GWX 3 GOLD - Lotnictwo
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
GWX 3 GOLD - Lotnictwo
Co prawda jest już temat poświęcony GWX 3, ale chcę wyłuszczyć pewien istotny problem.
Alianckie lotnictwo. Jego aktywność jest praktycznie zerowa, zwłaszcza na terenie Północnego Atlantyku. Wypływając z Wilhelmshaven, czy z baz na terenie Francji, przez całą wojnę nie byłem ani razu niepokojony przez wrogie samoloty. Nawet w tak niebezpiecznych rejonach jak Zatoka Biskajska, Zachodnie Rubieże, Orkady, czy Hebrydy. Wszyscy znamy realia historyczne, jak bardzo Sunderlandy i Liberatory uprzykrzały życie podwodniakom... i ile zatopień U-bootów zanotowały (większość). Co Oni zrobili z Coastal Command ? Deczko to frustrujące i ujmuje nieco klimatu .
Co dziwne, pływając teraz na Oceanie Indyjskim miałem już kilka alarmów lotniczych. Powinno być chyba na odwrót, nie? Czy jest jakiś mod kompatybilny z GWX 3 który poprawiłby ten BUG ? Pozdrawiam
Alianckie lotnictwo. Jego aktywność jest praktycznie zerowa, zwłaszcza na terenie Północnego Atlantyku. Wypływając z Wilhelmshaven, czy z baz na terenie Francji, przez całą wojnę nie byłem ani razu niepokojony przez wrogie samoloty. Nawet w tak niebezpiecznych rejonach jak Zatoka Biskajska, Zachodnie Rubieże, Orkady, czy Hebrydy. Wszyscy znamy realia historyczne, jak bardzo Sunderlandy i Liberatory uprzykrzały życie podwodniakom... i ile zatopień U-bootów zanotowały (większość). Co Oni zrobili z Coastal Command ? Deczko to frustrujące i ujmuje nieco klimatu .
Co dziwne, pływając teraz na Oceanie Indyjskim miałem już kilka alarmów lotniczych. Powinno być chyba na odwrót, nie? Czy jest jakiś mod kompatybilny z GWX 3 który poprawiłby ten BUG ? Pozdrawiam
- barel
- Tonaż: 50.000 BRT
- Dołączył(a): 06.08.07, 23:47
To raczej nie jest bug. Juz kiedys byla o tym mowa, i tutaj i na subsimie, ze grajac na predkosci powyzej 128x aktywnosc lotnictwa zmniejsza sie wraz ze zwiekszeniem przyspieszenia czasu gry .... tzn. grajac na przyspieszeniu 1024x - samolotow praktycznie brak. W rzeczywistosci one sa w grze ... ale albo zaloga ich nie widzi albo one nie "widza" okretu ... Nie ma na to ani patcha ani moda. Rozwiazanie problemu tkwi w braku dostepu do pelnego kodu gry.
pozdrawiam
pozdrawiam
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
dragonfly napisał(a):Ja stawiam jednak na realizm, bo dla mnie nie ma radochy jak gram na "ułatwieniach".
Tak to fakt tylko, ze jak czasem jeden samolocik mimo podwójnych\poczwórnych falków 42 plus wyszkolonej i doswiadocznej załogi z oficerem i podoficerami na czele potrafi zepsuć 4 letnią karierę z 500 000 BRT na koncie i wiadrem medali ........ To wkurza i nie ma co do tego wątpliwości
- Dawid[PL]
- Tonaż: 53.000 BRT
- Dołączył(a): 14.01.08, 03:29
Przy okazji uzbrojenia przeciwlotniczego, pojawia się BUG dotyczący okrętu IX D2. Ciężko zmusić wszystkie stanowiska plot do ostrzału. Zwykle pracuje podwójne działko 20mm i poczwórne 20mm. Jedno podwójne 20mm nic nie robi . Czasem strzela tylko jedno podwójne.. Frustrujące, nie poprawili tego. Dobrze że rozwiązali problem z ładowaniem torped..
- barel
- Tonaż: 50.000 BRT
- Dołączył(a): 06.08.07, 23:47
A czytało się manuala? Przecież jest w nim wyraźnie napisane, że jest to bug SH3 i jedyne co można zrobić, aby go ominąć, to przetrzeć się ciałem po wszystkich stanowiskach przeciwlotniczych za pomocą ich skrótów i za każdym razem wrócić przez F4.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Mnie w wkurzają dwie rzeczy jeszcze a propos lotnictwa w GWX.
1) Totalna zamuła kompa podczas nalotu aliantów na porty francuskie podczas wychodzenia na patrol. Liczba FPS spada mi do 2-3/s przy normie 30/s.
2) Brak zaliczeń zestrzeleń wrogich samolotów w karierze ale i nie tylko. Jest to szczególnie denerwujące w akademii gdzie przez to nie można zaliczyć jednego egzamu
Ech ale to malutkie grzeszki podług całej zajebistości GWX'a
1) Totalna zamuła kompa podczas nalotu aliantów na porty francuskie podczas wychodzenia na patrol. Liczba FPS spada mi do 2-3/s przy normie 30/s.
2) Brak zaliczeń zestrzeleń wrogich samolotów w karierze ale i nie tylko. Jest to szczególnie denerwujące w akademii gdzie przez to nie można zaliczyć jednego egzamu
Ech ale to malutkie grzeszki podług całej zajebistości GWX'a
- Dawid[PL]
- Tonaż: 53.000 BRT
- Dołączył(a): 14.01.08, 03:29
1. Masz najprawdopodobniej zbyt słabego kompa jak na ustawienia, które zrobiłeś. I to nie chodzi tylko o grafikę, lecz również o procesor główny. Użyj opcji GWX, która zmniejsza ruch we własnych portach, wyłącz opcję 16 km atmosfery oraz nie próbuj podwyższać rozdzielczości gry (jeżeli tego używasz). Również przydatne będzie ustawienie w sterowniku graficznym trybu wydajnościowego (wyższa wydajność, gorszy obraz)
2. Zaliczyć samolot było możliwe w GWX 2.1 (sam miałem kilka w całej karierze), więc w 3.0 też powinno być to możliwe. Jeżeli nie jest, to jest to kolejny bug GWX 3.0.
Niestety ta wersja jest tak paskudnie zabugowana, że powrót do wersji 2.1 nie jest złym pomysłem. Na dodatek ktoś niezbyt dobrze myślący nazwał ją GOLD zamiast 2.2.
2. Zaliczyć samolot było możliwe w GWX 2.1 (sam miałem kilka w całej karierze), więc w 3.0 też powinno być to możliwe. Jeżeli nie jest, to jest to kolejny bug GWX 3.0.
Niestety ta wersja jest tak paskudnie zabugowana, że powrót do wersji 2.1 nie jest złym pomysłem. Na dodatek ktoś niezbyt dobrze myślący nazwał ją GOLD zamiast 2.2.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
niestety... naloty na porty zamulają. Nie sądzę abym miał za słabego kompa do tej gry. Nie mam może rewelki, ale posiadam athlona x2 6000 (3ghz na rdzeniu), 4gb ramu kingston hyperX, grafika geForce 8600GTS 256mb, do tego jakieś 2 szybkie twardziele i jak napisałem podczas ataków lotnictwa na porty zauważyłem dość znaczny spadek ilości klatek.
- msokol
- Tonaż: 20.000 BRT
- Dołączył(a): 02.05.07, 12:15
msokol napisał(a):niestety... naloty na porty zamulają. Nie sądzę abym miał za słabego kompa do tej gry. Nie mam może rewelki, ale posiadam athlona x2 6000 (3ghz na rdzeniu), 4gb ramu kingston hyperX, grafika geForce 8600GTS 256mb, do tego jakieś 2 szybkie twardziele i jak napisałem podczas ataków lotnictwa na porty zauważyłem dość znaczny spadek ilości klatek.
Dokładnie ja tam gram na laptopie 2,8 duo, GeForce 8400 i 3 GB ramu i w normalnej grze 30-40 fpsów na GWX to norma ale naloty w portach to tragedia, w samym porcie gdzie pełno statków i duży ruch to ok ale naloty tragedia
- Dawid[PL]
- Tonaż: 53.000 BRT
- Dołączył(a): 14.01.08, 03:29
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości