1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 3 GOLD - Lotnictwo

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 31 • Strona 1 z 21, 2

GWX 3 GOLD - Lotnictwo

Postprzez barel » 12.03.09, 14:10

Co prawda jest już temat poświęcony GWX 3, ale chcę wyłuszczyć pewien istotny problem.

Alianckie lotnictwo. Jego aktywność jest praktycznie zerowa, zwłaszcza na terenie Północnego Atlantyku. Wypływając z Wilhelmshaven, czy z baz na terenie Francji, przez całą wojnę nie byłem ani razu niepokojony przez wrogie samoloty. Nawet w tak niebezpiecznych rejonach jak Zatoka Biskajska, Zachodnie Rubieże, Orkady, czy Hebrydy. Wszyscy znamy realia historyczne, jak bardzo Sunderlandy i Liberatory uprzykrzały życie podwodniakom... i ile zatopień U-bootów zanotowały (większość). Co Oni zrobili z Coastal Command ? :) Deczko to frustrujące i ujmuje nieco klimatu :? .

Co dziwne, pływając teraz na Oceanie Indyjskim miałem już kilka alarmów lotniczych. Powinno być chyba na odwrót, nie? Czy jest jakiś mod kompatybilny z GWX 3 który poprawiłby ten BUG ? Pozdrawiam
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez Lesiu142 » 12.03.09, 14:22

Właśnie mnie też to denerwuje..(Lubi się bawić z samolotami ;))
Lesiu142
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.08, 15:33
Lokalizacja: Grudziądz

Postprzez Gregpo » 12.03.09, 15:42

To raczej nie jest bug. Juz kiedys byla o tym mowa, i tutaj i na subsimie, ze grajac na predkosci powyzej 128x aktywnosc lotnictwa zmniejsza sie wraz ze zwiekszeniem przyspieszenia czasu gry .... tzn. grajac na przyspieszeniu 1024x - samolotow praktycznie brak. W rzeczywistosci one sa w grze ... ale albo zaloga ich nie widzi albo one nie "widza" okretu ... Nie ma na to ani patcha ani moda. Rozwiazanie problemu tkwi w braku dostepu do pelnego kodu gry.

pozdrawiam
:wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez barel » 12.03.09, 20:09

Grając w gołego SH3 zdarzały mi się ataki lotnicze... nie jestem pewien, ale chyba na max kompresji czasu.. Teraz też miałem kilka na Oceanie Indyjskim. Czy aby na pewno to nie GWX ? Czy ktoś ma podobne odczucia?
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez dragonfly » 12.03.09, 22:06

Podobnie jest na GWX 2.1. Wystarczy pływać z mniejszą kompresją czasu, a lotnictwo da się we znaki.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez barel » 12.03.09, 22:30

Jaka jest rekomendowana kompresja, żeby dało się we znaki? 512 wystarczy? Bo pływać na 128, zwłaszcza na dalekomorskim patrolu okrętem IX D2 to lekkie szaleństwo :lol:
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez msokol » 13.03.09, 09:23

lotnictwo jest - przeniosłem się do bazy w Bergen. Jak na razie odbyłem tylko dwa patrole - za każdym wypłynięciem z bunkra rozpoczynał się nalot na port
msokol
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 20.000 BRT

Dołączył(a): 02.05.07, 12:15

Postprzez dragonfly » 13.03.09, 09:33

Można śmigać na x256.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez piechcik » 13.03.09, 17:31

olol ja zawsze daje 4092 bo na 1024 jedną misję przechodziłem cały Boży dzień
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez dragonfly » 14.03.09, 02:41

Ale lotnictwa to na bank nie miałeś.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Dawid[PL] » 14.03.09, 11:31

Pod koniec gry 1944/45 rok rzadko kiedy da sie nawet przyspieszyć do 4096 bo jest lotników jak mrówek:P i dopadają już około 128/256:) a przynajmniej fale radiowe :lol:
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez piechcik » 14.03.09, 17:24

dragonfly napisał(a):Ale lotnictwa to na bank nie miałeś.


i dobze po co mi jakieś samoloty nad głową jeszcze by mi parę bomb spuściły i skończył bym marnie a tego nie chce
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez dragonfly » 14.03.09, 18:10

Ja stawiam jednak na realizm, bo dla mnie nie ma radochy jak gram na "ułatwieniach".
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Dawid[PL] » 14.03.09, 20:58

dragonfly napisał(a):Ja stawiam jednak na realizm, bo dla mnie nie ma radochy jak gram na "ułatwieniach".

Tak to fakt tylko, ze jak czasem jeden samolocik mimo podwójnych\poczwórnych falków 42 plus wyszkolonej i doswiadocznej załogi z oficerem i podoficerami na czele potrafi zepsuć 4 letnią karierę z 500 000 BRT na koncie i wiadrem medali :lol:........ To wkurza 8) i nie ma co do tego wątpliwości :twisted:
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez dragonfly » 15.03.09, 13:22

Ale tak było naprawdę ;) Samolot był zabójczo skuteczny w walce z U-Bootem. Ja nawet nie próbuję walczyć z nimi, tylko robię szybkiego nura.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Dawid[PL] » 15.03.09, 16:28

Wiem że był. Też raczej zawsze robię nura ale czasem jak jest jakieś 3000 i mniej metrów ode mnie to walczę;). Nur i tak by był już spóźniony a tak może go trochę odstraszę :twisted:
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez piechcik » 15.03.09, 19:10

2 dwulufowe flaki + 1 czterolufowy + dobra pogoda + szybka załoga i żaden samolot nie jest mi straszny :D;D;D
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez dragonfly » 15.03.09, 20:38

Na jakim realizmie? 8)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Gregpo » 15.03.09, 22:32

Przypuszczam, domniemam .... e tam ... na bank!!! ... nie na 100% :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez barel » 17.03.09, 14:34

Przy okazji uzbrojenia przeciwlotniczego, pojawia się BUG dotyczący okrętu IX D2. Ciężko zmusić wszystkie stanowiska plot do ostrzału. Zwykle pracuje podwójne działko 20mm i poczwórne 20mm. Jedno podwójne 20mm nic nie robi :( . Czasem strzela tylko jedno podwójne.. Frustrujące, nie poprawili tego. Dobrze że rozwiązali problem z ładowaniem torped..
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez Olamagato » 22.03.09, 11:08

A czytało się manuala? Przecież jest w nim wyraźnie napisane, że jest to bug SH3 i jedyne co można zrobić, aby go ominąć, to przetrzeć się ciałem po wszystkich stanowiskach przeciwlotniczych za pomocą ich skrótów i za każdym razem wrócić przez F4.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Postprzez Dawid[PL] » 22.03.09, 11:13

Mnie w wkurzają dwie rzeczy jeszcze a propos lotnictwa w GWX.
1) Totalna zamuła kompa podczas nalotu aliantów na porty francuskie podczas wychodzenia na patrol. Liczba FPS spada mi do 2-3/s przy normie 30/s.
2) Brak zaliczeń zestrzeleń wrogich samolotów w karierze ale i nie tylko. Jest to szczególnie denerwujące w akademii gdzie przez to nie można zaliczyć jednego egzamu :evil:
Ech ale to malutkie grzeszki podług całej zajebistości GWX'a :twisted:
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez Olamagato » 22.03.09, 12:04

1. Masz najprawdopodobniej zbyt słabego kompa jak na ustawienia, które zrobiłeś. I to nie chodzi tylko o grafikę, lecz również o procesor główny. Użyj opcji GWX, która zmniejsza ruch we własnych portach, wyłącz opcję 16 km atmosfery oraz nie próbuj podwyższać rozdzielczości gry (jeżeli tego używasz). Również przydatne będzie ustawienie w sterowniku graficznym trybu wydajnościowego (wyższa wydajność, gorszy obraz)
2. Zaliczyć samolot było możliwe w GWX 2.1 (sam miałem kilka w całej karierze), więc w 3.0 też powinno być to możliwe. Jeżeli nie jest, to jest to kolejny bug GWX 3.0.
Niestety ta wersja jest tak paskudnie zabugowana, że powrót do wersji 2.1 nie jest złym pomysłem. Na dodatek ktoś niezbyt dobrze myślący nazwał ją GOLD zamiast 2.2.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Postprzez msokol » 31.03.09, 11:11

niestety... naloty na porty zamulają. Nie sądzę abym miał za słabego kompa do tej gry. Nie mam może rewelki, ale posiadam athlona x2 6000 (3ghz na rdzeniu), 4gb ramu kingston hyperX, grafika geForce 8600GTS 256mb, do tego jakieś 2 szybkie twardziele i jak napisałem podczas ataków lotnictwa na porty zauważyłem dość znaczny spadek ilości klatek.
msokol
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 20.000 BRT

Dołączył(a): 02.05.07, 12:15

Postprzez Dawid[PL] » 31.03.09, 15:33

msokol napisał(a):niestety... naloty na porty zamulają. Nie sądzę abym miał za słabego kompa do tej gry. Nie mam może rewelki, ale posiadam athlona x2 6000 (3ghz na rdzeniu), 4gb ramu kingston hyperX, grafika geForce 8600GTS 256mb, do tego jakieś 2 szybkie twardziele i jak napisałem podczas ataków lotnictwa na porty zauważyłem dość znaczny spadek ilości klatek.

Dokładnie ja tam gram na laptopie 2,8 duo, GeForce 8400 i 3 GB ramu i w normalnej grze 30-40 fpsów na GWX to norma ale naloty w portach to tragedia, w samym porcie gdzie pełno statków i duży ruch to ok ale naloty :cry: tragedia :roll:
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Następna strona

Posty: 31 • Strona 1 z 21, 2

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron