save`y, ale ciągle to samo. Gra jest z patchem 1.4b, na zapoznanie sie z grą wziąłem 0% ralizmu (wiem ze żenada ale to moje ierwsze spotkanie z tą grą, i dopieo jak opanuje jak tako wszytko to zwieksze poziom trudności). Może ktoś pomóc?
Hanneman
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 01.04.09, 10:40

Postprzez Kapitan Chesterek » 01.04.09, 14:29

Powiem Ci, że mam to samo - też nie mogę awansować moich "podopiecznych". Nie mam pojęcia, jak to rozwiązać, ale z uwagą będę śledził ten temat...
Kapitan Chesterek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 30.03.09, 20:07

Re: Bugi

Postprzez GMac » 04.05.09, 13:16

Ilość awansów nie jest zależna od tego ilu załogantów przekroczyło pkt doświadczenia swojej rangi/stopnia. Z moich doświadczeń wygląda na to że jest zależne od pkt zdobytych na patrolu.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Re: Bugi

Postprzez TrGrzegorz » 14.06.09, 17:28

Witam,
niedawno do gołej SH3 1.4 dodałem GWX 3 oraz SH3 Commander.
Znalazłem błąd zasięgu: np. uboot- typu IIA przy prędkości ok. 10 w (półnaprzód) ma zasięg ponad 5000 km, a przy 8 w blisko 10 000 km.
Opis powodu dodania zasięgu okretom znalazłem w manualu.
Chciałbym przywrócić historyczne parametry zasięgu.

Czy ktoś rozwiązał ten problem? Proszę o pomoc.
TrGrzegorz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 14.06.09, 17:07

Re: Bugi

Postprzez kimano-u96 » 09.07.09, 10:42

Jak pozbyć się bugu świateł prześwitujących przez grodzie okrętu
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Bugi

Postprzez Eberhardt Mock » 11.04.10, 20:30

U mnie w SH 3 w akademii w egzaminie torpedowym i ataku na konwój oficer uzbrojenia nie mówi że torpeda trafiła w cel (mimo ze uderzyła). Oczywiści oficer jest na swoim posterunku. Podczas kampanii oficer informuje o uderzeniu torpedy w cel. Nie wiem co jest . Na moim byłym sprzęcie komputerowym gdy kupiłem grę i ją zainstalowałem to normalnie w treningu oficer uzbrojenia podawał info o uderzeniu. Później gdy ponownie zainstalowałem grę( po formacie i nowej instalce windowsa) ten komunikat się nie pojawiał. Teraz mam nowiuśki komputer, instaluję grę, właczam trening torpedowy i co : nie ma komunikatu o uderzeniu torpedy mimo ze torpeda uderzyła a oficer jest na posterunku. Miał lub czy ma ktoś z was coś takiego? poza tym na pierwszym patrolu kampanii wachta nie informuje mnie że zostaliśmy wykryci. Nawet jak podpłynę na odległość 10 m !!!od wrogiego statku to nie oficer wacht. nie mówi że nas wykryli. Nawet jak nas zauważy niszczyciel i nas ostrzela to stoją sobie jak nigdy nic( nawet się nie skulają). To się dzieje na pierwszym patrolu w roku 1939. Później jest już normalnie. Tak było na starym sprzęcie komputerowym jak i teraz na nowym. To samo jest z modem GWX i bez niego. Co lepsze kupiłem nawet drugi raz SH 3, zainstalowałem i to samo. Bug, prawda? Jak by ktoś mógł sprawdzić u siebie ta misję treningową z torpedami i powiedział czy u niego też coś takiego występuje, byłbym wdzięczny.
Eberhardt Mock
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 20:32

Re: Bugi

Postprzez Eberhardt Mock » 13.04.10, 17:36

Jeszcze raz proszę o odzew na poprzedni post.
Eberhardt Mock
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 20:32

Re: Bugi

Postprzez Caleb » 16.04.10, 09:59

p
Caleb
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 03.04.10, 15:37

Poprzednia strona

Posty: 391 • Strona 16 z 161 ... 12, 13, 14, 15, 16

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron